Jij bent helemaal niet beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Het onderwerp is: ik ben beter dan de user boven mij.
Kom maar op.
Kom maar op ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Kom maar op.
Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
Kom maar op ?
Kom maar op ?Kom maar op ?............Ga jij je reet maar verkopen achter het centraal station met je "kom maar op"....... [afbeelding]
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
JE LIJKT WEL EEN LANSPEELPLAAT !!
JE VALT IN HERHALING....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
Naar huis ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!
Ik? Naar huis? Ga jij maar naar huis. Ga JIJ maar naar huis. Ik heb 't ook zwaar gehad hier. Jij valt trouwens in herhaling. Weet je wel wie tegenover je hebt? Natasia, met een i, van ik. Want ik blijf. Ik wel en jij gaat naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
JE VALT IN HERHALING....
aLS HET JE NIET BEVALT GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
Ga lekker naar huis
Ga lekker naar huisGa lekker naar huisGa lekker naar huis
Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.![]()
Negers? Kijk naar je zelf. Jij kan niet luisteren. Jij kan niet luisteren Jij kan niet luisteren. Hoor je me? Knoop maar in je oren dan. Jij bent somewat incredible, maar ik heb helemaal incredible. Ik ben incredible goed in jou kapot maken, dus pas op met me hè. Woord omhoog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef somewat_incredible het volgende:
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.
JIJ ZIT NU TE HERHALEN, JIJ ZIT NU TE HERHALEN. JIJ ZIT NU TE HERHALEN.
Maar dit soort dingen kom ik vaker tegen bij negers, serieus. Geen wonder dat Afrika diep in de shit zit.
Over 7 maanden weet niemand nog wie Miraaa is, want dan zit jij al lang weer thuis en dan zit ik nog steeds hier, want ik heb het hier helemaal voor elkaar, ja? En ik schreeuw niet. Zal ik 'es schreeuwen? Zal ik 'es echt schreeuwen? Dat wil je helemaal niet meemaken. Dat wil je echt niet meemaken, hoor je me? Zal ik 'es schreeuwen? Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.![]()
Een kop vol zaagsel, heb je. Nou, inderdaad. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws dan? Ik praat tegen je. En ik ben beter dan jij, want jij bent Schanulleke maar en jij zit zo weer thuis, want jij kan mij niet aan. Luister je? Ik kan je maken en breken, dus kies maar voor maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
PanneNkoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !
Pinball, stomme flipperkast. Ik flipper je zo het huis uit. Ik laat je alle hoeken van dit huis zien, okee? Inspiratie. Wat nou inspiratie? Ik ben hier de inspiratie, naar flippermannetje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef Pinball het volgende:
INSPIRATIE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihihihihihihihihihihihihihihihi
BOE SCHANULLEKE LULLEKE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rauw? Rauw? Rauw? Nee, ik hoor je niet en je bent een leugenaar, want je liegt. Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
IK LUST JULLIE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!!
Zal ik je (alle hoeken van) het huis even laten zien. Schatje Poepie Livejequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
PanneNkoeken [afbeelding] .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.![]()
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN, DAN STA JE STRAKS JE KUT VOOR 10 ¤ TE VERKOPEN ACHTER HET CENTRAAL!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
PanneNkoeken [afbeelding] .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.![]()
Wat nou........wou je me wegstemmen soms......wou je me wegstemmen ....wegstemmen wou je me, heh.....Gaat je niet lukken joh, Gaat je niet lukken...........niet lukken, zeg ik je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over 7 maanden weet niemand nog wie Miraaa is, want dan zit jij al lang weer thuis en dan zit ik nog steeds hier, want ik heb het hier helemaal voor elkaar, ja? En ik schreeuw niet. Zal ik 'es schreeuwen? Zal ik 'es echt schreeuwen? Dat wil je helemaal niet meemaken. Dat wil je echt niet meemaken, hoor je me? Zal ik 'es schreeuwen? Hoor je me?
Hoera ik heb een vriendje/innetjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik je (alle hoeken van) het huis even laten zien. Schatje Poepie Liveje![]()
10 euro? Als ik hier uit kom dan veeg ik elke dag m'n dikke kont af met 10 euro, want ik blijf hier tot het einde. Mij maak je niet kapot. Ik jou wel. Ik trek zo die zaagselkop van je poppenkop, hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN, DAN STA JE STRAKS JE KUT VOOR 10 ¤ TE VERKOPEN ACHTER HET CENTRAAL!
JIJ BENT SCHIJNHEILIG HOOR JE! HOOR JE! HOOR JE!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rauw? Rauw? Rauw? Nee, ik hoor je niet en je bent een leugenaar, want je liegt. Hoor je me?
EN IK KRIJG 1 CP VAN JE ! IK BEN GEVLEIDquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hoera ik heb een vriendje/innetje [afbeelding]
Vriendinnetje, vriendinnetje??? Dat denk je maar, dat denk je maar, weet je nu hoe het zit, weet je nu hoe het zit, weet je nu hoe het zit, vriendinnetje, my ass!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hoera ik heb een vriendje/innetje [afbeelding]
Wat wou je doen dan ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN, DAN STA JE STRAKS JE KUT VOOR 10 ¤ TE VERKOPEN ACHTER HET CENTRAAL!
Jemig wat heb je aangericht (LOL)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Kom maar op.
Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken, zeg je? Jij weet niet wie je voor je hebt. En niet wie ik achter me heb. Ik heb niet alleen een dikke reet achter me, maar ook dit hele huis, hoor je me? Probeer maar. Probeer maar. Probeer maar. Of zei je dat niet? Nou, probeer maar. Mij raakt niks, Miraaatje. Het glijdt zo van me af. Kijk maar, zo op de grond. Zie je dat? Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Miraaa het volgende:
Wat nou........wou je me wegstemmen soms......wou je me wegstemmen ....wegstemmen wou je me, heh.....Gaat je niet lukken joh, Gaat je niet lukken...........niet lukken, zeg ik je. [afbeelding]
Nee, jij schreeuwt. Jij schreeuwt. JIJ schreeuwt. Ik blijf rustig, want ik heb het allemaal onder controle, makker. Mij maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?
Wat heb ik aangericht? Wat heb JIJ aangericht? JIJ hebt het aangericht. Dat doe je altijd. Zo makkelijk. Echt. Jij probeert mij zwart te maken, maar dat lukt je niet, want dan ben ik al. Hoor je me?quote:
Stom KUTKIND.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat heb ik aangericht? Wat heb JIJ aangericht? JIJ hebt het aangericht. Dat doe je altijd. Zo makkelijk. Echt. Jij probeert mij zwart te maken, maar dat lukt je niet, want dan ben ik al. Hoor je me?
Een tientje om m'n kont af te vegen. Je luistert niet. Je moet wel naar me luisteren als ik wat tegen je zeg, Miraaa. Hoor je me? Ik hoor mezelf wel. Jij ook?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan.?........ik vraag je ...Wat wou je doen dan [afbeelding]
En een tientje ?........een echte Diva verdient veel meer........
En er is maar 1 diva........1-tje zeg ik je.... Er is maar 1 diva [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, jij schreeuwt. Jij schreeuwt. JIJ schreeuwt. Ik blijf rustig, want ik heb het allemaal onder controle, makker. Mij maakt het niks uit.
Jij mij hebben? Ik kan jou wel hebben. Ik kan jou wel hebben. Jij mij hebben? Jij mij hebben? Probeer het maar. Ik maak je leven hier tot een hel. Je zult er nog spijt van krijgen dat je je hier ooit hebt aangemeld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Stom KUTKIND.
Ben wel ouder dan JIJ !! Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben
Ik ben ZOOOOVEEEEL Ouder dan jouwwww... ALs je ervoor open staat kan je nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel van me lerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij mij hebben? Ik kan jou wel hebben. Ik kan jou wel hebben. Jij mij hebben? Jij mij hebben? Probeer het maar. Ik maak je leven hier tot een hel. Je zult er nog spijt van krijgen dat je je hier ooit hebt aangemeld.
Youtube materiaal ? Youtube materiaal, als ik hier klaar ben, dan koop ik heel het zootje van You tube op, ......ik zeg het je..... Van mij geen beelden op Youtube.............als ik er achter kom dat er beelden van mij op Youtube zijn.........ik vraag het je, ik vraag het je.....ik vraag het je...........zijn er beelden van mij op Youtube ???quote:
Vergeleken met mij is iedereen ook altijd de zwakste, want ik ben de sterkste. En de belangrijkste. En de grootste. Hoor je me? Of zit er zaagsel in je oor? Zal wel weer. Net als laatst toen je met die hoer in bed lag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
JIJ MOET GEWOON ALTIJD DE ZWAKSTE HEBBEN!
MAAR MIJ KRIJG JE NIET, HOOR JE ME! HOOR JE ME! HOOR JE ME!
GA NOU NIET BEGINNEN!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan.?........ik vraag je ...Wat wou je doen dan [afbeelding]
En een tientje ?........een echte Diva verdient veel meer........
En er is maar 1 diva........1-tje zeg ik je.... Er is maar 1 diva [afbeelding]
Dat lieg je. Heb jij je doel al bereikt? Jouw doel was 3 hoeren neuken. Nou, het is je gelukt, hoor. Gefeliciteerd. Maar met mij fuck je niet, hoor je me? Ik ga al mijn doelen hier halen, ten koste van jou, want jij pakt vanavond nog je koffer, want je kan mij niet aan. Hoor je me?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Smurfin het volgende:
Wat zeiken jullie nou, doe gvd 's als MIJ, IK zit hier om mijn doelen te bereiken, wat presteren jullie nou???? Gaan jullie je rimpels maar uit je gezicht strijken, IK heb dat niet nodig, IK ben al mooi zonder make-up!!!! Jullie zijn als een fucking parasiet, nare mannetjes en vrouwtjes, IK ben de enige die hier oprecht is!!!!!!
JE HEBT AL GEPAALDANST !!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lieg je. Heb jij je doel al bereikt? Jouw doel was 3 hoeren neuken. Nou, het is je gelukt, hoor. Gefeliciteerd. Maar met mij fuck je niet, hoor je me? Ik ga al mijn doelen hier halen, ten koste van jou, want jij pakt vanavond nog je koffer, want je kan mij niet aan. Hoor je me?
WACHT MAAR, JE GAAT HET ZIEN!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergeleken met mij is iedereen ook altijd de zwakste, want ik ben de sterkste. En de belangrijkste. En de grootste. Hoor je me? Of zit er zaagsel in je oor? Zal wel weer. Net als laatst toen je met die hoer in bed lag.
Ik beginnen? Ik was nog niet begonnen, hoor. Zal ik eens beginnen? Mij maakt niemand kapot, want ik heb het heel moeilijk gehad met m'n relatie met Wigo en de kinderen en daarom ga ik nu m'n buikwand corrigeren en dan maak ik jou kapot. Met m'n nieuwe buikwand. Hoor je me? Mijn buikwand is veel sterker dan die van jou. Nu al. Maar straks helemaal. Hoor je me? Je luistert niet. Je luistert niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN! WACHT MAAR. HEKS! JIJ GAAT HEM KRIJGEN! HOOR JE ME, HOOR JE ME!
IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN!!!!!!!!!!!!
Ja dat kutkind ook, een beetje tegen de diva ingaan en aardappels aanbieden........wie denkt ze wel dat ze is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=g40UfRRRbt8
Nee, jij gunt mij niks. Ik heb een heel zwaar offer gebracht door iedereen die ik lastig vond achter me te laten en hier alleen aan mezelf te denken en nu gun jij me ook nog niks? Wacht maar af. Wacht maar af.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
JE HEBT AL GEPAALDANST !!!!
MIJ GUN JE NIX
Je gaat lekker niet naar het carnacal nanananaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, jij gunt mij niks. Ik heb een heel zwaar offer gebracht door iedereen die ik lastig vond achter me te laten en hier alleen aan mezelf te denken en nu gun jij me ook nog niks? Wacht maar af. Wacht maar af.
Nu moet je mond eens dichthouden. Mond dicht. Jij moet leren je mond dicht te doen. Want jij krijgt met mij te maken. Daarom moet je mond dicht doen. Doe je mond dicht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik beginnen? Ik was nog niet begonnen, hoor. Zal ik eens beginnen? Mij maakt niemand kapot, want ik heb het heel moeilijk gehad met m'n relatie met Wigo en de kinderen en daarom ga ik nu m'n buikwand corrigeren en dan maak ik jou kapot. Met m'n nieuwe buikwand. Hoor je me? Mijn buikwand is veel sterker dan die van jou. Nu al. Maar straks helemaal. Hoor je me? Je luistert niet. Je luistert niet.
Hou me tegen, hou me tegen!!!!!!! Ik wordt helemaal para brother...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lieg je. Heb jij je doel al bereikt? Jouw doel was 3 hoeren neuken. Nou, het is je gelukt, hoor. Gefeliciteerd. Maar met mij fuck je niet, hoor je me? Ik ga al mijn doelen hier halen, ten koste van jou, want jij pakt vanavond nog je koffer, want je kan mij niet aan. Hoor je me?
Nou nouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Nu moet je mond eens dichthouden. Mond dicht. Jij moet leren je mond dicht te doen. Want jij krijgt met mij te maken. Daarom moet je mond dicht doen. Doe je mond dicht.
JIJ KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
JIJ KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
IK STA BOVEN JE
IK STA BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
pfff, dat superieure gedoe van zdngmw. Wat een sukkels, de mensen die medelijden hadden en de slavernij maar afgeschaft hebben.
Je snapt het niet, je snapt het niet.....ik heb het je al 100 x uitgelegt en je snapt het nog steeds niet. !!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, jij gunt mij niks. Ik heb een heel zwaar offer gebracht door iedereen die ik lastig vond achter me te laten en hier alleen aan mezelf te denken en nu gun jij me ook nog niks? Wacht maar af. Wacht maar af.
JIJ MOET JE PLAATS WETEN, WANT IK BEN NAATAAAAAASIAAAAAAAAAAAA.!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat lekker niet naar het carnacal nananana
I rest mei keesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
JIJ MOET JE PLAATS WETEN, WANT IK BEN NAATAAAAAASIAAAAAAAAAAAA.!
Lekker gelijk weer een jankend kind hier....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland. Ben blij dat jullie weer luisteren
snik snik snikquote:
Gniffelquote:
Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken .quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Lekker gelijk weer een jankend kind hier.... [afbeelding] ........
IK LAAT ME NIET CHANTEREN!quote:
JE GAAT HIER SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SPIJT VAN KRIJGEEE!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat lekker niet naar het carnacal nananana
DOESSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
JE GAAT HIER SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SPIJT VAN KRIJGEEE!
(Net gehoord)quote:
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN! HOOR JE ME!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:57 schreef somewat_incredible het volgende:
[afbeelding]
Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.
Nier errug o.k. ditquote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN! HOOR JE ME!
LUISTER! LUISTER NAAR WAT IK ZEG!
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN...
IK LUST JOU RAUW!
JIJ GAAT HIER SPIJT VAN KRIJGEN!
IK BEN HIER DEGENE DIE ALLE SHIT OVER ZICH HEEN HEEFT GEKREGEN!quote:
Ik was ff of topic Ga nu weer lekker verder met ZEIKEN !!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Sorry schanulleke heb het over de quote van somewat_incredivle :'
Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.'
Das niet o.k. in mij ogen.
SCHATTEBOUTquote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
IK BEN HIER DEGENE DIE ALLE SHIT OVER ZICH HEEN HEEFT GEKREGEN!
TOT IN DE TWEEDE KAMER AAN TOE!
DUS KOM NOU NIET AAN! WANT MIJ KRIJG JE NIET!
WANT IK STA BOVEN JOU!
VER BOVEN JOU!
IK STA VER BOVEN JOU!
Luister eens zelfs Bonnie Amanda zouden dit kunnen.......dus haal me niet omlaag, ik zeg het je "haal me niet omlaag"............Nee, ik verlaag me niet naar jou niveau, dat heb ik niet nodig..........quote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef Missy_1974 het volgende:
schijnbaar is natas toch boeiend aangezien er onthouden word wat ze zei of zegt
IK HOOR JE NIET!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
Hoor nou, dat zaagsel poppetje komt net kijke en denkt meteen dat alles om maar haar draait......sal toch niet, sal toch niet..........waar haalt ze het vandaan....Jij gaat het moeilijk krijgen poppetje, heel moeilijk, ik zou je maar aanpassen .....ik zou me maar aanpassen, want dit ga jij niet redden.
Ga je nest opmaken !!!!! [afbeelding]
Nee stop jij je vingers maar in je oren. !! LEKKER VOLWASSENquote:Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Luister eens zelfs Bonnie Amanda zouden dit kunnen.......dus haal me niet omlaag, ik zeg het je "haal me niet omlaag"............Nee, ik verlaag me niet naar jou niveau, dat heb ik niet nodig..........![]()
(tis zo simpel)
Mam ik voel me niet zo lekkerquote:Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef st0mpie het volgende:
MIJN KINDJES ZITTEN GOED BIJ DILDO, ZE WORDEN GOED VERZORGD ER IS NIETS AAN DE HAND EN ALS ZE AANGEVEN DAT ER IETS IS GA IK GELIJK NAAR HUIS
MIJN KINDJES ZITTEN GOED BIJ DILDO, ZE WORDEN GOED VERZORGD ER IS NIETS AAN DE HAND EN ALS ZE AANGEVEN DAT ER IETS IS GA IK GELIJK NAAR HUIS
Ja ze is een leuk topic. Helaas wel een beetje triestigquote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
Volgens mij zullen echt massa's mensen natas missen als ze uit het huis gaat.
Tuurlijk zullen ze het nu ontkennen, maar dat mens maakt gewoon tv!
Kostelijk!
Just de toe ov us bilding kattels in de skeiquote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
Kostelijk!
JIJ WIL OOK ALLE AANDACHT HE, GUN ANDERE MENSEN ANDERS OOK EVEN EEN KANS OM MET MIJ TE DISCUSSIEREN JAquote:Op zondag 18 februari 2007 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Just de toe ov us bilding kattels in de skei
HOUD ANDERS JE MOND DICHT ER ZIT TROUWENS WAT OP JE BOVENLIP ONEE DAT BEN JIJ NIET NOUEN JE BENT NOG STEEDS EVEN LELIJKquote:Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Isent sjeeee lovlie Isent sjee bjoetivul.
IK GA HET HELEMAAL MAKEN !! GA ERRUGUS ANDERS GRAZEN MET JE KUTGEWEI ...........
VOUT!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
Kostelijk!
wat krijgt je als je 10 sylvia's en barts in dat p[rogramma zet, dat werkt toch ook niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk eerder dat zei kijkers weg jaagt omdat zei het niveau omlaag brengt.
WAT NOU IK BRENG HET NIEVOOW HIER OMLAAGquote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk eerder dat zei kijkers weg jaagt omdat zei het niveau omlaag brengt.
Nou kun je wel elke keer herhalen dat ik woorden niet goed uitspreek, maar dat maakt mij HELEMAAL NIETS UIT, HOOR JE ME!!! DAT MAAKT MIJ HELEMAAL NIETS UIT want jij luistert niet, JIJ LUISTERT GEWOON NIET NAAR WAT IK ZEG, IK HEB DAT NET OOK AL GEZEGD.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja, dat was met die eric, ook zo'n schreeuwlelijk, was lachenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:02 schreef Tessa_77 het volgende:
WAT LOOP JE NOU TE SCHREEUWEN SCHATJE?? MOET JE NAAR DE PSYCHOLOOG??/ BEL DAN 112! MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? SCHATJE DENK AAN JE BLOEDDRUK. LOOP NIET ZO TE SCHREEUWEN ALS EEN KLEUTER. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. BOEIT ME NIET WANT IK BEN HIER IN SEPTEMBER WEG. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. IK DAAG JE UIT. IK DAAG JE UIT, SCHATJE!
jou krijg ik ook wel weg, ik heb Nena weg gekregen, JOU KRIJG IK OOK WEL WEGquote:
Off topic:quote:
DAN HAAT JE ME MAAR,quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Cyan het volgende:
Voor iemand die de meest gehate persoon is uit DGK heeft ze toch aardig wat eigen topics
Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDENquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef XiChico het volgende:
Jullie zijn ALLEMAAL GEEN MATCH VOOR MIJ.
HEB JE DAAR NOU EEN OVER MOETEN NADENKEN, NOGMAALS MOPPIE JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ!!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDEN![]()
Ja hoor... alleen van de echte Natasia:quote:
OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIENquote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja hoor... alleen dan de echte Natasia:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6
Filmpje 7
Filmpje 8
Filmpje 9
Filmpje 10
Filmpje 11
Filmpje 12
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:31 schreef Elounda het volgende:
Moment bepaalt, moment bepaalt, moment bepaalt mannetje!
Kom dan, kom dan kleuter, kom dan kleuter, kleuter....
Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!! Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!!
Een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor...
Ga maar achter het Centraal Station staan, kan je je kut verkopen voor 10 euro!!! Ja, ja, ja, ja..
Kutkind!
Daag me uit, daag me uit daag me uit, dáág mé uít, zeg ik je...
Doe niet tof tante, doe niet tof tante, doe niet tof tante..
Ik Spizofreen? Ik Spizofreen, Ik Spizofreen?
Jij bent Spizofreen, jij bent zoooo fucking spizofreen, echt unbelievable Spizofreen ben jij, ja jij, ja jij!!!
Ik kan mezelf in de spiegel kijken, ik kan mezelf in de spiegel kijken, IK kan mezelf in spiegel kijken..
Jij niet, jij niet, jij niet, jij niet...
Hallo lieve kindertjes van Nederland, hier is Tante Natasia weer!!!!
Vandaag gaan Piepie, Tommy en Anneke een boomhut bouwen...
hahahahahaha geweldig dit, tranen lopen me over de wangen![]()
![]()
Kom zélf met ouwe koeien! Jij moet zélf met ouwe koeien komen. JIJ beschuldigt MIJ van ouwe koeien, maar WEET jeeeeeehhhhh? Jij moet gewoon zélf met ouwe koeien komen. En als het je niet befalt dan pak je je koffers.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN
KOM MET WAT NIEUWS ! (MAAL 25)![]()
En jij bent stront jij bent stront jij bent stront. Stront ben je.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
JIJ BENT VOOR MIJ POEP ONDER MIJN SCHOEN, POEP ONDER MIJN SCHOEN,
DAT BEN JE!!!!!
Ik seg helemaal niks ik seg het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Elounda het volgende:
Wat is jou probleem? Wat is jouw probleem? zeg 't, zeg 't zeg 't..
OOOOOO nee hoor... ik ga niet, ik ga niet, ik ga niet..
1 jaar is lang hoor.. 1 jaar is lang hoor...
ik zit hier nog wel even, ik zit hier nog wel even...
Prima zit ik hier...
Anyways...ik heb geen tijd om naar die bullshit te luisteren die er uit jouw vreetschuur komt..
Ik heb rijles. Doeoeooeoeoeoeoeoei!!!
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef Soury het volgende:
TOMTOM : "Na 200 meter rechtsaf "
Natas : WAT NOU RECHTS ! WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS ! ZOEK JE RUZIE. VET probleem krijg je met me. WIE IS HIER NU DE BAAS. LINKS ZAL IK JE ZEGGEN IK BEN VET OUDER DAN JIJ....STOM DING (ik ga links)
JE MOET LUISTEREN, JE MOET GEWOON EENS GOED NAAR MIJ LUISTEREN!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE DOET HYSTERISCH HYSTERISCH DOE JEquote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
JE MOET LUISTEREN, JE MOET GEWOON EENS GOED NAAR MIJ LUISTEREN!!!
IK BEN DEGENE DIE IN HERHALING VALT, HOOR JE!! DAT BEN IK!! NIET JIJ, NIET HUUB-STOORNIS,
IK, BEGRIJP JE IK!! EN IK TOLEREER NIET DAT IEMAND ANDERS VOOR MIJ IN HERHALING GAAT VALLEN JA? HEB JE DAT BEGREPEN TANTE? HEB JE DAT GOED BEGREPEN???
IK BEN DE MAMA IN DE GOUDEN KOOI, DAT BEN IK!!!!
MIJN RELATIE LIEP OOK HALF OP DE KLIPPEN, MIJN KINDJES HEB IK ACHTER MOETEN LATEN,
MIJN KINDJES JA??? EN MIJN VENTJE, MIJN MANNETJE ...
EN DAN GA JIJ VOOR MIJ IN HERHALING VALLEN??? DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, NEE, NEE, OOOO NEE!!
SPIZOFREEN, IK ZAL 112 VOOR JE BELLEN, 112, 112, JA.
DAAR HEBBEN ZE SPIEGIATERS DIE JOUW WEL HELPEN HOOR..112. BEL MAAR, BEL MAAR, BEL ZE MAAR... MAAR GA NIET IN HERHALING, JAAAAA LOOP MAAR WEG, LOOP MAAR WEG, JA, LOOP MAAR WEG, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR WEG, DOE HET MAAR DOE HET MAAR...![]()
IK BEN EEN DRAAK MAAR JIJ BENT HELEMAAL NIET WIJS.![]()
TOE DAN, LOOP MAAR WEG, JA LOOP MAAR, TOE MAAR, TOE MAAR TOE MAAR...![]()
Wat nou TomTom wat nou wat nou.quote:
Kleuter !quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat nou TomTom wat nou wat nou.
Steek hem in je reet en doe niet zo hysterisch wie ben jij nou wie bij jij nou.
Wie denk je wel niet dat je bent.
Pak je spullen en GA.
WIE IS ER HIER EEN PLEURISWIJF.. WIE IS ER HIER NOU EEN PLEURIS WIJF.quote:
Hoi schatje lievers moppie dushi, ik weet het niet lieferd. Maar kun jij straks ff met mij die dingetjes voor Briaaan klaarzetten??quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden?? en wat is dan updates #2?
Slijmen slijmen slijemn? Een pad ben je ik zeg het je een pad (kijkt met uitpuilende ogen).quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Raphaelo29 het volgende:
wat zit je nou te slijmen, ja jij, slijmerige pad, achterbaks loeder. ik heb alles door, want ik ben overal en altijd, vergeet dat niet. ik ben net een heks so don't fok with me want anders komt Wilgooooooooooooooo
Ik hoef helemaal geen uitleg!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef jakees het volgende:
[..]
Slijmen slijmen slijemn? Een pad ben je ik zeg het je een pad (kijkt met uitpuilende ogen).
Jij bent inderdaad overal en nergens met je bad aura jouw aura schijnt dwars door beton heen.Een betonnen plaat die heb je ja die heb je voor je hoofd.
Ik ben een heks ja ik pak zo mn bezem en vlieg weg en dan ga ik krijsen oja krijsen zal ik want krijsen kan ik.
En ga me nou niet kwaad maken maak me niet kwaad. Want mij krijg je niet weg uit dit huis want ik heb mn doelen weet je.![]()
Koop een woordenboek!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Brulkip het volgende:
Whahahahahhahhahahhahahahahhaha........
Whahahhahahhahahahahahhahahahah.......
whahahhahahahahaaahahahahahhaahha...
Whahahhahahaahahhahahahahahahahah....![]()
![]()
![]()
![]()
ik geef je uitleg ik geef je uitleg want ik ben hier de gids, de gids ben ik de gids.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen uitleg!
IK heb HELEMAAL niet gevraagd om UITLEG!
IK HOEF GEEN UITLEG!
SCHREEUW NIET ZO! IK WIL JOUW UITLEG NIET, JIJ LUISTERT GEWOON NAAR MIJ!
Schreeuw niet zo. Je schreeuwt kapotvet te hard.
JE SCHREEUWT, JIJ SCHREEUWT, JIJ!
Whaahahahah....zeg ik je!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Brulkip het volgende:
Koop een woordenboek!
Ik ben hier de moeder, de voorleesmoeder, van Nederland dus je moet met meer variatie in je woorden komen zeg ik je.![]()
Ik heb geen tijd voor je ik ben op gay-radio bij m'n vriendje van de sportschool.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Skazminko het volgende:
Kom maar op ik lust je rauw, kom maar op ik lust je, rauw zeg ik je. IK SCHREEUW NIET!!
I AM ON TOP OF THE WORLD !quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden?? en wat is dan updates #2?
HIHAAA LAAT ME NIET LACHEN, HAHAAHAHA, MET JE SMERIGE RIMPELKOP, JIJ BENT GEWOON DE VET LELIJKSTE, JA, WEET JE DAT, JA DE VET LELIJKSTE JA, DAT WEET IEDEREEN TOCH, DR IS R HIER MAAR 1 DE MOOISTE, JA, EN DAT BEN IK, JA, HOOR JE ME, DAT BEN IK, DE ALLERMOOISTE, JA, VAN ALLEMAAL, JA, DAT KAN JE MAAR BETERE ONTHOUDEN, JA, WANT IK STUUR JE ZO NAAR HUIS JA, MET DIE SMERIGE FOKKING K#TKOP VAN JE, JA, HOOR JE ME, WANT JE KAN MAAR BETER FF LUISTEREN ALS IK TEGEN JE PRAAT JA, WANT IK SCHOP JE GEWOON ZO FOKKING HARD NAAR HUIS JA, JE KAN MAAR BETER GEWOON JE SMOEL HOUDEN, JA MET DIE KOP VAN JE WEET, JIJ FOKKING SMERIGE BRULKIP!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Brulkip het volgende:
Ik ben de mooiste vrouw hier in het huis!!!!!!!!
StA NIET ZO DOM TE KIJKEN JA! MOET JE KIJKEN WAT EEN DOMME KOP JE TREKT..quote:
GA NAAR HUIS!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
StA NIET ZO DOM TE KIJKEN JA! MOET JE KIJKEN WAT EEN DOMME KOP JE TREKT..
JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM..
ECHT JIJ BENT ZO DOM.....
JE SPOORT NIET, JIJ!!!
JIJ DENKT DAT JE EEN LEUK MEISJE BENT HÈ, JIJ DENKT DAT JE EEN LEUK MEISJE BENT HÈ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef leukmeisje het volgende:
ik laat me niet op steken... ik laaaaaat me niet opsteken
ik, laat me niet opsteken
Nee, JIJ bent poep onder MIJN schoen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
JE BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN!!
Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef NaZa het volgende:
Grammafoonplaat! WACHT IS FF, WACHT IS FF, Moppentrommeltje, hahaha, moppentrommeltje, haha, moppentrommeltje. Onder welke steen ben jij vandaan gekropen JAKEES! ONDER WELKE STEEN BEN JIJ VANDAAN GEKROPEN JAKEES. Grammafoonplaat, je weet toch wel beter, JE WEET TOCH WEL BETER! Tijd voor nieuwe technologie JAKEES, TIJD - VOOR - NIEUWE - TECHNOLOGIE JAKEES, moppentrommeltje, hahaha, MOPPENTROMMELTJE
IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent?
Jij komt net kijkuuuuhn. Moppentrommel in je sterretje ja.
Jij moet leren, leren moet je.
Ik heb levenservaring jij een moppentrommel.
Pak je moppentrommel en gaaaaaaaaaaaaaaa!
jij moet niet denken dat je heel wat ben mannetje.. poep onder me schoen! dat ben je.. haha Poep onder me schoen! En kijk maar uit want dit is het Focking verotte Fok-Forum... Ik krijg jou hier wel weg.. echt wel! let jij maar eens op...!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!
JOUW UITLEG HE.. JOUW UITLEG HE... DIE HOEF IK HELEMAAL NIET.
IK HOEF JOUW UITLEG NIET, IK MAAK GEWOON EEN PUNT.
IK MAAK GEWOON EEN PUNT, MANNETJE.
GEWOON EEN PUNT,
MANNETJE.
Hoor wie het segt! Hoor wie het segt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
StA NIET ZO DOM TE KIJKEN JA! MOET JE KIJKEN WAT EEN DOMME KOP JE TREKT..
JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM..
ECHT JIJ BENT ZO DOM.....
JE SPOORT NIET, JIJ!!!
Wat seur ju nouw?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?quote:
Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?
Jij seurt selluf!!! jij seurt Selluf!!
Jij seurt, Jij seurt, Jij Seurt!!
Je loopt al de hele dag te seiken en te seuren.. dit is niet goed, dat is niet goed, dat lust ik niet, dat doe ik niet..
Jij seurt begrepen, jij seurt!!!!
Je bent een seur, je bent een seur, je bent een seur...
Pak je koffers en ga thuis seuren, Pak je koffers en ga thuis seuren,Pak je koffers en ga thuis seuren,
Ga dan, ga dan, ga dan..
Je moeder had je beter Nee-Kees kunnen noemen.. Ja ! Ja!
Wat nou wat nou ingreep?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Krijgen we dat weer, krijgen we dat weer, krijgen we dat weer..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.
Mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren.
Ik gewoon mn ding mn examen een van m'n doelen weet je.
Jij heb geen doelen ik heb doelen jij niet.
Wat nou Nee-Kees wat nou?
Weet je dame jij moet nog so feel lerun. So feel.
Ga je reet verkopen!
[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef cindy10 het volgende:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef shiney14 het volgende:
Je bent poep onder mijn schoen, hoor je me, POEP ONDER MIJN SCHOEN. schatje...Ja, denk daar maar eens over na, JA! Kutjoch. Als Wilgo hier was, nou berg je dan maar, BERG JE DAN MAAR, ik lust je RAUW!
weet je nietsss beeterssss te segge??neeeee,je weet niets beetersss te segge he??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Piephoor het volgende:
LET WEL ....LET WEL !!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |