In het goudenkooi spel,ooit op een forumquote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inclusief eenzijdige adopties..![]()
1 woord: firefoxquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.
Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.
Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
dat dus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:29 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?
Het is dus maar net hoe gekleurd lees bevooroordeeld je het wilt zien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten![]()
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu![]()
Dat Claire nu ff is gestopt met der zaak snap ik
Een klein herrieschoppertje heeft alle plannen gewijzigd![]()
Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
Eric gaf eerder al zoveel aanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten![]()
Ik dacht deze soap hier zo een beetje wel te kunnen volgen omdat ik het idee had dat elk hyves/twitter/blog/column/gedicht hier wel neergeplempt werd, maar ik mis toch nog een hoop zo te lezenquote:Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
Volgens mij proberen ze zo een beetje alle fans wel te schrappen, alleen dat kwartje gaat bij die fans waarschijnlijk pas jaren later vallen, want voorlopig blijven ze nog doodleuk hangen in hun eeuwige huubmantraquote:het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu
Toch weer de schuld van huub dusquote:Dat Claire nu ff is gestopt met der zaak snap ik
Ja, de die-hard groupies bijvoorbeeldquote:Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Lieke kan het, Kleer kan het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????
Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..quote:
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.
Waar een wil is.................is een weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu![]()
Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
klopt denk ik, maar je vraagt wel heeeeeeel lang door, of denk ik dat maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
Maar je vindt wel nog steeds dat jij het grootste recht hebt op antwoorden op alle persoonlijke vragen die jij Huub stelt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
De aap komt nog wel uit de mouw.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.
Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
Maar je bent wel heftig verontwaardigd dat Huub je vragen niet naar jouw tevredenheid beantwoordt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:
Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:
Er werden geen namen genoemd w.b. "het gebroken stel". Misschien werden Brian en Tamara daar wel mee bedoeld. Of sloeg het op Brian en Amanda![]()
Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........
Ja hallo dit is SHO HET topic voor roddel, achterklap en insinuaties. Maar dat is toch niet alleen beperkt tot een Huub en Claire?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.![]()
Brian is een goeie jongen
Wanneer heb jij dat voor het laatst geschreven? (aldan waar of niet.....)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef Margo37 het volgende:
Hoe oud was dat vorige bericht van Huub wel niet dat ze nog dolgelukkig waren dan?
Nee, helaas, beter teruglezenquote:D'r was toch ook een bericht van die bossche bol over het gebroken paar oid?
Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier nietquote:
nou, oke dan, maar ik twijffel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier niet
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.![]()
Wel naar de feiten kijken hè, en niet door een roze bril!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Charmian het volgende:
Nena, Amanda en die vriendin van haar feliciteren Danny en FOK! met het 10-jarig bestaan
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!![]()
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven![]()
ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,
Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
hahahah ouch onder de gordel,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..
je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..
in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
thnx ff lezen..quote:
Hij heeft dus een geschikte omroep gevonden, ben benieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
thnx ff lezen..
hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken![]()
anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland
Oke, straponeren dan.. als je het recht voor z'n raap wilt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
toch kan hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass.
Eerst zien, dan geloven.quote:
ach, ik snap het wel, ik heb mad respect voor zijn manier van volhouden. Ieder ander, incluis myself, had het allang opgegegeven, en, hopelijk, de aanhouder wint!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
action speaks louder than words
hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.![]()
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.![]()
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
Nouja, ik bedoel het natuurlijk niet zo, maar het is om aan te geven dat je niet om hem heen kon (letterlijk en figuurlijk).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |