quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel hoor, mera heeft dat linkje gepost daar, en daar hoorde ook nog een opmerking bij dat ze jammer vond dat Bram daar zijn tijd in stak, waar Gert nog op antwoordde dat dat soms nodig is om geld te maken om wat anders te doen.
Als ik me niet vergis
Dan IS het weer in gebruik ja, door degene die ze op dat moment gebruikt, hoeft niet perse Bram te zijn dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee maar met 1 druk op de knop weer wel. . .
huurschuldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wat heeft betaald, maar ik denk niet dat je Bram van zoiets kunt beschuldigen![]()
Ik weet alleen dat de spullen nu in elk geval van Vlemmix zijn. Hoe dat verder zo gekomen is geen idee, maar ik twijfel niet aan Bram's inzet en investeringen voor TBO.
Misschien gaat hij ze veilen via die nieuwe site.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de spullen nu in elk geval van Vlemmix zijn.
Ik beschuldig niemand direct hoor, ik heb het over de verhalenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wat heeft betaald, maar ik denk niet dat je Bram van zoiets kunt beschuldigen![]()
Ik weet alleen dat de spullen nu in elk geval van Vlemmix zijn. Hoe dat verder zo gekomen is geen idee, maar ik twijfel niet aan Bram's inzet en investeringen voor TBO.
Gezellig hee, jij Noekje en ik Noek.quote:
Dat Bram niet in beeld is heeft dan ook weer niemand gezegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand direct hoor, ik heb het over de verhalen
Ok, we komen iets verder nu. Bram heeft de investering gedaan, Vlemmix heeft het overgekocht en Bram is voor wat betreft Soestdijk op dit moment niet meer in beeld.
Ik weet niet hoe 't wel in elkaar zit, maar je springt wel heeeeel snel over tot conclusiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, we komen iets verder nu. Bram heeft de investering gedaan, Vlemmix heeft het overgekocht en Bram is voor wat betreft Soestdijk op dit moment niet meer in beeld.
Nee, want ik hoor hier het volgende:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't wel in elkaar zit, maar je springt wel heeeeel snel over tot conclusies.
Maar ja als je weet dat er wat komt maar het fijne wordt er nog niet over verteld, dan gaan we speculerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat Bram niet in beeld is heeft dan ook weer niemand gezegd.![]()
En of Vlemmix de boel heeft overgekocht is ook geen bewering die is gebaseerd op harde feiten
Niet zo snel conclusies trekken hoor![]()
Oeh, dat wordt rellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
Maar ja als je weet dat er wat komt maar het fijne wordt er nog niet over verteld, dan gaan we speculeren
1. Het komt niet van Bram nee, maar dat wil nog niet zeggen dat hij überhaupt niet in beeld is, een show maak je tenslotte niet alleenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, want ik hoor hier het volgende:
1. Dementor zegt dat dit niet van Bram afkomt [RLS SC #307] Daar zijn we weer!
2. De spullen zijn nu van Vlemmix en niet meer van Bram
En terechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ja als je weet dat er wat komt maar het fijne wordt er nog niet over verteld, dan gaan we speculeren
Dat zeg je toch écht zelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
En of Vlemmix de boel heeft overgekocht is ook geen bewering die is gebaseerd op harde feiten
Niet zo snel conclusies trekken hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt rellen.
* PietjePuk007 messen slijpt
Waar is Maanvis!
Bram kan wel in beeld zijn, maar dan als "werknemer", want de tekst "Dit komt niet van Bram af" zegt dat met zoveel woorden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
1. Het komt niet van Bram nee, maar dat wil nog niet zeggen dat hij überhaupt niet in beeld is, een show maak je tenslotte niet alleen
2. Boeit niet echt hoe t eigenlijk zit
[..]
En terecht
Is nog niet online: http://www.biedhier.nl/quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan die veilingsite niet meer vinden op zn hyves btw.![]()
Toch eens graven in mn AT dan.
hij heeft daarmee een schuld ingelostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg je toch écht zelf.
1. Bram heeft die investeringen wél gedaan volgens jou
2. De spullen zijn van Vlemmix en niet meer van Bram.
Het kan zijn dat Bram ze gegeven heeft, maar dat geloof ik niet hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |