Jij bent helemaal niet beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Het onderwerp is: ik ben beter dan de user boven mij.
Kom maar op.
Kom maar op ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Het onderwerp is: ik ben beter dan de user boven mij.
Kom maar op.
Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
Kom maar op ?
Kom maar op ?Kom maar op ?............Ga jij je reet maar verkopen achter het centraal station met je "kom maar op"....... [afbeelding]
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
JE LIJKT WEL EEN LANSPEELPLAAT !!
JE VALT IN HERHALING....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
Naar huis ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!
Ik? Naar huis? Ga jij maar naar huis. Ga JIJ maar naar huis. Ik heb 't ook zwaar gehad hier. Jij valt trouwens in herhaling. Weet je wel wie tegenover je hebt? Natasia, met een i, van ik. Want ik blijf. Ik wel en jij gaat naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
JE VALT IN HERHALING....
aLS HET JE NIET BEVALT GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
Ga lekker naar huis
Ga lekker naar huisGa lekker naar huisGa lekker naar huis
Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.![]()
Negers? Kijk naar je zelf. Jij kan niet luisteren. Jij kan niet luisteren Jij kan niet luisteren. Hoor je me? Knoop maar in je oren dan. Jij bent somewat incredible, maar ik heb helemaal incredible. Ik ben incredible goed in jou kapot maken, dus pas op met me hè. Woord omhoog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef somewat_incredible het volgende:
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.
JIJ ZIT NU TE HERHALEN, JIJ ZIT NU TE HERHALEN. JIJ ZIT NU TE HERHALEN.
Maar dit soort dingen kom ik vaker tegen bij negers, serieus. Geen wonder dat Afrika diep in de shit zit.
Over 7 maanden weet niemand nog wie Miraaa is, want dan zit jij al lang weer thuis en dan zit ik nog steeds hier, want ik heb het hier helemaal voor elkaar, ja? En ik schreeuw niet. Zal ik 'es schreeuwen? Zal ik 'es echt schreeuwen? Dat wil je helemaal niet meemaken. Dat wil je echt niet meemaken, hoor je me? Zal ik 'es schreeuwen? Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.![]()
Een kop vol zaagsel, heb je. Nou, inderdaad. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws dan? Ik praat tegen je. En ik ben beter dan jij, want jij bent Schanulleke maar en jij zit zo weer thuis, want jij kan mij niet aan. Luister je? Ik kan je maken en breken, dus kies maar voor maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
PanneNkoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !
Pinball, stomme flipperkast. Ik flipper je zo het huis uit. Ik laat je alle hoeken van dit huis zien, okee? Inspiratie. Wat nou inspiratie? Ik ben hier de inspiratie, naar flippermannetje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef Pinball het volgende:
INSPIRATIE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihihihihihihihihihihihihihihihi
BOE SCHANULLEKE LULLEKE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rauw? Rauw? Rauw? Nee, ik hoor je niet en je bent een leugenaar, want je liegt. Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
IK LUST JULLIE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!!
Zal ik je (alle hoeken van) het huis even laten zien. Schatje Poepie Livejequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
PanneNkoeken [afbeelding] .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |