Ik jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik hoorde trouwens dat mensen Noortje miste.
Ik om 10 uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik werd om half 11 al van mn bed gelicht
Soppen? Ik hoop eerst schoonmaken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:55 schreef Syana het volgende:
[..]
Heb ik opzich wel netjes voor elkaar voor een 17 jarige.
Maar ach, zodra ik m'n intrek neem ga ik eerst soppen, en luchten.
Bah douche
Ach, ff je tanden erin zetten en je hebt dan ook watquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef Syana het volgende:
Klopt, het is veel onderhoud.
en zeker als die vent t niet netjes achterlaat
K hoop echt dat hij nog even gaat soppen...
Want ik kwam die douche binnen en de grond was ranzig,
Schoonmaken kan ook met een doekje, dwijl, water en allesreiniger.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soppen? Ik hoop eerst schoonmaken.
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ff je tanden erin zetten en je hebt dan ook wat
Ga als alles goed gaat over twee weken ook aan de slag
Moet ik hem uitleggen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Schoonmaken kan ook met een doekje, dwijl, water en allesreiniger.
Of iets in die geest.
Endaarna soppen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.
en dan kan ik m'n intrek nemen.
Heb overigens ook nog een redelijk grote achtertuin....
Ik wou sowieso geen achtertuin bij mn huis. Daar moet je ook weer tijd voor hebben, die ik niet hebquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Hihi, ik moet eerst nog even wat dingen in Vlagtwedde regelen, en mn baan daarop zeggen enzo.
en dan kan ik m'n intrek nemen.
Heb overigens ook nog een redelijk grote achtertuin....
Nee Jochie.quote:
Staat alleen gras opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou sowieso geen achtertuin bij mn huis. Daar moet je ook weer tijd voor hebben, die ik niet heb
Eensch, Noortje is echt zo lief hequote:
Maar waarom naar Bedum dan? Snap er niets vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:02 schreef Syana het volgende:
[..]
Nee Jochie.
Daarom zei ik: soppen kan ook met....
Ik ben blond uit een pakje, dus niet heel dom.
Omdat dat de snelste oplossing wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar waarom naar Bedum dan? Snap er niets van!
Vaag? uit huis getrapt? Heb je de afwas laten staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:05 schreef Syana het volgende:
[..]
Omdat dat de snelste oplossing was
Als je 't huis uit gekicked word moet je toch snel weg he.
Want bij m'n ma wonen zag ik niet als een oplossing
Weet ik niet, wij hebben hier geen grasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:05 schreef Syana het volgende:
[..]
Gras staat al heul hoog.
En grasmaaien is niet moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |