thuisblijvers rocken de topquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Syana het volgende:
Top 100 van vrijdag 2 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 323 Pheno
02. 299 Syana
We waren ook best wel actief gister.quote:
Oh, was jij er ook bij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Facial emotional expressions bij het afscheid nemen:
Lau:![]()
![]()
mstr:![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Facial emotional expressions bij het afscheid nemen:
Lau:![]()
![]()
mstr:![]()
hele vrijdag andere dingen gedaan en vervolgens op de bank ff lekker uitgepuft van wederom een stront vervelende vermoeiende week?quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
hele vrijdag andere dingen gedaan en vervolgens op de bank ff lekker uitgepuft van wederom een stront vervelende vermoeiende week?
quote:
Maar hij is wel correct.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan deze post niet meer herinneren
[..]
Toen lag ik al in bedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan deze post niet meer herinneren
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef Syana het volgende:
[..]
Pff, wat hebben wij gister veel gepraat
Neem mij maar mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse jarig
Musequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb dus fucking veel zin in 14 nov,. Muse
Langs je bed, in die kleine la.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:36 schreef Syana het volgende:
Ja hoor, gaat ie weer mt z'n veel posts maken.
Toen ik uit de tram stapte,wat vrienden opgebeld die sowieso nog buiten zijn, en toen binnen gechilld tot een uur of..3 as you seequote:
Ah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Toen ik uit de tram stapte,wat vrienden opgebeld die sowieso nog buiten zijn, en toen binnen gechilld tot een uur of..3 as you see
Kanquote:
Da's aardig op tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah.
Ik sliep pas om kwart over 4 ofzo
Dat is genaaidquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's aardig op tijd.
Trouwens ffvoor Heimen en Rik die nu moeten werken
.
Zo laat waren die toch niet thuis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's aardig op tijd.
Trouwens ffvoor Heimen en Rik die nu moeten werken
.
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Liekequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is genaaid
Maar die waren ook wel op tijd weg op zich.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Lieke. Van die twee zal niet veel terecht komen vandaag
.
Jij was ook asociaal vroeg wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik Heimen vanmorgen hoorde en Lieke. Van die twee zal niet veel terecht komen vandaag
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |