mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.quote:
Oooohquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.weer gekoppeld aan 25 competenties die centraal staan in m'n opleiding.
MBOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn eindcompetenties. Bewijsmateriaal dat ik op het eind niveau van het MBO zit.weer gekoppeld aan 25 competenties die centraal staan in m'n opleiding.
Been there, done that. Je gaat er niet dood aan.quote:
ehm juli 2011quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh!!! Die schudde ik zo uit mijn mouw. Lachen vond ik dat, toen vond ik verslagen makennog geen probleem
!
Voor wanneer af?
Dus?quote:
Juli 2011 stopt jouw opleiding? kan je, wanneer je ze voor juli 2010 af hebt, al beginnen @ Hanze?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehm juli 2011als ik ze allemaal af krijg dan hoef ik eigenlijk niet meer naar school
vast niet. Mijn school kennende.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juli 2011 stopt jouw opleiding? kan je, wanneer je ze voor juli 2010 af hebt, al beginnen @ Hanze?
PI.quote:
nog een paar met een mobiel. Jotcha sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
SES FAQ - [upd 27/9] HBO/WO bash!
quote:
Stond me idd wel iets van bij dat je het verkort ging doen... Wat een klaplopers danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vast niet. Mijn school kennende.![]()
zou het eerst sowieso verkort doen maar dat ging ook niet meer door
quote:
Ik ken de grenzenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is SES niet. Daar pakken we het wel aan.
Dushiquote:
ik zie het vanzelf allemaal welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond me idd wel iets van bij dat je het verkort ging doen... Wat een klaplopers dan! Maak ze allemaal voor het einde van dit jaar af en zie dan wat er gebeurd... wellicht staan ze dan verbluft en moeten ze toch iets ondernemen. Dat is wel hun werk per slot van rekening.
doe eens foto's maken en posten! tof joh!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Ik kome net terug uit Bedum
Even huisje bekeken, spulletjes uitgepakt (alleen de boodschappen).
Bedje in elkaar gezet, bijna.
En ik ben tot de conclusie gekomen dat het best wel een redelijk huis is.
Bedumquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Wil je daar een wietplantage beginnen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Syana het volgende:
Heb nog geen foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe eens foto's maken en posten! tof joh!
Tijdelijk, noodoplossing.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedum! Geef mij maar stad.
Je gaat van het gehucht in Oost Groningen naar Bedum?
Nee, een friettent met jou als vaste klantquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je daar een wietplantage beginnen?
Ja man, per direct als t ff kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je daar een wietplantage beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's gemaakt.
Woonkamertje, keukentje, bijkeuken, keldertje, 3 slaapkamers, wc, douche, en een tuin.
en officieel is het niet mijn huis, maar de bewoner tieft op zodat ik er een poosje in kan
Netjes toch?
In m'n eentje toch!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je eentje of met de hele fam?
Iedereen wordt nu pas wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:53 schreef ImTheBase het volgende:
En er is niet meer gereld gister, potverdulleme,.
Ach, iemand moet de eerste stap zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:53 schreef ImTheBase het volgende:
En er is niet meer gereld gister, potverdulleme,.
Heb ik opzich wel netjes voor elkaar voor een 17 jarige.quote:
Drie slaapkamers voor jezelfquote:
Ik werd om half 11 al van mn bed gelichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |