abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73260744
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Inclusief eenzijdige adopties..
In het goudenkooi spel,ooit op een forum
Love music!
pi_73261376
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.
1 woord: firefox
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73263021
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.

Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?

Het is dus maar net hoe gekleurd lees bevooroordeeld je het wilt zien.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 01:20:12 #54
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73263651
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:29 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?

Het is dus maar net hoe gekleurd lees bevooroordeeld je het wilt zien.
dat dus!

Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ... kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu

Dat Claire nu ff is gestopt met der zaak snap ik
Een klein herrieschoppertje heeft alle plannen gewijzigd
Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73263866
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus!

Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ... kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!

Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....

Precies. Zo zie ik het ook. Misschien stopt ze inderdaad zelfs helemaal met Studio Claire vanwege de onverwachte komst van Sophietje. Hun leventje is toch behoorlijk veranderd.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_73264006
quote:

[..]

dat dus!

Eric gaf eerder al zoveel aan
Amanda bijvoorbeeld
quote:
Ik dacht deze soap hier zo een beetje wel te kunnen volgen omdat ik het idee had dat elk hyves/twitter/blog/column/gedicht hier wel neergeplempt werd, maar ik mis toch nog een hoop zo te lezen
Welke familie hangt waar aan de foon en waar hakt dat in
quote:
Volgens mij proberen ze zo een beetje alle fans wel te schrappen, alleen dat kwartje gaat bij die fans waarschijnlijk pas jaren later vallen, want voorlopig blijven ze nog doodleuk hangen in hun eeuwige huubmantra
quote:
Toch weer de schuld van huub dus
quote:
Ja, de die-hard groupies bijvoorbeeld
Die sherry zuipende soepjurkbrigade die keihard hun kinderen zit te verwaarlozen omdat ze zonodig elke twitter/blogs/hyves/website/forum van iedere rls soapie (plus aanhang) op de voet moeten volgen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:12:04 #57
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73264495
quote:

[..]

Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73264626
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:12 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????
Lieke kan het, Kleer kan het.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:01:05 #59
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73264714
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Lieke kan het, Kleer kan het.
Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73264836
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
pi_73265287
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:01 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..
Waar een wil is.................is een weg.
En alles kan, als je je er toe zet, ook Claire.

Duurt wel lang met je he? Zit je nog niet VOL
pi_73265356
quote:

[..]

dat dus!

en , echt !
pi_73265380
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
klopt denk ik, maar je vraagt wel heeeeeeel lang door, of denk ik dat maar
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:09:18 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73265541
quote:
Maar je vindt wel nog steeds dat jij het grootste recht hebt op antwoorden op alle persoonlijke vragen die jij Huub stelt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:25:15 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73265853
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.

Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
De aap komt nog wel uit de mouw.
pi_73266041
quote:

[..]

Maar je bent wel heftig verontwaardigd dat Huub je vragen niet naar jouw tevredenheid beantwoordt?

En nee, je gebruikt je geloof misschien niet in een discussie, mar zet hier wel een link neer naar je website waar jij je liefde voor het geloof ten toon spreid. Leef jij dan in twee werelden: de ene gebaseerd op je geloof en de andere gebaseerd op de Zaanse verhoormethode? Sorry, maar ik snap dat niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:43:34 #67
241662 Jian
Well, well, well
pi_73266275
Zitten jullie nou weer die arme Esther te bashen ? Wacht maar tot Mooiii er is

Is er nog nieuws van Huub ? of van Claire uit Tilburg ?
pi_73266730
Hoe oud was dat vorige bericht van Huub wel niet dat ze nog dolgelukkig waren dan? Huub heb je nog nieuws?
D'r was toch ook een bericht van die bossche bol over het gebroken paar oid?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:16:54 #69
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73267048
Er werden geen namen genoemd w.b. "het gebroken stel". Misschien werden Brian en Tamara daar wel mee bedoeld. Of sloeg het op Brian en Amanda

Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 10:25:08 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73267239
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:

Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........

DE RAT!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:30:44 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_73267385
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:
Er werden geen namen genoemd w.b. "het gebroken stel". Misschien werden Brian en Tamara daar wel mee bedoeld. Of sloeg het op Brian en Amanda

Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.
Brian is een goeie jongen
pi_73267479
Nena, Amanda en die vriendin van haar feliciteren Danny en FOK! met het 10-jarig bestaan
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:35:14 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73267524
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.
Ja hallo dit is SHO HET topic voor roddel, achterklap en insinuaties. Maar dat is toch niet alleen beperkt tot een Huub en Claire?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73267825
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef Margo37 het volgende:
Hoe oud was dat vorige bericht van Huub wel niet dat ze nog dolgelukkig waren dan?
Wanneer heb jij dat voor het laatst geschreven? (aldan waar of niet.....)
quote:
D'r was toch ook een bericht van die bossche bol over het gebroken paar oid?
Nee, helaas, beter teruglezen
pi_73268426
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:45 schreef Wijnneus het volgende:Nee, helaas, beter teruglezen
Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier niet
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_73268799
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier niet
nou, oke dan, maar ik twijffel hoor
pi_73269717
quote:

[..]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 11:50:31 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73269857
quote:

[..]

Wel naar de feiten kijken hè, en niet door een roze bril!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:08:25 #79
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73270411
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Charmian het volgende:
Nena, Amanda en die vriendin van haar feliciteren Danny en FOK! met het 10-jarig bestaan
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:22:05 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73270785
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:34:02 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73271119
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:56:23 #82
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73273545
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven

ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_73274018
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven

ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,

Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
pi_73274241
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:26:05 #85
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274313
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,

Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..

je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..

in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
pi_73274503
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..

je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..

in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
hahahah ouch onder de gordel,

ik denk dat hij idd niet een leidende rol in het spel had,maar aan de andere kant, dat zegt niets over zichzelf als persoon. Hij was wel enorm mondig van zichzelf en voor de duivel niet bang, hij had een enorm goede binnenkomst misschien wel de beste ooit.

Daarnaast is het een leuke jongen met een originele kijk op dingen en lekker gek en ook nog eens super lief. Jij schetst een negatief beeld van hem dat in mijn ogen niet helemaal terecht is, of waar je hem tekort mee doet
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:35:01 #87
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274560
action speaks louder than words

hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
pi_73274620
Jaap in de Party

donderdag 1 oktober 2009 @ 14:45:37 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274909
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Eef999 het volgende:
Jaap in de Party

[ afbeelding ]
thnx ff lezen..

hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken

anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland

pi_73275303
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

thnx ff lezen..

hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken

anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland

Hij heeft dus een geschikte omroep gevonden, ben benieuwd
Ik vind het wel erg leuk voor hem
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:58:44 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73275375
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:00:12 #92
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73275427
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
Oke, straponeren dan.. als je het recht voor z'n raap wilt..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73275522
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass .
toch kan het
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:07:37 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73275679
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef ditisHuub het volgende:
toch kan het
Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
pi_73275890
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
ach, ik snap het wel, ik heb mad respect voor zijn manier van volhouden. Ieder ander, incluis myself, had het allang opgegegeven, en, hopelijk, de aanhouder wint!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:29:23 #96
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73276317
ik snap sowieso niet waarom Jaap wil dat mensen hem serieus nemen.. als ie realistisch is dan weet ie toch dat mensen dat nooit gaan doen..

Ik bedoel als Prem in een talkshow zit dan verwachten mensen dat ie gaat schreeuwen dus dan doet ie dat ook.. als Gordon langs de rode loper staat verwacht iedereen flauwe grappen waar ie zelf het hardst om moet lachen dus dan doet ie het ook.. net zoals iedereen verwacht dat Matthijs van Nieuwkerk zn gasten niet uit laat praten, Bridget een koelkast is, Johan Derksen Hans Kraay Jr voor lul zet.. etc.. zo werkt televisie

Anyway ik vind het wel jammer dat Jaap niet internet gebruikt om zich te ontwikkelen.. hadden een hoop grappige filmpjes op kunnen leveren..

Ik vermaak me in de tussentijd wel met New Kids

donderdag 1 oktober 2009 @ 15:35:01 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276515
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
action speaks louder than words

hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73276616
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
pi_73276637
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:52 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276714
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
Nouja, ik bedoel het natuurlijk niet zo, maar het is om aan te geven dat je niet om hem heen kon (letterlijk en figuurlijk).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')