Hans...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Hee hondjes, hoe is het met Hans?![]()
Ik heb tussen de middag heerljik gekookte mosselen gegeten
het wordt nu wel erg cryptisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Hans, de zakenrelatie![]()
Vreselijk idee he als je denkt dat je iets gemist hebt?
Zelfs ik weet dat nog, en ik onthoud niks. Deisyy had een droom en jouw man heette daarin Hans. Of dat was die zakenrelatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef hondjes het volgende:
het wordt nu wel erg cryptisch.
zakenrelatie...droom...meneer hondjes...die geen Hans heet..![]()
user,,die haar man vraagt naar Spaanse huizen...nou ja bijna..gelukkig deed ze het niet..![]()
![]()
Heb je de opleiding al helemaal af enzo?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
Oooh! Mijn eerste nummer gaat P!nk worden in de fietszaal. Maandagavond!
Oh christ, ik moet plassen.Toeval bestaat helemaal niet man!
Wat een leuke droom,,als ik droom.pfffff zijn het altijd nachtmerries..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ja zo wastie, en vannacht droomde ik dat zoonlief zijn 1 voor wiskunde zomaar in kon leveren bij de leraar en er een 8 voor terug kreeg
hij valtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
Oooh! Mijn eerste nummer gaat P!nk worden in de fietszaal. Maandagavond!
Oh christ, ik moet plassen.Toeval bestaat helemaal niet man!
Dat is wel jammer, want leuke dromen zijn de volgende dag nog steeds leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een leuke droom,,als ik droom.pfffff zijn het altijd nachtmerries..![]()
En de leuke dromen, maak ik blijkbaar niet mee, want die herinner ik me nooit.
Dat hangt dan de hele dag om je heen, je weet dat het een droom was,, maar tochquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want leuke dromen zijn de volgende dag nog steeds leuk![]()
Maar ik droom ook weleens eng, heel soms zo eng dat ik er de volgende dag nog naar van ben
Ja. Ik vind het echt heel eng.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij valt![]()
bij je eerste spin-klasje bedoel je?
Pink is altijd goed, welke gaat het worden?
moet je dan niet per les afrekenen?....vroeger toen ik voor mijn rijbewijs ging kon je per les afrekekenenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo... nou alle kinderen en bejaarden van Brabant leven nog, ook geen paaltjes omver gereden dus wat dat betreft 100% meevaller.![]()
Wel 1500 euro lichterMaar hopelijk binnen half jaar het papiertje op zak. De instructeur heeft er alle vertrouwen in, dus het moet maar
![]()
Vond het doodeng. Vooral op de snelweg
-edit- en het eerste dat ik doe is ff het nieuws checken op de Telegraaf... Gelijk drie zwarte koppen bovenaan met verkeersongelukken.Daar word ik niet blij van.
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet je dan niet per les afrekenen?....vroeger toen ik voor mijn rijbewijs ging kon je per les afrekekenen
dan moet het wel goed komen met jouquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.
Ik begin er zowaar zelf ook in te geloven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet het wel goed komen met jou
tot op de dag van vandaag hoor ik mn leraar nog krijsen in mn hoofd....Spiegelsssss spiegelssssssssquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik begin er zowaar zelf ook in te geloven.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag hoor ik mn leraar nog krijsen in mn hoofd....Spiegelsssss spiegelssssssss....ben trouwens in 1 x geslaagd na 20 lessen
jawel...alleen je gaat toch je eigen rijstijl krijgen...maar als het druk is op de weg....neem nu het keizer karel plein in nijmegenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
netjes! En, eerlijk? Let je nu ook genoeg op je spiegels?
![]()
klinkt wel als een goede dealquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |