Gast, zeg gewoon niks.quote:
Oh, dan heb je hem beneden laten liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn tas is te groot voor kleine lades
Je kan er ook gewoon niet op ingaan hoor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Oh, dan heb je hem beneden laten liggen.
Natuurlijk wel. gastje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Nee, ik heb hem mee naar boven genomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, zeg gewoon niks.
[..]
Halfquote:
Oja?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
mstr's favoriete topic reeks : flirt trucs #2
Kan wel ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon niet op ingaan hoor?
Ha-ha, hi-fucking-larisch.quote:
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Staan er nog leuke dingen te gebeuren dit weekend?
Nee om Zeroku kun je inderdaad alleen maar huilen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan wel ja.
[..]
Ha-ha, hi-fucking-larisch.
Später.quote:
Dat is minder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Bee. het volgende:
[..]
Neealleen maar vervelende verplichtingen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee om Zeroku kun je inderdaad alleen maar huilen.
Ik ben helemaal niet emo bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dude, doe is wat happy enzo
je bent emo bezig
Neehee, Do en Jordy hoeven me niet te neuken.quote:
Ik doe niet aan dierenseks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Neehee, Do en Jordy hoeven me niet te neuken.
Liever niet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Liever niet.
heb je wel isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet emo bezig
Alleen wat je zegt slaat helemaal nergens op.
/carequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Ik moet zeggen dat ze nou niet bepaald welkom hier is, laat mensen dat toch uiten.
Je voelt je wel grappig he.quote:
vraag eerst of hun dat wel willenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Syana het volgende:
[..]
Liever niet.
Rik?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Er zijn hier ook nog wel mensen die t wel apprecieren dat ik hier ben.
Noh, vond het net lekker wordenquote:
Ik vind r wel welkomquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Ik moet zeggen dat ze nou niet bepaald welkom hier is, laat mensen dat toch uiten.
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wil niet zeggen dat mensen die het niet leuk vinden, hun mond dicht moeten houden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Put your hands in the air if you like Syana being herequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
[..]
/care
Als het even kan, wel ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wil niet zeggen dat mensen die het niet leuk vinden, hun mond dicht moeten houden.
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaaldquote:
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.
Want jij deed natuurlijk al op je 9e aan dierenseksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaald
Het heet ook PUBER en TIENER talk hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, leuk hé zo'n heel subforum die loopt te kutten op één iemand. Komt ook heel volwassen over.
Nee, dat vond ik toen ook al smerig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Want jij deed natuurlijk al op je 9e aan dierenseks
Nee. Aangezien we in een vrij land leven waar je je mening mag filteren. Dus als mensen jou niet mogen, mogen ze dat gerust zeggen, ook al wordt jij dan op je tere hartje getrapt.quote:
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.
Mij kwetsen is jullie niet gelukt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zit in PUB, hier zitten geen volwassenen. En for God sake's, het is friggin' INTERNET. Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over wat mensen zeggen over internet.
Nee, daar hebben we KLB voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, toen ik in groep 5 zat vond ik die opmerking al achterhaald
Oh ja joh, jij weet echt hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen met zo een enorme homp vet nee.
Hihi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen met zo een enorme homp vet nee.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dus als je hier komt is het een vrijbrief je als een mongool te gedragen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |