aahhh nostalgiequote:
Had mij dan meegevraagdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
aahhh nostalgie![]()
Vroeger op de camping in Limburg... Lag ik alleen in mn tentje terwijl men verderop beschonken dit nummer meeblèrde
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.quote:
Ik ook, grappig en tegelijkertijd ook wel wat confronterend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.
als daar maar een bankje is waar die lekker in de zon kan internettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.
Zou hij echt op de Antillen zijn?
tja, helaas (of gelukkig) weet je nooit hoe het leven looptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, grappig en tegelijkertijd ook wel wat confronterend.
Wel hoe het afloopt, dat geeft toch wel wat rustquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
tja, helaas (of gelukkig) weet je nooit hoe het leven loopt
dat dan weer welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel hoe het afloopt, dat geeft toch wel wat rust
Één van de zekerheden en de rest van je rust moet je daar maar zien te vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel hoe het afloopt, dat geeft toch wel wat rust
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één van de zekerheden en de rest van je rust moet je daar maar zien te vinden
Je móet simpelweg niets, als je je eisen dan ook maar bij gaat stellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja blijkt dan dat je dan ook weer gewoon moet opstaan als de wekker afgaat
....trusten
Rust roest, nog maar even mee wachtenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één van de zekerheden en de rest van je rust moet je daar maar zien te vinden
Niets moet en alles mag hiernaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja blijkt dan dat je dan ook weer gewoon moet opstaan als de wekker afgaat
....trusten
Wat moet je met rust als je daar straks nog genoeg tijd voor hebt, dus alles op zijn tijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rust roest, nog maar even mee wachten![]()
Hoe word je dan wakker?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
ik sta eigenlijk bijna nooit op...met wekker.....en nu roetssss
Zou mooi zijn, maar nu eerst P&Wquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst maar minstens 80 jaar worden, in goede gezondheid dat wel graag, anders hoeft het van mij niet meer.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
ik sta eigenlijk bijna nooit op...met wekker![]()
Als ze uitgeslapen is ? Of niet Laysa lees ik verkeerd terug?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |