Make up your mind, ben je sopper of -likker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Roze/rood, blauw, zwart/wit.
Zo. Out in the open.
Tvp voor morgen. I'm checking out of this heartbreak hotelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Tijd voor iets anders,word er nu ook een beetje zat van.Gelik en gesop doe dat eff lekker prive svp.
.
Ja, het is mooi geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Tijd voor iets anders,word er nu ook een beetje zat van.Gelik en gesop doe dat eff lekker prive svp.
.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jeezus, ik begon te lezen, en verwachtte heel ergens anders de vuist.... hoe kan je op het verkeerde been gezet worden.Overigens, ik denk niet dat PB onder de indruk zal zijn.
Met iemand als Cc maakt het mij niet uit of ik de + 0f - kant van de batterij moet zijn.. Soppen (+) 0f likken (-).. 't is mij om 't even...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Make up your mind, ben je sopper of -likker?
Kep hier anders nog weinig moois gezien vandaag...quote:
Okee.. 'k zag jouw dictaat net te laat, dus heb nog even een paar off-T berichten geplaatst. Krijg ik nu met de zweep?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
OK mensen, vanaf nu on topic.![]()
Ja het is een grapje, maar wél met een serieuze ondertoon![]()
Kom hier maar SC"en: [RLS SC #308] We speculeren verder
Als SBS jou interessant genoeg vindt om jou twee keer op tv uit te brengen moet je wel een mooi gespierd wasbord hebben. Ik zou dus zeggen: pm de foto's maar...quote:
Is er nou werkelijk geen andere site waar je terecht kunt.Echt zum kotsen..Google Lieke en trek o dat gaat niet lukken..Misschien je eigen vriendin wat meer aandacht geven?Trustehquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat denk ik ook niet...
Maar als ze echt 2 mooie dochters heeft mag ze ze altijd even langs sturen..![]()
Je hebt geen idee op welke sites (en usenet groepen) ik allemaal zit..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is er nou werkelijk geen andere site waar je terecht kunt.
Vinger in de mond, alles wat voorin zit uitkotsen, glas water drinken, hoofd achterover houden, inademen door de neus, uitademen door de mond...quote:Echt zum kotsen..
Waarom zou ik? Als ik wat van haar wil weten bel ik haar wel op haar mobiel..quote:Google Lieke
San leest weer over m'n rug mee en ligt dubbel.quote:Misschien je eigen vriendin wat meer aandacht geven?
en niet eens genomineerd voor de TelevizierRing ?quote:
Zeker zelf geen kinderen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat denk ik ook niet...
Maar als ze echt 2 mooie dochters heeft mag ze ze altijd even langs sturen..![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zeker zelf geen kinderen..
Ik mis totaal de humor van wat je schrijft, en zit met schaamrood op mijn kaken, de posts van je te lezen..
Dus flikker een eind op, en kom weer terug als je normaal kan posten.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:18 schreef jopiebaco het volgende:
Blijft mooi filmpje:
http://www.clipser.com/watch_video/32467
Miljonairs 1e uur:
[ afbeelding ]
Haha.. ik hakketak niet hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Mensen, kappen nu hoor, met dat gehakketak op elkaar. En pas gewoon héél erg op met opmerkingen over andermans kinderen, ook al is het grappig bedoeld. Dat ligt nou eenmaal super gevoelig. Kunnen de ouders ook niets aan doen, zo is dat nou eenmaal.
Als er dan echt gehakketakt moet worden: doe dat maar op de RLS-soapies dan, niet meer op elkaar.![]()
Zeker mooi filmpje, een echte emotie van Brian en een opgeklopte leugen van Huub, alsof hij de man is..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:18 schreef jopiebaco het volgende:
Blijft mooi filmpje:
http://www.clipser.com/watch_video/32467
Het is gewoon selectieve kwaadheid, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. ik hakketak niet hoor.![]()
Wat ik alleen wel grappig vind is dat er een aantal op hun achterste benen staan als je vraagt of ze een leuke dochter hebben, terwijl er niemand over zal vallen als je vraagt of ze een leuke gespierde zoon hebben. Dat mag altijd weer wel. Opmerkelijk dat we kennelijk nog altijd in een über hetero-georiėnteerde machocultuur leven..
Ah joh, men snapt niet dat dat nou juist het zout in de pap is. Als ik alleen die filmpjes en foto's voor de 100e keer mag bewoneren en obades mag lezen, dan ben ik snel weg en ga ik een ECHT boek lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:44 schreef Jian het volgende:
Ga niemand verdedigen hoor, is ook echt niet nodig, maar sommige mensen openen min of meer zelf de "aanval" en als er dan een antwoord komt wat ze niet aanstaat gaan ze "huilie, huilie" doen. Come on zeg. En dochters heb je ook van laten we zeggen een jaar of 25 en die mag je bij mij ook best langs sturen hoor![]()
Sorry voor de OT Gert, ik ga zo Huub wel weer afkraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik bedoelde met -likken eigenlijk, of soppen of likken richting Huub (maar deze laat ik voor jouw rekening, is jou wel toevertrouwd geloof ik).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met iemand als Cc maakt het mij niet uit of ik de + 0f - kant van de batterij moet zijn.. Soppen (+) 0f likken (-).. 't is mij om 't even...
Vrouwelijke variatie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. ik hakketak niet hoor.![]()
Wat ik alleen wel grappig vind is dat er een aantal op hun achterste benen staan als je vraagt of ze een leuke dochter hebben, terwijl er niemand over zal vallen als je vraagt of ze een leuke gespierde zoon hebben. Dat mag altijd weer wel. Opmerkelijk dat we kennelijk nog altijd in een über hetero-georiėnteerde machocultuur leven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door spapaars op 03-10-2009 12:19:39 ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah joh, men snapt niet dat dat nou juist het zout in de pap is. Als ik alleen die filmpjes en foto's voor de 100e keer mag bewoneren en obades mag lezen, dan ben ik snel weg en ga ik een ECHT boek lezen.
Wat is een obade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een misplaatste poging om iemand te aanbidden. Ben vergeten om het tussen haakjes te zetten. Vergeet weleens dat je hier overal mee rekening moet houden. De O is bedoeld als in - Ojaa-???quote:
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwelijke variatie.
BB Serviė.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lengte komt ook aardig overeenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.
Hij heeft er zo wel wat van weg ja en dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat ook hij een voor zijn hoofd veuls te grote zonnebril draagt ..... en dat binnenshuisquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kerel heeft iets weg van Huub, vinden jullie niet? Ken hem niet dus, het is puur vanaf de foto.
Oeps, is het een klein mens? Of is het een fake?quote:
Die zonnebril deed het hem in eerste instantie, dat ik dacht, heeeeee het lijkt wel Huub....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft er zo wel wat van weg ja en dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat ook hij een voor zijn hoofd veuls te grote zonnebril draagt ..... en dat binnenshuis
Een reeds geėvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, is het een klein mens? Of is het een fake?
maar hij is van de mannenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een reeds geėvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1072&start=20#p16247
[ afbeelding ]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=655quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar hij is van de mannenen huub dacht ik niet
Hm....okay....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een reeds geėvacueerde kut kabouter, die veel te veel in de weg stond.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1072&start=20#p16247
[ afbeelding ]
Peeet, wie ben jij? Waar was jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar hij is van de mannenen huub dacht ik niet
ja toen sliep ons huubjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=655
Peeet, wie ben jij? peetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Peeet, wie ben jij? Waar was jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |