abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:45:03 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276881
Ik moet zeggen, als alles volgens de regels zou zijn gegaan, zou het misschien minder effect op mensen hebben gehad.

Ik kan niet anders zeggen, DGK was top. Ik heb af en toe genoten, zelfs van de screenlock, zoals zovelen.
Soms was het nog leuker of je af te vragen wat er zich afspeelde als er weer na een heftige aktie het beeld stil gezet werd. Je vroeg je dan af hoe lang het ging duren. Dat was alleen al spannend.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73276916
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat klopt, dat ben ik met je eens, maar ik denk dat jij de lijst aamvoert v.w.b. de handtekeningen, vind je niet?
nou zag laatst hier nog een petitie liggen met meer dan 1200 namen van verschillende fora die wilden dat Natasia eruit ging, ik denk dat Natasia het meest over de schreef van fysiek geweld is gegaan, daarna Brian,ik en Amanda denk ik
pi_73276956
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zeggen, als alles volgens de regels zou zijn gegaan, zou het misschien minder effect op mensen hebben gehad.

Ik kan niet anders zeggen, DGK was top. Ik heb af en toe genoten, zelfs van de screenlock, zoals zovelen.
Soms was het nog leuker of je af te vragen wat er zich afspeelde als er weer na een heftige aktie het beeld stil gezet werd. Je vroeg je dan af hoe lang het ging duren. Dat was alleen al spannend.
mensen kwamen de villa in, de kemphanen werden gescheiden, rust, rust, rust. Daarna gesprekken, en als alles weer kon werd er gezegd prima, de rest voor de dag niet meer bijelkaar in de buurt komen, er is genoeg tv gemaakt, en dan gingen de mensen de villa uit en kwam er op de schermen, we zijn weer online!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:47:19 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276963
Hey Huub, hoe is het nu met Sylvia. Wanneer moet ze bevallen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:47:37 #106
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73276971
Thunderbitch ben je deze vergeten?

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48:14 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276991
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

mensen kwamen de villa in, de kemphanen werden gescheiden, rust, rust, rust. Daarna gesprekken, en als alles weer kon werd er gezegd prima, de rest voor de dag niet meer bijelkaar in de buurt komen, er is genoeg tv gemaakt, en dan gingen de mensen de villa uit en kwam er op de schermen, we zijn weer online!
Ik had dan graag een vliegje op de muur geweest.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:50:09 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73277071
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
Thunderbitch ben je deze vergeten?

[ afbeelding ]
Nee, zeker niet de kickboxlessens hebben zich terugbetaald.

Het leukste vond ik Japie eigenlijk als hij riep "beveiliging, beveiliging". Dan kwam ik niet meer bij. Kerel 2 bij 2, in een spel die roept om beveiliging, hij riep nog niet niet om zijn mammie.
Dat kwam omdat hij het graag volgens heb boekje speelde.
pi_73277214
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik had dan graag een vliegje op de muur geweest.
t viel wel mee, het gebeurde eigenlijk hetzelfde als on stream, alleen nu waren er mensen bij, we stopten met vechten en werden gescheiden.

Brian had altijd wel iets verongelijkst, hij vond altijd dat er sancties moesten komen en dat er mensen uit moesten. Bleef soms echt dagen erin hangen, hij had in die situaties af en toe een iets te ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel. Ik zei altijd, niemand eruit was toch goed voor de show?

Meestal voelden de programmamakers zich ook we schuldig als de zaak uit de hand liep omdat ze daar toch meestal wel iets mee te maken hadden

mooie tijden,

maar was zelf ook niet altijd de rust zelve hoor, ben 1 keer meegenomen door de beveiliging, gaf toen ik achter was de beveiliger een duw en sprintte met de beveiliging en het halve productie team op mijn hielen de villa weer in, of die keer dat het zo ui t de hand liep nadat Lieke zo werd gesard door Nadia en Amanda de hele avond lang. Ging Brian daarna zielig doen boven in de fitness, toen er ook al programma makers in het huis waren, wij stonden buiten met polo te praten en zagen Brian huilen, Lieke en ik naar binnen, de trap op rennen, iedereen erachteraan, terwijl de camera's uit waren. Moet je weer janken? moet je weer janken? Brian die een watercooler van de trap af flikkerde en wij weer rollebollen... mooie tijden

programma makers roepen, neit doen niet doen de camera's draaien toch niet
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:54:39 #110
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73277218
ik vraag me trouwens echt af of die makers nou niet spijt hebben van hoe ze steeds die grens een stukje opschoven.. ik had het idee dat ze de controle op een gegeven moment echt totaal kwijt waren

Deborah Flens was duidelijk geen Christina Maslach
pi_73277300
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik vraag me trouwens echt af of die makers nou niet spijt hebben van hoe ze steeds die grens een stukje opschoven.. ik had het idee dat ze de controle op een gegeven moment echt totaal kwijt waren

Nee, ze zijn nooit de controle kwijtgeweest, maar in hoeverre je controle kan hebben valt dan wel weer mee. We zijn volwassenen en maken het zelf wel uit toch?
pi_73277325
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Suikeroom het volgende:

zij was producent Talpa Producties en DGK was echt niet haar enige programma hoor, zij was daar heus neit operationeel dagelijks aanwezig ofzo hoor
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:03:41 #113
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73277525
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, ze zijn nooit de controle kwijtgeweest, maar in hoeverre je controle kan hebben valt dan wel weer mee. We zijn volwassenen en maken het zelf wel uit toch?
die normvervaging ondergingen jullie eerder dan dat jullie daar bewust zelf voor zorgden..

oh je mag nu iemand schoppen en je wordt niet weggestuurd, oh je mag nu duwen en trekken dan gaan we toch gewoon duwen en trekken bij een trap, dat we er beide af flikkeren maakt niet uit.. oh je mag iemand in de vijver duwen? dan doen we dat gewoon met zn allen en als haar vriendje zich er mee gaat bemoeien dan houden we die gewoon tegen.. dat het in de echte mensen wereld wordt gezien als groepsaanranding en dat er kamervragen over gesteld worden en dat het bij nova komt maakt niet uit toch.. het is maar een spelletje en we zijn niet af dus het is normaal wat er is gebeurd

donderdag 1 oktober 2009 @ 16:09:39 #114
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73277704
oh jij hebt een begrafenis.. je wil afscheid van iemand nemen laatste steun betuigen.. dit is een belangrijk moment in je leven.. uhm wikken wegen.. nahhh het komt ons beter uit dat ie zich kut voelt in het spel.. je mag niet naar de begrafenis..

op naar het 10- letterwoord.. groen groen groen groen.. bal #56 LINGO!

pi_73277780
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

die normvervaging ondergingen jullie eerder dan dat jullie daar bewust zelf voor zorgden..

oh je mag nu iemand schoppen en je wordt niet weggestuurd, oh je mag nu duwen en trekken dan gaan we toch gewoon duwen en trekken bij een trap, dat we er beide af flikkeren maakt niet uit.. oh je mag iemand in de vijver duwen? dan doen we dat gewoon met zn allen en als haar vriendje zich er mee gaat bemoeien dan houden we die gewoon tegen.. dat het in de echte mensen wereld wordt gezien als groepsaanranding en dat er kamervragen over gesteld worden en dat het bij nova komt maakt niet uit toch.. het is maar een spelletje en we zijn niet af dus het is normaal wat er is gebeurd

tuurlijk, maar dat bleek ook tijdens dit expirement zo te zijn, het laagje vernis van de buitenwereldse beschaving (bij de 1 wat dikker dan bij de ander) vervaagde bij een ieder en de sfeer werd steeds grimmiger.
Ik weet nu waarom ze in gevangenissen elkaar vermoorden, en wat je daar zag zit in een ieder van ons! Vandaar ook het verschrikkelijke schijnheiligen van kots figuren als atsma, waarom moeset de politiek ermee bemoeien, het was een soap met echte mensen niet anders dan jij en ik. Oh wacht eens even, ik was in dit geval toevallig een van de mensen in die soap....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:13:57 #116
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73277842
Maar vinden de makers dat ze het in die zomer uit de hand hebben laten lopen of liep alles volgens plan?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:24:21 #117
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73278170
de link naar je twitter klopt niet.. of wil je ene Frank Hubers promoten?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:24:41 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73278184
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou zag laatst hier nog een petitie liggen met meer dan 1200 namen van verschillende fora die wilden dat Natasia eruit ging, ik denk dat Natasia het meest over de schreef van fysiek geweld is gegaan, daarna Brian,ik en Amanda denk ik
Nounou, ik denk dat je niet onder deed vwb fysiek geweld, komt nog bij dat jij het bijna altijd uitlokte.
Natasia, ach die werd alleen echt handtastelijk als je haar echt cornerde en ze geen kant uitkon en zich ook nog vernederd voelde. Ik snapte dat soms wel.

Ik overigens dat het Huubfans waren (voor het overgrote deel), omdat zij daarmee Brian zouden kunnen treffen. Als Natasia met Huub speelde, zouden ze het prima vinden.
pi_73278238
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef Suikeroom het volgende:
Maar vinden de makers dat ze het in die zomer uit de hand hebben laten lopen of liep alles volgens plan?
met bepaalde dingen waren ze zeker niet blij, maar ze hebben ook weer dingen gedaan die ervoor zorgden dat ze niet meer voorkwamen, en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd, dat hielp toch zeker de agressie in het huis behoorlijk in te dammen,

tja waar gehakt worden vallen spaanders, en als je grenzen constant opzoekt worden die soms overschreden
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:29:27 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73278339
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

met bepaalde dingen waren ze zeker niet blij, maar ze hebben ook weer dingen gedaan die ervoor zorgden dat ze niet meer voorkwamen, en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd, dat hielp toch zeker de agressie in het huis behoorlijk in te dammen,

tja waar gehakt worden vallen spaanders, en als je grenzen constant opzoekt worden die soms overschreden
Op dat moment was de spanning alweer gaan zakken.
pi_73278343
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nounou, ik denk dat je niet onder deed vwb fysiek geweld, komt nog bij dat jij het bijna altijd uitlokte.
Natasia, ach die werd alleen echt handtastelijk als je haar echt cornerde en ze geen kant uitkon en zich ook nog vernederd voelde. Ik snapte dat soms wel.
nou dat denk ik wel, de keren dat Natasia echt fysiek geweld heeft gebruikt is zoveel vaker dan ik of Brian dat heb gedaan, en ik zat vaak op het randje of net erover heen, zij heeft echt keihard iemand neer geschopt, kei hard geslagen, met bloempotten geslagen, iemand open gekrabt en what not, de ergste keren waren als zij voorop liep om met de meute iemand (lieke of mij) aan te pakken.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:34:06 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73278482
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou dat denk ik wel, de keren dat Natasia echt fysiek geweld heeft gebruikt is zoveel vaker dan ik of Brian dat heb gedaan, en ik zat vaak op het randje of net erover heen, zij heeft echt keihard iemand neer geschopt, kei hard geslagen, met bloempotten geslagen, iemand open gekrabt en what not, de ergste keren waren als zij voorop liep om met de meute iemand (lieke of mij) aan te pakken.
Nou, voor iemand die er vanaf het begin in zat en iemand met temperament, en iemand die behoorlijk vaak uitgedaagd werd, vind ik het wel meevallen.
De keer met Nadia was meer omdat ze een vrouw is (met lange nagels, gevaarlijk zijn die dingen als je een vrouw boos maakt).

Verder was ze een keer met Eric nogal heftig, maar tsja, die wou ik af en toe ook wel achter het behang plakken.
Tegen jou was het ook terecht, moet je wel toegeven.
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld, omdat Lieke je meisje was (geweest).

Ik vond haar verbaal agressief, dat wel.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:34:52 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73278500
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld,

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:37:23 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73278573
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld,

Ja, leuk he, ik ga het niet verbloemen.
pi_73278602
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, voor iemand die er vanaf het begin in zat en iemand met temperament, en iemand die behoorlijk vaak uitgedaagd werd, vind ik het wel meevallen.
De keer met Nadia was meer omdat ze een vrouw is (met lange nagels, gevaarlijk zijn die dingen als je een vrouw boos maakt).

Verder was ze een keer met Eric nogal heftig, maar tsja, die wou ik af en toe ook wel achter het behang plakken.
Tegen jou was het ook terecht, moet je wel toegeven.
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld, omdat Lieke je meisje was (geweest).

Ik vond haar verbaal agressief, dat wel.
tegen Jaap schoppen was niet normaal, die bloempot op mijn hoofd slaan was niet normaal, Mij in mijn gezicht bijten was niet normaal, Lieke hoeken was neit normaal, Lieke een beker op de kop gooien was niet normaal. Ze werd niet uitgedaagd maar was de aanvallende partij, maar goed, heb mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik,

Natasia Blank is een verbaal en fysiek enorme agressieve vrouw, en dat durf ik te zeggen na 10 maanden 24 uur per dag met haar te hebben doorgebracht.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:42:45 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73278741
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tegen Jaap schoppen was niet normaal, die bloempot op mijn hoofd slaan was niet normaal, Mij in mijn gezicht bijten was niet normaal, Lieke hoeken was neit normaal, Lieke een beker op de kop gooien was niet normaal. Ze werd niet uitgedaagd maar was de aanvallende partij, maar goed, heb mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik,

Natasia Blank is een verbaal en fysiek enorme agressieve vrouw, en dat durf ik te zeggen na 10 maanden 24 uur per dag met haar te hebben doorgebracht.
Mwah, niet zo janken Huubje, jij hebt het bloed onder mensen hun nagels vandaan gehaald.
De schop tegen Jaap, was tenminste duidelijk. Vond het wel jammer, maar het was wel mooie tv.
Dat van die beker was pay-back en dat is jouw schuld.

Ik heb ook genoeg van Natasia gezien, en ze kan ook heel erg lief zijn, dus dan staan we quitte.

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 01-10-2009 16:47:59 ]
pi_73278870
Love music!
pi_73278906
hele leuke foto van Kairo op Brian's Hyves... en blog ( kijk Huub, Brian kan het wel....... )
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 16:52:44 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73278999
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alsof die gestoorde zeug alleen maar "uit verdediging" agressief werd. Hier zat ze niet eens meer in het spel:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73279057
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:49 schreef Elske6 het volgende:
hele leuke foto van Kairo op Brian's Hyves... en blog ( kijk Huub, Brian kan het wel....... )
Huub kan het ook vast wel, maar doet het niet Zijn keus, leven en laten leven.
pi_73279083
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mwah, niet zo janken Huubje, jij hebt het bloed onder mensen hun nagels vandaan gehaald.
De schop tegen Jaap, was tenminste duidelijk. Vond het wel jammer, maar het was wel mooie tv.

Ik heb ook genoeg van Natasia gezien, en ze kan ook heel erg lief zijn, dus dan staan we quitte.
Alles wat fout ging is de schuld van Huub. Maar over Natasia gesproken, hoe zou het nu met haar gaan? Wat kon dat mens gillen zeg, een big die wordt gecastreerd was er niets bij!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:57:07 #132
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73279115
TB Hoezo Huub niet janken? Ik zie hem hier niet janken, net zomin als tijdens dgk na alles wat HEM is aan gedaan. Ik heb hem nooit gehoord over een rode kaart enz. En zeker niet zien janken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73279285
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ik vind dat haar positieve kanten niet opwegen tegen haar negatieve kanten, een van de weinige mensen die ik heb leren kennen in mijn leven waarvan ik betwijfel of ze een goed mens zijn.

en ik jank niet, en tja, het bloed onder de mensen hun nagels halen, was dat nou juist niet de bedoeling van het spel?
pi_73279397
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Alsof die gestoorde zeug alleen maar "uit verdediging" agressief werd. Hier zat ze niet eens meer in het spel:

[ afbeelding ]
Als je dit ziet wordt je weer bang. Vuil loeder is het

Oh en Thunderbitch, ik heb al die tijd nog nooit iets liefs van haar gezien. Dat ze goed kon koken zie ik niet als lief, en dat voorlezen al helemaal niet. Wat een toneelstuk was dat.
pi_73279507
Voor in de kooi was Natasia wel een goede denk ik, maar oef wat ik een hekel aan dat mens soms, 2 gezichten had ze, nepwijf.
Moppie, dushie, scattie
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 17:14:58 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73279601
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dit ziet wordt je weer bang.
En terecht, want ze had ook nog hulp van Boven hè!
"Ik mag niet naar mijn kindjes, en wat doet God? Opa dood"
Megalomane heks.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:16:14 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73279634
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Och, valt nog mee, ze mept Lieke niet neer tegen de grond ofzo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:17:40 #138
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73279667
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:11 schreef Margo37 het volgende:
Voor in de kooi was Natasia wel een goede denk ik, maar oef wat ik een hekel aan dat mens soms, 2 gezichten had ze, nepwijf.
Moppie, dushie, scattie
Ze was voor mij het prototype van mensen die je constant schatje noemen en ondertussen de poten onder je vandaan proberen te schoppen. Inderdaad zum
Snooker is top!!!
pi_73279799
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik vind dat haar positieve kanten niet opwegen tegen haar negatieve kanten, een van de weinige mensen die ik heb leren kennen in mijn leven waarvan ik betwijfel of ze een goed mens zijn.

en ik jank niet, en tja, het bloed onder de mensen hun nagels halen, was dat nou juist niet de bedoeling van het spel?
Huub waarom werd natasia er nooit uitgezet met al dr streken ?
Dat heb ik nooit begrepen het was een verademing toen zij eruit was zeg.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:23:57 #140
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73279830
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
TB Hoezo Huub niet janken? Ik zie hem hier niet janken, net zomin als tijdens dgk na alles wat HEM is aan gedaan. Ik heb hem nooit gehoord over een rode kaart enz. En zeker niet zien janken.
huh? hoezo praat je namens hem? hij is hier zelf

ehm graag een link naar Brian zn blog.. niet iedereen weet het zelf te vinden
pi_73279839
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Alles wat fout ging is de schuld van Huub. Maar over Natasia gesproken, hoe zou het nu met haar gaan? Wat kon dat mens gillen zeg, een big die wordt gecastreerd was er niets bij!
hhahhaa ja die zo tegen wilgo opkeek en die er snel vandoor ging hahahaha
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:25:31 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73279865
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Goed lezen, het was payback.... weleens van gehoord????? Komt allemaal door je vriendje Huub.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:25:50 #143
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73279873
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd,
lezen helpt soms
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:28:34 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73279942
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Megalomane heks.
Overdrijf niet zo, stelletje heiligen. Het is a matter of speaking.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:29:12 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73279957
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Jij denkt dat Huub alwetend is?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:30:08 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73279976
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ze was voor mij het prototype van mensen die je constant schatje noemen en ondertussen de poten onder je vandaan proberen te schoppen. Inderdaad zum
Dat viel wel mee hoor, of geldt het spel niet voor haar?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:31:14 #147
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280003
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dit ziet wordt je weer bang. Vuil loeder is het

Oh en Thunderbitch, ik heb al die tijd nog nooit iets liefs van haar gezien. Dat ze goed kon koken zie ik niet als lief, en dat voorlezen al helemaal niet. Wat een toneelstuk was dat.
Als je dat vindt, en je claimt gekeken te hebben, zal ik niet niet kunnen bijpraten/vertuigen, dus ik pas.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:33:33 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280059
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik heb je toch vaak goed gezien met Natasia, tot aan het eind toe.
Ze was een geduchte tegenstander, ja dat is waar.
Eric zou ook z'n kop uit z'n ogen moeten schamen (wat Natasia betreft), maar oh, het was immers spel, dat is waar.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:34:29 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280086
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
Huubsopper?????
pi_73280105
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
en waarom gebeurde dat niet dan??? dat heeft mij altijd verbaasd.
Ik heb zo vaak gehooopt dat brain er uit moest maar nee hoorrrrrr
pi_73280123
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

weinig mensen die meer weten van het reilen en zeilen in de kooi dan ik ja, and you know it.

hallo, Natasia was goed voor de kijkcijfers, dus het maakte niet uit wat ze deed ze hoefde er niet uit, totdat ze echt te ver ging, toen kon ook zij vertrekken
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:36:57 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73280140
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dit topic was hilarisch Discussieer hier net zoals Natasia.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:39:22 #153
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280204
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

weinig mensen die meer weten van het reilen en zeilen in de kooi dan ik ja, and you know it.

hallo, Natasia was goed voor de kijkcijfers, dus het maakte niet uit wat ze deed ze hoefde er niet uit, totdat ze echt te ver ging, toen kon ook zij vertrekken
Je weet niets meer dan anderen. Ik trap er niet in. Maar leuk geprobeerd.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:40:00 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280216
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en waarom gebeurde dat niet dan??? dat heeft mij altijd verbaasd.
Ik heb zo vaak gehooopt dat brain er uit moest maar nee hoorrrrrr
En bij anderen was het andersom, what's new!
pi_73280234
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

nee....... maar zat zelf in het spel , dus zo dom was de vraag niet.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:41:13 #156
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73280237
ThunderBitch ga zo door meid.. je kan het! gewoon volhouden heh no matter what lajeniegekmakuh!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:41:40 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280246
Mensen, eet smakelijk straks.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:42:30 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73280274
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:41 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch ga zo door meid.. je kan het! gewoon volhouden heh no matter what lajeniegekmakuh!
Ach, aan mij zal het niet liggen hoor.
pi_73280388
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Megalomane heks.
Maar goed dat ze geen voodoo poppetje had
Love music!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:00:39 #160
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73280743
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
Welnee! Jij hebt nooit andermans oogpotlood gebruikt, dus zo bont heb je het niet gemaakt..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73280838
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Welnee! Jij hebt nooit andermans oogpotlood gebruikt, dus zo bont heb je het niet gemaakt..
Huub mocht dat wel hoor want zijn ogen waren niet ontstoken
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:05:16 #162
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73280860
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Waarom kwam er altijd steevast een streamlock als er mensen van achter in het huis waren?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 18:11:04 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73281023
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is a matter of speaking.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:14:46 #164
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73281125
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass .
Wellicht was het de enige mogelijkheid om joran zover te krijgen. Tenslotte was hij fan van TerrorJaap. Jaap moest dus wel in zijn rol blijven. De gewone Jaap Amesz had het denk ik niet voor elkaar gekregen.
Snooker is top!!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:25:25 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73281411
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Die trap van Natasia naar Jaap was tig keer harder dan de trap van Nena naar Brian. Wat mij dus sterkt in mijn overtuiging dat het trapje van Nena voor 100% geregisseerd was en als kapstok gebruikt moest worden om Nena's (vrijwillige) vertrek aan op te hangen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73282997
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dit topic was hilarisch Discussieer hier net zoals Natasia.
....ik hoor het dr allemaal zo zeggen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:15:21 #167
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73287292
Zaterdag Carlos in Let's dance. Nu maar hopen dat Jaap niet langs komt met een driewieler of zo, en de boel verstoord.
Snooker is top!!!
pi_73289469
Heb nooit begrepen wat die rare figuren in de kooi deden,,,en dan bedoel ik die boksleraar etc...
Toen kreeg ik een hekel aan het progamma...en zou wel eens willen weten wat de reden daarvoor was..

Maar zal hier wel nooit antwoord op krijgen...
pi_73291332
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef hondjes het volgende:
Heb nooit begrepen wat die rare figuren in de kooi deden,,,en dan bedoel ik die boksleraar etc...
Toen kreeg ik een hekel aan het progamma...en zou wel eens willen weten wat de reden daarvoor was..

Hans Nijman bedoel je denk ik. Ja, die vent zat Brain op te hitsen tegen Huub, bloedfanatiek mannetje vond ik dat.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:57:27 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73291627
quote:

om huub een kopje kleiner te maken
pi_73292340
quote:

Allemaal 'rare' figuren en nog werd er om de haverklap geroepen dat het zo saai was
Maar op zijn beurt heeft Nijman die rare huubfans nooit begrepen, die ook sportscholen gingen mailen e.d.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73292647
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hans Nijman bedoel je denk ik. Ja, die vent zat Brain op te hitsen tegen Huub, bloedfanatiek mannetje vond ik dat.
Brian had al langer les van hem. Al zeker een aantal maanden voor het op streams en in het programma kwam.
pi_73292730
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Allemaal 'rare' figuren en nog werd er om de haverklap geroepen dat het zo saai was
Maar op zijn beurt heeft Nijman die rare huubfans nooit begrepen, die ook sportscholen gingen mailen e.d.
Hans Nijman wist heel goed waar hij aan begon toen zijn kop op de t.v. kwam. Allemaal gratis reclame voor zijn sportschool!! Zo ging het met zoveel dingen, zoals in alle t.v. programma's van commerciele zenders.
Ineens werden er per dag liters van een bepaald drankje verzwolgen, wat denken jullie nu waarom??
"Dit programma wordt gesponsord door.........."
pi_73292731
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die huubfans gingen met hun geestelijke onvermogens zelfs hun onkunde tentoonspreiden door vechtsportfora te vervuilen met anti-brian comments
Over bloedfanatiek gesproken
pi_73292768
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Die huubfans gingen met hun geestelijke onvermogens zelfs hun onkunde tentoonspreiden door vechtsportfora te vervuilen met anti-brian comments
En Brian had een prijs gewonnen die hij niet gewonnen had
pi_73292796
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Echt waar? Hahahaha.
pi_73292916
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hans Nijman wist heel goed waar hij aan begon toen zijn kop op de t.v. kwam. Allemaal gratis reclame voor zijn sportschool!! Zo ging het met zoveel dingen, zoals in alle t.v. programma's van commerciele zenders.
Ineens werden er per dag liters van een bepaald drankje verzwolgen, wat denken jullie nu waarom??
"Dit programma wordt gesponsord door.........."

Goeie reclame voor goldstrike
pi_73292950
Weet wel dat Huub niet welkom was in de Efteling.ook niet verkleed als "hoe heet ie pop ook alweer ,die met die bellen enzo op z'n muts en ook niet achter de schermen .Ze waren zeker bang dat ie de boel daar in elkaar zou slaan.
edit:Tinkerbel

[ Bericht 18% gewijzigd door Mooiiiiiii op 01-10-2009 23:40:31 ]
Love music!
pi_73293789
ach ,huub had gewoon moeten winnen !
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:13:18 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_73293858
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt waar? Hahahaha.
Ja, een beetje plaatsvervangende schaamte kreeg ik er toen wel van, omg
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:16:41 #181
241662 Jian
Well, well, well
pi_73293926
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Geloof trouwens, als ik met het goed herinner dat Mooiii daar ook bij zat
pi_73293942
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Geloof trouwens, als ik met het goed herinner dat Mooiii daar ook bij zat
Waarbij?
edit:heb geen mailtje naar Hans Nijman gestuurd hoor Ook niet naar regie.
O 1 berichtje op dat forum geloof ik.Dat Hans N geen goede reclame maakte en dat was gewoon een feit "en niet gescholden of zo"_O- en ik was niet de enige die er zo overdacht,
Die begeleiders van Huub voor die wedstrijd die niet doorging met Brian ,dat waren sporters zoals die behoren te zijn miz.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mooiiiiiii op 02-10-2009 00:28:10 ]
Love music!
  Moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:17:50 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73293946
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig
Net als het feit dat Brian zo trots was op het winnen van de "no contest beker".
Dat doortrappen op iemand die weerloos op z'n knieëen ligt, was dan weer wat minder. Maar dat bedoelde hij niet zo. Dat was een matter of kicking.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:29:03 #184
241662 Jian
Well, well, well
pi_73294156
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig
Net als het feit dat Brian zo trots was op het winnen van de "no contest beker".
Dat doortrappen op iemand die weerloos op z'n knieëen ligt, was dan weer wat minder. Maar dat bedoelde hij niet zo. Dat was een matter of kicking.
Dat ie op z'n knieën zat was op z'n minst discutabel, volgen mij kwam hij iets omhoog en zat hij nog maar op 1 knie, dat maakt het toch veel minder erg vind ik
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:32:00 #185
241662 Jian
Well, well, well
pi_73294223
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Waarbij?
edit:heb geen mailtje naar Hans Nijman gestuurd hoor Ook niet naar regie.
O 1 berichtje op dat forum geloof ik.Dat Hans N geen goede reclame maakte en dat was gewoon een feit "en niet gescholden of zo"_O- en ik was niet de enige die er zo overdacht,
Die begeleiders van Huub voor die wedstrijd die niet doorging met Brian ,dat waren sporters zoals die behoren te zijn miz.
't was een gokje, maar 't kon bijna niet missen
pi_73294292
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef Jian het volgende:

[..]

't was een gokje, maar 't kon bijna niet missen
Geef het ook eerlijk toe,wat de meesten niet durven Heb niks te verbergen
Voor je "echte" adoptiekind" " doe je alles heel veel

[ Bericht 4% gewijzigd door Mooiiiiiii op 02-10-2009 01:07:42 ]
Love music!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 01:16:14 #187
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73294934
quote:

euh ..netwerken heet zoiets geloof ik
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73295057
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef snetje het volgende:

[..]

euh ..netwerken heet zoiets geloof ik
De onderwereld heeft goede sporters nodig
Slaapze
Love music!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 01:28:44 #189
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73295077
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goeie reclame voor goldstrike
dat je de moeite neemt om zo ver te googlen met alle plaatjes als gevolg ...getuigd dat je een diehard DGK'r bent
ik bedoel ut lief .....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73295881
Toen die reklame mensen afhaakten, was het een reden te meer om te stoppen met DGK..
alhoewel het nooit de bedoeling was om door te gaan tot het einde, zeker niet nadat Lieke eruit was.
Maar ja, Lieke wist weer niet wat Huub wist...en toen was het dag met handje voor Lieke...
In ieder geval, ik had gewoon geen zin om naar dat soort figuren als een H>N te kijken, en daar een genoeg normale boksscholen zijn, weet ik dus nog steeds niet de reden, waarom juist deze erin moest...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:25:57 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73296475
Omdat het al de boksleraar van Brian was.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:32:40 #192
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73297446
Dat was een van de slechte beslissingen van de redactie, of wie daar ook voor verantwoordelijk was. H.N. stond nu niet bepaald als lieve jongen bekend. De varkenskop werd hij genoemd op, ik meen, de Endstratapes. Dus gelinkt aan de onderwereld. Daardoor werden Brian en Natasia daar ook aan gelinkt. Brian is na de kooi zelfs nog een week met H.N. op trainingskamp naar Brazilië geweest. Ja, ja alles werd uitgezocht hoor.

En hoe zat het met die connecties van Natasia. Werd Huub tijdens het examen? voor honkbal scheidsrechter niet gewaarschuwd?

Veel streamers hielden hun hart vast, omdat ze dachten dat Huub geen idee had in wat voor wespennest hij terecht was gekomen. Toen ook nog Natasia's dreigement over het niet bij Huub in de auto stappen, want dan......

Vraag me wel af in hoeverre dat dan spel was.
Snooker is top!!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:33:53 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73297463
Natasia werd daarvoor toch al gelinkt aan de penoze? Via de vader van haar kinderen?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:41:09 #194
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73297609
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Natasia werd daarvoor toch al gelinkt aan de penoze? Via de vader van haar kinderen?
Dacht het wel. De komst van H.N. versterkte dat alleen nog maar.
Snooker is top!!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:37:54 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_73299013
ff klikken om uit te vergroten

vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:14:42 #196
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73300022
OMG, de bloemetjesjurken zijn down memorylane.

Ik krijg een soort deja-vu en het voelt een beetje raar. Die sfeer van DGK vond ik niet zo leuk, dat was jammer.
Het onvergelijkte en niet in eigen boezem kijkende possy.

Edit:
verongelijkt.

[ Bericht 25% gewijzigd door ThunderBitch op 02-10-2009 11:55:07 ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:20:52 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73300197
Zit je nu al aan de drank, TB?
'In eigen boezem kijkend' 'possy'
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:24:26 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73300300
En ik zit al de hele tijd te kijken naar 'onvergelijkt' Verongelijkt bedoel je?

Dat is geen sherry, maar gewoon pure spiritus die je nu drinkt?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:24:27 #199
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73300302
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:34:17 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_73300577
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet

[ afbeelding ]
Een saint is het ik zeg het je
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:44:01 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_73300854
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie je wel, wijsheid komt met de jaren.

En 't blijft toch een prachtige trap die eerste
  Moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:46:02 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_73300908
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Zie je wel, wijsheid komt met de jaren.

En 't blijft toch een prachtige trap die eerste
Nee, ik vond het om misselijk van te worden, die trap