ik ook, maar ja, die tunnelvisie he......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vond het om misselijk van te worden, die trap
Wahahahaha, je hebt helemaal gelijk, ik was een beetje verhaspelend bezig. Sorry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
En ik zit al de hele tijd te kijken naar 'onvergelijkt' Verongelijkt bedoel je?
Dat is geen sherry, maar gewoon pure spiritus die je nu drinkt?
Snap dan ook niet zo goed waarom dat Huub in zijn schoenen werd/wordt geschoven. Ik heb dat nooit gezien. Of heb ik dat steeds gemist, tijdens de kat eten geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet
Spiritus for breakfast is bad, mkay?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wahahahaha, je hebt helemaal gelijk, ik was een beetje verhaspelend bezig. Sorry.
Die eerste trap was volkomen legaal en hoort gewoon bij de sport, een ieder die die ring in stapt weet dat ie 'm kan krijgen en accepteert dat ook. Als je daar misselijk van wordt dan is het gewoon je sport niet en dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Huub als de dood voor hem was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet
[ afbeelding ]
Neenee niets van dat alles, was het maar zo simpel te verklaren. Gewoon niet goed opgelet wat ik tikte en een beetje dom geweest, niet goed nagedacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spiritus for breakfast is bad, mkay?
Mannendingen is ook niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mannendingen is ook niet voor mietjes.
Kom TB, je kunt er nu echt niet meer onderuit dat je drie lege flessen spiritus naast je hebt staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Mannendingen is ook niet voor mietjes.
Vrouwending zijn meer de sherry toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom TB, je kunt er nu echt niet meer onderuit dat je drie lege flessen spiritus naast je hebt staan.
Maar TB zijn toch een manwijf?quote:
Hoho, niet beige hè.quote:
Gaaf! Het duurt echt een paar volle seconden voordat je hersenen ophouden om te proberen er één gezicht van te maken en je het plaatje as is kunt zien.quote:
Ik ben geen Cc. Als ik een manwijf was, deed ik ook vrouwen.quote:
Of een azijntje, dat glijden ook lekker naar binnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Yak, sherry, als het toch moet doe dan maar een breezah!!!!!!op z'n tijd dan.
Da's niet beige, dat is de waarheid. Dacht ik. Totdat bleek dat PB Breezah's drinktquote:
Je bedoelt TB? Ik doe geen vrouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben geen Cc. Als ik een manwijf was, deed ik ook vrouwen.
Já! 5 seconden bij mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaaf! Het duurt echt een paar volle seconden voordat je hersenen ophouden om te proberen er één gezicht van te maken en je het plaatje as is kunt zien.
Hate to burst your bubble, maar drank is aan mij niet besteed, ook geen bloemetjesjurkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet beige, dat is de waarheid. Dacht ik. Totdat bleek dat PB Breezah's drinkt. Breezah's. Dat is eigenbeige.
Ook niet als je aan je breezertje zit? Dat vind ik wel passen bij een bloemetjesjurk, namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hate to burst your bubble, maar drank is aan mij niet besteed, ook geen bloemetjesjurken
Oh, okay, ter info opgeslagen, (overigens dan snap ik nog minder van jouw opmerkingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt TB? Ik doe geen vrouwen.
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brianquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die eerste trap was volkomen legaal en hoort gewoon bij de sport, een ieder die die ring in stapt weet dat ie 'm kan krijgen en accepteert dat ook. Als je daar misselijk van wordt dan is het gewoon je sport niet en dat kan natuurlijk
Ach, moch ik zin hebben in een breezah, dan heb ik echt geen bloemetjesjurk aan, believe you me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook niet als je aan je breezertje zit? Dat vind ik wel passen bij een bloemetjesjurk, namelijk.
All in good spirits, uiteraard.
En nu heb ik zin in een vodka met één ijsblokje. Liquid Lunch!!!
Mannendingen is. Daar begon het mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Oh, okay, ter info opgeslagen, (overigens dan snap ik nog minder van jouw opmerking).
Je kunt het blijven toelichten, maar het Huubfilter wordt steeds geupdate.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brian![]()
Ja, en terecht. Mannendingen zijn niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannendingen is. Daar begon het mee.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, en terecht. Mannendingen zijn niet voor mietjes.
"PB"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor. Als jij mij een manwijf noemt, dan snap je er niets van. Alleen echte vrouwen houden van echte mannen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt niet wakker vandaag, hè?
Voel me een mietje nu. De vrouwelijke variantquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannendingen is. Daar begon het mee.
Taal is moeilijk, ik weet het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me een mietje nu. De vrouwelijke variant
Ja, ik zag dat je er moeite mee hebtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Taal is moeilijk, ik weet het.
Wat kan je toch lekker drammen hè,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Taal is moeilijk, ik weet het.
Ja, klopt. Ik weet tenminste wanneer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je er moeite mee hebt
I'm lovin' it.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat kan je toch lekker drammen hè,bittersweet memories
Damn TB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor. Als jij mij een manwijf noemt, dan snap je er niets van. Alleen echte vrouwen houden van echte mannen.
Bedankt , zal ik het weer met een plaatjes blaadje moeten doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zucht, blijkbaar te snel......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn PB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.
Nou...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik weet tenminste wanneer.
Ik negeer ze gewoon, heb je er ook geen last vanquote:
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Last? Ik vind het erg vermakelijk, die leesblindheid.
Ach, het is even een keer weten en voortaan opletten. Maar het is ook niet erg hoor, zelfs Huub gaat soms de mist in, maar dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keert
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...quote:
en gracieus verliet zij het vertrekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
quote:
Je doet me nu een beetje aan Huub denken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
Ik hoop het eigenlijk wel, ik wil het nu wel een keer zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef peeet1 het volgende:
goedemidagggggggggeen zin om als na te lezen maar is er nog nieuws
in dan bedoel ik niet dat van jaap wat ik denk dat nooit woord uitgezonden en terecht
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig
Net als het feit dat Brian zo trots was op het winnen van de "no contest beker".![]()
Dat doortrappen op iemand die weerloos op z'n knieëen ligt, was dan weer wat minder. Maar dat bedoelde hij niet zo. Dat was een matter of kicking.
Door de inhoud en vorm, heb de indruk dat je zelf nogal tevreden bent over je post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
dat je de moeite neemt om zo ver te googlen met alle plaatjes als gevolg ...getuigd dat je een diehard DGK'r bent![]()
![]()
![]()
ik bedoel ut lief .....
Eén nachtje met mij en je verwart mij nooit meer met iemand anders.quote:
Kop op, het is niet iedereen gegeven een Einstein te zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.
Met name de steven.quote:
Ik blijf passen voor deze 'eer'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén nachtje met mij en je verwart mij nooit meer met iemand anders.![]()
Je hebt wel lekkere tieten.quote:
Hmmm toch hebben die reacties ook vaak een goede kant gehad. Ook al was het een RLS. Een afspiegeling van zaken in de maatschappij. Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt. Dat je die mensen dan als mafkezen bestempeld is wel wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?
Figuren die het allemaal zo ongezond persoonlijk en serieus opvatten dat ze tegen de oneerlijke gang van zaken in DGK voor huub gingen demonstreren op de dam![]()
![]()
Het is wel zo onwerkelijk allemaal dat het een bizar soort surrealistische humor wordt, maar jij vind het kennelijk alleen maar zo fantastisch omdat na al die tijd je anti-brian reflex je nog opspeelt(over natrappen gesproken
)
Die gasten op die vechtsportfora zijn meestal zelf beoefenaar van een vechtsport, die hadden geen idee wat er speelde met DGK en vroegen zich verbouwereerd af waar al die mafkezen nou vandaan kwamen
Je weet wel allemaal van die ex- nolivers die je niet eens op je forum zou moeten willen hebben.
Want we moeten wel een beetje op het niveau letten nietwaar![]()
Static schaamt zich toch al zo kapot om dit topic in zijn forum
Dat jij dat allemaal niet zo vat, komt waarschijnlijk door dat biertje wat je met huub heb gedronken
Nu leg je wel hele boude verbanden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt.
Ach, ga toch heen, het spoort niet, dat tuig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hmmm toch hebben die reacties ook vaak een goede kant gehad. Ook al was het een RLS. Een afspiegeling van zaken in de maatschappij. Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt. Dat je die mensen dan als mafkezen bestempeld is wel wat kort door de bocht.
Het bontjasje van Amanda, zette de bond van dieren even in de schijnwerpers.
En de uitlatingen van H.N. was de kickboxsport onwaardig en zette het in een kwaad daglicht. Veel kickboxfora's waren daar zeker niet blij mee.
Overigens, ............ ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?
Figuren die het allemaal zo ongezond persoonlijk en serieus opvatten dat ze tegen de oneerlijke gang van zaken in DGK voor huub gingen demonstreren op de dam![]()
![]()
Het is wel zo onwerkelijk allemaal dat het een bizar soort surrealistische humor wordt, maar jij vind het kennelijk alleen maar zo fantastisch omdat na al die tijd je anti-brian reflex je nog opspeelt(over natrappen gesproken
)
Die gasten op die vechtsportfora zijn meestal zelf beoefenaar van een vechtsport, die hadden geen idee wat er speelde met DGK en vroegen zich verbouwereerd af waar al die mafkezen nou vandaan kwamen
Je weet wel allemaal van die ex- nolivers die je niet eens op je forum zou moeten willen hebben.
Want we moeten wel een beetje op het niveau letten nietwaar![]()
Static schaamt zich toch al zo kapot om dit topic in zijn forum
Dat jij dat allemaal niet zo vat, komt waarschijnlijk door dat biertje wat je met huub heb gedronken
Ik ben tegen zinloos geweld. Zeker met stronken prei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef Jian het volgende:
Whè hè hè, nou heb ik beeld van een bloemetjesjurk die met een paar welgemikte klappen van haar zojuist gekochte stronk prei een paar "straatterroristen" uitschakelt![]()
Jij bent geweldig tegen zinloze stronken prei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben tegen zinloos geweld. Zeker met stronken prei.
Neem een borrel, het is VrijMiBeau.quote:
Jah, maar hij was zo veelbelovendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem een borrel, het is VrijMiBeau.
quote:
En zaten ook geen bijna twee jaar in RLSquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brian![]()
Je weet niet wat je mist. Ik weet zeker dat je na één keer zegt "Hé, kan het zo ook?"quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt wel lekkere tieten.![]()
Doe es ........
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..
Het bontjasje van Amanda, zette de bond van dieren even in de schijnwerpers.
quote:En de uitlatingen van H.N. was de kickboxsport onwaardig en zette het in een kwaad daglicht. Veel kickboxfora's waren daar zeker niet blij mee.
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.
Houzee! Waar zouden we zijn zonder de huubsoppers!![]()
[..]
Waar die fora niet blij mee waren was de invasie van hele roedels bloemetjesjurken die de boel kwamen verstoren.
Wat heb je toch tegen bloemetjesjurken? Puur uit dwarsigheid ga ik er morgen een kopen, heb een leuke gezien bij H&Mquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.
Houzee! Waar zouden we zijn zonder de huubsoppers!![]()
[..]
Waar die fora niet blij mee waren was de invasie van hele roedels bloemetjesjurken die de boel kwamen verstoren.
Wat ik tegen bloemetjesjurken heb?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen bloemetjesjurken? Puur uit dwarsigheid ga ik er morgen een kopen, heb een leuke gezien bij H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendMannencolberts en broeken:X
OT Team Huub![]()
Heb geen dochterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...
Als je een leuke dochter hebt mag ze wel even komen controleren of het allemaal nog strak zit hoor..
Maak Pearlbitch gek!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik tegen bloemetjesjurken heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roze/rood, dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Roze/rood, blauw, zwart/wit.
Zo. Out in the open.
Wat ben jij toch eigenlijk een smerig mens, heb nu al zoveel uitspraken van je gelezen, heb 2 dochters, heb ze geleerd een vuist te planten tussen de ogen van een soort van mensen zoals jou, griezelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...
Als je een leuke dochter hebt mag ze wel even komen controleren of het allemaal nog strak zit hoor..
Nounounou, praat voor jezelf. Je kunt van PB zeggen wat je wilt, maar ik denk dat de spieren daar genoeg oefening krijgen. Je zou wensen dat je zulke bekkenbodemspieren had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendMannencolberts en broeken:X
OT Team Huub![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk een smerig mens, heb nu al zoveel uitspraken van je gelezen, heb 2 dochters, heb ze geleerd een vuist te planten tussen de ogen van een soort van mensen zoals jou, griezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |