quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zo af en toe dat ik door blijf slapen terwijl de wekker, 40 cm naast m'n hoofd, aan één stuk door blijft gaan, soms wel twee uur. De hele buurt wakker, behalve ik![]()
Ook een soort van snoozen
Gertjuh kom maar gauwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:09 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen. 't Zonnetje schijnt, de lucht is blauw!
(en laat wat daarna komt maar zitten).
Daar had ik vroeger ook geen problemen mee. Als je ouder wordt heb je toch wat minder slaap nodig. Het is allemaal mooi in balans, je wordt namelijk ook wat trager als je ouder wordt, die extra tijd dat je wakker bent is dan mooi meegenomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Alleen als ik uit kan slapen doe ik dat ook echt tot minimaal 1 uur 's middags.
We(r)kt dat prettiger dan een ouderwetse rinkelwekker of biepjes?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben meestal wakker voordat mijn wekker afgaat qua geluid. Ik word langzaam gewekt door de nabootsing van de opkomende zon. Philips wake-up-light ftw!
Best mooi, maar niet echt praktisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
We(r)kt dat prettiger dan een ouderwetse rinkelwekker of biepjes?
Iemand gisteren trouwens DWDD gezien, die kunstenaar met 'human clocks'?
Dat vond ik gaaf! Ik wil wel zo'n dvd van een zogenaamde digitale klok, waarvan de streepjes door mannetjes worden verplaatst. Zo gaaf!
Dit dus:
Tja, afgestudeerd aan de Eindhovense Design Academy, dan krijg je dat.
Nog een dikke week en het is weer Dutch Design Week.
Klopt, en daarbij gaat de dag razendsnel, terwijl je eigenlijk niets belangrijks doet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger ook geen problemen mee. Als je ouder wordt heb je toch wat minder slaap nodig. Het is allemaal mooi in balans, je wordt namelijk ook wat trager als je ouder wordt, die extra tijd dat je wakker bent is dan mooi meegenomen.
Mooi gaat voor praktisch!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:55 schreef Dementor het volgende:
Best mooi, maar niet echt praktisch.
Nee die twee dingen gaan samen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi gaat voor praktisch!
En waarom heb ik jou gisteren niet meer gehoord, qua telefoontje?
Als klok gebruiken! Gewoon hebben om de kunst te steunen. En voor de hippe heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Vond het wel leuk verzonnen, die klok, maar ook niet meer dan dat. Leuk om even één cijfertje te zien veranderen (hoewel ook dat eigenlijk al best saai was), maar zo'n hele dvd, wat moet je daar nou mee.
"De kunst steunen"... dat klinkt best nobel eigenlijk. Waar is die boring saaie kut dvd te koop?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als klok gebruiken! Gewoon hebben om de kunst te steunen. En voor de hippe heb.
Stelletje kunstzinnig gehandicapten.
Doe dan maar met blote damesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
Vond het wel leuk verzonnen, die klok, maar ook niet meer dan dat. Leuk om even één cijfertje te zien veranderen (hoewel ook dat eigenlijk al best saai was), maar zo'n hele dvd, wat moet je daar nou mee.
Binnenkort op Blu Ray, maar nergens zie ik prijzen op de site van die Baas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
"De kunst steunen"... dat klinkt best nobel eigenlijk. Waar is die boring saaie kut dvd te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |