Niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef Renesite het volgende:
Hoe ben jij heen/terug gekomen Vladi?
quote:
Dat zal, heb ik mezelf niet tussen gezet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. dacht dat je op die lijst stond.
Net al even Thunderdome Fightnight geluisterd, wakkerworden is een van hun specialiteitenquote:
Nee gast, dan knalt mn kop uit elkanderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Net al even Thunderdome Fightnight geluisterd, wakkerworden is een van hun specialiteiten
ThunderDomequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Net al even Thunderdome Fightnight geluisterd, wakkerworden is een van hun specialiteiten
Acceptatie is de sleutel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, dan knalt mn kop uit elkander
Ik accepteer liever niet dat ik straks een kapot hoofd hebquote:
Maar dan ben je in ieder geval wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik accepteer liever niet dat ik straks een kapot hoofd heb
Misschien, dat besef je je dan niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar dan ben je in ieder geval wakker.
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien, dat besef je je dan niet meer
Kom online gast!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien, dat besef je je dan niet meer
Dat je dan geen bier meer kan drinkenquote:
Nee gast, ik moet ff douchenquote:
neujquote:
Je stond helemaal niet in een hoekquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef Myraela het volgende:
Want nu stond ik de hele tijd eenzaam in een hoekje te huilen.
Daar heb je genoeg tijd voor gehadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat je dan geen bier meer kan drinken
quote:
quote:
Maar wel eenzaam te huilen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je stond helemaal niet in een hoek
hij wil ze vast nog wel een keer zettenquote:
quote:
quote:
Deze waren wel aardig uniek inderdaad.quote:
Belegen met?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:13 schreef Myraela het volgende:
Maakt iemand even een broodje voor me?
mwah, denk dat je dan snel een slotje krijgt van een FA of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:13 schreef RenRen- het volgende:
Sorry, er zit een kat op mijn schoot.
Zal ik een topic openen erover? De notes.
Ballies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens een lunchje bij de Ikea wagen![]()
Daarna op msn komen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens een lunchje bij de Ikea wagen![]()
Maisbrood met salami?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:13 schreef Myraela het volgende:
Maakt iemand even een broodje voor me?
15 verslagen typen voor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
huiswerk tijd15 'examen' verslagen.
mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.quote:
Oooohquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.weer gekoppeld aan 25 competenties die centraal staan in m'n opleiding.
MBOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.weer gekoppeld aan 25 competenties die centraal staan in m'n opleiding.
Been there, done that. Je gaat er niet dood aan.quote:
ehm juli 2011quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh!!! Die schudde ik zo uit mijn mouw. Lachen vond ik dat, toen vond ik verslagen makennog geen probleem
!
Voor wanneer af?
Dus?quote:
Juli 2011 stopt jouw opleiding? kan je, wanneer je ze voor juli 2010 af hebt, al beginnen @ Hanze?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehm juli 2011als ik ze allemaal af krijg dan hoef ik eigenlijk niet meer naar school
vast niet. Mijn school kennende.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juli 2011 stopt jouw opleiding? kan je, wanneer je ze voor juli 2010 af hebt, al beginnen @ Hanze?
PI.quote:
nog een paar met een mobiel. Jotcha sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
SES FAQ - [upd 27/9] HBO/WO bash!
quote:
Stond me idd wel iets van bij dat je het verkort ging doen... Wat een klaplopers danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vast niet. Mijn school kennende.![]()
zou het eerst sowieso verkort doen maar dat ging ook niet meer door
quote:
Ik ken de grenzenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is SES niet. Daar pakken we het wel aan.
Dushiquote:
ik zie het vanzelf allemaal welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond me idd wel iets van bij dat je het verkort ging doen... Wat een klaplopers dan! Maak ze allemaal voor het einde van dit jaar af en zie dan wat er gebeurd... wellicht staan ze dan verbluft en moeten ze toch iets ondernemen. Dat is wel hun werk per slot van rekening.
doe eens foto's maken en posten! tof joh!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Ik kome net terug uit Bedum
Even huisje bekeken, spulletjes uitgepakt (alleen de boodschappen).
Bedje in elkaar gezet, bijna.
En ik ben tot de conclusie gekomen dat het best wel een redelijk huis is.
Bedumquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Wil je daar een wietplantage beginnen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Heb nog geen foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe eens foto's maken en posten! tof joh!
Tijdelijk, noodoplossing.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedum! Geef mij maar stad.
Je gaat van het gehucht in Oost Groningen naar Bedum?
Nee, een friettent met jou als vaste klantquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je daar een wietplantage beginnen?
Ja man, per direct als t ff kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je daar een wietplantage beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's gemaakt.
Woonkamertje, keukentje, bijkeuken, keldertje, 3 slaapkamers, wc, douche, en een tuin.
en officieel is het niet mijn huis, maar de bewoner tieft op zodat ik er een poosje in kan
Netjes toch?
In m'n eentje toch!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je eentje of met de hele fam?
Iedereen wordt nu pas wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:53 schreef ImTheBase het volgende:
En er is niet meer gereld gister, potverdulleme,.
Ach, iemand moet de eerste stap zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:53 schreef ImTheBase het volgende:
En er is niet meer gereld gister, potverdulleme,.
Heb ik opzich wel netjes voor elkaar voor een 17 jarige.quote:
Drie slaapkamers voor jezelfquote:
Ik werd om half 11 al van mn bed gelichtquote:
Ik jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik hoorde trouwens dat mensen Noortje miste.
Ik om 10 uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik werd om half 11 al van mn bed gelicht
Soppen? Ik hoop eerst schoonmaken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:55 schreef Syana het volgende:
[..]
Heb ik opzich wel netjes voor elkaar voor een 17 jarige.
Maar ach, zodra ik m'n intrek neem ga ik eerst soppen, en luchten.
Bah douche
Ach, ff je tanden erin zetten en je hebt dan ook watquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef Syana het volgende:
Klopt, het is veel onderhoud.
en zeker als die vent t niet netjes achterlaat
K hoop echt dat hij nog even gaat soppen...
Want ik kwam die douche binnen en de grond was ranzig,
Schoonmaken kan ook met een doekje, dwijl, water en allesreiniger.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soppen? Ik hoop eerst schoonmaken.
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ff je tanden erin zetten en je hebt dan ook wat
Ga als alles goed gaat over twee weken ook aan de slag
Moet ik hem uitleggen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Schoonmaken kan ook met een doekje, dwijl, water en allesreiniger.
Of iets in die geest.
Endaarna soppen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.
en dan kan ik m'n intrek nemen.
Heb overigens ook nog een redelijk grote achtertuin....
Ik wou sowieso geen achtertuin bij mn huis. Daar moet je ook weer tijd voor hebben, die ik niet hebquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.
en dan kan ik m'n intrek nemen.
Heb overigens ook nog een redelijk grote achtertuin....
Nee Jochie.quote:
Staat alleen gras opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou sowieso geen achtertuin bij mn huis. Daar moet je ook weer tijd voor hebben, die ik niet heb
Eensch, Noortje is echt zo lief hequote:
Maar waarom naar Bedum dan? Snap er niets vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:02 schreef Syana het volgende:
[..]
Nee Jochie.
Daarom zei ik: soppen kan ook met....
Ik ben blond uit een pakje, dus niet heel dom.
Omdat dat de snelste oplossing wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar waarom naar Bedum dan? Snap er niets van!
Vaag? uit huis getrapt? Heb je de afwas laten staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:05 schreef Syana het volgende:
[..]
Omdat dat de snelste oplossing was
Als je 't huis uit gekicked word moet je toch snel weg he.
Want bij m'n ma wonen zag ik niet als een oplossing
Weet ik niet, wij hebben hier geen grasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:05 schreef Syana het volgende:
[..]
Gras staat al heul hoog.
En grasmaaien is niet moeilijk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, Noortje is echt zo lief he
Echt een leuke meid.
benzine en een aanstekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:05 schreef Syana het volgende:
[..]
Gras staat al heul hoog.
En grasmaaien is niet moeilijk.
Nee. Alleen betonnen muren, asfalt en een onnatuurlijk bezaaid plantsoentje ergens ver weg in de krochten van Rotjeknor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, wij hebben hier geen gras
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vaag? uit huis getrapt? Heb je de afwas laten staan
En een verdwaald boompje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Alleen betonnen muren, asfalt en een onnatuurlijk bezaaid plantsoentje ergens ver weg in de krochten van Rotjeknor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Syana het volgende:
[..]
Nee
Ik had 2 shirtjes en een broek op de grond liggen, en m'n laptop had 's nachts aangestaan.
Gezeik van een neurotisch perfectionistische en overspannen stiefma.
Genaamd Cinderella.
Walgelijk hequote:
Ik kan me absoluut niet identificeren, absoluut niets voorstellen en absoluut niet begrijpen hoe en watquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:09 schreef Syana het volgende:
[..]
Walgelijk he
Ze heeft van kwart over 6 tot kwart over 7 lopen schreeuwen (toen stapte ik weer in Groningen uit de auto).
En toen moest ik weg.
Maarja, erg happy was ik daar toch niet.
K had helemaal niks in dat kutgat.
Wil je een jaartje bij hen in huis wonen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan me absoluut niet identificeren, absoluut niets voorstellen en absoluut niet begrijpen hoe en wat
Is dat met die stiefbroer die ik wel ken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:12 schreef Syana het volgende:
[..]
Wil je een jaartje bij hen in huis wonen?
Word je vast gelukkig van.
Nee, die is hier t huis uitgekicked.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat met die stiefbroer die ik wel ken?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:15 schreef Syana het volgende:
[..]
Nee, die is hier t huis uitgekicked.
Had hij m'n ma maar niet aan moeten vallen.
K heb die but van mn ma af gemept, schijnt het.
(Ik weet er niks meer van)
Hij woont momenteel met zn chick in een vakantiehuisje in Vlagtwedde.
Hij deed zich chill voor, maar hij was 't niet.quote:
Christquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:21 schreef Syana het volgende:
[..]
Hij deed zich chill voor, maar hij was 't niet.
Ik weet trouwens echt niet meer dat ik m heb neegeslagen.
Het ene moment zat ie bovenop mn moeder, en de volgende dag waren mn knokkels dik en rood..
Dus mams zegt; Ja juh, je hebt Martijn van me afgeslagen.
Best knap voor iemand die nog nooit gevochten had.
Op 't station.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
waar hebben jij en lau afscheid genomen?
thuisblijvers rocken de topquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Syana het volgende:
Top 100 van vrijdag 2 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 323 Pheno
02. 299 Syana
We waren ook best wel actief gister.quote:
Oh, was jij er ook bij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Facial emotional expressions bij het afscheid nemen:
Lau:![]()
![]()
mstr:![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Facial emotional expressions bij het afscheid nemen:
Lau:![]()
![]()
mstr:![]()
hele vrijdag andere dingen gedaan en vervolgens op de bank ff lekker uitgepuft van wederom een stront vervelende vermoeiende week?quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
hele vrijdag andere dingen gedaan en vervolgens op de bank ff lekker uitgepuft van wederom een stront vervelende vermoeiende week?
quote:
Maar hij is wel correct.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan deze post niet meer herinneren
[..]
Toen lag ik al in bedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan deze post niet meer herinneren
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Syana het volgende:
[..]
Pff, wat hebben wij gister veel gepraat
Neem mij maar mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse jarig
Musequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse
Langs je bed, in die kleine la.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:36 schreef Syana het volgende:
Ja hoor, gaat ie weer mt z'n veel posts maken.
Toen ik uit de tram stapte,wat vrienden opgebeld die sowieso nog buiten zijn, en toen binnen gechilld tot een uur of..3 as you seequote:
Ah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Toen ik uit de tram stapte,wat vrienden opgebeld die sowieso nog buiten zijn, en toen binnen gechilld tot een uur of..3 as you see
Kanquote:
Da's aardig op tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah.
Ik sliep pas om kwart over 4 ofzo
Dat is genaaidquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's aardig op tijd.
Trouwens ffvoor Heimen en Rik die nu moeten werken
.
Zo laat waren die toch niet thuis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's aardig op tijd.
Trouwens ffvoor Heimen en Rik die nu moeten werken
.
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Liekequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is genaaid
Maar die waren ook wel op tijd weg op zich.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Lieke. Van die twee zal niet veel terecht komen vandaag
.
Jij was ook asociaal vroeg wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Lieke. Van die twee zal niet veel terecht komen vandaag
.
quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Even Google Chrome downloaden en testen.
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:45 schreef Syana het volgende:
Ik ga even mijn laptop van beneden halen, en op de bank hangen.
Ja joh.quote:
Hier blijvenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef Syana het volgende:
[..]
En wat zou ik volgens jou dan moeten doen?
Slijmbal.quote:
Lauquote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:48 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja wel oké. Iets met niet slapen en werk. Maar verder primaaaa.
hihihihihi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooi
Dat niet slapen heb ik ook een beetje last van.
Nou nou.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Hopsakee, weer live vanaf FireFox.
quote:
Maar niet altijd vanaf FireFox.quote:
quote:
Gast, zeg gewoon niks.quote:
Oh, dan heb je hem beneden laten liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn tas is te groot voor kleine lades
Je kan er ook gewoon niet op ingaan hoor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Oh, dan heb je hem beneden laten liggen.
Natuurlijk wel. gastje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Nee, ik heb hem mee naar boven genomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Halfquote:
Oja?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
mstr's favoriete topic reeks : flirt trucs #2
Kan wel ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon niet op ingaan hoor?
Ha-ha, hi-fucking-larisch.quote:
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Staan er nog leuke dingen te gebeuren dit weekend?
Nee om Zeroku kun je inderdaad alleen maar huilen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan wel ja.
[..]
Ha-ha, hi-fucking-larisch.
Später.quote:
Dat is minder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Bee. het volgende:
[..]
Neealleen maar vervelende verplichtingen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee om Zeroku kun je inderdaad alleen maar huilen.
Ik ben helemaal niet emo bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dude, doe is wat happy enzo
je bent emo bezig
Neehee, Do en Jordy hoeven me niet te neuken.quote:
Ik doe niet aan dierenseks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Neehee, Do en Jordy hoeven me niet te neuken.
Liever niet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Liever niet.
heb je wel isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet emo bezig
Alleen wat je zegt slaat helemaal nergens op.
/carequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Ik moet zeggen dat ze nou niet bepaald welkom hier is, laat mensen dat toch uiten.
Je voelt je wel grappig he.quote:
vraag eerst of hun dat wel willenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Liever niet.
Rik?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Er zijn hier ook nog wel mensen die t wel apprecieren dat ik hier ben.
Noh, vond het net lekker wordenquote:
Ik vind r wel welkomquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Ik moet zeggen dat ze nou niet bepaald welkom hier is, laat mensen dat toch uiten.
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wil niet zeggen dat mensen die het niet leuk vinden, hun mond dicht moeten houden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Put your hands in the air if you like Syana being herequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Als het even kan, wel ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wil niet zeggen dat mensen die het niet leuk vinden, hun mond dicht moeten houden.
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaaldquote:
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.
Want jij deed natuurlijk al op je 9e aan dierenseksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaald
Het heet ook PUBER en TIENER talk hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.
Nee, dat vond ik toen ook al smerig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Want jij deed natuurlijk al op je 9e aan dierenseks
Nee. Aangezien we in een vrij land leven waar je je mening mag filteren. Dus als mensen jou niet mogen, mogen ze dat gerust zeggen, ook al wordt jij dan op je tere hartje getrapt.quote:
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.
Mij kwetsen is jullie niet gelukt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.
Nee, daar hebben we KLB voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaald
Oh ja joh, jij weet echt hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen met zo een enorme homp vet nee.
Hihi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen met zo een enorme homp vet nee.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |