Ja, vind ik ook. Vraag het dan gewoon gelijk aan henzelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
Dat is wel sneu, met vragen over H&C naar Eric gaan
En zo is datquote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, ik moet er niet aan denken, .... ik hou alleen van Cc.( ik mag Cc. zeggen
)
Maar er staat ook Mooiii hoor en die zit nergens mee
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vraag het dan gewoon gelijk aan henzelf.
Da's wel het minste...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?
Maar Eertje moet gewoon antwoord geven eigenlijk! Dat is-ie aan ons verplicht!![]()
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?
Maar Eertje moet gewoon antwoord geven eigenlijk! Dat is-ie aan ons verplicht!![]()
Volgens mij heeftie dat 'gevolg' geblokkeerd. Dan zie je ze niet meer (dacht ik).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Geen vraag op Eer zijn twitter of hyves te zien. Zouden ze hem echt bellen of pmen. Het mot toch nie gekker worden.
Ja, en dat betekent dus gewoon antwoorden. Anders sturen we Esther op 'm af.quote:Oh gut ja natuurlijk. Eer moet ook de gevolgen accepteren van zijn deelname aan dgk.
Misschien staat die Hummer ook wel te koopquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer op
anders schwarzkopf even bellen. En het mobiele nr van Bram staat ook op de bunker site. Ingangen genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer op
en bram die lekt wel info doorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
anders schwarzkopf even bellen. En het mobiele nr van Bram staat ook op de bunker site. Ingangen genoeg
Eer had niks te melden,daarna twitterde een andere Eer"enjoy FOK".maar dat zal er toch niks te maken mee hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Geen vraag op Eer zijn twitter of hyves te zien. Zouden ze hem echt bellen of pmen. Het mot toch nie gekker worden.
Oh gut ja natuurlijk. Eer moet ook de gevolgen accepteren van zijn deelname aan dgk.
Ik was fán van Gekke Twan!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar erik....ze bellen erikquote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat mensen écht zouden bellen naar Huub
Ja nee, dan moet je mij kennen, ik ben para en zie altijd overal klonen, dus ontken maar niet, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben, en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
Je weet niet wat je leest op hyves af en toe.Hoe mensen zich inlikken in sommige mensen./familiesquote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat mensen écht zouden bellen naar Huub
Ieder voor zich en god voor ons allenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar maak je PC Eend erg gelukkig mee
geregistreerd op: maandag 21 oktober 2002quote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt me ook een raar idee als mensen allemaal een mening over je hebben, en je kent ze niet eens.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommige kwartjes vallen jaren later
Wel als je elke avond met dat glaasje wijn op straat looptquote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik over straat loop, is er geen mens die zegt: "Hey! Daar loopt mazaru.
Ze heeft een drankprobleem, want iedere avond een glaasje wijn is niet normaal hoor."
Dat mag hier ook, alleen is de kans op tegengas vrij groot.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:42 schreef Suikeroom het volgende:
omg mensen die het "ik mag geen eigen mening hebben" argument gebruiken moeten echt een ban krijgen![]()
ga meedoen aan wat vindt Nederland ofzo.. daar mag je je zielige mens-van-de-straat mening verkondigen
Zonder te waggelen en te lallen, maar wél vrolijk? En normaal aanspreekbaar? Nah, vind ik geen drankprobleem. Klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:46 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Wel als je elke avond met dat glaasje wijn op straat loopt![]()
M'n buurman heb ik nooit geknuffeld .Huub wel 1 xquote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt me ook een raar idee als mensen allemaal een mening over je hebben, en je kent ze niet eens.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was fán van Gekke Twan!
We hebben zelfs nog zitten photoshoppen hier, met de villa en een grote boze hummert in de hoofdrol.![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag hier ook, alleen is de kans op tegengas vrij groot.
Maar, even in het algemeen, laat persoonlijke zaken zoals iemands geloof er dan buiten (tenzij iemand er opzichtig mee te koop loopt natuurlijk, en het zelf betrekt in de discussie).
Haha ja!quote:
Joh.quote:
Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:58 schreef mazaru het volgende:
Eric is luid en duidelijk:
Lieve mensen!! Ik ben NIET de woordvoerder/persvoorlichter van @DitisHuub en @ClairevB, dus als u vragen heeft kunt u bij hen zelf terecht!!
En als ze geen (bevredigend) antwoord geven heeft u dikke PECH! Ben er nu echt 'n x KLAAR mee! Houdt u aub bezig met uw eigen leven! DANK!
You go Eric, belachelijk ook dat ze naar hem gaan voor vragen over H en C.
Naar Eric gaan is sowieso sneu imho..quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
Dat is wel sneu, met vragen over H&C naar Eric gaan
Welnee joh, dat gebeurt in zijn natte dromen. Hij zou het maar wat graag willen, dan krijgt hij ook weer aandacht. Want als er één een aandachtshoer is, is het ons Eertje wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Geen vraag op Eer zijn twitter of hyves te zien. Zouden ze hem echt bellen of pmen.
Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag hier ook, alleen is de kans op tegengas vrij groot.
Maar, even in het algemeen, laat persoonlijke zaken zoals iemands geloof er dan buiten (tenzij iemand er opzichtig mee te koop loopt natuurlijk, en het zelf betrekt in de discussie).
Inclusief eenzijdige adopties..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je weet niet wat je leest op hyves af en toe.Hoe mensen zich inlikken in sommige mensen./families.
![]()
![]()
Niet per se. FOK! is groot.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
Tenzij je natuurlijk zelf je christelijke site hier op fok neerplempt.
In het goudenkooi spel,ooit op een forumquote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inclusief eenzijdige adopties..![]()
1 woord: firefoxquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.
Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
dat dus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:29 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Je kan ook een andere conclusie trekken natuurlijk. Erik heeft wellicht tot vervelends toe ook al gezegd dat alles kits was tussen Huub en Claire. Dat hij over de zaak niets zegt, is best te begrijpen. Hoe het ook zit met de zaak. Maar zoals hier alleen al blijkt, kunnen een paar mensen toch geen genoegen nemen met de antwoorden rechtstreeks van Huub zelf nota bene. Laat staan dat ze de antwoorden van Erik zouden accepteren als waarheid. Toch?
Het is dus maar net hoe gekleurd lees bevooroordeeld je het wilt zien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten![]()
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu![]()
Dat Claire nu ff is gestopt met der zaak snap ik
Een klein herrieschoppertje heeft alle plannen gewijzigd![]()
Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
Eric gaf eerder al zoveel aanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Erik gaf eerder ook al aan dat sommige mensen echt niet in de gaten hebben wat ze met dit soort nonsens kunnen aanrichten![]()
Ik dacht deze soap hier zo een beetje wel te kunnen volgen omdat ik het idee had dat elk hyves/twitter/blog/column/gedicht hier wel neergeplempt werd, maar ik mis toch nog een hoop zo te lezenquote:Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
Volgens mij proberen ze zo een beetje alle fans wel te schrappen, alleen dat kwartje gaat bij die fans waarschijnlijk pas jaren later vallen, want voorlopig blijven ze nog doodleuk hangen in hun eeuwige huubmantraquote:het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu
Toch weer de schuld van huub dusquote:Dat Claire nu ff is gestopt met der zaak snap ik
Ja, de die-hard groupies bijvoorbeeldquote:Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Lieke kan het, Kleer kan het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand voert een eigen onderneming en stopt "ff" met de zaak????
Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..quote:
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waar een wil is.................is een weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een verschil of je zo nu en dan ergens workshops geeft of dat je een eigen toko hebt met een huurpand en personeel op de loonlijst..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Het is toch totaal gestoord dat 1 zon gek de hyves van Claire ff vernageld met als gevolg dat heul de fam. weer bezorgd aan de foon hangt ...kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt ja!
het enige voordeel is dat Claire en Huub een bult "fans" kunnen schrappen nu![]()
Claire richt nu alle aandacht op haar dochter en terecht! zouden meerdere moeders moeten doen....
klopt denk ik, maar je vraagt wel heeeeeeel lang door, of denk ik dat maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
Maar je vindt wel nog steeds dat jij het grootste recht hebt op antwoorden op alle persoonlijke vragen die jij Huub stelt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
nee dat zeg ik niet in de discussie...nu jij weer, en ik ben nog nooit boos geweest
De aap komt nog wel uit de mouw.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kortom: waar rook is is vuur en waarschijnlijk hebben we hier te maken met een brand. Want wat was nou makkelijker dan te zeggen "Alles kits met Huub, Claire en de zaak". Dan was hij overal van af geweest. en was het smeulend vuurtje vanzelf gedoofd.
Het heeft er dus steeds meer de schijn van dat alle "roddels" op waarheid berusten..
Maar je bent wel heftig verontwaardigd dat Huub je vragen niet naar jouw tevredenheid beantwoordt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Estherdv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:
Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:16 schreef sunny16947 het volgende:
Er werden geen namen genoemd w.b. "het gebroken stel". Misschien werden Brian en Tamara daar wel mee bedoeld. Of sloeg het op Brian en Amanda![]()
Wel gek trouwens dat al dat gedoe echt is begonnen, ook het hacken, nadat Brian en Tamara op visite waren geweest. Brian was een ster in het ontfutselen en afluisteren van info. Het sal tog nie.........
Ja hallo dit is SHO HET topic voor roddel, achterklap en insinuaties. Maar dat is toch niet alleen beperkt tot een Huub en Claire?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.![]()
Brian is een goeie jongen
Wanneer heb jij dat voor het laatst geschreven? (aldan waar of niet.....)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef Margo37 het volgende:
Hoe oud was dat vorige bericht van Huub wel niet dat ze nog dolgelukkig waren dan?
Nee, helaas, beter teruglezenquote:D'r was toch ook een bericht van die bossche bol over het gebroken paar oid?
Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier nietquote:
nou, oke dan, maar ik twijffel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wellus en dat ging over die kleine dus das Huubje en de rest is niet interessant want die posten hier niet
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, dit is SHO jah, we zitten hier niet om zomaar lukraak insinuaties te maken. Het gaat om feiten en deze veronderstelling is natuurlijk ronduit belachelijk.![]()
Wel naar de feiten kijken hè, en niet door een roze bril!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Charmian het volgende:
Nena, Amanda en die vriendin van haar feliciteren Danny en FOK! met het 10-jarig bestaan
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een heerlijke vriendin heeft die Theo Nabuurs tegenwoordig!![]()
Aan haar gezicht te zien een Russische en autorijden mag ze waarschijnlijk nog niet, maar het smaakt naar meer!!
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, je kunt vast wel een look alike bestellen
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
hehe in de kooi en zelfs nog erna deed Eric er alles aan om goed in de smaak te vallen bij Huub zn achterban.. hij zat zo diep in de billen van Huub en later ook Claire en het ene slijm verhaal na het andere kwam eruit bij hem.. en nu ze een keer wat aan hem vragen wil ie geen antwoord geven![]()
ik heb trouwens zelden zo'n ja-knikker gezien.. kon me ook niet voorstellen dat Huub hem als een volwaardige vriend zag.. of misschien had ie gewoon iemand nodig die hem in alles gelijk gaf
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan Theo natuurlijk ook voorstellen dat ik haar wel leer autorijden als ze 18 is.
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, weet niet wat het beeld van de uitzendingen was maar Eric is een heel sterk eigen persoon. Zag hem zeker als een volwaardige vriend en zie dat nog steeds,
Hij is toch heel vaak kritisch naar mij geweest en ik naar hem? zie en zag in hem echt geen ja knikker
hahahah ouch onder de gordel,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat het beeld van de uitzendingen was ik keek alleen streams..
je zag gewoon dat hij er erg van genoot dat ie bij jou hoorde.. in het spel was ie duidelijk jouw sidekick.. achter jou aanhollen bij de nachtelijke pesterijtjes.. jouw zinnen afmaken in discussies.. maar al te blij zijn bij de post momentjes dat hij ook brieven kreeg van jouw fans.. de populariteitspoll etc..
in het spel was het sowieso een ja-knikker.. ja bij jullie gesprekken in bed gaf ie af en toe wel tegengas ja dat kan ik me nog herinneren maar dat deed ie alleen maar zodat jij snel in slaap zou vallen en hij ongevraagd aan zn toyboy kon gaan zitten
thnx ff lezen..quote:
Hij heeft dus een geschikte omroep gevonden, ben benieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
thnx ff lezen..
hehe heel toevallig was die fotograaf daar ook zogenaamd heh... hij zat daar toevallig gewoon in de bosjes te wachten op verdwaalde celebreties en toen dacht ie van kijk nou zijn dat Jaap en Joran? dat is toevallig daar ga ik is een foto van maken![]()
anyway de zaak is nog levend dat verbaast me wel.. had gedacht dat dit verhaal al in de prullenbak was beland
Oke, straponeren dan.. als je het recht voor z'n raap wilt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, noem jij dat 'autorijden' tegenwoordig
toch kan hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass.
Eerst zien, dan geloven.quote:
ach, ik snap het wel, ik heb mad respect voor zijn manier van volhouden. Ieder ander, incluis myself, had het allang opgegegeven, en, hopelijk, de aanhouder wint!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Ik snap het sowieso niet, hij liep al tijden te janken dat ie niet serieus werd genomen, met ultiem dieptepunt dat tenenkrommend slappe en zielige gelul in De Bunker. Maar ondertussen wel dat überdomme Terror imago hooghouden. Bij een precair onderwerp als dit.
In mijn boek strookt dat niet met elkaar. Maar we zullen zien. Misschien.
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
action speaks louder than words
hier zie je het precies, plus het is leuk om weer is terug te kijken
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.![]()
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me deze avond nog heel goed herinneren. Huub had al een paar keer eruit gezet moeten worden.![]()
Huub, je was wel als de dood voor Japie, ondanks je grote mond zo af en toe, om dat te verdoezelen.
Nouja, ik bedoel het natuurlijk niet zo, maar het is om aan te geven dat je niet om hem heen kon (letterlijk en figuurlijk).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou als de dood, als de dood, was en ben voor niemand als de dood. Maar is wel een speler geweest die een geduchte tegenstander kon zijn. Maar goed, was zelf ook geen lichtgewicht speler gelukkig
Dat klopt, dat ben ik met je eens, maar ik denk dat jij de lijst aamvoert v.w.b. de handtekeningen, vind je niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
nou zag laatst hier nog een petitie liggen met meer dan 1200 namen van verschillende fora die wilden dat Natasia eruit ging, ik denk dat Natasia het meest over de schreef van fysiek geweld is gegaan, daarna Brian,ik en Amanda denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat klopt, dat ben ik met je eens, maar ik denk dat jij de lijst aamvoert v.w.b. de handtekeningen, vind je niet?
mensen kwamen de villa in, de kemphanen werden gescheiden, rust, rust, rust. Daarna gesprekken, en als alles weer kon werd er gezegd prima, de rest voor de dag niet meer bijelkaar in de buurt komen, er is genoeg tv gemaakt, en dan gingen de mensen de villa uit en kwam er op de schermen, we zijn weer online!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zeggen, als alles volgens de regels zou zijn gegaan, zou het misschien minder effect op mensen hebben gehad.![]()
Ik kan niet anders zeggen, DGK was top. Ik heb af en toe genoten, zelfs van de screenlock, zoals zovelen.
Soms was het nog leuker of je af te vragen wat er zich afspeelde als er weer na een heftige aktie het beeld stil gezet werd. Je vroeg je dan af hoe lang het ging duren. Dat was alleen al spannend.
Ik had dan graag een vliegje op de muur geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen kwamen de villa in, de kemphanen werden gescheiden, rust, rust, rust. Daarna gesprekken, en als alles weer kon werd er gezegd prima, de rest voor de dag niet meer bijelkaar in de buurt komen, er is genoeg tv gemaakt, en dan gingen de mensen de villa uit en kwam er op de schermen, we zijn weer online!
Nee, zeker niet de kickboxlessens hebben zich terugbetaald.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
Thunderbitch ben je deze vergeten?![]()
[ afbeelding ]
t viel wel mee, het gebeurde eigenlijk hetzelfde als on stream, alleen nu waren er mensen bij, we stopten met vechten en werden gescheiden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had dan graag een vliegje op de muur geweest.
Nee, ze zijn nooit de controle kwijtgeweest, maar in hoeverre je controle kan hebben valt dan wel weer mee. We zijn volwassenen en maken het zelf wel uit toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik vraag me trouwens echt af of die makers nou niet spijt hebben van hoe ze steeds die grens een stukje opschoven.. ik had het idee dat ze de controle op een gegeven moment echt totaal kwijt waren
Deborah Flens was duidelijk geen Christina Maslach
zij was producent Talpa Producties en DGK was echt niet haar enige programma hoor, zij was daar heus neit operationeel dagelijks aanwezig ofzo hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik vraag me trouwens echt af of die makers nou niet spijt hebben van hoe ze steeds die grens een stukje opschoven.. ik had het idee dat ze de controle op een gegeven moment echt totaal kwijt waren
Deborah Flens was duidelijk geen Christina Maslach
die normvervaging ondergingen jullie eerder dan dat jullie daar bewust zelf voor zorgden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nooit de controle kwijtgeweest, maar in hoeverre je controle kan hebben valt dan wel weer mee. We zijn volwassenen en maken het zelf wel uit toch?
tuurlijk, maar dat bleek ook tijdens dit expirement zo te zijn, het laagje vernis van de buitenwereldse beschaving (bij de 1 wat dikker dan bij de ander) vervaagde bij een ieder en de sfeer werd steeds grimmiger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die normvervaging ondergingen jullie eerder dan dat jullie daar bewust zelf voor zorgden..
oh je mag nu iemand schoppen en je wordt niet weggestuurd, oh je mag nu duwen en trekken dan gaan we toch gewoon duwen en trekken bij een trap, dat we er beide af flikkeren maakt niet uit.. oh je mag iemand in de vijver duwen? dan doen we dat gewoon met zn allen en als haar vriendje zich er mee gaat bemoeien dan houden we die gewoon tegen.. dat het in de echte mensen wereld wordt gezien als groepsaanranding en dat er kamervragen over gesteld worden en dat het bij nova komt maakt niet uit toch.. het is maar een spelletje en we zijn niet af dus het is normaal wat er is gebeurd
Nounou, ik denk dat je niet onder deed vwb fysiek geweld, komt nog bij dat jij het bijna altijd uitlokte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou zag laatst hier nog een petitie liggen met meer dan 1200 namen van verschillende fora die wilden dat Natasia eruit ging, ik denk dat Natasia het meest over de schreef van fysiek geweld is gegaan, daarna Brian,ik en Amanda denk ik
met bepaalde dingen waren ze zeker niet blij, maar ze hebben ook weer dingen gedaan die ervoor zorgden dat ze niet meer voorkwamen, en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd, dat hielp toch zeker de agressie in het huis behoorlijk in te dammen,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef Suikeroom het volgende:
Maar vinden de makers dat ze het in die zomer uit de hand hebben laten lopen of liep alles volgens plan?
Op dat moment was de spanning alweer gaan zakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met bepaalde dingen waren ze zeker niet blij, maar ze hebben ook weer dingen gedaan die ervoor zorgden dat ze niet meer voorkwamen, en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd, dat hielp toch zeker de agressie in het huis behoorlijk in te dammen,
tja waar gehakt worden vallen spaanders, en als je grenzen constant opzoekt worden die soms overschreden
nou dat denk ik wel, de keren dat Natasia echt fysiek geweld heeft gebruikt is zoveel vaker dan ik of Brian dat heb gedaan, en ik zat vaak op het randje of net erover heen, zij heeft echt keihard iemand neer geschopt, kei hard geslagen, met bloempotten geslagen, iemand open gekrabt en what not, de ergste keren waren als zij voorop liep om met de meute iemand (lieke of mij) aan te pakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, ik denk dat je niet onder deed vwb fysiek geweld, komt nog bij dat jij het bijna altijd uitlokte.
Natasia, ach die werd alleen echt handtastelijk als je haar echt cornerde en ze geen kant uitkon en zich ook nog vernederd voelde. Ik snapte dat soms wel.
Nou, voor iemand die er vanaf het begin in zat en iemand met temperament, en iemand die behoorlijk vaak uitgedaagd werd, vind ik het wel meevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou dat denk ik wel, de keren dat Natasia echt fysiek geweld heeft gebruikt is zoveel vaker dan ik of Brian dat heb gedaan, en ik zat vaak op het randje of net erover heen, zij heeft echt keihard iemand neer geschopt, kei hard geslagen, met bloempotten geslagen, iemand open gekrabt en what not, de ergste keren waren als zij voorop liep om met de meute iemand (lieke of mij) aan te pakken.
Ja, leuk he, ik ga het niet verbloemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld,
tegen Jaap schoppen was niet normaal, die bloempot op mijn hoofd slaan was niet normaal, Mij in mijn gezicht bijten was niet normaal, Lieke hoeken was neit normaal, Lieke een beker op de kop gooien was niet normaal. Ze werd niet uitgedaagd maar was de aanvallende partij, maar goed, heb mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, voor iemand die er vanaf het begin in zat en iemand met temperament, en iemand die behoorlijk vaak uitgedaagd werd, vind ik het wel meevallen.
De keer met Nadia was meer omdat ze een vrouw is (met lange nagels, gevaarlijk zijn die dingen als je een vrouw boos maakt).![]()
Verder was ze een keer met Eric nogal heftig, maar tsja, die wou ik af en toe ook wel achter het behang plakken.
Tegen jou was het ook terecht, moet je wel toegeven.
Tegen Lieke was het eigenlijk jammer, want dat kwam eigenlijk door jou, was jouw schuld, omdat Lieke je meisje was (geweest).![]()
Ik vond haar verbaal agressief, dat wel.
Mwah, niet zo janken Huubje, jij hebt het bloed onder mensen hun nagels vandaan gehaald.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tegen Jaap schoppen was niet normaal, die bloempot op mijn hoofd slaan was niet normaal, Mij in mijn gezicht bijten was niet normaal, Lieke hoeken was neit normaal, Lieke een beker op de kop gooien was niet normaal. Ze werd niet uitgedaagd maar was de aanvallende partij, maar goed, heb mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik,
Natasia Blank is een verbaal en fysiek enorme agressieve vrouw, en dat durf ik te zeggen na 10 maanden 24 uur per dag met haar te hebben doorgebracht.
Alsof die gestoorde zeug alleen maar "uit verdediging" agressief werd. Hier zat ze niet eens meer in het spel:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, ik denk dat je niet onder deed vwb fysiek geweld, komt nog bij dat jij het bijna altijd uitlokte.
Natasia, ach die werd alleen echt handtastelijk als je haar echt cornerde en ze geen kant uitkon en zich ook nog vernederd voelde. Ik snapte dat soms wel.
Huub kan het ook vast wel, maar doet het nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:49 schreef Elske6 het volgende:
hele leuke foto van Kairo op Brian's Hyves... en blog ( kijk Huub, Brian kan het wel.......)
Alles wat fout ging is de schuld van Huub.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwah, niet zo janken Huubje, jij hebt het bloed onder mensen hun nagels vandaan gehaald.
De schop tegen Jaap, was tenminste duidelijk. Vond het wel jammer, maar het was wel mooie tv.
Dat van die beker was pay-back en dat is jouw schuld.![]()
Ik heb ook genoeg van Natasia gezien, en ze kan ook heel erg lief zijn, dus dan staan we quitte.
ik vind dat haar positieve kanten niet opwegen tegen haar negatieve kanten, een van de weinige mensen die ik heb leren kennen in mijn leven waarvan ik betwijfel of ze een goed mens zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwah, niet zo janken Huubje, jij hebt het bloed onder mensen hun nagels vandaan gehaald.
De schop tegen Jaap, was tenminste duidelijk. Vond het wel jammer, maar het was wel mooie tv.
Dat van die beker was pay-back en dat is jouw schuld.![]()
Ik heb ook genoeg van Natasia gezien, en ze kan ook heel erg lief zijn, dus dan staan we quitte.
Als je dit ziet wordt je weer bang. Vuil loeder is hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof die gestoorde zeug alleen maar "uit verdediging" agressief werd. Hier zat ze niet eens meer in het spel:
[ afbeelding ]
En terecht, want ze had ook nog hulp van Boven hè!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dit ziet wordt je weer bang.
Och, valt nog mee, ze mept Lieke niet neer tegen de grond ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof die gestoorde zeug alleen maar "uit verdediging" agressief werd. Hier zat ze niet eens meer in het spel:
[ afbeelding ]
Ze was voor mij het prototype van mensen die je constant schatje noemen en ondertussen de poten onder je vandaan proberen te schoppen. Inderdaad zumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:11 schreef Margo37 het volgende:
Voor in de kooi was Natasia wel een goede denk ik, maar oef wat ik een hekel aan dat mens soms, 2 gezichten had ze, nepwijf.
Moppie, dushie, scattie
Huub waarom werd natasia er nooit uitgezet met al dr streken ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind dat haar positieve kanten niet opwegen tegen haar negatieve kanten, een van de weinige mensen die ik heb leren kennen in mijn leven waarvan ik betwijfel of ze een goed mens zijn.
en ik jank niet, en tja, het bloed onder de mensen hun nagels halen, was dat nou juist niet de bedoeling van het spel?
huh? hoezo praat je namens hem? hij is hier zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
TB Hoezo Huub niet janken? Ik zie hem hier niet janken, net zomin als tijdens dgk na alles wat HEM is aan gedaan. Ik heb hem nooit gehoord over een rode kaart enz. En zeker niet zien janken.
hhahhaa ja die zo tegen wilgo opkeek en die er snel vandoor ging hahahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alles wat fout ging is de schuld van Huub.Maar over Natasia gesproken, hoe zou het nu met haar gaan? Wat kon dat mens gillen zeg, een big die wordt gecastreerd was er niets bij!
Goed lezen, het was payback.... weleens van gehoord????? Komt allemaal door je vriendje Huub.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub waarom werd natasia er nooit uitgezet met al dr streken ?
Dat heb ik nooit begrepen het was een verademing toen zij eruit was zeg.
lezen helpt somsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en het was ook geen toeval dat niet lang daarna ineens Natasia naar huis werd gestemd,
Overdrijf niet zo, stelletje heiligen. Het is a matter of speaking.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En terecht, want ze had ook nog hulp van Boven hè!
"Ik mag niet naar mijn kindjes, en wat doet God? Opa dood"
Megalomane heks.
Jij denkt dat Huub alwetend is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub waarom werd natasia er nooit uitgezet met al dr streken ?
Dat heb ik nooit begrepen het was een verademing toen zij eruit was zeg.
Dat viel wel mee hoor, of geldt het spel niet voor haar?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze was voor mij het prototype van mensen die je constant schatje noemen en ondertussen de poten onder je vandaan proberen te schoppen. Inderdaad zum
Als je dat vindt, en je claimt gekeken te hebben, zal ik niet niet kunnen bijpraten/vertuigen, dus ik pas.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dit ziet wordt je weer bang. Vuil loeder is het![]()
Oh en Thunderbitch, ik heb al die tijd nog nooit iets liefs van haar gezien. Dat ze goed kon koken zie ik niet als lief, en dat voorlezen al helemaal niet. Wat een toneelstuk was dat.
Ik heb je toch vaak goed gezien met Natasia, tot aan het eind toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind dat haar positieve kanten niet opwegen tegen haar negatieve kanten, een van de weinige mensen die ik heb leren kennen in mijn leven waarvan ik betwijfel of ze een goed mens zijn.
en ik jank niet, en tja, het bloed onder de mensen hun nagels halen, was dat nou juist niet de bedoeling van het spel?
Huubsopper?????quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
TB Hoezo Huub niet janken? Ik zie hem hier niet janken, net zomin als tijdens dgk na alles wat HEM is aan gedaan. Ik heb hem nooit gehoord over een rode kaart enz. En zeker niet zien janken.
en waarom gebeurde dat niet dan??? dat heeft mij altijd verbaasd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de meeste miljonairs hadden er een paar keer uit gezet moeten worden en ik zeker!
weinig mensen die meer weten van het reilen en zeilen in de kooi dan ik ja, and you know it.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij denkt dat Huub alwetend is?
Dit topic was hilarisch Discussieer hier net zoals Natasia.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze was voor mij het prototype van mensen die je constant schatje noemen en ondertussen de poten onder je vandaan proberen te schoppen. Inderdaad zum
Je weet niets meer dan anderen. Ik trap er niet in. Maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weinig mensen die meer weten van het reilen en zeilen in de kooi dan ik ja, and you know it.
hallo, Natasia was goed voor de kijkcijfers, dus het maakte niet uit wat ze deed ze hoefde er niet uit, totdat ze echt te ver ging, toen kon ook zij vertrekken
En bij anderen was het andersom, what's new!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en waarom gebeurde dat niet dan??? dat heeft mij altijd verbaasd.
Ik heb zo vaak gehooopt dat brain er uit moest maar nee hoorrrrrr
nee....... maar zat zelf in het spel , dus zo dom was de vraag niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij denkt dat Huub alwetend is?
Ach, aan mij zal het niet liggen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:41 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch ga zo door meid.. je kan het! gewoon volhouden heh no matter what lajeniegekmakuh!
Maar goed dat ze geen voodoo poppetje hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En terecht, want ze had ook nog hulp van Boven hè!
"Ik mag niet naar mijn kindjes, en wat doet God? Opa dood"
Megalomane heks.
Welnee! Jij hebt nooit andermans oogpotlood gebruikt, dus zo bont heb je het niet gemaakt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub mocht dat wel hoor want zijn ogen waren niet ontstokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welnee! Jij hebt nooit andermans oogpotlood gebruikt, dus zo bont heb je het niet gemaakt..![]()
Waarom kwam er altijd steevast een streamlock als er mensen van achter in het huis waren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen kwamen de villa in, de kemphanen werden gescheiden, rust, rust, rust. Daarna gesprekken, en als alles weer kon werd er gezegd prima, de rest voor de dag niet meer bijelkaar in de buurt komen, er is genoeg tv gemaakt, en dan gingen de mensen de villa uit en kwam er op de schermen, we zijn weer online!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is a matter of speaking.
Wellicht was het de enige mogelijkheid om joran zover te krijgen. Tenslotte was hij fan van TerrorJaap. Jaap moest dus wel in zijn rol blijven. De gewone Jaap Amesz had het denk ik niet voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moet het eerst zien eer ik het geloof. En dan nog zet ik er bij voorbaat mijn grote vraagtekens bij.
Integere televisie met een TerrorJaaphoed op. My ass.
Die trap van Natasia naar Jaap was tig keer harder dan de trap van Nena naar Brian. Wat mij dus sterkt in mijn overtuiging dat het trapje van Nena voor 100% geregisseerd was en als kapstok gebruikt moest worden om Nena's (vrijwillige) vertrek aan op te hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weinig mensen die meer weten van het reilen en zeilen in de kooi dan ik ja, and you know it.
hallo, Natasia was goed voor de kijkcijfers, dus het maakte niet uit wat ze deed ze hoefde er niet uit, totdat ze echt te ver ging, toen kon ook zij vertrekken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit topic was hilarisch Discussieer hier net zoals Natasia.
Hans Nijman bedoel je denk ik. Ja, die vent zat Brain op te hitsen tegen Huub, bloedfanatiek mannetje vond ik dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef hondjes het volgende:
Heb nooit begrepen wat die rare figuren in de kooi deden,,,en dan bedoel ik die boksleraar etc...
Toen kreeg ik een hekel aan het progamma...en zou wel eens willen weten wat de reden daarvoor was..
Maar zal hier wel nooit antwoord op krijgen...
om huub een kopje kleiner te makenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef hondjes het volgende:
Heb nooit begrepen wat die rare figuren in de kooi deden,,,en dan bedoel ik die boksleraar etc...
Toen kreeg ik een hekel aan het progamma...en zou wel eens willen weten wat de reden daarvoor was..
Allemaal 'rare' figuren en nog werd er om de haverklap geroepen dat het zo saai wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef hondjes het volgende:
Brian had al langer les van hem. Al zeker een aantal maanden voor het op streams en in het programma kwam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hans Nijman bedoel je denk ik. Ja, die vent zat Brain op te hitsen tegen Huub, bloedfanatiek mannetje vond ik dat.
Hans Nijman wist heel goed waar hij aan begon toen zijn kop op de t.v. kwam. Allemaal gratis reclame voor zijn sportschool!! Zo ging het met zoveel dingen, zoals in alle t.v. programma's van commerciele zenders.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Allemaal 'rare' figuren en nog werd er om de haverklap geroepen dat het zo saai was
Maar op zijn beurt heeft Nijman die rare huubfans nooit begrepen, die ook sportscholen gingen mailen e.d.
Die huubfans gingen met hun geestelijke onvermogens zelfs hun onkunde tentoonspreiden door vechtsportfora te vervuilen met anti-brian commentsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hans Nijman bedoel je denk ik. Ja, die vent zat Brain op te hitsen tegen Huub, bloedfanatiek mannetje vond ik dat.
En Brian had een prijs gewonnen die hij niet gewonnen hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die huubfans gingen met hun geestelijke onvermogens zelfs hun onkunde tentoonspreiden door vechtsportfora te vervuilen met anti-brian comments![]()
Over bloedfanatiek gesproken
Echt waar? Hahahaha.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die huubfans gingen met hun geestelijke onvermogens zelfs hun onkunde tentoonspreiden door vechtsportfora te vervuilen met anti-brian comments![]()
Over bloedfanatiek gesproken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hans Nijman wist heel goed waar hij aan begon toen zijn kop op de t.v. kwam. Allemaal gratis reclame voor zijn sportschool!! Zo ging het met zoveel dingen, zoals in alle t.v. programma's van commerciele zenders.
Ineens werden er per dag liters van een bepaald drankje verzwolgen, wat denken jullie nu waarom??
"Dit programma wordt gesponsord door.........."![]()
Geloof trouwens, als ik met het goed herinner dat Mooiii daar ook bij zatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, een beetje plaatsvervangende schaamte kreeg ik er toen wel van, omg![]()
Waarbij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof trouwens, als ik met het goed herinner dat Mooiii daar ook bij zat
Ik vond het geweldigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, een beetje plaatsvervangende schaamte kreeg ik er toen wel van, omg![]()
Dat ie op z'n knieën zat was op z'n minst discutabel, volgen mij kwam hij iets omhoog en zat hij nog maar op 1 knie, dat maakt het toch veel minder erg vind ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig
Net als het feit dat Brian zo trots was op het winnen van de "no contest beker".![]()
Dat doortrappen op iemand die weerloos op z'n knieëen ligt, was dan weer wat minder. Maar dat bedoelde hij niet zo. Dat was een matter of kicking.
't was een gokje, maar 't kon bijna niet missenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarbij?
edit:heb geen mailtje naar Hans Nijman gestuurd hoorOok niet naar regie.
O 1 berichtje op dat forum geloof ik.Dat Hans N geen goede reclame maakte en dat was gewoon een feit "en niet gescholden of zo"_O- en ik was niet de enige die er zo overdacht,
Die begeleiders van Huub voor die wedstrijd die niet doorging met Brian ,dat waren sporters zoals die behoren te zijn miz.![]()
![]()
Geef het ook eerlijk toe,wat de meesten niet durvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
't was een gokje, maar 't kon bijna niet missen
euh ..netwerken heet zoiets geloof ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef hondjes het volgende:
De onderwereld heeft goede sporters nodigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ..netwerken heet zoiets geloof ik![]()
dat je de moeite neemt om zo ver te googlen met alle plaatjes als gevolg ...getuigd dat je een diehard DGK'r bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie reclame voor goldstrike
Dacht het wel. De komst van H.N. versterkte dat alleen nog maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Natasia werd daarvoor toch al gelinkt aan de penoze? Via de vader van haar kinderen?
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig
Net als het feit dat Brian zo trots was op het winnen van de "no contest beker".![]()
Dat doortrappen op iemand die weerloos op z'n knieëen ligt, was dan weer wat minder. Maar dat bedoelde hij niet zo. Dat was een matter of kicking.
Een saint is hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet
[ afbeelding ]
Zie je wel, wijsheid komt met de jaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was gewoon wat enthousiast, het is een goeie jongen. Daar zit geen agressie in hoor. En vrouwen slaan doet hij ook niet
[ afbeelding ]
Nee, ik vond het om misselijk van te worden, die trapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je wel, wijsheid komt met de jaren.![]()
En 't blijft toch een prachtige trap die eerste
ik ook, maar ja, die tunnelvisie he......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vond het om misselijk van te worden, die trap
Wahahahaha, je hebt helemaal gelijk, ik was een beetje verhaspelend bezig. Sorry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
En ik zit al de hele tijd te kijken naar 'onvergelijkt' Verongelijkt bedoel je?
Dat is geen sherry, maar gewoon pure spiritus die je nu drinkt?
Snap dan ook niet zo goed waarom dat Huub in zijn schoenen werd/wordt geschoven. Ik heb dat nooit gezien. Of heb ik dat steeds gemist, tijdens de kat eten geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Spiritus for breakfast is bad, mkay?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wahahahaha, je hebt helemaal gelijk, ik was een beetje verhaspelend bezig. Sorry.
Die eerste trap was volkomen legaal en hoort gewoon bij de sport, een ieder die die ring in stapt weet dat ie 'm kan krijgen en accepteert dat ook. Als je daar misselijk van wordt dan is het gewoon je sport niet en dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Huub als de dood voor hem was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neenee niets van dat alles, was het maar zo simpel te verklaren. Gewoon niet goed opgelet wat ik tikte en een beetje dom geweest, niet goed nagedacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spiritus for breakfast is bad, mkay?
Mannendingen is ook niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mannendingen is ook niet voor mietjes.
Kom TB, je kunt er nu echt niet meer onderuit dat je drie lege flessen spiritus naast je hebt staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Mannendingen is ook niet voor mietjes.
Vrouwending zijn meer de sherry toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom TB, je kunt er nu echt niet meer onderuit dat je drie lege flessen spiritus naast je hebt staan.
Maar TB zijn toch een manwijf?quote:
Hoho, niet beige hè.quote:
Gaaf! Het duurt echt een paar volle seconden voordat je hersenen ophouden om te proberen er één gezicht van te maken en je het plaatje as is kunt zien.quote:
Ik ben geen Cc. Als ik een manwijf was, deed ik ook vrouwen.quote:
Of een azijntje, dat glijden ook lekker naar binnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Yak, sherry, als het toch moet doe dan maar een breezah!!!!!!op z'n tijd dan.
Da's niet beige, dat is de waarheid. Dacht ik. Totdat bleek dat PB Breezah's drinktquote:
Je bedoelt TB? Ik doe geen vrouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben geen Cc. Als ik een manwijf was, deed ik ook vrouwen.
Já! 5 seconden bij mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaaf! Het duurt echt een paar volle seconden voordat je hersenen ophouden om te proberen er één gezicht van te maken en je het plaatje as is kunt zien.
Hate to burst your bubble, maar drank is aan mij niet besteed, ook geen bloemetjesjurkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet beige, dat is de waarheid. Dacht ik. Totdat bleek dat PB Breezah's drinkt. Breezah's. Dat is eigenbeige.
Ook niet als je aan je breezertje zit? Dat vind ik wel passen bij een bloemetjesjurk, namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hate to burst your bubble, maar drank is aan mij niet besteed, ook geen bloemetjesjurken
Oh, okay, ter info opgeslagen, (overigens dan snap ik nog minder van jouw opmerkingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt TB? Ik doe geen vrouwen.
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brianquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die eerste trap was volkomen legaal en hoort gewoon bij de sport, een ieder die die ring in stapt weet dat ie 'm kan krijgen en accepteert dat ook. Als je daar misselijk van wordt dan is het gewoon je sport niet en dat kan natuurlijk
Ach, moch ik zin hebben in een breezah, dan heb ik echt geen bloemetjesjurk aan, believe you me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook niet als je aan je breezertje zit? Dat vind ik wel passen bij een bloemetjesjurk, namelijk.
All in good spirits, uiteraard.
En nu heb ik zin in een vodka met één ijsblokje. Liquid Lunch!!!
Mannendingen is. Daar begon het mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Oh, okay, ter info opgeslagen, (overigens dan snap ik nog minder van jouw opmerking).
Je kunt het blijven toelichten, maar het Huubfilter wordt steeds geupdate.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brian![]()
Ja, en terecht. Mannendingen zijn niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannendingen is. Daar begon het mee.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, en terecht. Mannendingen zijn niet voor mietjes.
"PB"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor. Als jij mij een manwijf noemt, dan snap je er niets van. Alleen echte vrouwen houden van echte mannen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt niet wakker vandaag, hè?
Voel me een mietje nu. De vrouwelijke variantquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannendingen is. Daar begon het mee.
Taal is moeilijk, ik weet het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me een mietje nu. De vrouwelijke variant
Ja, ik zag dat je er moeite mee hebtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Taal is moeilijk, ik weet het.
Wat kan je toch lekker drammen hè,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Taal is moeilijk, ik weet het.
Ja, klopt. Ik weet tenminste wanneer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je er moeite mee hebt
I'm lovin' it.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat kan je toch lekker drammen hè,bittersweet memories
Damn TB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor. Als jij mij een manwijf noemt, dan snap je er niets van. Alleen echte vrouwen houden van echte mannen.
Bedankt , zal ik het weer met een plaatjes blaadje moeten doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zucht, blijkbaar te snel......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn PB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.
Nou...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik weet tenminste wanneer.
Ik negeer ze gewoon, heb je er ook geen last vanquote:
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Last? Ik vind het erg vermakelijk, die leesblindheid.
Ach, het is even een keer weten en voortaan opletten. Maar het is ook niet erg hoor, zelfs Huub gaat soms de mist in, maar dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keert
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...quote:
en gracieus verliet zij het vertrekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
quote:
Je doet me nu een beetje aan Huub denken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
Ik hoop het eigenlijk wel, ik wil het nu wel een keer zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef peeet1 het volgende:
goedemidagggggggggeen zin om als na te lezen maar is er nog nieuws
in dan bedoel ik niet dat van jaap wat ik denk dat nooit woord uitgezonden en terecht
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig
Door de inhoud en vorm, heb de indruk dat je zelf nogal tevreden bent over je post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
dat je de moeite neemt om zo ver te googlen met alle plaatjes als gevolg ...getuigd dat je een diehard DGK'r bent![]()
![]()
![]()
ik bedoel ut lief .....
Eén nachtje met mij en je verwart mij nooit meer met iemand anders.quote:
Kop op, het is niet iedereen gegeven een Einstein te zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.
Met name de steven.quote:
Ik blijf passen voor deze 'eer'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén nachtje met mij en je verwart mij nooit meer met iemand anders.![]()
Je hebt wel lekkere tieten.quote:
Hmmm toch hebben die reacties ook vaak een goede kant gehad. Ook al was het een RLS. Een afspiegeling van zaken in de maatschappij. Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt. Dat je die mensen dan als mafkezen bestempeld is wel wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?
Figuren die het allemaal zo ongezond persoonlijk en serieus opvatten dat ze tegen de oneerlijke gang van zaken in DGK voor huub gingen demonstreren op de dam![]()
![]()
Het is wel zo onwerkelijk allemaal dat het een bizar soort surrealistische humor wordt, maar jij vind het kennelijk alleen maar zo fantastisch omdat na al die tijd je anti-brian reflex je nog opspeelt(over natrappen gesproken
)
Die gasten op die vechtsportfora zijn meestal zelf beoefenaar van een vechtsport, die hadden geen idee wat er speelde met DGK en vroegen zich verbouwereerd af waar al die mafkezen nou vandaan kwamen
Je weet wel allemaal van die ex- nolivers die je niet eens op je forum zou moeten willen hebben.
Want we moeten wel een beetje op het niveau letten nietwaar![]()
Static schaamt zich toch al zo kapot om dit topic in zijn forum
Dat jij dat allemaal niet zo vat, komt waarschijnlijk door dat biertje wat je met huub heb gedronken
Nu leg je wel hele boude verbanden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt.
Ach, ga toch heen, het spoort niet, dat tuig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hmmm toch hebben die reacties ook vaak een goede kant gehad. Ook al was het een RLS. Een afspiegeling van zaken in de maatschappij. Diezelfde mensen zouden niet zomaar voorbij lopen als er iemand in elkaar gemept wordt. Dat je die mensen dan als mafkezen bestempeld is wel wat kort door de bocht.
Het bontjasje van Amanda, zette de bond van dieren even in de schijnwerpers.
En de uitlatingen van H.N. was de kickboxsport onwaardig en zette het in een kwaad daglicht. Veel kickboxfora's waren daar zeker niet blij mee.
Overigens, ............ ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan dat een stel idioten compleet doorslaat en sponsoren/sportscholen/websites/familieleden enz enz lastig gaan vallen?
Figuren die het allemaal zo ongezond persoonlijk en serieus opvatten dat ze tegen de oneerlijke gang van zaken in DGK voor huub gingen demonstreren op de dam![]()
![]()
Het is wel zo onwerkelijk allemaal dat het een bizar soort surrealistische humor wordt, maar jij vind het kennelijk alleen maar zo fantastisch omdat na al die tijd je anti-brian reflex je nog opspeelt(over natrappen gesproken
)
Die gasten op die vechtsportfora zijn meestal zelf beoefenaar van een vechtsport, die hadden geen idee wat er speelde met DGK en vroegen zich verbouwereerd af waar al die mafkezen nou vandaan kwamen
Je weet wel allemaal van die ex- nolivers die je niet eens op je forum zou moeten willen hebben.
Want we moeten wel een beetje op het niveau letten nietwaar![]()
Static schaamt zich toch al zo kapot om dit topic in zijn forum
Dat jij dat allemaal niet zo vat, komt waarschijnlijk door dat biertje wat je met huub heb gedronken
Ik ben tegen zinloos geweld. Zeker met stronken prei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef Jian het volgende:
Whè hè hè, nou heb ik beeld van een bloemetjesjurk die met een paar welgemikte klappen van haar zojuist gekochte stronk prei een paar "straatterroristen" uitschakelt![]()
Jij bent geweldig tegen zinloze stronken prei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben tegen zinloos geweld. Zeker met stronken prei.
Neem een borrel, het is VrijMiBeau.quote:
Jah, maar hij was zo veelbelovendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem een borrel, het is VrijMiBeau.
quote:
En zaten ook geen bijna twee jaar in RLSquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Die 2e trap was niet legaal, gegeven door een onervaren ringvechter in the heat of the moment. Foutje, bedankt. Maar ook hier geldt dat een ieder die die ring instapt weet dat ie tegen een onreglementaire trap of stoot kan oplopen net als dat je op een voetbalveld een onreglementaire schop kan krijgen, gebeurt talloze malen in een weekend. Ma ja, die voetballers heten natuurlijk geen Brian![]()
Je weet niet wat je mist. Ik weet zeker dat je na één keer zegt "Hé, kan het zo ook?"quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt wel lekkere tieten.![]()
Doe es ........
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..
Het bontjasje van Amanda, zette de bond van dieren even in de schijnwerpers.
quote:En de uitlatingen van H.N. was de kickboxsport onwaardig en zette het in een kwaad daglicht. Veel kickboxfora's waren daar zeker niet blij mee.
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.
Houzee! Waar zouden we zijn zonder de huubsoppers!![]()
[..]
Waar die fora niet blij mee waren was de invasie van hele roedels bloemetjesjurken die de boel kwamen verstoren.
Wat heb je toch tegen bloemetjesjurken? Puur uit dwarsigheid ga ik er morgen een kopen, heb een leuke gezien bij H&Mquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja nou! Het was het ingelaste openingsitem van het NOS journaal en RTL nieuws en ook de Telegraaf stopte de persen om haar voorpagina op het laatste moment te wijzigen.
Houzee! Waar zouden we zijn zonder de huubsoppers!![]()
[..]
Waar die fora niet blij mee waren was de invasie van hele roedels bloemetjesjurken die de boel kwamen verstoren.
Wat ik tegen bloemetjesjurken heb?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen bloemetjesjurken? Puur uit dwarsigheid ga ik er morgen een kopen, heb een leuke gezien bij H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendMannencolberts en broeken:X
OT Team Huub![]()
Heb geen dochterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...
Als je een leuke dochter hebt mag ze wel even komen controleren of het allemaal nog strak zit hoor..
Maak Pearlbitch gek!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik tegen bloemetjesjurken heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roze/rood, dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Roze/rood, blauw, zwart/wit.
Zo. Out in the open.
Wat ben jij toch eigenlijk een smerig mens, heb nu al zoveel uitspraken van je gelezen, heb 2 dochters, heb ze geleerd een vuist te planten tussen de ogen van een soort van mensen zoals jou, griezelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oeeeeehh hé.... bitchy zeg...
Als je een leuke dochter hebt mag ze wel even komen controleren of het allemaal nog strak zit hoor..
Nounounou, praat voor jezelf. Je kunt van PB zeggen wat je wilt, maar ik denk dat de spieren daar genoeg oefening krijgen. Je zou wensen dat je zulke bekkenbodemspieren had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij kan helaas geen bloemetjesjurk aan want je schaamlippen hangen onderhand op de grond.Uitgezakt en wel.Hoezo uitnodigendMannencolberts en broeken:X
OT Team Huub![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk een smerig mens, heb nu al zoveel uitspraken van je gelezen, heb 2 dochters, heb ze geleerd een vuist te planten tussen de ogen van een soort van mensen zoals jou, griezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |