ach ik heb me al gereserveerd voor de volgende keerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat ik je drvor niet heb gesproken?
Ik wil slapen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 02:25 schreef Silver_Shark het volgende:
Slapen is slecht voor je
* Silver_Shark is bezig met nederlands en engels en management opdrachten
quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 02:30 schreef RenRen- het volgende:
Ohja, ik heb nog een euro in mijn bh
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:30 schreef RenRen- het volgende:
Ohja, ik heb nog een euro in mijn bh
je ken der van alles in kwijtquote:
ach ja waar BHs al niet handig voor zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat?Er zat iemand op mijn schoot, en mijn tas lag 5 meter verder.
Je moest eens weten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 02:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ach ja waar BHs al niet handig voor zijn.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
Je kunt er geld in kwijt, telefoons. Meestal zitten mannen aan je kont. Niet aan je tieten.
daarom dragen veel Jongens van die nektasjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
Je kunt er geld in kwijt, telefoons. Meestal zitten mannen aan je kont. Niet aan je tieten.
en nog ietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
en en en je kan er een glas tussen zetten
Dat dus.quote:
Wat een uitvinding!quote:
moequote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:39 schreef TwyLight het volgende:
surveillance-fietx a;;es goed?
je moet het onder de knie krijgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet iedereen kan fappen en raak typen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:45 schreef RenRen- het volgende:
Laat ik maar niet dit foute idee posten in het meettopic
Sexy!quote:
quote:
Ik was ook al in Nijmegen geweest. Maar dit wil ik idd vakerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
iets zegt mij dat je vaker naar een meet gaat nu
Whehe, vliegt een man uit de bocht bij het loo, wat denkte?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:55 schreef Jimbo het volgende:
De tyfus manik ben nogsteeds dronken en moet nu gaan rijden naar apeldoorn hwheheh
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |