Make up your mind, ben je sopper of -likker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Roze/rood, blauw, zwart/wit.
Zo. Out in the open.
Tvp voor morgen. I'm checking out of this heartbreak hotelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Tijd voor iets anders,word er nu ook een beetje zat van.Gelik en gesop doe dat eff lekker prive svp.
.
Ja, het is mooi geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Tijd voor iets anders,word er nu ook een beetje zat van.Gelik en gesop doe dat eff lekker prive svp.
.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jeezus, ik begon te lezen, en verwachtte heel ergens anders de vuist.... hoe kan je op het verkeerde been gezet worden.Overigens, ik denk niet dat PB onder de indruk zal zijn.
Met iemand als Cc maakt het mij niet uit of ik de + 0f - kant van de batterij moet zijn.. Soppen (+) 0f likken (-).. 't is mij om 't even...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Make up your mind, ben je sopper of -likker?
Kep hier anders nog weinig moois gezien vandaag...quote:
Okee.. 'k zag jouw dictaat net te laat, dus heb nog even een paar off-T berichten geplaatst. Krijg ik nu met de zweep?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
OK mensen, vanaf nu on topic.![]()
Ja het is een grapje, maar wél met een serieuze ondertoon![]()
Kom hier maar SC"en: [RLS SC #308] We speculeren verder
Als SBS jou interessant genoeg vindt om jou twee keer op tv uit te brengen moet je wel een mooi gespierd wasbord hebben. Ik zou dus zeggen: pm de foto's maar...quote:
Is er nou werkelijk geen andere site waar je terecht kunt.Echt zum kotsen..Google Lieke en trek o dat gaat niet lukken..Misschien je eigen vriendin wat meer aandacht geven?Trustehquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat denk ik ook niet...
Maar als ze echt 2 mooie dochters heeft mag ze ze altijd even langs sturen..![]()
Je hebt geen idee op welke sites (en usenet groepen) ik allemaal zit..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is er nou werkelijk geen andere site waar je terecht kunt.
Vinger in de mond, alles wat voorin zit uitkotsen, glas water drinken, hoofd achterover houden, inademen door de neus, uitademen door de mond...quote:Echt zum kotsen..
Waarom zou ik? Als ik wat van haar wil weten bel ik haar wel op haar mobiel..quote:Google Lieke
San leest weer over m'n rug mee en ligt dubbel.quote:Misschien je eigen vriendin wat meer aandacht geven?
en niet eens genomineerd voor de TelevizierRing ?quote:
Zeker zelf geen kinderen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat denk ik ook niet...
Maar als ze echt 2 mooie dochters heeft mag ze ze altijd even langs sturen..![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zeker zelf geen kinderen..
Ik mis totaal de humor van wat je schrijft, en zit met schaamrood op mijn kaken, de posts van je te lezen..
Dus flikker een eind op, en kom weer terug als je normaal kan posten.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:18 schreef jopiebaco het volgende:
Blijft mooi filmpje:
http://www.clipser.com/watch_video/32467
Miljonairs 1e uur:
[ afbeelding ]
Haha.. ik hakketak niet hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Mensen, kappen nu hoor, met dat gehakketak op elkaar. En pas gewoon héél erg op met opmerkingen over andermans kinderen, ook al is het grappig bedoeld. Dat ligt nou eenmaal super gevoelig. Kunnen de ouders ook niets aan doen, zo is dat nou eenmaal.
Als er dan echt gehakketakt moet worden: doe dat maar op de RLS-soapies dan, niet meer op elkaar.![]()
Zeker mooi filmpje, een echte emotie van Brian en een opgeklopte leugen van Huub, alsof hij de man is..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:18 schreef jopiebaco het volgende:
Blijft mooi filmpje:
http://www.clipser.com/watch_video/32467
Het is gewoon selectieve kwaadheid, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. ik hakketak niet hoor.![]()
Wat ik alleen wel grappig vind is dat er een aantal op hun achterste benen staan als je vraagt of ze een leuke dochter hebben, terwijl er niemand over zal vallen als je vraagt of ze een leuke gespierde zoon hebben. Dat mag altijd weer wel. Opmerkelijk dat we kennelijk nog altijd in een über hetero-georiënteerde machocultuur leven..
Ah joh, men snapt niet dat dat nou juist het zout in de pap is. Als ik alleen die filmpjes en foto's voor de 100e keer mag bewoneren en obades mag lezen, dan ben ik snel weg en ga ik een ECHT boek lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:44 schreef Jian het volgende:
Ga niemand verdedigen hoor, is ook echt niet nodig, maar sommige mensen openen min of meer zelf de "aanval" en als er dan een antwoord komt wat ze niet aanstaat gaan ze "huilie, huilie" doen. Come on zeg. En dochters heb je ook van laten we zeggen een jaar of 25 en die mag je bij mij ook best langs sturen hoor![]()
Sorry voor de OT Gert, ik ga zo Huub wel weer afkraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik bedoelde met -likken eigenlijk, of soppen of likken richting Huub (maar deze laat ik voor jouw rekening, is jou wel toevertrouwd geloof ik).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met iemand als Cc maakt het mij niet uit of ik de + 0f - kant van de batterij moet zijn.. Soppen (+) 0f likken (-).. 't is mij om 't even...
Vrouwelijke variatie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel grappig vind is dat er een aantal op hun achterste benen staan als je vraagt of ze een leuke dochter hebben, terwijl er niemand over zal vallen als je vraagt of ze een leuke gespierde zoon hebben. Dat mag altijd weer wel. Opmerkelijk dat we kennelijk nog altijd in een über hetero-georiënteerde machocultuur leven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door spapaars op 03-10-2009 12:19:39 ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah joh, men snapt niet dat dat nou juist het zout in de pap is. Als ik alleen die filmpjes en foto's voor de 100e keer mag bewoneren en obades mag lezen, dan ben ik snel weg en ga ik een ECHT boek lezen.
Wat is een obade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een misplaatste poging om iemand te aanbidden. Ben vergeten om het tussen haakjes te zetten. Vergeet weleens dat je hier overal mee rekening moet houden. De O is bedoeld als in - Ojaa-???quote:
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwelijke variatie.
BB Servië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lengte komt ook aardig overeenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.
Hij heeft er zo wel wat van weg ja en dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat ook hij een voor zijn hoofd veuls te grote zonnebril draagt ..... en dat binnenshuisquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.
Oeps, is het een klein mens? Of is het een fake?quote:
Die zonnebril deed het hem in eerste instantie, dat ik dacht, heeeeee het lijkt wel Huub....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft er zo wel wat van weg ja en dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat ook hij een voor zijn hoofd veuls te grote zonnebril draagt ..... en dat binnenshuis
Een reeds geëvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, is het een klein mens? Of is het een fake?
maar hij is van de mannenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een reeds geëvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1072&start=20#p16247
[ afbeelding ]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=655quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar hij is van de mannenen huub dacht ik niet
Hm....okay....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een reeds geëvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1072&start=20#p16247
[ afbeelding ]
Peeet, wie ben jij? Waar was jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar hij is van de mannenen huub dacht ik niet
ja toen sliep ons huubjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=655
Peeet, wie ben jij? peetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Peeet, wie ben jij? Waar was jij?
Hij heeft het zelf toegegeven dat hij weleens gerommeld heeft met mannen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja toen sliep ons huubje![]()
maar hij heeft wil is iemand gepijpt voor de lol![]()
maar dan ben je toch niet gelijk van de verkeerde kant ?
Ach schatje, alleen als wij vragen of ze een leuke gespierde zoon hebben, dan denken wij als über hetero-georiënteerden misschien wel van "Ik zou best wel een keer lekker geil van achter genomen willen worden door zo'n lekkere studl" om maar eens een voorbeeld te noemen. Het verschil is dus dat wij dat alleen denken, zeggen dat niet hard op uit het niets. Dat heeft dus niets met een über hetero-georiënteerde machocultuur te maken, maar misschien met fatsoen? En mindere geiligheid misschien? Sorry Gert, moest even.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij lijkt zeker op Kennethquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef beequeen het volgende:
Zoek gezellig een willekeurige SC, zijn er genoeg. Maar dat stomme gelul over piemels, in en/of uitgangen interesseert me geen....nou ja, je weet wel.
Niet echt nieuws maar Kairo is een leuk mannetje. Bij de weg, hij lijkt verdomd veel op wacko Kenneth.![]()
[ afbeelding ]
Deze pica komt van de Hyves van "The mother from hell", openbaar dus.
Nee hoor, je leest het goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef -sabine- het volgende:
Heeft Eer Huub gepijpt?
Ik kan me dat niet heugen,
Lees ik nu alles verkeerd?
Wil je kletsen over zaken die niet met RLS'en in de media te maken hebben, kies dan een SC uit. Bijvoorbeeld de RLS SC-reeks in GC. [RLS CS #309] Waar we rustig de herfst ingaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Het is een 'In de media'-topic. Geen SC over van alles en nog wat dat je met allerlei haakjes wel weer aan DGK zou kunnen verbinden, zoals alles ...
Is er geen nieuws, dan niet. Morgen wellicht beter. En dat FOK! groter is dan dit topic, hoef ik natuurlijk niet te vertellen.
Wat een schatje!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef beequeen het volgende:
Niet echt nieuws maar Kairo is een leuk mannetje. Bij de weg, hij lijkt verdomd veel op wacko Kenneth.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik alleen die filmpjes en foto's voor de 100e keer mag bewoneren en obades
mag lezen, dan ben ik snel weg en ga ik een ECHT boek lezen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef ThunderBitch het volgende:![]()
![]()
Zo voorspelbaar
![]()
-----------------------------------------
Befehl ist befehl....![]()
-----------------------------------------
Yep Eric heeft Huub gepepen,
misschien heeft iemand er een filmpje van.
Ach flikker toch op. De gestapo is er niets bij hier. Jeezus wat een stelletje miereneukers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Dit is het topic BB, CBML, TBO en DGK'ers in de Media # 48.
Terugblikken van het "pijpen " van Eric en Huub kan in een ander topic.
10 jaar reality 1999-2009 # 3
Wil jij niet zo'n grove taal tegen mij hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. De gestapo is er niets bij hier. Jeezus wat een stelletje miereneukers.
Ga je mij aangeven? Niet ineens zo schjinheilig gaan doen. Je zoekt het zelf. Als het zo moet, mag dit wat mij betreft helemaal klaar zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n grove taal tegen mij hebben.
Als het je niet aan staat ga je toch lekker ergens anders die grote bek van je een duw gevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je mij aangeven? Niet ineens zo schjinheilig gaan doen. Je zoekt het zelf. Als het zo moet, mag dit wat mij betreft helemaal klaar zijn.
Ik ben al weg hoor, er gebeurt toch geen donder.
Hou je bek. Ik weet het, heb ik toch geschreven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het je niet aan staat ga je toch lekker ergens anders die grote bek van je een duw geven![]()
Je snapt het niet helemaal, maar nog één keer dan: Dit is het BB, CBML, TBO en DGK'ers in de Media topic en hier kan dus gepost worden over de ex-RLS-ers die NU nog in de media komen.
En als je lekker na wilt praten over DGK of een andere RLS moet je hier zijn: 10 jaar reality 1999-2009 # 3
kan je een linkje plaatsen dan pik ik die foto welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er staat een hele leuke foto op Claire en Sophietje hyves.Rechtsboven staat een foto van Sophie'tje met precies Huub z'n mond,waar ze glimlacht. wil 'm alleen niet zomaar copieren en plakken zonder toestemming.Nu weer snel naar K2 zoekt K3
![]()
Wat ben jij een walgelijk grof wijf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Hou je bek. Ik weet het, heb ik toch geschreven.
Nee dat ben ik niet, maar ondertussen heb ik er genoeg van en soms wil ik best een uitzondering maken.. Bah en nogeens bah, stelletje zeikerds. Als je niet meeloopt en braaf Huubsoppertje speelt, dan moet je vooral oppassen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk grof wijf.
Jij bent echt niet goed hoor en ik dacht nog wel behulpzaam te zijn door het je voor de 1000e keer uit te leggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hou je bek. Ik weet het, heb ik toch geschreven.
jongens maak je niet zo druk maar heb je een linkje voor mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk grof wijf.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef peeet1 het volgende:
[..]
kan je een linkje plaatsen dan pik ik die foto wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Ik viel over die eerste zin, maar goed, als je me wilde helpen, dan excuses, helpen is altijd goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed hoor en ik dacht nog wel behulpzaam te zijn door het je voor de 1000e keer uit te leggen.
Met die eerste zin wilde ik je duidelijk maken dat je je grote bek tegen Tuinfluiter of wie dan ook moet houden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik viel over die eerste zin, maar goed, als je me wilde helpen, dan excuses, helpen is altijd goed.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]dankje ik heb de foto niet gepikt alleen het linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]Ik kan hem niet zien, met je zeker vriendjes zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dus dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Met die eerste zin wilde ik je duidelijk maken dat je je grote bek tegen Tuinfluiter of wie dan ook moet houden.
En nu ga ik naar Sophietje kijken.
Deze stond linksbovenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dankje ik heb de foto niet gepikt alleen het linkje
[ afbeelding ]
Jij mag je grote bek houden, bemoei je er niet mee, die tuinfluiter kan het zelf wel af, stuk verdriet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die eerste zin wilde ik je duidelijk maken dat je je grote bek tegen Tuinfluiter of wie dan ook moet houden.
En nu ga ik naar Sophietje kijken.
Alle foto's zijn leuk maar deze bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dankje ik heb de foto niet gepikt alleen het linkje
[ afbeelding ]
doe nou niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij mag je grote bek houden, bemoei je er niet mee, die tuinfluiter kan het zelf wel af, stuk verdriet.
Verder ben ik dan benieuwd waar je me mee wilde helpen.
Je hebt gelijk, maar ik antwoord hoogstens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou niet.
er is gewoon geen nieuws anders kan je dit topic beter omdopen tot commotie rond of om Huub.
dit gaat toch nergens meer over
Persoonlijk hoef ik niet te weten hier of een user iemand alleen p..pt als een snik.el schoon is! Hoop dat het duidelijk is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:18 schreef Diamonds het volgende:
Ik begrijp dat het moeilijk is om een antwoord op mijn vraag te geven, omdat daarmee eigenlijk wordt aangeven, dat wat er vanmiddag gebeurde niet klopt. Toch? Of zie ik het nou echt zo verkeerd?
Is dat het enige wat je onthouden hebt, viespeukie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Persoonlijk hoef ik niet te weten hier of een user iemand alleen p..pt als een snik.el schoon is! Hoop dat het duidelijk is!
Schei eens uit mens, wat bezielt je? Tuinfluiter uitschelden, Deisyy uitschelden, waar ben jij mee bezig?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij mag je grote bek houden, bemoei je er niet mee, die tuinfluiter kan het zelf wel af, stuk verdriet.
Verder ben ik dan benieuwd waar je me mee wilde helpen.
Nou nou, je kunt toch wel gewoon antwoorden. Ik heb daar niet over gesproken. Het gaat zo ook vaak over zaken die mij niet interesseren, maar dan ga ik toch ook niet zo reageren? Ik laat jou in je waarde, dan kun je dat bij mij toch ook gewoon doen? Ik kan nu ook heeeeeeeeel boos reageren naar je, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Persoonlijk hoef ik niet te weten hier of een user iemand alleen p..pt als een snik.el schoon is! Hoop dat het duidelijk is!
En nu scheld ik jou uit. Bemoei je er niet mee......... Ik scheld uit wie ik wil. Jij kunt ook een veeg krijgen als je wilt, maar vergeet dan niet dat je er zelf om vraagt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei eens uit mens, wat bezielt je? Tuinfluiter uitschelden, Deisyy uitschelden, waar ben jij mee bezig?
jij bent zeker vriendenjes met clairequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alle foto's zijn leuk maar deze bedoelde ik niet.Ik bedoelde rechtsboven bij gespot
![]()
Die braafheid heb ik vaarwel gezegd vandaag. Ze kunnen het rambam krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou nou, je kunt toch wel gewoon antwoorden. Ik heb daar niet over gesproken. Het gaat zo ook vaak over zaken die mij niet interesseren, maar dan ga ik toch ook niet zo reageren? Ik laat jou in je waarde, dan kun je dat bij mij toch ook gewoon doen? Ik kan nu ook heeeeeeeeel boos reageren naar je, maar zo zit ik niet in elkaar.
Dus als alleen het onderwerp vanmiddag jou tegen de borst stuitte, dan is dat jammer. Maar dan houd je nog altijd zelf de mogelijkheid of je wel of niet mee leest.
Ondertussen heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet over het onderwerp van vanmiddag.
vertel dan kan ik mequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef Jian het volgende:![]()
![]()
Sorry, ik lach om Huub hoor, dus dat is On topic
Ik zou het fijn vinden, als hij (of tuinfluiter) mij een antwoord zou kunnen geven. Ik snap er echt geen reet snars meer van. Echt niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, het gaat ook nergens meer over. Heb vandaag een beste bui hiervoor.
Ga koffiezetten.. Gert komt straks wel weer met de poepwagen.
Je hebt gelijk over wat er in de vorige delen gepost is, maar er zijn sommige mensen die kunnen bepalen wat er precies waar komt, wie mag posten en vooral waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden, als hij (of tuinfluiter) mij een antwoord zou kunnen geven. Ik snap er echt geen reet snars meer van. Echt niet.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:12 schreef Diamonds het volgende:
Ach schatje, alleen als wij vragen of ze een leuke gespierde zoon hebben, dan denken wij als über hetero-georiënteerden misschien wel van "Ik zou best wel een keer lekker geil van achter genomen willen worden door zo'n lekkere studl" om maar eens een voorbeeld te noemen. Het verschil is dus dat wij dat alleen denken, zeggen dat niet hard op uit het niets. Dat heeft dus niets met een über hetero-georiënteerde machocultuur te maken, maar misschien met fatsoen?En mindere geiligheid misschien? Sorry Gert, moest even.
Als het maar lekker is!
Nogmaals die verhalen over pijpen, likken en schone eikels hoef ik hier niet te lezen,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Diamonds het volgende:
Dus als alleen het onderwerp vanmiddag jou tegen de borst stuitte, dan is dat jammer. Maar dan houd je nog altijd zelf de mogelijkheid of je wel of niet mee leest
Ondertussen heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet over het onderwerp van vanmiddag.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Het is een 'In de media'-topic. Geen SC over van alles en nog wat dat je met allerlei haakjes wel weer aan DGK zou kunnen verbinden, zoals alles ...
Is er geen nieuws, dan niet. Morgen wellicht beter. En dat FOK! groter is dan dit topic, hoef ik natuurlijk niet te vertellen.
!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef beequeen het volgende:
Zoek gezellig een willekeurige SC, zijn er genoeg. Maar dat stomme gelul over piemels, in en/of uitgangen interesseert me geen....nou ja, je weet wel.
Peet dit is deja vu voor me, ik ken dit zo goed en ik zit me rot te lachen achter m'n laptoppiequote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nogmaals die verhalen over pijpen, likken en schone eikels hoef ik hier niet te lezen,
dit is het topic in de media , je schreef dat je zo je werktijd wel door kwam, maar die verhalen mag
je dus per PM doen , zoek een geile SC uit of vertrek naar de kelder.
Het Keldertje
dit is in de media.
[..]
[..]
!!
Wat jij van mij verwacht interesseert me niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Voor iemand die zo gebrand is om de dingen op de juiste plek en met de juiste topicnaam en navenant de inhoud te beheren, trek je alles uit verband. Had wel beter van je verwacht, dat dan weer wel.
Ik ben geen Huubsopper, dus mijn inbreng is sowieso niet gewenst.![]()
Ik zeg niet dat het jou iets moet interesseren, ik geef het alleen maar aan. Niks aso, je wordt gewoon van repliek gediend, niets meer, niets minder. Vandaag heb ik er geen zin in om politiek correct geneuzel neer te plempen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat jij van mij verwacht interesseert me niet.
Ben nou op jouw niveau bezig en die is heel aso.
Dit is op een reactie van iemand die aldoor niet anders doet. De manier waarop ik het postte, was iets genuanceerder dan jij hier nu doet over komen. Hiermee gaf ik juist aan, dat het niet elke keer zo schunnig hoeft te gaan.quote:
Het onderwerp stond je dus niet aan. Er zijn zoveel onderwerpen, die mij niet aanstaan[(correctie) interesseren, maar dan reageer ik niet en als ik dat al doe, dan zeker niet zo als jullie vanmiddag deden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Nogmaals die verhalen over pijpen, likken en schone eikels hoef ik hier niet te lezen,
dit is het topic in de media , je schreef dat je zo je werktijd wel door kwam, maar die verhalen mag
je dus per PM doen , zoek een geile SC uit of vertrek naar de kelder.
Het Keldertje
dit is in de media.
[..]
[..]
!!
Dan is het indd beschermd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
jij bent zeker vriendenjes met claire
deze tekst krijg ik te zie
Claire en Sophie'tje is gespot op deze foto's. Je ziet alleen de foto's uit albums die je mag zien. Spotten doe je op een foto zelf door rechts een van je aan te klikken uit je contactenlijst
Ja ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien, met je zeker vriendjes zijn?
liefe liefe claire wil je alsjeblieft vriendjesquote:
Dat mag hier niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
liefe liefe claire wil je alsjeblieft vriendjesmet me worden
![]()
Gewoon op d'r hyves vragen. Doet ze niet moeilijk over hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
![]()
Moonlight Sonato blijft toch mijn favo..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
![]()
Hey deze foto is duidelijker dan die op de hyves van Brian zelf. Ik vind hem trouwens juist helemaal geen Kubatz hoofd hebben, gewoon een leuk jochie met een vrolijke lach.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef beequeen het volgende:
.
[ afbeelding ]
Vraag ik me dan toch af, wat waren die perikelen en is Brian gestopt met de rijmelarij?quote:Na alle perikelen hier ben ik dan eindelijk! Ik heb even Papa's Hyves overgenomen om een blogje te schrijven. Die is nu toch bezig met melk maken en voordat hij weer wat gaat schrijven dan ben ik al een teenager
En check me 'kekke' schoentjes dan...nog de hartelijke groetjes en kusjes naar het lieve Leeuwarden hiervoor.
Zo en dan nu tijd voor die heerlijke, warme melkfles van me....
Ok, dan ben je even weg, het is wel genoeg geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die braafheid heb ik vaarwel gezegd vandaag. Ze kunnen het rambam krijgen.
Dat klinkt toch voor geen meterquote:breaking news op CNN: Jaap Amesz, better know as "Terror Jaap', has finally solved the Nathalie Holloway-case...
Vloog je bijna uit de bocht?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Kelly van der Veer werkt in exclusieve seksclub 'Boccaccio'
knip
Doets,,volgens mij...quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Kelly beklimt de carrièreladder. En meer waarschijnlijk.
Geen cheape webcam commercials meer, maar showgirl in een seksclub.
Zou die zaak ook van die ene Jan zijn. Jan Dil of zoiets?
heb je ook de routebeschrijvingquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:53 schreef Hobby het volgende:Groot Landhuis via Google Earth www.earthview.nl...
quote:
Kunnen ze daar dan geen cameras hangen,,hebben we toch een leuke RLS.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)eublaan-1/kenmerken/
dit huis is van de buren staat wel een route bij
het ligt tegenover de kooi op een doodlopende weg langs snelweg .
bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Hobby het volgende:
[..]
je kan al kijk het kost misschien wel iets meer maar dan heb je ook wel watquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kunnen ze daar dan geen cameras hangen,,hebben we toch een leuke RLS.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat was bb3
BB Kelly Naakt Achter De Webcam! Movie Update
Over vaders en zonen aflevering 3
dinsdag 9 juni 2009 22:50 Ned 2
Een zoektocht van Hugo Borst naar de gevoelige plekken in de relatie tussen vaders en zonen.
24 jaar geleden wordt Kelly van der Veer geboren als zoon Ferry. Dit verkeerde lichaam maakt haar jeugd tot een verschrikking. Vernederende pesterijen zijn haar lot. Vader Anton wil niets liever dan geluk voor zijn kind, zoon of dochter. En liefdevol begeleidt hij zijn zoon bij het worden van een vrouw. Maar eenmaal een prachtige vrouw raakt Anton het zicht en controle op zijn kind kwijt.
Video
Volgens mij zit je fout, DGK ligt op deze plekquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Hobby het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch een nieuwe gouden kooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pauline - woensdag 23 september 2009 - 19:55 quote deeplink
Vandaag van goede vriend gehoord!
De villa in Eemnes krijgt wederom een nieuwe look.
Vriend is eigenaar van een groot meubelbedrijf en keukenzaken, en is benaderd door een tv omroep. om de villa in eemnes weer klaar te maken voor een nieuwe episode van HET programma.
Laten we hopen dat het doorgang zal vinden.
Is een serieus bericht, komt dus niet uit een geruchtenstroom
Bron
ja,je hebt gelijk maar voor mij is dat de overkant van de weg ,misschien 5 minuten verder .quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zit je fout, DGK ligt op deze plek
En dat is een aardig stukje verderop, er niet tegenover.
Mij eerlijk gezegd ook..quote:
Het zou een ongehoorde kapitaalvernietiging zijn omdat de villa pas kort geleden ontmanteld is. Als een omroep nu dus zou besluiten Talpa daar weer een DGK te laten maken draaien ze ook op voor de niet geringe initiële kosten.quote:
Tsja, daar ligt ome Sjon wakker van......quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou een ongehoorde kapitaalvernietiging zijn omdat de villa pas kort geleden ontmanteld is. Als een omroep nu dus zou besluiten Talpa daar weer een DGK te laten maken draaien ze ook op voor de niet geringe initiële kosten.
Dat maakt het programma nog onverkoopbaarder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, daar ligt ome Sjon wakker van......![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef Jian het volgende:
Geloof ook niet in een nieuwe DGK, wat natuurlijk niet wil zeggen dat de villa niet voor een ander project kan gaan dienen en daarom opnieuw ingericht moet worden.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
't zou zomaar een buitenechtelijke van Huub kunnen zijn![]()
Geheel ontopic dus .....
Ze heeft zo te zien nog steeds die dgk pruik op, met hier en daar een extensie..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:06 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda afgelopen zaterdag tijdens een paaldansact
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die haarstukjes ook altijd bij de surinaamse toko waar ik m'n roti haal hangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze heeft zo te zien nog steeds die dgk pruik op, met hier en daar een extensie..
Nou!.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Geil hoor![]()
Maar toch is het net alsof Amanda iets minder pafferig is dn een paar maanden geleden.
Smakelijk.quote:
Ja, die zwarte poten vond ik toch wel een überafknapperquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahaha , inclusief putten vetkwabben en zwarte poten , kortom wederom klasse amanda!![]()
KitKat breaks heeft ze zo te zien al meer dan genoeg gehad.quote:
Elke normale vrouw heeft deze ribbeltjes ook.quote:
Ik heb medelijden met haar. Elk weekend aan een paal hangen in een zaaltje waar het bier om je oren vliegt omringd door een horde dronken gasten . Best zielig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef -sabine- het volgende:
Kvind d'r somber kijken, glimmend lachje is weg.
Ik dacht ook eigenlijk dat ze met deze trieste vertoning gestopt was. Helaas niet dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb medelijden met haar. Elk weekend aan een paal hangen in een zaaltje waar het bier om je oren vliegt omringd door een horde dronken gasten . Best zielig.
Nou ja, zielig. Ze kiest hier toch zelf voor en het blijft nu eenmaal een pornosletje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb medelijden met haar. Elk weekend aan een paal hangen in een zaaltje waar het bier om je oren vliegt omringd door een horde dronken gasten . Best zielig.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Of zou ze het gewoon zelf wel heel erg leuk vinden? Kan ze die aandacht niet missen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, zielig. Ze kiest hier toch zelf voor en het blijft nu eenmaal een pornosletje.
Bij de weg, als Afro Jack zo loaded is waarom laat hij zijn vriendinnetje dan in die sleasy tenten optreden?
Geen idee. Het staat zo buiten mijn eigen leven/wereld dat ik niks kan bedenken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Of zou ze het gewoon zelf wel heel erg leuk vinden? Kan ze die aandacht niet missen?
Dat dus. Dat heeft ze vaak genoeg in interviews gezegd volgens mij. Ach laat haar lekker in een paal hangen als ze dat leuk vindt, alleen je kunt er dan op wachten dat je commentaar krijgt ongeacht of ze wel of geen sixpack heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Of zou ze het gewoon zelf wel heel erg leuk vinden? Kan ze die aandacht niet missen?
Misschien houdt ze voor zichzelf op deze manier de schijn op dat ze "doorgebroken" is, en een succesvol artiestenbestaan leidt in de wereld van glitter en glamour.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha TB, welkom terug![]()
Ben ik nou de eerste die dat zegt
Dat zou best eens kunnen, ze heeft tenslotte al een kalender ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien houdt ze voor zichzelf op deze manier de schijn op dat ze "doorgebroken" is, en een succesvol artiestenbestaan leidt in de wereld van glitter en glamour.
Misschien zit ze in een droomwereld, en ziet geen jolige aangeschoten meute met nauwelijks rollen pepermunt in hun broekzak, maar een bewonderende menigte die haar, überlekker wijf, aanbidt.
Maar het kan ook zijn dat ze gewoon realistisch is, en liever 1x per week paaldanst dan voor hetzelfde geld de hele week achter de kassa staat bij het Kruidvat.
O die zullen er ongetwijfeld zijn, maar al voor ze in die paal ging hangen vond ik haar geen echt mooi figuur hebben. Korte stamppootjes, nepborsten, en dan dat haar!!!! Maar van mij mag ze het blijven doen, als zij dat leuk vindt moet ze vooral haar gang gaan. Vraag me dan alleen wel af waarom ze zo triest kijkt, kan geen lachje af........................quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:23 schreef Jian het volgende:
Ze straalt toch een bepaalde vorm van sex of noem het van mijn part porno uit en er zijn genoeg mannen/echtgenoten die wel kicken op zo'n rondborstig klein proppie dat sensuele bewegingen staat te maken naast zo'n paal ........ Misschien dat daarom zoveel vrouwen van die echtgenoten afkeurend kijken naar zo'n type Amanda![]()
Kom maar dames
zeg je "kom maar Dames" krijg je datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
O die zullen er ongetwijfeld zijn, maar al voor ze in die paal ging hangen vond ik haar geen echt mooi figuur hebben. Korte stamppootjes, nepborsten, en dan dat haar!!!! Maar van mij mag ze het blijven doen, als zij dat leuk vindt moet ze vooral haar gang gaan. Vraag me dan alleen wel af waarom ze zo triest kijkt, kan geen lachje af........................
Die mannen, zeg maar jongens, op die fotoos, die staan idd wel hun ogen de kost te geven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:23 schreef Jian het volgende:
Ze straalt toch een bepaalde vorm van sex of noem het van mijn part porno uit en er zijn genoeg mannen/echtgenoten die wel kicken op zo'n rondborstig klein proppie dat sensuele bewegingen staat te maken naast zo'n paal ........ Misschien dat daarom zoveel vrouwen van die echtgenoten afkeurend kijken naar zo'n type Amanda![]()
Kom maar dames
Heb jij zelf interesse in die villa?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef jopiebaco het volgende:
Hoe zit dat nou met de villa, is hij verkocht?
Iemand piccas van hoe het er nu uitziet of is er niets veranderd kwa betegeling e.d.?
Ja, dat is wel erg belangrijk van een villa boven het miljoen he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef jopiebaco het volgende:
Hoe zit dat nou met de villa, is hij verkocht?
Iemand piccas van hoe het er nu uitziet of is er niets veranderd kwa betegeling e.d.?
Jopie is wat gepreoccupeerd volgens mij. Geen idee waarom hij dit elke keer vraagt.quote:
Tikkeltje wel jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jopie is wat gepreoccupeerd volgens mij. Geen idee waarom hij dit elke keer vraagt.
Wel als je tegelzetter bent en nog een leuke klus zoektquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg belangrijk van een villa boven het miljoen he.
Zelfde verhaal gold ook voor Lieke. Extra pijnpunt daarbij was dat ze er ook nog 'ns vandoor ging met "hun" Huub en hem later op zijn plaats zette.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:23 schreef Jian het volgende:
Kom maar dames
+2quote:
Precies zoals ik er ook over denk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
O die zullen er ongetwijfeld zijn, maar al voor ze in die paal ging hangen vond ik haar geen echt mooi figuur hebben. Korte stamppootjes, nepborsten, en dan dat haar!!!! Maar van mij mag ze het blijven doen, als zij dat leuk vindt moet ze vooral haar gang gaan
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha TB, welkom terug![]()
Ben ik nou de eerste die dat zegt
Ha, de verloren zoon is terug,quote:
dat word dan +3 je moet wel goed tellen hequote:
Mijn zwager heeft het eerste BB-huis betegeld. De badkamer had kleine blauw/wit mozaiek- achtige tegeltjes.......voor degene die dit willen weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel als je tegelzetter bent en nog een leuke klus zoekt
ik weet niets van plannen met de villa, en ik kom er nog wel eens, maar goed, als ik wel iets wist zou ik het niet zeggen, dus je hebt wat dat betreft niets aan mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, de verloren zoon is terug,
Kom vertel eens even Huub, hoe zit het met die Villa ? Welk nieuw programma gaan ze daar draaien ?
En vind jij Amanda nou ook zo'n dik proppie wat niet in een paal zou mogen hangen ? , of zeuren die sheila's hier nou maar wat, valt toch wel mee ?
O ja en inzake de betegeling van de villa, waar moet jopiebaco de offerte naar toe sturen ?
Kortom, iedereen in zijn/haar waarde laten ! Daar schort het nog weleens aan bij forabezoekers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niets van plannen met de villa, en ik kom er nog wel eens, maar goed, als ik wel iets wist zou ik het niet zeggen, dus je hebt wat dat betreft niets aan mij.
Amanda heeft een mooi lichaam en als jij aan je handen, op kracht, jezelf optrekt terwijl je benen gespreid in de lucht hangen tuurlijk heb je dan rolletjes op je buik. Weet je wel hoe sterk je daar voor moet zijn? Nee ik vind haar geen dik proppie, en als iemand lekker wil paaldansen en zo haar eigen financiele vrijheid regelt, dan is dat toch prima? Ze werkt iig een stuk minder hard dan jij en ik en verdiend een prima boterham
Ho ho, was jij dat niet hieronderquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Kortom, iedereen in zijn/haar waarde laten ! Daar schort het nog weleens aan bij forabezoekers.
Wat een opmerking van Huub al niet kan doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef Wijnneus het volgende:
Ik vind het een walgelijke vertoning om zo op de foto te gaan. Er zit helemaal geen lijn meer in dat lichaam.
En ze doet net alsof ze DE godin van de liefde/verleiding/sex is, terwijl ze ook nog denkt dat ze heel wat is, in dat wereldje.![]()
![]()
Amanda, trek een leuk jurkje aan en ga lekker stappen ofzo, dat bekomt je veel beter
Ja, dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Point taken, maar ik brand niemand af, ik maak geen rel, ik gaf mijn mening
Huub houdt Sophie voorlopig buiten de publiciteit heeft ie gezegd. Dus geen info over fruithapjes, liga en potjesgroente. Als ze haar eerste biefstukje Stroganoff eigenhandig naar binnen heeft gewerkt hoort u het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
hallo huub , sophie alweer 3 maanden ,ze mag nu zeker al een fruithapje ?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat word dan +3 je moet wel goed tellen he
En de wind stond gunstigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Point taken, maar ik brand niemand af, ik maak geen rel, ik gaf mijn mening
Leuke foto, lekker snoetje die kleinequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Elske6 het volgende:
er staat trouwens een leuke nieuwe foto van Claire en Sophie op hun Hyves !
-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat word dan +3 je moet wel goed tellen he
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen die een - van jou als een groot compliment beschouwen
Je moet ze de kost gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen die een - van jou als een groot compliment beschouwen
+ nog 1..... Ben inmiddels de tel kwijt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Bedankt, ik voel me zeer welkom. want het zijn natuurlijk niet de eerste te beste. Ik heb ze ALLEMAAL gezien.
Gelukkig zijn er nog mensen die zichzelf niet zo serieus nemen (zeker niet op een forum).![]()
FOK is voor elk wat wils.
Nog nieuws?
Laterzzzz
Ja da's Felix Cane, da's een Pro en een acrobaat bij Cirque du Soleil, zo'n beetje de beste van de wereld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Diamonds het volgende:
Sorry Huub, moet toegeven dat ik hier toch weinig rolletjes zie. Sterker nog, Geen!
Heeeeeeee... Nog een bitch hier!!quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja da's Felix Cane, da's een Pro en een acrobaat bij Cirque du Soleil, zo'n beetje de beste van de wereld.
Had je ook nog een klein beetje eerlijker vergelijkingsmateriaal
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
Er was eens een soort countryzanger met een paaldanseres uit amerika in de kooi. Dacht iets van Gerna ofzo. Dat was ook een hilarische avond. Heb er nooit meer iets van terug kunnen vinden. Geen youtubje niks nada. Weet iemand nog hoe dat stel heette en of daar toch nog beelden van zijn?
Met die datum erbij is ie wel makkelijk te vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij maakte ik deze op 4-4-2008, succes met zoeken
Duke Dangerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef sunny16947 het volgende:
Bedankt ja. Het staat onder de naam Carla, maar volgens mij heette ze Carna of Garna. Jammer dat de paaldansact er niet op staat. Zijn naam ben ik benieuwd naar. Hij speelde vroeguh in een hele bekende band/groep en had een eigen homepage. Misschien kunnen de speurders nog wat vinden.
Die waren wel apart/leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij maakte ik deze op 4-4-2008, succes met zoeken
Whahaha nog even gekeken. Dacht ik kijk heel even een stukje, dat lukte niet, was wel bijzonder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Met die datum erbij is ie wel makkelijk te vinden![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148052
Heb nog even zitten terugkijken, OMG, dit was errrug
Zoiets? Deze neukt aardig wat rond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Huub, neuk je nog wat rond lately of ben je nog zo trouw als een labrador?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Goed dat je ingrijpt Gert, het giert weer volledig uit de klauwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Mensen, het slowchat-gehalte begint weer "vertrouwde" vormen aan te nemen. Hier graag posten n.a.v. RLS in de media (nieuwe hyves-berichten/foto's zijn ook prima).
Zoals aangegeven zijn de teugels hier wat aangehaald en dat gaan we ook echt naleven.10 jaar reality 1999-2009 # 3 hier kunnern herinneringen worden opgehaald. In de diverse SC's op FOK! kan over van alles en nog wat worden gekwebbeld, ook over RLS.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)enhuis__.html?p=15,2
Ahh gossie
Eerst even de telegraaf te woord staan en dan pas de 'intimi' inlichtenquote:vertelt Johan, die zich realiseert dat hij ook maar eens wat intimi moet gaat inlichten...
is er al een kaartenactie opgestart?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)enhuis__.html?p=15,2
Ahh gossie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[TBO] Johan van locatie The Bunker.
Ik verwachtte het wel. Het wees er wel op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Hobby het volgende:
de kogel is door de kerk
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
Vanmorgen schreef Mera toch in de RLS-SC dat haar beste vriend onder het mes moest vanwege een acute blindedarmontsteking?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
is er al een kaartenactie opgestart?
Bronmagazine is ook echt een betrouwbare bron................quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Hobby het volgende:
de kogel is door de kerk
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
Jeetje, wat haal je er nu weer bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef Jian het volgende:
Tsja Hubertus, polyamorie, als het in je bloed zit schudt je het niet zomaar af
Ik hoop wel oprecht dat jullie er wat betreft de zaken rondom jullie dochter goed uitkomen, that matters !
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verwachtte het wel. Het wees er wel op.
Ik denk dat polyamorie er alles mee te maken heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, wat haal je er nu weer bijDat heeft toch helemaal niets hiermee te maken? Wij ook niet trouwens
Ik ook. Vind het rot voor zequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.
Hopelijk krijgen ze het voor elkaar om normaal tegen elkaar te blijven doen en de scheiding netjes af te handelen. En wordt Sophie geen inzet van gesteggel. Geen idee wat de reden is, maar vind het sneu.
Flikker toch op zeg... Bull shit vanaf het begin. En ach dan gooien we me er maar een baby inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Copycat het volgende:
Niet geheel onverwacht, wel zonde, zo'n snel eind aan gezinsgeluk.
Veel sterkte en wijsheid.
Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, wat haal je er nu weer bijDat heeft toch helemaal niets hiermee te maken? Wij ook niet trouwens
trouwen met Huub, dát was al de eerste aanwijzingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.
klinkt niet alsof ze nog on speaking terms zijn, als de advocaten het mogen uitzoeken.quote:Hopelijk krijgen ze het voor elkaar om normaal tegen elkaar te blijven doen en de scheiding netjes af te handelen. En wordt Sophie geen inzet van gesteggel. Geen idee wat de reden is, maar vind het sneu.
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterEn wat we ermee te maken hebben ? Ik weet het niet, maar we schrijven hier nou eenmaal niet alleen over rozegeur, maneschijn en pais en vree !
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat polyamorie er alles mee te maken heeft![]()
Maar dat blijft natuurlijk een speculasie
Ahh wat liefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Natuurlijk is het wel onze zaak, Huub is en blijft publiek bezitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Nee da's waar, maar zo werkt dat nu eenmaal niet. Niet in je eigen vriendenkring, en ook niet bij (semi) BN'ers. Als zoiets gebeurt, slaat iedereen aan het speculeren totdat de waarheid boven tafel is. Meestal zijn dat twee verschillende versies van de waarheid, op verbeten toon verkondigd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Zeg maar wat erop moetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub erover te zeggen heeft.
Flikker zelluf op, jonguh!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Flikker toch op zeg... Bull shit vanaf het begin. En ach dan gooien we me er maar een baby in![]()
Mooi kut inderdaad voor Sofie
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Elske6 het volgende:
[..]
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......
Wel een beetje naief (zulke gedachten). toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Absoluut. Dat is mijn romantische kantquote:
Ik mag aannemen dat Claire niet achterlijk is. Huub heeft Lieke ten huwelijk gevraagd, alles voor de show, maar Lieke was zo wijs om te bedanken. Nou dan maar Claire proberen en ja hoor, Claire wilde wel. Dan vraag je er ergens ook wel om he. . .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Gelukkig. Hopelijk ben je niet al te romantisch, want dan ga ik me wel zorgen maken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is mijn romantische kant.
Hij zal zich zeker tzt laten zien, zo is hij ook weer wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Claire niet achterlijk is. Huub heeft Lieke ten huwelijk gevraagd, alles voor de show, maar Lieke was zo wijs om te bedanken. Nou dan maar Claire proberen en ja hoor, Claire wilde wel. Dan vraag je er ergens ook wel om he. . .
En ik denk dat we Huub hier binnenkort gewoon zien hoor, vandaag vast niet meer maar morgen of overmorgen of maandag komt ie wel even hallo zeggen. 'Ja kan gebeuren toch'
Dus dat vind jij een bigger fail dan, bijvoorbeeld, de platenbaas die destijds dat nieuwe bandje, The Beatles, de deur wees omdat-ie er geen brood in zag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
denk niet dat het waar is. anders is Huub wel de biggest fail in historykind nemen en het dan niet op kunnen voeden en de rest van je leven alimentatie betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |