I'm lovin' it.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat kan je toch lekker drammen hè,bittersweet memories
Damn TB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor. Als jij mij een manwijf noemt, dan snap je er niets van. Alleen echte vrouwen houden van echte mannen.
Bedankt , zal ik het weer met een plaatjes blaadje moeten doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt TB? Ik doe geen vrouwen.
Zucht, blijkbaar te snel......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn PB, ik dacht echt dat je sneller van begrip was.
Nou...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik weet tenminste wanneer.
Ik negeer ze gewoon, heb je er ook geen last vanquote:
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Last? Ik vind het erg vermakelijk, die leesblindheid.
Ach, het is even een keer weten en voortaan opletten. Maar het is ook niet erg hoor, zelfs Huub gaat soms de mist in, maar dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen domheid. En ik weet dat dat iets is waar ik aan zou moeten werken. Maar ik wil niet.
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Niet alles is altijd wat het lijkt, maar het blijft vermakelijk hoe je het ook wend of keert
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...quote:
en gracieus verliet zij het vertrekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
quote:
Je doet me nu een beetje aan Huub denken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben echt allebei je dag niet, vandaag ...
Pauze voorbij, morgen een herkansing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |