abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73268799
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier niet
nou, oke dan, maar ik twijffel hoor
pi_73269717
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.
Brian is een goeie jongen
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 11:50:31 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73269857
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.
Brian is een goeie jongen
Wel naar de feiten kijken hè, en niet door een roze bril!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:08:25 #79
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73270411
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Charmian het volgende:
Nena, Amanda en die vriendin van haar feliciteren Danny en FOK! met het 10-jarig bestaan
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:22:05 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73270785
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:34:02 #81
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73271119
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:56:23 #82
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73273545
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven

ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_73274018
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven

ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,

Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
pi_73274241
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:26:05 #85
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274313
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,

Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..

je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..

in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
pi_73274503
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..

je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..

in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
hahahah ouch onder de gordel,

ik denk dat hij idd niet een leidende rol in het spel had,maar aan de andere kant, dat zegt niets over zichzelf als persoon. Hij was wel enorm mondig van zichzelf en voor de duivel niet bang, hij had een enorm goede binnenkomst misschien wel de beste ooit.

Daarnaast is het een leuke jongen met een originele kijk op dingen en lekker gek en ook nog eens super lief. Jij schetst een negatief beeld van hem dat in mijn ogen niet helemaal terecht is, of waar je hem tekort mee doet
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:35:01 #87
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274560
action speaks louder than words

hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
pi_73274620
Jaap in de Party

donderdag 1 oktober 2009 @ 14:45:37 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73274909
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Eef999 het volgende:
Jaap in de Party

[ afbeelding ]
thnx ff lezen..

hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken

anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland

pi_73275303
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

thnx ff lezen..

hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken

anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland

Hij heeft dus een geschikte omroep gevonden, ben benieuwd
Ik vind het wel erg leuk voor hem
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:58:44 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73275375
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:00:12 #92
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73275427
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
Oke, straponeren dan.. als je het recht voor z'n raap wilt..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73275522
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass .
toch kan het
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:07:37 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73275679
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef ditisHuub het volgende:
toch kan het
Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73275890
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
ach, ik snap het wel, ik heb mad respect voor zijn manier van volhouden. Ieder ander, incluis myself, had het allang opgegegeven, en, hopelijk, de aanhouder wint!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:29:23 #96
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73276317
ik snap sowieso niet waarom Jaap wil dat mensen hem serieus nemen.. als ie realistisch is dan weet ie toch dat mensen dat nooit gaan doen..

Ik bedoel als Prem in een talkshow zit dan verwachten mensen dat ie gaat schreeuwen dus dan doet ie dat ook.. als Gordon langs de rode loper staat verwacht iedereen flauwe grappen waar ie zelf het hardst om moet lachen dus dan doet ie het ook.. net zoals iedereen verwacht dat Matthijs van Nieuwkerk zn gasten niet uit laat praten, Bridget een koelkast is, Johan Derksen Hans Kraay Jr voor lul zet.. etc.. zo werkt televisie

Anyway ik vind het wel jammer dat Jaap niet internet gebruikt om zich te ontwikkelen.. hadden een hoop grappige filmpjes op kunnen leveren..

Ik vermaak me in de tussentijd wel met New Kids

donderdag 1 oktober 2009 @ 15:35:01 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276515
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
action speaks louder than words

hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73276616
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
pi_73276637
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:52 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73276714
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
Nouja, ik bedoel het natuurlijk niet zo, maar het is om aan te geven dat je niet om hem heen kon (letterlijk en figuurlijk).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')