quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één van de zekerheden en de rest van je rust moet je daar maar zien te vinden
Je móet simpelweg niets, als je je eisen dan ook maar bij gaat stellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja blijkt dan dat je dan ook weer gewoon moet opstaan als de wekker afgaat
....trusten
Rust roest, nog maar even mee wachtenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één van de zekerheden en de rest van je rust moet je daar maar zien te vinden
Niets moet en alles mag hiernaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja blijkt dan dat je dan ook weer gewoon moet opstaan als de wekker afgaat
....trusten
Wat moet je met rust als je daar straks nog genoeg tijd voor hebt, dus alles op zijn tijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rust roest, nog maar even mee wachten![]()
Hoe word je dan wakker?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
ik sta eigenlijk bijna nooit op...met wekker.....en nu roetssss
Zou mooi zijn, maar nu eerst P&Wquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst maar minstens 80 jaar worden, in goede gezondheid dat wel graag, anders hoeft het van mij niet meer.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
ik sta eigenlijk bijna nooit op...met wekker![]()
Als ze uitgeslapen is ? Of niet Laysa lees ik verkeerd terug?quote:
Kwart voor zeven? Doe's niet zo eng, zo vroeg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:31 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen en ik maar denken dat bij iedereen de wekker gaat om kwart voor 7![]()
Dat snoozen heb ik nooit begrepen, zonde van je slaaptijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwart voor zeven? Doe's niet zo eng, zo vroeg!
7.31 uur en dan snoozen tot kwart voor acht en dan haasten.
Wat ontzettend verantwoord. Ik wil s'ochtends niks horen of zien. Al is het een stuk verbeterd sinds het stoppen. Ik kan iig wel gelijk dingen doen nu. Ik stommel ook altijd rond met een hoodie op mijn hoofd, naar beneden kijkend.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
In die snooze-tijd slaap ik niet meer echt, maar kan ik wennen aan het vooruitzicht op te moeten staan.
Dat kan ik niet direct, daar word ik ongelukkig van.
En tegenwoordig kijk/luister ik eerst naar het journaal op mijn iPhone voordat ik opsta.
Dat had ik natuurlijk kunnen wetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
wanneer mn ogen open gaan...en nee geen kinderen...geen verplichtingen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk kunnen weten
asoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zo af en toe dat ik door blijf slapen terwijl de wekker, 40 cm naast m'n hoofd, aan één stuk door blijft gaan, soms wel twee uur. De hele buurt wakker, behalve ik![]()
Ook een soort van snoozen
Ik kan d'r niets aan doen. Sowieso, als ik wakker moet worden lukt het maar moeizaam, als ik uit kan slapen ben ik vaak op tijd wakker.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zo af en toe dat ik door blijf slapen terwijl de wekker, 40 cm naast m'n hoofd, aan één stuk door blijft gaan, soms wel twee uur. De hele buurt wakker, behalve ik![]()
Ook een soort van snoozen
Gertjuh kom maar gauwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:09 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen. 't Zonnetje schijnt, de lucht is blauw!
(en laat wat daarna komt maar zitten).
Daar had ik vroeger ook geen problemen mee. Als je ouder wordt heb je toch wat minder slaap nodig. Het is allemaal mooi in balans, je wordt namelijk ook wat trager als je ouder wordt, die extra tijd dat je wakker bent is dan mooi meegenomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Alleen als ik uit kan slapen doe ik dat ook echt tot minimaal 1 uur 's middags.
We(r)kt dat prettiger dan een ouderwetse rinkelwekker of biepjes?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben meestal wakker voordat mijn wekker afgaat qua geluid. Ik word langzaam gewekt door de nabootsing van de opkomende zon. Philips wake-up-light ftw!
Best mooi, maar niet echt praktisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
We(r)kt dat prettiger dan een ouderwetse rinkelwekker of biepjes?
Iemand gisteren trouwens DWDD gezien, die kunstenaar met 'human clocks'?
Dat vond ik gaaf! Ik wil wel zo'n dvd van een zogenaamde digitale klok, waarvan de streepjes door mannetjes worden verplaatst. Zo gaaf!
Dit dus:
Tja, afgestudeerd aan de Eindhovense Design Academy, dan krijg je dat.
Nog een dikke week en het is weer Dutch Design Week.
Klopt, en daarbij gaat de dag razendsnel, terwijl je eigenlijk niets belangrijks doet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger ook geen problemen mee. Als je ouder wordt heb je toch wat minder slaap nodig. Het is allemaal mooi in balans, je wordt namelijk ook wat trager als je ouder wordt, die extra tijd dat je wakker bent is dan mooi meegenomen.
Mooi gaat voor praktisch!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:55 schreef Dementor het volgende:
Best mooi, maar niet echt praktisch.
Nee die twee dingen gaan samen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi gaat voor praktisch!
En waarom heb ik jou gisteren niet meer gehoord, qua telefoontje?
Als klok gebruiken! Gewoon hebben om de kunst te steunen. En voor de hippe heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Vond het wel leuk verzonnen, die klok, maar ook niet meer dan dat. Leuk om even één cijfertje te zien veranderen (hoewel ook dat eigenlijk al best saai was), maar zo'n hele dvd, wat moet je daar nou mee.
"De kunst steunen"... dat klinkt best nobel eigenlijk. Waar is die boring saaie kut dvd te koop?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als klok gebruiken! Gewoon hebben om de kunst te steunen. En voor de hippe heb.
Stelletje kunstzinnig gehandicapten.
Doe dan maar met blote damesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Vond het wel leuk verzonnen, die klok, maar ook niet meer dan dat. Leuk om even één cijfertje te zien veranderen (hoewel ook dat eigenlijk al best saai was), maar zo'n hele dvd, wat moet je daar nou mee.
Binnenkort op Blu Ray, maar nergens zie ik prijzen op de site van die Baas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
"De kunst steunen"... dat klinkt best nobel eigenlijk. Waar is die boring saaie kut dvd te koop?
Misschien zíjn het wel blote dames. Maar dat zie je dus niet omdat die klotecijfers er voor zitten.quote:
Eindhoven is dit jaar Design hoofdstad van Europa ofzo toch? Hoop te zien en te beleven dus de komende tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Tja, afgestudeerd aan de Eindhovense Design Academy, dan krijg je dat.
Nog een dikke week en het is weer Dutch Design Week.
Oo dan was dat het. Kon me herinneren dat ik er een kop over zag in de krant vorige weekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Ik weet dat 'we' samen met Helsinki nog in de race zijn voor de titel Design Capital of the World. Maar dat zou dan pas in 2012 een feit zijn.
DDW is altijd erg interessant. De Graduation-projecten van de Design Academy, exposities all over town en heel veel arty farty feestjes.
Zo kwijlend en brabbelend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
Ik ben echt special als het gaat om kunst.
Oeh Mera(de rest klinkt als een soa dus ik kort het even af), veel succes!
Special? Hoezo, maak je zelf ook kunst?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
Ik ben echt special als het gaat om kunst.
quote:Oeh Mera(de rest klinkt als een soa dus ik kort het even af), veel succes!
Ja, met dikke slierten en wapperende handjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo kwijlend en brabbelend?
Succes Mera. Gelukkig woon ik in Z-O Brabant.
Mijn schoonzus mag vandaag uit het ziekenhuis en dan gaat mijn broer er morgen in. Driemaal raden wie er morgen weer kutkrantjes aan het vouwen is.
Ik adem kunst. Ik leef en beleef het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Special? Hoezo, maak je zelf ook kunst?![]()
Mijn broertje voor een enorme ontsteking aan zijn amandelen en mijn beste vriend voor accute blindedarmontsteking.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, met dikke slierten en wapperende handjes.
Wat is er met broer dan?
[..]
Ik adem kunst. Ik leef en beleef het.Op een zwakzinnige manier vooral. Ik heb er niet zoveel mee.
Wie gaat er eigenlijk bij jou onder het mes en wat is er?
Dankje. En sterkte daarmee! Kan wel helpen krantjes vouwen als je wilt, ben volgende week toch vrijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo kwijlend en brabbelend?
Succes Mera. Gelukkig woon ik in Z-O Brabant.
Mijn schoonzus mag vandaag uit het ziekenhuis en dan gaat mijn broer er morgen in. Driemaal raden wie er morgen weer kutkrantjes aan het vouwen is.
Nee. Jij toch wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Noeks. Heb jij Caro nog gespot lately?
![]()
Oh bah, daar ben je hartstikke ziek van, zowel de amandelen als de blindedarmontsteking.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn broertje voor een enorme ontsteking aan zijn amandelen en mijn beste vriend voor accute blindedarmontsteking.Allemaal routine voor die dokteurs, I know, maar toch.
Nah-aaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Jij toch wel?![]()
[..]
Oh bah, daar ben je hartstikke ziek van, zowel de amandelen als de blindedarmontsteking.
Fingers crossed, komt vast goed maar toch.
Niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah-aaaaaaaaaaa![]()
![]()
En Mera sterkte met afwachten en autorijden enzo. Vervelend allemaal.
ze postte eergister nog? of maandag ergens 's nachts... Nou ja, ik vind het maar kaal.quote:
Vroeg het me ook al af...Caro!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze postte eergister nog? of maandag ergens 's nachts... Nou ja, ik vind het maar kaal.
Oeh jee nee, dat moet je nu niet willen hoor. Jij mag toch wel blijven?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
Blegh, over een uurtje weer zo'n saaie werkmeeting. Alhoewel ... het rommelt aan alle kanten in de organisatie, dus wie weet komt er wel vuurwerk.
En dan zijn we allemaal ontslagen en ga ik eindelijk volledig voor mezelf beginnen, want dan moet ik wel.
En zo heeft ook deze eventuele donkere wolk een zilver randje.
Balkenende blijkt dus ook een stiekeme kontenknijper te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nu even naar debat kijken.....zal wel weer een onderzoeksteam ingesteld worden...antwoord. krijgen we wel,.als Balkenende al in Europa zit.
Ja! Mijn stoel draait rondjes! En verder is ie rood en niet zo hip. Mijn design 50ies stoeltjes in mijn zithoekje hier zijn hipperquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Noek het volgende:
Oeh jee nee, dat moet je nu niet willen hoor. Jij mag toch wel blijven?
Je schrijft zelfs columns voor de baas.Jij zit vast safe in je ontgetwijfeld hippe designerstoeltje
Draait die ook rondjes?
Dan denk ik dat je maar moet springen. Nou ja, eigenlijk vind ik van niet maar als je het durft, jump jump. The daddy mac will make you..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mijn stoel draait rondjes! En verder is ie rood en niet zo hip. Mijn design 50ies stoeltjes in mijn zithoekje hier zijn hipper.
Het is gewoon raar momenteel. We krijgen rare contracten die voor geen meter kloppen en iedereen is onrustig. Eerlijk gezegd zou ik het misschien juist wel okay vinden. Hoor van verschillende kanten dat ze voldoende werk voor me hebben, als ik meer beschikbaar zou zijn en in het diepe springen is ook best leuk spannend.
Maar bangerik als ik ben, wacht ik toch maar even of ik er in dat diepe word gegooid.
Hoorde het ook van de week, kontenknijper Balkenendequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Balkenende blijkt dus ook een stiekeme kontenknijper te zijn.![]()
Maar goed, eerst dit debat.
Hans...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Hee hondjes, hoe is het met Hans?![]()
Ik heb tussen de middag heerljik gekookte mosselen gegeten
het wordt nu wel erg cryptisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Hans, de zakenrelatie![]()
Vreselijk idee he als je denkt dat je iets gemist hebt?
Zelfs ik weet dat nog, en ik onthoud niks. Deisyy had een droom en jouw man heette daarin Hans. Of dat was die zakenrelatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef hondjes het volgende:
het wordt nu wel erg cryptisch.
zakenrelatie...droom...meneer hondjes...die geen Hans heet..![]()
user,,die haar man vraagt naar Spaanse huizen...nou ja bijna..gelukkig deed ze het niet..![]()
![]()
Heb je de opleiding al helemaal af enzo?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
Oooh! Mijn eerste nummer gaat P!nk worden in de fietszaal. Maandagavond!
Oh christ, ik moet plassen.Toeval bestaat helemaal niet man!
Wat een leuke droom,,als ik droom.pfffff zijn het altijd nachtmerries..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ja zo wastie, en vannacht droomde ik dat zoonlief zijn 1 voor wiskunde zomaar in kon leveren bij de leraar en er een 8 voor terug kreeg
hij valtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
Oooh! Mijn eerste nummer gaat P!nk worden in de fietszaal. Maandagavond!
Oh christ, ik moet plassen.Toeval bestaat helemaal niet man!
Dat is wel jammer, want leuke dromen zijn de volgende dag nog steeds leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een leuke droom,,als ik droom.pfffff zijn het altijd nachtmerries..![]()
En de leuke dromen, maak ik blijkbaar niet mee, want die herinner ik me nooit.
Dat hangt dan de hele dag om je heen, je weet dat het een droom was,, maar tochquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want leuke dromen zijn de volgende dag nog steeds leuk![]()
Maar ik droom ook weleens eng, heel soms zo eng dat ik er de volgende dag nog naar van ben
Ja. Ik vind het echt heel eng.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij valt![]()
bij je eerste spin-klasje bedoel je?
Pink is altijd goed, welke gaat het worden?
moet je dan niet per les afrekenen?....vroeger toen ik voor mijn rijbewijs ging kon je per les afrekekenenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo... nou alle kinderen en bejaarden van Brabant leven nog, ook geen paaltjes omver gereden dus wat dat betreft 100% meevaller.![]()
Wel 1500 euro lichterMaar hopelijk binnen half jaar het papiertje op zak. De instructeur heeft er alle vertrouwen in, dus het moet maar
![]()
Vond het doodeng. Vooral op de snelweg
-edit- en het eerste dat ik doe is ff het nieuws checken op de Telegraaf... Gelijk drie zwarte koppen bovenaan met verkeersongelukken.Daar word ik niet blij van.
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet je dan niet per les afrekenen?....vroeger toen ik voor mijn rijbewijs ging kon je per les afrekekenen
dan moet het wel goed komen met jouquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.
Ik begin er zowaar zelf ook in te geloven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet het wel goed komen met jou
tot op de dag van vandaag hoor ik mn leraar nog krijsen in mn hoofd....Spiegelsssss spiegelssssssssquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik begin er zowaar zelf ook in te geloven.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag hoor ik mn leraar nog krijsen in mn hoofd....Spiegelsssss spiegelssssssss....ben trouwens in 1 x geslaagd na 20 lessen
jawel...alleen je gaat toch je eigen rijstijl krijgen...maar als het druk is op de weg....neem nu het keizer karel plein in nijmegenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
netjes! En, eerlijk? Let je nu ook genoeg op je spiegels?
![]()
klinkt wel als een goede dealquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal per rijschool verschillen denk ik. Hier betaal ik (net geen) 1500 euro netto voor een heel pakket. 25 lesuren, theorielessen (online), theorie examen, praktijk examen (1x, alle her(s) zijn gratis) en zelfs mental coaching en online theorie begeleiding als je daar behoefte aan hebt.
En gedaan met de rustquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef remlof het volgende:
Wat een serene rust hier...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |