Die noem je volgens mij gewoon kleinzoon. Desnoods voeg je er voor de duidelijkheid aan toe dattie van de kouwe kant is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de officiële benaming voor 'schoonkleinzoon' is, hondjes.
schoonkleinzoon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de officiële benaming voor 'schoonkleinzoon' is, hondjes.
Ja! Of je zegt 'Piet van ons Annie, de dochter van ons Hondjes'. Als je Brabo was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die noem je volgens mij gewoon kleinzoon. Desnoods voeg je er voor de duidelijkheid aan toe dattie van de kouwe kant is.
Nee, de dochter van je dochter is getrouwd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:54 schreef BrandX het volgende:
schoonkleinzoon?
dus de broer/zus van je wederhelft heeft een kind gekregen?
Dan is dat toch nicht/neef?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de dochter van je dochter is getrouwd.
Ja, en 't is fris. Nu heb ik al wel één kuub hout voor de deur liggen en komt volgende week de tweede kuub, maar heb ik nog geen kachel. Dat duurt veertien dagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en het waaide hier net behoorlijk stevig
Een as-èmmérquote:
quote:
Soms is het zo simpel.quote:
Hier ook Italiaans..spaghetti met spinazie, spekjes en een kaassausje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Soms is het zo simpel.
Hoi BX, how is life?![]()
Ik ga in de pannen roeren.
Nou ja, pannen roeren....zelfgemaakte pizza ligt in de oven. Lekkere bodem, salami, ham, paprika, uien, olijven en nog meer zooi afgedekt met geraspte kaas. Smakelijk allemaal.
En het is zo makkelijk. Jij ook smakelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt lekker Bee, moet ik ook weer eens doen![]()
Eetze
Das wel jammer, dat je op die kachel moet wachtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en 't is fris. Nu heb ik al wel één kuub hout voor de deur liggen en komt volgende week de tweede kuub, maar heb ik nog geen kachel. Dat duurt veertien dagen![]()
En ik verrek het om de CV aan te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |