abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 22:25:13 #1
862 Arcee
Look closer
pi_46411853
Het onderwerp is: ik ben beter dan de user boven mij.

Kom maar op.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:27:04 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46411904
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:

Kom maar op.
Jij bent helemaal niet beter

JIJ BENT HELEMAAL NIET BETER

JIJ BENT HELEMAAL NIET BETER
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46411915
dare me mannetje, ik kan je hebben (13x)
pi_46411938
DAT DENK JIJ MAAR!
DAT IS ZOALS JIJ HET ZIET!
DAT DENK JIJ ALLEEN MAAR!
DAT DENK JIJ MAAR!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46411963
DAT DENK JIJ ALLEEN MAAR HOOR!
DAT JIJ DAT DENKT!!!
DENK DAT MAAR NIET!
WANT DAT DENK JIJ ALLEEN MAAR!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46411978
quote:

Kom maar op.
Kom maar op ?
Kom maar op ?Kom maar op ?............Ga jij je reet maar verkopen achter het centraal station met je "kom maar op".......
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46412155
JE LIJKT WEL EEN LANSPEELPLAAT !!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 22:38:59 #8
862 Arcee
Look closer
pi_46412265
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
Kom maar op ?
Kom maar op ?Kom maar op ?............Ga jij je reet maar verkopen achter het centraal station met je "kom maar op"....... [afbeelding]
Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 22:41:42 #9
862 Arcee
Look closer
pi_46412332
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
pi_46412621
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, JIJ bent een langspeelplaat. Jij bent een langspeelplaat. JIJ bent een langspeelplaat. Je bent trouwens ook een leugenaar en ik ben trouwens de moeder van m'n kinderen en ik ben ook jouw moeder, want ik regeer hier in huis. Ja? Knoop dat goed in je oren. Je krijgt 'm keihard terug. Of denk je dat je me aankan? Zei je dat? Nee? Nou, je kan me toch niet aan. Probeer maar. Ik lust je rauw, Soury. Echt. Rauw.
JE VALT IN HERHALING....
aLS HET JE NIET BEVALT GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
Ga lekker naar huis
Ga lekker naar huisGa lekker naar huisGa lekker naar huis
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46412636
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef Arcee het volgende:
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.
JIJ ZIT NU TE HERHALEN, JIJ ZIT NU TE HERHALEN. JIJ ZIT NU TE HERHALEN.

Maar dit soort dingen kom ik vaker tegen bij negers, serieus. Geen wonder dat Afrika diep in de shit zit .
pi_46412650
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hallo? Ik ben de koningin in het huis, want ik ben veel sterker dan jij. Mijn reet is trouwens ook veel groter, dus ik zou ook de diva van het centraal station zijn en dan zet ik jou op de trein, omdat jij naar huis gaat, Miraaa. Da-haag!
Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:52:33 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46412660
Dush! Kom me nou eens hellupuh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 22:54:36 #14
862 Arcee
Look closer
pi_46412709
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
JE VALT IN HERHALING....
aLS HET JE NIET BEVALT GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
Ga lekker naar huis
Ga lekker naar huisGa lekker naar huisGa lekker naar huis
Ik? Naar huis? Ga jij maar naar huis. Ga JIJ maar naar huis. Ik heb 't ook zwaar gehad hier. Jij valt trouwens in herhaling. Weet je wel wie tegenover je hebt? Natasia, met een i, van ik. Want ik blijf. Ik wel en jij gaat naar huis.
pi_46412727
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Naar huis ?
Naar Huis ?
Luister eens even Arceetje.....Hou op met dat geschreeuw, Hou op met dat GESCHREEUW.
Je zei sterker......pfff, kom maar op ik lus je rauw......rauw zeg ik je ......rauw lus ik je rauw.
En ik ga nergens heen, want ik zit hier nog wel 7 maanden........7 maanden zeg ik je.........over 7 maanden ben ik weg, en jij gaat deze discussie echt niet winnen, want ik ga echt niet weg, al moet ik hier jaren zitten.........jij gaat echt niet winnen......
Ik zeg het je.
Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 22:57:03 #16
862 Arcee
Look closer
pi_46412760
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:51 schreef somewat_incredible het volgende:
NU MOET JIJ GOED LUISTEREN JONGEN. LUISTER GOED, JONGEN, LUISTER GOED. JA LUISTER GOED. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN, NIKS TE ZEGGEN, HELEMAAL NIKS, DAT HEB IK TE ZEGGEN, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN. NIEMAND ANDERS, ALLEEN IK. JIJ HEBT NIKS TE ZEGGEN.
JIJ ZIT NU TE HERHALEN, JIJ ZIT NU TE HERHALEN. JIJ ZIT NU TE HERHALEN.

Maar dit soort dingen kom ik vaker tegen bij negers, serieus. Geen wonder dat Afrika diep in de shit zit .
Negers? Kijk naar je zelf. Jij kan niet luisteren. Jij kan niet luisteren Jij kan niet luisteren. Hoor je me? Knoop maar in je oren dan. Jij bent somewat incredible, maar ik heb helemaal incredible. Ik ben incredible goed in jou kapot maken, dus pas op met me hè. Woord omhoog.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:57:14 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46412765
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
Life is what you make it.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:00:52 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_46412866
INSPIRATIE!!!

hihihihihihihihihihihihihihihihihihi

BOE SCHANULLEKE LULLEKE!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:01:26 #19
862 Arcee
Look closer
pi_46412882
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
Naar huis ?
Naar Huis ?
Ik zeg het je.
Over 7 maanden weet niemand nog wie Miraaa is, want dan zit jij al lang weer thuis en dan zit ik nog steeds hier, want ik heb het hier helemaal voor elkaar, ja? En ik schreeuw niet. Zal ik 'es schreeuwen? Zal ik 'es echt schreeuwen? Dat wil je helemaal niet meemaken. Dat wil je echt niet meemaken, hoor je me? Zal ik 'es schreeuwen? Hoor je me?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:02:44 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46412921
IK LUST JULLIE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:03:36 #21
862 Arcee
Look closer
pi_46412941
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
IK BEN BETER DAN JIJ!
kOM MET WAT NIEUWS!!!
Een kop vol zaagsel, heb je. Nou, inderdaad. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws. Kom zelf met wat nieuws dan? Ik praat tegen je. En ik ben beter dan jij, want jij bent Schanulleke maar en jij zit zo weer thuis, want jij kan mij niet aan. Luister je? Ik kan je maken en breken, dus kies maar voor maken.
pi_46412943
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zeg je tegen mij !!!! IK HEB WEL PANNEKOEKEN VOOR JE GEBAKKEN HOOR !
PanneNkoeken .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:05:38 #23
862 Arcee
Look closer
pi_46412975
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:00 schreef Pinball het volgende:
INSPIRATIE!!!

hihihihihihihihihihihihihihihihihihi

BOE SCHANULLEKE LULLEKE!!!
Pinball, stomme flipperkast. Ik flipper je zo het huis uit. Ik laat je alle hoeken van dit huis zien, okee? Inspiratie. Wat nou inspiratie? Ik ben hier de inspiratie, naar flippermannetje.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:06:29 #24
862 Arcee
Look closer
pi_46412989
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
Rauw? Rauw? Rauw? Nee, ik hoor je niet en je bent een leugenaar, want je liegt. Hoor je me?
pi_46412995
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef Miraaa het volgende:

[..]

PanneNkoeken [afbeelding] .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.
Zal ik je (alle hoeken van) het huis even laten zien. Schatje Poepie Liveje
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:08:26 #26
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413029
quote:

[..]

PanneNkoeken [afbeelding] .........het zijn panneNNNNNkoeken.........en ik heb ssssspijt dat ik er niet op heb gesssspuugt.
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN, DAN STA JE STRAKS JE KUT VOOR 10 ¤ TE VERKOPEN ACHTER HET CENTRAAL!
pi_46413030
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Over 7 maanden weet niemand nog wie Miraaa is, want dan zit jij al lang weer thuis en dan zit ik nog steeds hier, want ik heb het hier helemaal voor elkaar, ja? En ik schreeuw niet. Zal ik 'es schreeuwen? Zal ik 'es echt schreeuwen? Dat wil je helemaal niet meemaken. Dat wil je echt niet meemaken, hoor je me? Zal ik 'es schreeuwen? Hoor je me?
Wat nou........wou je me wegstemmen soms......wou je me wegstemmen ....wegstemmen wou je me, heh.....Gaat je niet lukken joh, Gaat je niet lukken...........niet lukken, zeg ik je.
pi_46413042
Ik ben hier wel DE MOEDER van het HUIS ! Weetje STOM KIND
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:10:21 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_46413072

Tering, ben ik blij dat ik niet kijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_46413077
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Zal ik je (alle hoeken van) het huis even laten zien. Schatje Poepie Liveje
Hoera ik heb een vriendje/innetje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:10:54 #31
862 Arcee
Look closer
pi_46413090
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN, DAN STA JE STRAKS JE KUT VOOR 10 ¤ TE VERKOPEN ACHTER HET CENTRAAL!
10 euro? Als ik hier uit kom dan veeg ik elke dag m'n dikke kont af met 10 euro, want ik blijf hier tot het einde. Mij maak je niet kapot. Ik jou wel. Ik trek zo die zaagselkop van je poppenkop, hoor je me?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:11:08 #32
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413094
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Rauw? Rauw? Rauw? Nee, ik hoor je niet en je bent een leugenaar, want je liegt. Hoor je me?
JIJ BENT SCHIJNHEILIG HOOR JE! HOOR JE! HOOR JE!
pi_46413116
(Bij gebrek aan nog grotere lettertype(gelukkigmaar))

SCHREEUW NIIET ZOOOOOOOOOOO !!!!!! TEGEN ME
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:13:54 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413157
WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?
pi_46413158
kom maar op kom maar op kom maar op ik lust je rauwwwwwwwwwwwwww
pi_46413173
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Hoera ik heb een vriendje/innetje [afbeelding]
EN IK KRIJG 1 CP VAN JE ! IK BEN GEVLEID
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:15:20 #37
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46413183
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Hoera ik heb een vriendje/innetje [afbeelding]
Vriendinnetje, vriendinnetje??? Dat denk je maar, dat denk je maar, weet je nu hoe het zit, weet je nu hoe het zit, weet je nu hoe het zit, vriendinnetje, my ass!
Welcome op het FUCKING FOKFORUM!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_46413185
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan.?........ik vraag je ...Wat wou je doen dan
En een tientje ?........een echte Diva verdient veel meer........
En er is maar 1 diva........1-tje zeg ik je.... Er is maar 1 diva
pi_46413193
Ik ben hier het kijkcijferkanon !!!!!!!!
pi_46413212
quote:

Kom maar op.
Jemig wat heb je aangericht (LOL)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:17:06 #41
862 Arcee
Look closer
pi_46413222
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef Miraaa het volgende:
Wat nou........wou je me wegstemmen soms......wou je me wegstemmen ....wegstemmen wou je me, heh.....Gaat je niet lukken joh, Gaat je niet lukken...........niet lukken, zeg ik je. [afbeelding]
Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken? Gaat me niet lukken, zeg je? Jij weet niet wie je voor je hebt. En niet wie ik achter me heb. Ik heb niet alleen een dikke reet achter me, maar ook dit hele huis, hoor je me? Probeer maar. Probeer maar. Probeer maar. Of zei je dat niet? Nou, probeer maar. Mij raakt niks, Miraaatje. Het glijdt zo van me af. Kijk maar, zo op de grond. Zie je dat? Hoor je me?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:17:19 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46413229
Is hier youtube materiaal van?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:18:36 #43
862 Arcee
Look closer
pi_46413249
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?
WAAROM SCHREEUW JIJ?

WAAROM SCHREEUW JIJ?
Nee, jij schreeuwt. Jij schreeuwt. JIJ schreeuwt. Ik blijf rustig, want ik heb het allemaal onder controle, makker. Mij maakt het niks uit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:19:15 #44
862 Arcee
Look closer
pi_46413263
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef TrenTs het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g40UfRRRbt8
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:20:40 #45
862 Arcee
Look closer
pi_46413292
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Jemig wat heb je aangericht (LOL)
Wat heb ik aangericht? Wat heb JIJ aangericht? JIJ hebt het aangericht. Dat doe je altijd. Zo makkelijk. Echt. Jij probeert mij zwart te maken, maar dat lukt je niet, want dan ben ik al. Hoor je me?
pi_46413317
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat heb ik aangericht? Wat heb JIJ aangericht? JIJ hebt het aangericht. Dat doe je altijd. Zo makkelijk. Echt. Jij probeert mij zwart te maken, maar dat lukt je niet, want dan ben ik al. Hoor je me?
Stom KUTKIND.
Ben wel ouder dan JIJ !! Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:22:16 #47
862 Arcee
Look closer
pi_46413321
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan.?........ik vraag je ...Wat wou je doen dan [afbeelding]
En er is maar 1 diva........1-tje zeg ik je.... Er is maar 1 diva [afbeelding]
Een tientje om m'n kont af te vegen. Je luistert niet. Je moet wel naar me luisteren als ik wat tegen je zeg, Miraaa. Hoor je me? Ik hoor mezelf wel. Jij ook?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:23:18 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413349
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, jij schreeuwt. Jij schreeuwt. JIJ schreeuwt. Ik blijf rustig, want ik heb het allemaal onder controle, makker. Mij maakt het niks uit.

DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!

JIJ MOET GEWOON ALTIJD DE ZWAKSTE HEBBEN!
MAAR MIJ KRIJG JE NIET, HOOR JE ME! HOOR JE ME! HOOR JE ME!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:24:17 #49
862 Arcee
Look closer
pi_46413375
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Stom KUTKIND.
Ben wel ouder dan JIJ !! Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben Kan je makkelijk hebben
Jij mij hebben? Ik kan jou wel hebben. Ik kan jou wel hebben. Jij mij hebben? Jij mij hebben? Probeer het maar. Ik maak je leven hier tot een hel. Je zult er nog spijt van krijgen dat je je hier ooit hebt aangemeld.
pi_46413412
Wat zeiken jullie nou, doe gvd 's als MIJ, IK zit hier om mijn doelen te bereiken, wat presteren jullie nou???? Gaan jullie je rimpels maar uit je gezicht strijken, IK heb dat niet nodig, IK ben al mooi zonder make-up!!!! Jullie zijn als een fucking parasiet, nare mannetjes en vrouwtjes, IK ben de enige die hier oprecht is!!!!!!
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_46413415
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jij mij hebben? Ik kan jou wel hebben. Ik kan jou wel hebben. Jij mij hebben? Jij mij hebben? Probeer het maar. Ik maak je leven hier tot een hel. Je zult er nog spijt van krijgen dat je je hier ooit hebt aangemeld.
Ik ben ZOOOOVEEEEL Ouder dan jouwwww... ALs je ervoor open staat kan je nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel van me leren
pi_46413421
quote:
Youtube materiaal ? Youtube materiaal, als ik hier klaar ben, dan koop ik heel het zootje van You tube op, ......ik zeg het je..... Van mij geen beelden op Youtube.............als ik er achter kom dat er beelden van mij op Youtube zijn.........ik vraag het je, ik vraag het je.....ik vraag het je...........zijn er beelden van mij op Youtube ???
Owww mijn arme ik kiddies.....owww wat erg voor mij Wilgo......

Ik ga naar huis, ik ga naar huis, zeg ik je ..........ik doe het hoor ik doe het..........hou me tegen want ik doe het echt........hou me tegen.........hou me nou tegen..........Youhoe....is er nog iemand die mij tegen houdt
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:25:58 #53
862 Arcee
Look closer
pi_46413431
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Schanulleke het volgende:

DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!
DAT IS NIET WAAR!

JIJ MOET GEWOON ALTIJD DE ZWAKSTE HEBBEN!
MAAR MIJ KRIJG JE NIET, HOOR JE ME! HOOR JE ME! HOOR JE ME!
Vergeleken met mij is iedereen ook altijd de zwakste, want ik ben de sterkste. En de belangrijkste. En de grootste. Hoor je me? Of zit er zaagsel in je oor? Zal wel weer. Net als laatst toen je met die hoer in bed lag.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:27:00 #54
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413462
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan ?
Wat wou je doen dan.?........ik vraag je ...Wat wou je doen dan [afbeelding]
En er is maar 1 diva........1-tje zeg ik je.... Er is maar 1 diva [afbeelding]
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!

IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN! WACHT MAAR. HEKS! JIJ GAAT HEM KRIJGEN! HOOR JE ME, HOOR JE ME!
IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN!!!!!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:28:59 #55
862 Arcee
Look closer
pi_46413516
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Smurfin het volgende:
Wat zeiken jullie nou, doe gvd 's als MIJ, IK zit hier om mijn doelen te bereiken, wat presteren jullie nou???? Gaan jullie je rimpels maar uit je gezicht strijken, IK heb dat niet nodig, IK ben al mooi zonder make-up!!!! Jullie zijn als een fucking parasiet, nare mannetjes en vrouwtjes, IK ben de enige die hier oprecht is!!!!!!
Dat lieg je. Heb jij je doel al bereikt? Jouw doel was 3 hoeren neuken. Nou, het is je gelukt, hoor. Gefeliciteerd. Maar met mij fuck je niet, hoor je me? Ik ga al mijn doelen hier halen, ten koste van jou, want jij pakt vanavond nog je koffer, want je kan mij niet aan. Hoor je me?
pi_46413552
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat lieg je. Heb jij je doel al bereikt? Jouw doel was 3 hoeren neuken. Nou, het is je gelukt, hoor. Gefeliciteerd. Maar met mij fuck je niet, hoor je me? Ik ga al mijn doelen hier halen, ten koste van jou, want jij pakt vanavond nog je koffer, want je kan mij niet aan. Hoor je me?
JE HEBT AL GEPAALDANST !!!!
MIJ GUN JE NIX
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:31:34 #57
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413578
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Vergeleken met mij is iedereen ook altijd de zwakste, want ik ben de sterkste. En de belangrijkste. En de grootste. Hoor je me? Of zit er zaagsel in je oor? Zal wel weer. Net als laatst toen je met die hoer in bed lag.
WACHT MAAR, JE GAAT HET ZIEN!
EN DAN HOEF JE ECHT NIET CLOSER TE KIJKEN SUKKEL!
JE GAAT HET ZIEN!
JE GAAT HET ZIEN!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:31:48 #58
862 Arcee
Look closer
pi_46413584
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!
GA NOU NIET BEGINNEN!

IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN! WACHT MAAR. HEKS! JIJ GAAT HEM KRIJGEN! HOOR JE ME, HOOR JE ME!
IK GA JOU SIEGIES KAPOT MAKEN!!!!!!!!!!!!
Ik beginnen? Ik was nog niet begonnen, hoor. Zal ik eens beginnen? Mij maakt niemand kapot, want ik heb het heel moeilijk gehad met m'n relatie met Wigo en de kinderen en daarom ga ik nu m'n buikwand corrigeren en dan maak ik jou kapot. Met m'n nieuwe buikwand. Hoor je me? Mijn buikwand is veel sterker dan die van jou. Nu al. Maar straks helemaal. Hoor je me? Je luistert niet. Je luistert niet.
pi_46413586
quote:
Ja dat kutkind ook, een beetje tegen de diva ingaan en aardappels aanbieden........wie denkt ze wel dat ze is.
pi_46413628
Dag lieve kindjes van Nederland. Ben blij dat jullie weer luisteren
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 23:34:04 #61
862 Arcee
Look closer
pi_46413631
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
JE HEBT AL GEPAALDANST !!!!
MIJ GUN JE NIX
Nee, jij gunt mij niks. Ik heb een heel zwaar offer gebracht door iedereen die ik lastig vond achter me te laten en hier alleen aan mezelf te denken en nu gun jij me ook nog niks? Wacht maar af. Wacht maar af.
pi_46413658
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, jij gunt mij niks. Ik heb een heel zwaar offer gebracht door iedereen die ik lastig vond achter me te laten en hier alleen aan mezelf te denken en nu gun jij me ook nog niks? Wacht maar af. Wacht maar af.
Je gaat lekker niet naar het carnacal nananana
pi_46413680
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik beginnen? Ik was nog niet begonnen, hoor. Zal ik eens beginnen? Mij maakt niemand kapot, want ik heb het heel moeilijk gehad met m'n relatie met Wigo en de kinderen en daarom ga ik nu m'n buikwand corrigeren en dan maak ik jou kapot. Met m'n nieuwe buikwand. Hoor je me? Mijn buikwand is veel sterker dan die van jou. Nu al. Maar straks helemaal. Hoor je me? Je luistert niet. Je luistert niet.
Nu moet je mond eens dichthouden. Mond dicht. Jij moet leren je mond dicht te doen. Want jij krijgt met mij te maken. Daarom moet je mond dicht doen. Doe je mond dicht.
JIJ KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
IK STA BOVEN JE
IK STA BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED

pfff, dat superieure gedoe van zdngmw. Wat een sukkels, de mensen die medelijden hadden en de slavernij maar afgeschaft hebben .
pi_46413684
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hou me tegen, hou me tegen!!!!!!! Ik wordt helemaal para brother...

Oh nee dat was die andere
pi_46413701
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef somewat_incredible het volgende:

[..]

Nu moet je mond eens dichthouden. Mond dicht. Jij moet leren je mond dicht te doen. Want jij krijgt met mij te maken. Daarom moet je mond dicht doen. Doe je mond dicht.
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED
IK STA BOVEN JE
IK STA BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA ONEINDIG BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
IK STA HELEMAAL BOVEN JE
ONTHOU DAT GOED
ONTHOU DAT GOED

pfff, dat superieure gedoe van zdngmw. Wat een sukkels, de mensen die medelijden hadden en de slavernij maar afgeschaft hebben .
Nou nou
pi_46413742
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je snapt het niet, je snapt het niet.....ik heb het je al 100 x uitgelegt en je snapt het nog steeds niet. !!!!
Ik gun het je wel, maar ik wil je een lesje leren............een lesje leren wat jij niet snapt, want daar ben je te DOM voor......Ja ik zeg het je eerlijk, TE DOM........
Wat dat lesje inhoud ??..........Geen idee, doe niet zo bijdehand.....Doe niet zo BIJDEHAND......Ik zeg het je DOE NIET ZO BIJDEHAND
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:39:50 #67
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413744
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]

JIJ MOET JE PLAATS WETEN, WANT IK BEN NAATAAAAAASIAAAAAAAAAAAA.!
pi_46413764
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:39 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

JIJ MOET JE PLAATS WETEN, WANT IK BEN NAATAAAAAASIAAAAAAAAAAAA.!
I rest mei kees
pi_46413794
Screw them.
We're going home.
pi_46413797
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland. Ben blij dat jullie weer luisteren
Lekker gelijk weer een jankend kind hier.... ........
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:42:22 #71
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413811
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef Soury het volgende:

[..]

I rest mei kees
snik snik snik
ik ga je zo missen. je hebt een goed hart. echt!

OPGERUIMD STAAT NETJES!!!!!!
pi_46413829
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]
Gniffel
pi_46413854
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Lekker gelijk weer een jankend kind hier.... [afbeelding] ........
Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken Niet zo zeiken .
Ik ziet hier voor goede doelen en kom er als een betere mamma uit !
Opzouten met dat jankende kind.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:48:18 #74
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46413943
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]
IK LAAT ME NIET CHANTEREN!
WANT IK WERK AAN M'N DOELEN!
WANT IK WERK AAN M'N DOELEN!
EN JIJ DOET NIKS.
IK HELP JE DOOR JE ERUIT TE WERKEN.
PAK JE KOFFERS!
PAK LEKKER JE KOFFERS
PAK JE KOFFERS!
pi_46414060
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]

JE GAAT HIER SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SPIJT VAN KRIJGEEE!
pi_46414107
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

JE GAAT HIER SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SPIJT VAN KRIJGEEE!
DOESSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_46414148

Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.
pi_46414163
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:55 schreef Soury het volgende:

[..]

DOESSSSSSSSSSSSSSSSSS
(Net gehoord)

I DARE YOUHHH.. Spui 11
  zondag 18 februari 2007 @ 00:04:49 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46414361
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:57 schreef somewat_incredible het volgende:
[afbeelding]

Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN! HOOR JE ME!
LUISTER! LUISTER NAAR WAT IK ZEG!
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN...
IK LUST JOU RAUW!
JIJ GAAT HIER SPIJT VAN KRIJGEN!
pi_46414507
Ze doet me trouwens denken aan een gangster die ik ooit gezien heb, ik geloof in Goodfellas, Tony Two Times was zijn naam.

Ow ja..... IK BEN HIER DE MOEDER IN HET HUIS......HOOR JE ME !?!?!?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46414554
JIJ GAAT MIJ NOG WEL TEGENKOMEN, EN IK IK KAN JOU VERTELLEN, DAT GA JIJ NIET LEUK VINDEN, JIJ HEBT GEEN INHOUD!
pi_46414578
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN! HOOR JE ME!
LUISTER! LUISTER NAAR WAT IK ZEG!
JIJ KAN MIJ NIET HENDELEN...
IK LUST JOU RAUW!
JIJ GAAT HIER SPIJT VAN KRIJGEN!
Nier errug o.k. dit
  zondag 18 februari 2007 @ 00:14:52 #83
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46414655
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Nier errug o.k. dit
IK BEN HIER DEGENE DIE ALLE SHIT OVER ZICH HEEN HEEFT GEKREGEN!
TOT IN DE TWEEDE KAMER AAN TOE!
DUS KOM NOU NIET AAN! WANT MIJ KRIJG JE NIET!
WANT IK STA BOVEN JOU!
VER BOVEN JOU!
IK STA VER BOVEN JOU!
pi_46414700
Sorry schanulleke heb het over de quote van somewat_incredivle :'
Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.'
Das niet o.k. in mij ogen.
pi_46414727
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
Sorry schanulleke heb het over de quote van somewat_incredivle :'
Dit weergeeft de totale woordenschat van een gemiddelde neger.'
Das niet o.k. in mij ogen.
Ik was ff of topic Ga nu weer lekker verder met ZEIKEN !!!!
pi_46414771
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

IK BEN HIER DEGENE DIE ALLE SHIT OVER ZICH HEEN HEEFT GEKREGEN!
TOT IN DE TWEEDE KAMER AAN TOE!
DUS KOM NOU NIET AAN! WANT MIJ KRIJG JE NIET!
WANT IK STA BOVEN JOU!
VER BOVEN JOU!
IK STA VER BOVEN JOU!
SCHATTEBOUT
pi_46414779
schijnbaar is natas toch boeiend aangezien er onthouden word wat ze zei of zegt
pi_46414783
Hoor nou, dat zaagsel poppetje komt net kijke en denkt meteen dat alles om maar haar draait......sal toch niet, sal toch niet..........waar haalt ze het vandaan....Jij gaat het moeilijk krijgen poppetje, heel moeilijk, ik zou je maar aanpassen .....ik zou me maar aanpassen, want dit ga jij niet redden.

Ga je nest opmaken !!!!!
pi_46414811
[quote]Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef Missy_1974 het volgende:
[/quote
Nee hoor zijn maar 5 zinnen ... Maar de herhalingen zijn miljarden, dus ............
pi_46414838
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef Missy_1974 het volgende:
Luister eens zelfs Bonnie Amanda zouden dit kunnen.......dus haal me niet omlaag, ik zeg het je "haal me niet omlaag"............Nee, ik verlaag me niet naar jou niveau, dat heb ik niet nodig..........

(tis zo simpel )
  zondag 18 februari 2007 @ 00:23:13 #91
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_46414858
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
Hoor nou, dat zaagsel poppetje komt net kijke en denkt meteen dat alles om maar haar draait......sal toch niet, sal toch niet..........waar haalt ze het vandaan....Jij gaat het moeilijk krijgen poppetje, heel moeilijk, ik zou je maar aanpassen .....ik zou me maar aanpassen, want dit ga jij niet redden.

Ga je nest opmaken !!!!! [afbeelding]
IK HOOR JE NIET!
IK HOOR JE NIET!
KOM MET WAT NIEUWS!
KOM MET WAT NIEUWS!
KOM MET WAT NIEUWS!
pi_46414923
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Luister eens zelfs Bonnie Amanda zouden dit kunnen.......dus haal me niet omlaag, ik zeg het je "haal me niet omlaag"............Nee, ik verlaag me niet naar jou niveau, dat heb ik niet nodig..........

(tis zo simpel )
Nee stop jij je vingers maar in je oren. !! LEKKER VOLWASSEN
pi_46415489
MIJN KINDJES ZITTEN GOED BIJ DILDO, ZE WORDEN GOED VERZORGD ER IS NIETS AAN DE HAND EN ALS ZE AANGEVEN DAT ER IETS IS GA IK GELIJK NAAR HUIS

MIJN KINDJES ZITTEN GOED BIJ DILDO, ZE WORDEN GOED VERZORGD ER IS NIETS AAN DE HAND EN ALS ZE AANGEVEN DAT ER IETS IS GA IK GELIJK NAAR HUIS

pi_46415524
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef st0mpie het volgende:

Mam ik voel me niet zo lekker
pi_46415546
Volgens mij zullen echt massa's mensen natas missen als ze uit het huis gaat.
Tuurlijk zullen ze het nu ontkennen, maar dat mens maakt gewoon tv!
Kostelijk!
pi_46415670
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
Kostelijk!
Ja ze is een leuk topic. Helaas wel een beetje triestig
pi_46415730
Isent sjeee lovely
  zondag 18 februari 2007 @ 01:09:56 #98
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46416008
IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!
IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!IK GA ER GEWOON UIT, NU!!!!maar wel als ik mijn rijbewijs heb gehaald en 567 kilo kwijt ben en misschien nog iets anders MAAR DAN GA IK ER OOK ECHT UIT HOOR!!!! IK TREK DIT NIET, JE SEURT, ZEUR! JE SEURT WEL! LALALALALALALALALALA IK GIL LEKKER DOOR IK HOOR JE NIET BLA LALALALA JE SEURT WEL! GA JE MOEDER KLIEREN WILGO HOUDT WEL VAN MIJ, NIEMAND HOUDT VAN JOU IK GA ER GEWOON UIT!
pi_46416073
...maar niet vergeten jullie tandjes te poetsen en te bidden! xx van tante Natas
pi_46416085
quote:
Kostelijk!
Just de toe ov us bilding kattels in de skei
pi_46416130
quote:
Op zondag 18 februari 2007 01:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Just de toe ov us bilding kattels in de skei
JIJ WIL OOK ALLE AANDACHT HE, GUN ANDERE MENSEN ANDERS OOK EVEN EEN KANS OM MET MIJ TE DISCUSSIEREN JA
pi_46416291
Isent sjeeee lovlie Isent sjee bjoetivul.

IK GA HET HELEMAAL MAKEN !! GA ERRUGUS ANDERS GRAZEN MET JE KUTGEWEI ...........
pi_46416370
quote:
Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Isent sjeeee lovlie Isent sjee bjoetivul.

IK GA HET HELEMAAL MAKEN !! GA ERRUGUS ANDERS GRAZEN MET JE KUTGEWEI ...........
HOUD ANDERS JE MOND DICHT ER ZIT TROUWENS WAT OP JE BOVENLIP ONEE DAT BEN JIJ NIET NOUEN JE BENT NOG STEEDS EVEN LELIJK

pi_46416526
ANYWAYS met jou valt niet te discusieren. Ik ben misschien wel siesogreen. MAAR ALS HET JE NIET BEVALT PAK JE JE KOFFERS MAAR EN GA NAAR HUIS GA NAAR HUIS GA NAAR HUIS GA NAAR HUIS
pi_46417195
Ga JIJ maar naar huis want mij kunnen ze helemaal nieks maken !!!

Ik ben het kijkcijferkanon en jij bent helemaal niks.. jij redt het niet eens in de buitenwereld
pi_46417352
quote:
Kostelijk!
VOUT!

KOTSELIJK
pi_46417399
Ik denk eerder dat zei kijkers weg jaagt omdat zei het niveau omlaag brengt.
pi_46418696
quote:
Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
wat krijgt je als je 10 sylvia's en barts in dat p[rogramma zet, dat werkt toch ook niet?
zal een echt slaap-programma worden
  zondag 18 februari 2007 @ 10:27:10 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_46419068
quote:
Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
WAT NOU IK BRENG HET NIEVOOW HIER OMLAAG
JIJ BRENGT HIER HET NIVEAU HIER OMLAAG MET JE GESCHREEUW
EN WAAROM SCHREEUW JE ZO NAAR ME
WAAROM SCHREEUW JE ZO NAAR ME
WAAROM SCHREEUW JE ZO NAAR ME

geweldig dit
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 18 februari 2007 @ 10:31:53 #110
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46419115
Moment bepaalt, moment bepaalt, moment bepaalt mannetje!
Kom dan, kom dan kleuter, kom dan kleuter, kleuter....
Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!! Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!!
Een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor...
Ga maar achter het Centraal Station staan, kan je je kut verkopen voor 10 euro!!! Ja, ja, ja, ja..
Kutkind!
Daag me uit, daag me uit daag me uit, dáág mé uít, zeg ik je...
Doe niet tof tante, doe niet tof tante, doe niet tof tante..
Ik Spizofreen? Ik Spizofreen, Ik Spizofreen?
Jij bent Spizofreen, jij bent zoooo fucking spizofreen, echt unbelievable Spizofreen ben jij, ja jij, ja jij!!!
Ik kan mezelf in de spiegel kijken, ik kan mezelf in de spiegel kijken, IK kan mezelf in spiegel kijken..
Jij niet, jij niet, jij niet, jij niet...

Hallo lieve kindertjes van Nederland, hier is Tante Natasia weer!!!!
Vandaag gaan Piepie, Tommy en Anneke een boomhut bouwen...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:53:04 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46419367
quote:

[..]

Nou kun je wel elke keer herhalen dat ik woorden niet goed uitspreek, maar dat maakt mij HELEMAAL NIETS UIT, HOOR JE ME!!! DAT MAAKT MIJ HELEMAAL NIETS UIT want jij luistert niet, JIJ LUISTERT GEWOON NIET NAAR WAT IK ZEG, IK HEB DAT NET OOK AL GEZEGD.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:54:25 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46419386
En nee, ik ga niet naar huis, GA ZELLUF MAAR NAAR HUIS!
pi_46419401
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
pi_46419481
WAT LOOP JE NOU TE SCHREEUWEN SCHATJE?? MOET JE NAAR DE PSYCHOLOOG??/ BEL DAN 112! MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? SCHATJE DENK AAN JE BLOEDDRUK. LOOP NIET ZO TE SCHREEUWEN ALS EEN KLEUTER. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. BOEIT ME NIET WANT IK BEN HIER IN SEPTEMBER WEG. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. IK DAAG JE UIT. IK DAAG JE UIT, SCHATJE!
  zondag 18 februari 2007 @ 11:05:48 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46419531
pak je koffers en ga naar huis, pak je koffers en ga naar huis!!!
Dacht jij nou dat ik buiten niet beschermd word?
Zou je wel willen he? Zou je wel willen he!!!! ZOU JE WEL WILLEN HE!!!!!!!!!
bull shit, bull shit, bull shit
IK DAAG JE UIT?????
JE MOET NIET PRATEN, ALS JIJ ZO'N TOFFE CHICK BENT DAN KOM JE HET NU DOEN, JE MOET NIET PRATEN, DOEN!!!
pi_46419626
- topic
pi_46419660
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:02 schreef Tessa_77 het volgende:
WAT LOOP JE NOU TE SCHREEUWEN SCHATJE?? MOET JE NAAR DE PSYCHOLOOG??/ BEL DAN 112! MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? MOET IK 112 VOOR JE BELLEN?? SCHATJE DENK AAN JE BLOEDDRUK. LOOP NIET ZO TE SCHREEUWEN ALS EEN KLEUTER. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. BOEIT ME NIET WANT IK BEN HIER IN SEPTEMBER WEG. JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ. IK DAAG JE UIT. IK DAAG JE UIT, SCHATJE!
ja, dat was met die eric, ook zo'n schreeuwlelijk, was lachen
  zondag 18 februari 2007 @ 11:14:37 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46419673
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:11 schreef Youssef het volgende:
- topic
jou krijg ik ook wel weg, ik heb Nena weg gekregen, JOU KRIJG IK OOK WEL WEG
moet ik bij jou op bed zitten????
Ik sta als een berg rechtop, jij moet nog een hoop leren.
HOOR JE ME
HOOR JE ME
HOOR JE ME!!!!!!
  zondag 18 februari 2007 @ 11:30:11 #119
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46419952
JE VALT IN HERHALING
JE VALT IN HERHALING
JE VALT IN HERHALING
JE VALT IN HERHALING
JE LIJKT WEL EEN LANGSPEELPLAAT, JE VALT IN HERHALING
JE-VALT-IN-HERHALING
JA, JIJ JA
pi_46420236
KNETTERKRANKJOREMPIE WOR IK VAN JULLIE
BERG JE MAAR WANT IK LUST JULLIE RAUW !!!!!!!
pi_46420241
Weglopen heeft geen zin, weglopen heeft geen zin.
Jij snapt mij niet jij snapt mij niet.
Kom mij niet zeggen hoe jij het allemaal ziet want je ziet het verkeerd.
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
En als je het niet gaat begriiiiiijpen pak je gewoon je koffers en ga dan naar huis.
En ga je nou niet verdedigen want je valt in de herhaling, je valt in de herhaling je valt in de herhaling.
Je lijkt wel een grammafoonplaat, kom met iets nieuws kom met ietsnieuws.
Je smijt met oude koeien je smijt met oude koeien.
Ik ben er trots op dat ik een vals secreet ben ik ben er trots op ik ben er trots op.
En ik schreeuw nooit ik schreeuw nooit. JIJ SCHREEUWT!
Ik ben een eerlijke vrouw met klasse, ik ben echt!
Jij ben een klein kind ik niet ik niet ik niet.
Jij ben een PSYSHOFREEN! Spel jij het woord leugenaar een Huubje Huubje spel jij het woord leugenar eens???
Ik vind mezelf oprecht en wat jij vindt interesseert me niet.
Jij hebt lekker pech, nou jij hebt pech, jij hebt heel erg pech. Nou jij hebt echt pech.
Mijn ramen zijn niet ingegooid mijn ramen zijn niet ingegooid. Nederland houdt van mij nederland houdt van mij. Puur omdat ik eerlijk ben ik ben puur, eerlijk. Ik ben eerlijk en puur. ik lust je rauw rauw lust ik je.
Ik ben de vervleeselijking van Janine uit Big Brother 6 ik ben wedergekomen i am your worst nightmare.....
Dushi Briaaaaaaaan Wilgooooo
pi_46420295
ANYWAYS.......
pi_46420351
ZO BEN IK NOU EENMAAL, NU VOEL IK HET ZO OVER EEN MINUUT KAN DAT WEER ANDERS ZIJN.
DEAL ER MAAR MEE!!!!I
pi_46420541
  zondag 18 februari 2007 @ 12:03:41 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46420608
Ja en Bart, JIJ mag er de volgende keer ook wel wat van zeggen, als Huub weer zo doet.
pi_46423236
Ooooh ik heb het mooiste gezinnetje van heeeeel nederland
Echt wel heb ik het mooiste gezinnetje van heeeeel nederland!
Echt wel!
ECHT WEL!

GELOOF JE HET NIET?
GELOOF JE HET NIET?
GELOOF JE HET ECHT NIET?
WACHT JIJ MAAR AF JONGETJE.
WACHT JIJ MAAR AF
WACHT JIJ MAAR AF
  zondag 18 februari 2007 @ 13:34:39 #127
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46423316
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Off topic:
Die user-icon van jou, die is geweldig!
pi_46423555

LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT
LANGSPEELPLAAT

KOM MET IETS NIEUWS
KOM MET IETS NIEUWS
KOM MET IETS NIEUWS
KOM MET IETS NIEUWS
KOM MET IETS NIEUWS

pi_46424354
DOEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_46424589
Niemand kan mij iets maken dat weten jullie hè.Ik word beschermd dat weten jullie toch.En met de kindjes gaat alles prima.Ze krijgen heel veel kadootjes en dat ik een paar jaar wegblijf is ook in hun belang.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:12:20 #131
135182 Uccella
You would if you could
pi_46424730
Schoonheid komt van binnen
Met die rimpelkop van je
Bij jou valt er niets meer aan te doen
Bij mij kan ik tenminste mn tieten nog liften
En mn buik corrigeren
Maar echte schoonheid komt van binnen
Mij heb je er niet mee

(Dit lucht echt op, eigenlijk best )
'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
pi_46425393
Voor iemand die de meest gehate persoon is uit DGK heeft ze toch aardig wat eigen topics
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 18 februari 2007 @ 14:48:50 #133
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46426147
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Cyan het volgende:
Voor iemand die de meest gehate persoon is uit DGK heeft ze toch aardig wat eigen topics
DAN HAAT JE ME MAAR,
HAAT ME MAAR, HAAT ME MAAR, HAAT ME,, HAAT ME, HAAT ME
IK KAN HET HEBBEN BEGRIJP JE? BEGRIJP JE DAT? BEGRIJP JE DAT?
HET MAAKT ME STERKER, HET MAAKT MIJIJIJ ALLEEEEEEN MAAR STERKER
MAAR DAT SNAP JIJ NIET, DAT SNAP JIJ NIET, DAT SNAP JIJ NIET HÈ?
HET KAN ME NIET SCHELEN, HET KAN MIJ GEWOON GEEN REET SCHELEN
IK ZIT HIER VOOR MIJN DOELEN, MIJN DOELEN JA?
EN ALS JE DAT NIET BEVALT, DAN PAK JE JE KOFFERS MAAR.
PAK ZE MAAR, PAK ZE MAAR WANT 1 JAAR IS HEEEEEEEL LANG...
pi_46428920
Jullie zijn ALLEMAAL GEEN MATCH VOOR MIJ.
pi_46431195
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef XiChico het volgende:
Jullie zijn ALLEMAAL GEEN MATCH VOOR MIJ.
Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDEN
pi_46432553
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDEN
HEB JE DAAR NOU EEN OVER MOETEN NADENKEN, NOGMAALS MOPPIE JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ!!
pi_46433345
DAT ZULLEN WE NOG WEE ES ZIEN ! DAT ZULLEN WE NOG WEE ES ZIEN !DAT ZULLEN WE NOG WEE ES ZIEN !
Anyways.........
JIJ Bent geeeeeeeeeeeeeen match voor mij JIJ Bent geeeeeeeeeeeeeen match voor mij JIJ Bent geeeeeeeeeeeeeen match voor mij JIJ Bent geeeeeeeeeeeeeen match voor mij
Stom kind
pi_46433532
quote:
Ja hoor... alleen van de echte Natasia:

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6
Filmpje 7
Filmpje 8
Filmpje 9
Filmpje 10
Filmpje 11
Filmpje 12

Edit: een aantal is al verwijderd, maar sommige leuke filmpjes (bijv. 10 en 11) staan er vooralsnog nog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Roy_vdm op 18-02-2007 18:31:59 ]
Audite et alteram partem
pi_46433701
quote:
OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN
KOM MET WAT NIEUWS ! (MAAL 25)
  zondag 18 februari 2007 @ 19:10:21 #140
158268 elrosa
Kodiefiles.nl
pi_46434729
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:31 schreef Elounda het volgende:
Moment bepaalt, moment bepaalt, moment bepaalt mannetje!
Kom dan, kom dan kleuter, kom dan kleuter, kleuter....
Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!! Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!!
Een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor...
Ga maar achter het Centraal Station staan, kan je je kut verkopen voor 10 euro!!! Ja, ja, ja, ja..
Kutkind!
Daag me uit, daag me uit daag me uit, dáág mé uít, zeg ik je...
Doe niet tof tante, doe niet tof tante, doe niet tof tante..
Ik Spizofreen? Ik Spizofreen, Ik Spizofreen?
Jij bent Spizofreen, jij bent zoooo fucking spizofreen, echt unbelievable Spizofreen ben jij, ja jij, ja jij!!!
Ik kan mezelf in de spiegel kijken, ik kan mezelf in de spiegel kijken, IK kan mezelf in spiegel kijken..
Jij niet, jij niet, jij niet, jij niet...

Hallo lieve kindertjes van Nederland, hier is Tante Natasia weer!!!!
Vandaag gaan Piepie, Tommy en Anneke een boomhut bouwen...

hahahahahaha geweldig dit, tranen lopen me over de wangen
Mijn favoriete site
pi_46435343
DOESSSSSSSSSSSSS waar zit je???
pi_46438867
Watsgebeurt !
pi_46439525
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef Soury het volgende:

[..]

OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN
KOM MET WAT NIEUWS ! (MAAL 25)
Kom zélf met ouwe koeien! Jij moet zélf met ouwe koeien komen. JIJ beschuldigt MIJ van ouwe koeien, maar WEET jeeeeeehhhhh? Jij moet gewoon zélf met ouwe koeien komen. En als het je niet befalt dan pak je je koffers.

[Dat maak ik...]

Pak je koffers!

[Dat kun jij... ]

Pak je koffers! PAK je koffers. Pak je koffers. HAAL ouwe koeien uit de sloot. HAAL ze uit de sloot. Haal ze uit de SLOOT. En weet je, ik teer erop als je dat doet. Ik ben BLIJ als jij ouwe koeien uit de sloot haalt. Pak je koffers. Herhaal! Herhaal! Ik teer op jou. Mij krijg je niet. Ik ben sterk. Niemand krijgt mij hier. Ik sta hier heel sterk. Pak je koffers als je er niet tegen kunt.
Audite et alteram partem
pi_46441927
Doe die deur dicht HET STINKT HIER NAAR VIS !
  maandag 19 februari 2007 @ 08:24:46 #145
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46449638
BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT
BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHITBULLSHIT
BULL........SHIT!!!!
pi_46451330
Dat denk jij maar.

Je bent net een parasiet.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:07:29 #147
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46458267
Nee hoor, je moet me niet oke vinden....
Heb je hulp nodig....
Ga maar naar de Spiegoloog, met ik haar voor je bellen?
En wat is jou probleem Huub....
Dit moeten jullie vaker doen, daar teer jij toch op?
Natasia gaat weer uit haar dak dus Huubje teert daar op..
Kom maar, kom maar, kom, maar..
Je bent niet interessant, je bent geen match voor mij..
Doe es netjes, doe es netjes..
Wat is jouw probleem? Wát ís Jóuw probleem?
Er wordt niet tegen jou gesproken, Er wordt niet tegen jou gesproken, Er wordt niet tegen jou gesproken, Da ga je toch naar huis, tief op naar huis, tief op naar huis.
Reageer niet zo overspannen, wat is er: wil je niet oud worden, wil je niet oud worden?
Je weet niet hoe het gegaan is, je weet niet hoe het gegaan is, je weet niet hoe het gegaan is,
je weeeet niet hoe het gegaan is.
Jij zegt niks, jij zegt niks, jij zegt niks..
Wat.. wat nou, wat nou!!!
  maandag 19 februari 2007 @ 15:11:08 #148
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46458364
JIJ BENT VOOR MIJ POEP ONDER MIJN SCHOEN, POEP ONDER MIJN SCHOEN,
DAT BEN JE!!!!!
pi_46458474
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
JIJ BENT VOOR MIJ POEP ONDER MIJN SCHOEN, POEP ONDER MIJN SCHOEN,
DAT BEN JE!!!!!
En jij bent stront jij bent stront jij bent stront. Stront ben je.
Ik spuug op types zoals jij!
Pak je koffers en ga!
pi_46458968

Ja ja een verkapte TashaVindterugPostje
  maandag 19 februari 2007 @ 15:30:01 #151
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46459001
Wat is jou probleem? Wat is jouw probleem? zeg 't, zeg 't zeg 't..

OOOOOO nee hoor... ik ga niet, ik ga niet, ik ga niet..
1 jaar is lang hoor.. 1 jaar is lang hoor...
ik zit hier nog wel even, ik zit hier nog wel even...
Prima zit ik hier...
Anyways...ik heb geen tijd om naar die bullshit te luisteren die er uit jouw vreetschuur komt..
Ik heb rijles. Doeoeooeoeoeoeoeoei!!!
pi_46460886
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Elounda het volgende:
Wat is jou probleem? Wat is jouw probleem? zeg 't, zeg 't zeg 't..

OOOOOO nee hoor... ik ga niet, ik ga niet, ik ga niet..
1 jaar is lang hoor.. 1 jaar is lang hoor...
ik zit hier nog wel even, ik zit hier nog wel even...
Prima zit ik hier...
Anyways...ik heb geen tijd om naar die bullshit te luisteren die er uit jouw vreetschuur komt..
Ik heb rijles. Doeoeooeoeoeoeoeoei!!!
Ik seg helemaal niks ik seg het niet.
Laat me uitspreken laat me praten.
Het probleem is het probleem is... Jij bent mijn probleem. Dat is het probleem weet je.
Maar je moet niet denken je moet niet denken dat het met interesseert.
Ik heb mn doelen ik heb mn doelen.
Dan is een jaar zeker lang zeker zeker lang een jaar voor jou ja.
Ik moet nu gaan voorlezen voor mijn kindertjes en alle andere kindertjes van Nederland.
Hoi liefe Jairooooooooo.

Nederland houd van mij.

Jij moet de vuilniszakken opruimen want dat hoort bij je keukendienst.
O ja en nog even wat anders je bent een vies wijf een verwend vies vuil varken ruim je spullen op!
Vies wijf zeg ik je..
Iedereen doet die vuilniszak leeghalen.
Doorgaan jij doorgaan jij doorgaan jij!
Zo werkt het dus niet he!
pi_46461493
Wat een fantastisch topic
pi_46461949
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:50 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat een fantastisch topic
Hoi Lieffie
  maandag 19 februari 2007 @ 17:09:33 #155
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46462052
Nee nou moet je dat niet op mij gaan afschuiven

NEE NOU MOET JE DAT NIET OP MIJ GAAN AFSCHUIVEN

NEEE NOU MOET JE DAT NIET OP MIJ GAAN AFSCHUIVEN

NEE JIJ BENT DE ACHTERBAKSE HIER!!!
NEE JIJ BENT ACHTERBAKS
NEEE JIJ BENT ACHTERBAKS

JA LOOP MAAR WEG LOOP MAAR WEG EN NEEM DIE ZAKKEN MEE

NEE EN JIJ GOOIT NU DIE ZAK WEG!

JA NEEM DIE ZAK MEE

NEEM DIE ZAK MEE
pi_46462069
TOMTOM : "Na 200 meter rechtsaf "
Natas : WAT NOU RECHTS ! WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS ! ZOEK JE RUZIE. VET probleem krijg je met me. WIE IS HIER NU DE BAAS. LINKS ZAL IK JE ZEGGEN IK BEN VET OUDER DAN JIJ....STOM DING (ik ga links)
pi_46463131
Denkbeeldig gesprek Natasia tegen Amanda:

Je denkt alleen maar aan je éigen hachje, terwijl IK altijd aan andere mensen denk. Jij bent gewoon FET asociaal! Jij flirt gewoon met anderen terwijl er THUIS, ja hoor je, THUIS iemand op JOU wacht. Je denkt alleen maar aan jezelf. Maar wacht maar tante, jij komt er nog wel achter. Jouw verblijf in dit huis gaat SO lang duren! Je valt in herhaling! Je valt in herhaling! Herhaal het! Herhaal het! O ja, schreeuw maar! Doe maar hysterisch, DOE.... MAAR.... HYSTERISCH! De mensen van de regie kunnen je van achter horen, weet je dat? Schreeuw! Wie is hier hypocriet? Jij bent de hele dag door aan het roddelen. En weet je wat OOK nog is? Dat is dat jij NOOIT iemand anders iets zal gunnen. IK heb dingen voor andere mensen over, maar JIJ dus niet. En thuis je KINDJES achter.... eh... redactie, mag dat laatste stukje eruit geknipt wordéééh?
Audite et alteram partem
  maandag 19 februari 2007 @ 18:01:22 #158
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46463614
Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...

Ik lust je rauw...
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 18:12:49 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46463916
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46464268
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef Soury het volgende:
TOMTOM : "Na 200 meter rechtsaf "
Natas : WAT NOU RECHTS ! WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS !WAT NOU RECHTS ! ZOEK JE RUZIE. VET probleem krijg je met me. WIE IS HIER NU DE BAAS. LINKS ZAL IK JE ZEGGEN IK BEN VET OUDER DAN JIJ....STOM DING (ik ga links)
  maandag 19 februari 2007 @ 18:53:14 #161
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46465061
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE VALT IN HERHALING!!
JE MOET LUISTEREN, JE MOET GEWOON EENS GOED NAAR MIJ LUISTEREN!!!
IK BEN DEGENE DIE IN HERHALING VALT, HOOR JE!! DAT BEN IK!! NIET JIJ, NIET HUUB-STOORNIS,
IK, BEGRIJP JE IK!! EN IK TOLEREER NIET DAT IEMAND ANDERS VOOR MIJ IN HERHALING GAAT VALLEN JA? HEB JE DAT BEGREPEN TANTE? HEB JE DAT GOED BEGREPEN???
IK BEN DE MAMA IN DE GOUDEN KOOI, DAT BEN IK!!!!
MIJN RELATIE LIEP OOK HALF OP DE KLIPPEN, MIJN KINDJES HEB IK ACHTER MOETEN LATEN,
MIJN KINDJES JA??? EN MIJN VENTJE, MIJN MANNETJE ...
EN DAN GA JIJ VOOR MIJ IN HERHALING VALLEN??? DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, NEE, NEE, OOOO NEE!!
SPIZOFREEN, IK ZAL 112 VOOR JE BELLEN, 112, 112, JA.
DAAR HEBBEN ZE SPIEGIATERS DIE JOUW WEL HELPEN HOOR..112. BEL MAAR, BEL MAAR, BEL ZE MAAR... MAAR GA NIET IN HERHALING, JAAAAA LOOP MAAR WEG, LOOP MAAR WEG, JA, LOOP MAAR WEG, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR WEG, DOE HET MAAR DOE HET MAAR...
IK BEN EEN DRAAK MAAR JIJ BENT HELEMAAL NIET WIJS.
TOE DAN, LOOP MAAR WEG, JA LOOP MAAR, TOE MAAR, TOE MAAR TOE MAAR...

[ Bericht 3% gewijzigd door Elounda op 19-02-2007 19:18:24 ]
  maandag 19 februari 2007 @ 19:38:36 #162
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46467008
JE KRIJGT HIER GEEN KUT VOOR ELKAAR
JIJ BENT DEGENE DIE CONSTANT HYSTERISCH DOOR HET HUIS LOOPT
JIJ KRIJGT HIER GEEN KUT MEER VOOR MEKAAR

Sjezus wat een pleuriswijf zeg
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_46467017
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:

[..]

JE MOET LUISTEREN, JE MOET GEWOON EENS GOED NAAR MIJ LUISTEREN!!!
IK BEN DEGENE DIE IN HERHALING VALT, HOOR JE!! DAT BEN IK!! NIET JIJ, NIET HUUB-STOORNIS,
IK, BEGRIJP JE IK!! EN IK TOLEREER NIET DAT IEMAND ANDERS VOOR MIJ IN HERHALING GAAT VALLEN JA? HEB JE DAT BEGREPEN TANTE? HEB JE DAT GOED BEGREPEN???
IK BEN DE MAMA IN DE GOUDEN KOOI, DAT BEN IK!!!!
MIJN RELATIE LIEP OOK HALF OP DE KLIPPEN, MIJN KINDJES HEB IK ACHTER MOETEN LATEN,
MIJN KINDJES JA??? EN MIJN VENTJE, MIJN MANNETJE ...
EN DAN GA JIJ VOOR MIJ IN HERHALING VALLEN??? DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, DAT DACHT IK NIET, NEE, NEE, OOOO NEE!!
SPIZOFREEN, IK ZAL 112 VOOR JE BELLEN, 112, 112, JA.
DAAR HEBBEN ZE SPIEGIATERS DIE JOUW WEL HELPEN HOOR..112. BEL MAAR, BEL MAAR, BEL ZE MAAR... MAAR GA NIET IN HERHALING, JAAAAA LOOP MAAR WEG, LOOP MAAR WEG, JA, LOOP MAAR WEG, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR, GA MAAR WEG, DOE HET MAAR DOE HET MAAR...
IK BEN EEN DRAAK MAAR JIJ BENT HELEMAAL NIET WIJS.
TOE DAN, LOOP MAAR WEG, JA LOOP MAAR, TOE MAAR, TOE MAAR TOE MAAR...
JE DOET HYSTERISCH HYSTERISCH DOE JE
Je doet hysterisch omdat je je zin niet krijgt.
ik stem jou zo weg, Nena heb ik ook weggestemd!
Als ik jou hoor ratelen dan denk ik dan krijgen we dat weer krijgen we dat weer krijgen we dat weer.
Geef het teminste een naam geef het teminste een naam.
PAK JE SPULLEN EN GA NAAR HUIS!!!!!!
Kleuter.
pi_46467147
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Wat nou TomTom wat nou wat nou.
Steek hem in je reet en doe niet zo hysterisch wie ben jij nou wie bij jij nou.
Wie denk je wel niet dat je bent.
Pak je spullen en GA.
pi_46468235
En voordat jullie weer uit jullie bek beginnen te schijten even dit:
Mij tegenspreken? Wat wou je nou wat wou je nou?
Er is hier maar plaats voor 1 Diva dus pak je spullen.
Ik hoor je niet ik hoor je niet praat maar want ik hoor je niet.
Ik ben de mama in dit huis de moeder.
ik heb levenservaring dus heb respect respect respect voor mij.
Ik kan jullie nog heel veel leren over respect.
pi_46468924
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef jakees het volgende:

[..]

Wat nou TomTom wat nou wat nou.
Steek hem in je reet en doe niet zo hysterisch wie ben jij nou wie bij jij nou.
Wie denk je wel niet dat je bent.
Pak je spullen en GA.
Kleuter !
  maandag 19 februari 2007 @ 20:24:29 #167
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46469270
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef buzzer het volgende:

Sjezus wat een pleuriswijf zeg
WIE IS ER HIER EEN PLEURISWIJF.. WIE IS ER HIER NOU EEN PLEURIS WIJF.
WIE....WIE.... TOE DAN,ZEG HET DAN...
GEEF DE MENSEN EEN NAAM BUZZER, GEEF DE MENSEN EEN NAAM...
WIE HEEFT ER PANNEKOEKEN VOOR JOU GEBAKKEN HÈ?? WIE HEEFT DAT GEDAAN?
WIE HEEFT DAT GEDAAN BUZZER??
IK BEN GEEN MATCH VOOR JOU, ECHT NIET... PAK JE KOFFERS EN GA NAAR HUIS,
PAK JE KOFFERS EN GA NAAR HUIS, PAK JE KOFFERS EN GA NAAR HUIS BUZZER...
WELKOM IN DE FOCKING VERROTTE GOUDEN KOOI!!
WEN ER MAAR AAN, WEN ER MAAR AAN, WEN ER MAAR AAN..
BULLSHIT, BULLSHIT WAT JE ZEGT. PLEURISWIJF...TSSSS HEB JE WEL EENS IN DE SPIEGEL GEKEKEN?
HÈ? HÈ?
HEB JE WEL EENS IN DE SPIEGEL GEKEKEN? MOET JE DOEN!! MOET JE DOEN!!
DAN ZIE JE PAS EEN PLEURISWIJF, DAN ZIE JE PAS EEN PLEURISWIJF, DAN ZIE JE PAS EEN PLEURISWIJF....
pi_46471393

LOOP NIET ZO TEGEN MIJN VERHEMELTE AAN TE STAREN ALS IK TEGEN JE SCHELD
IK ZEG LOOP NIET ZO TEGEN MIJN VERHEMELTE AAN TE STAREN ALS IK TEGEN JE SCHELD

JE VERSTAAT ME TOCH WEL?
LOOP NIET ZO TEGEN MIJN VERHEMELTE AAN TE STAREN ALS IK TEGEN JE SCHELD
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46471404
jij hebt plastic tieten amanda, de mijne kunnen tenminste nog gelift worden, maar jij bent gewoon fake hoor je dushi, hoor je me ? respecteer mij want ik sta boven je, ver boven je je weet tog
pi_46472091
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Kleuter !
Wat nou kleuter. Zal ik voor jou het woord leugenaar spellen?
S
O
U
R
Y
pi_46472173
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden?? en wat is dan updates #2?
pi_46472740
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden?? en wat is dan updates #2?
Hoi schatje lievers moppie dushi, ik weet het niet lieferd. Maar kun jij straks ff met mij die dingetjes voor Briaaan klaarzetten??
dank je schat.
Wij zijn vriendinnen lieverd jij bent mijn hartsvriendin.
pi_46473099
wat zit je nou te slijmen, ja jij, slijmerige pad, achterbaks loeder. ik heb alles door, want ik ben overal en altijd, vergeet dat niet. ik ben net een heks so don't fok with me want anders komt Wilgooooooooooooooo
pi_46473403
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Raphaelo29 het volgende:
wat zit je nou te slijmen, ja jij, slijmerige pad, achterbaks loeder. ik heb alles door, want ik ben overal en altijd, vergeet dat niet. ik ben net een heks so don't fok with me want anders komt Wilgooooooooooooooo
Slijmen slijmen slijemn? Een pad ben je ik zeg het je een pad (kijkt met uitpuilende ogen).
Jij bent inderdaad overal en nergens met je bad aura jouw aura schijnt dwars door beton heen.Een betonnen plaat die heb je ja die heb je voor je hoofd.
Ik ben een heks ja ik pak zo mn bezem en vlieg weg en dan ga ik krijsen oja krijsen zal ik want krijsen kan ik.
En ga me nou niet kwaad maken maak me niet kwaad. Want mij krijg je niet weg uit dit huis want ik heb mn doelen weet je.
pi_46473830
Whahahahahhahhahahhahahahahhaha........
Whahahhahahhahahahahahhahahahah.......
whahahhahahahahaaahahahahahhaahha...
Whahahhahahaahahhahahahahahahahah....
  maandag 19 februari 2007 @ 22:08:05 #176
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_46474124
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef jakees het volgende:

[..]

Slijmen slijmen slijemn? Een pad ben je ik zeg het je een pad (kijkt met uitpuilende ogen).
Jij bent inderdaad overal en nergens met je bad aura jouw aura schijnt dwars door beton heen.Een betonnen plaat die heb je ja die heb je voor je hoofd.
Ik ben een heks ja ik pak zo mn bezem en vlieg weg en dan ga ik krijsen oja krijsen zal ik want krijsen kan ik.
En ga me nou niet kwaad maken maak me niet kwaad. Want mij krijg je niet weg uit dit huis want ik heb mn doelen weet je.
Ik hoef helemaal geen uitleg!
IK heb HELEMAAL niet gevraagd om UITLEG!
IK HOEF GEEN UITLEG!
SCHREEUW NIET ZO! IK WIL JOUW UITLEG NIET, JIJ LUISTERT GEWOON NAAR MIJ!
Schreeuw niet zo. Je schreeuwt kapotvet te hard.
JE SCHREEUWT, JIJ SCHREEUWT, JIJ!
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_46474125
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Brulkip het volgende:
Whahahahahhahhahahhahahahahhaha........
Whahahhahahhahahahahahhahahahah.......
whahahhahahahahaaahahahahahhaahha...
Whahahhahahaahahhahahahahahahahah....
Koop een woordenboek!
Ik ben hier de moeder, de voorleesmoeder, van Nederland dus je moet met meer variatie in je woorden komen zeg ik je.
pi_46474225
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal geen uitleg!
IK heb HELEMAAL niet gevraagd om UITLEG!
IK HOEF GEEN UITLEG!
SCHREEUW NIET ZO! IK WIL JOUW UITLEG NIET, JIJ LUISTERT GEWOON NAAR MIJ!
Schreeuw niet zo. Je schreeuwt kapotvet te hard.
JE SCHREEUWT, JIJ SCHREEUWT, JIJ!
ik geef je uitleg ik geef je uitleg want ik ben hier de gids, de gids ben ik de gids.
Wie ben jij dan wie ben jij dan?
pi_46474241
Koop een woordenboek!
Ik ben hier de moeder, de voorleesmoeder, van Nederland dus je moet met meer variatie in je woorden komen zeg ik je.
[/quote]

Whaahahahah....zeg ik je!
Whahahahahhahhahaha...zeg ik je!
IK ZEG WHAHAAHAHA!
Hoor je me niet!?
Ik ZEG je...Whahahahaha!
pi_46474369
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Brulkip het volgende:

Koop een woordenboek!
Whaahahahah....zeg ik je!
Whahahahahhahhahaha...zeg ik je!
IK ZEG WHAHAAHAHA!
Hoor je me niet!?
Ik ZEG je...Whahahahaha!

[/quote]

Jij lijkt wel een grammofoonplaat je valt in herhaling. in herhaling van je.
kom met iets nieuws!
pi_46474913
Kom maar op ik lust je rauw, kom maar op ik lust je, rauw zeg ik je. IK SCHREEUW NIET!!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46475264
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Skazminko het volgende:
Kom maar op ik lust je rauw, kom maar op ik lust je, rauw zeg ik je. IK SCHREEUW NIET!!
Ik heb geen tijd voor je ik ben op gay-radio bij m'n vriendje van de sportschool.
natuurlijk kost dat mij geen contactpunten want ik ben de moeder van het Nederlandse volk.
De moeder van Europa. De moeder van deze aardkloot. De moeder van het universum.
ik ben een poppetje een schatje.
jij bent een moppentrommel een vervelend mannetje.
Jij haalt de donder en bliksem in me naar boven.
Ik weet het nu zeker ik ben mn eigen allesie ik sta bij mezelf op de eerste plaats.
Ik ben blij dat ik voor mezelf ga ik heb er geen spijt van,
Ik ben so sterk! En ik kom er alleen maar sterker uit.
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHA.
iK LUST JE RAUW JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ
pi_46475798
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
I AM ON TOP OF THE WORLD !
pi_46475806
hou je bek nou eens dicht losgebroken aap!! nooit meer naar huis ole ole .... pak me dan
pi_46476160
Ik ben de mooiste vrouw hier in het huis!!!!!!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 00:13:10 #186
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46478530
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Brulkip het volgende:
Ik ben de mooiste vrouw hier in het huis!!!!!!!!
HIHAAA LAAT ME NIET LACHEN, HAHAAHAHA, MET JE SMERIGE RIMPELKOP, JIJ BENT GEWOON DE VET LELIJKSTE, JA, WEET JE DAT, JA DE VET LELIJKSTE JA, DAT WEET IEDEREEN TOCH, DR IS R HIER MAAR 1 DE MOOISTE, JA, EN DAT BEN IK, JA, HOOR JE ME, DAT BEN IK, DE ALLERMOOISTE, JA, VAN ALLEMAAL, JA, DAT KAN JE MAAR BETERE ONTHOUDEN, JA, WANT IK STUUR JE ZO NAAR HUIS JA, MET DIE SMERIGE FOKKING K#TKOP VAN JE, JA, HOOR JE ME, WANT JE KAN MAAR BETER FF LUISTEREN ALS IK TEGEN JE PRAAT JA, WANT IK SCHOP JE GEWOON ZO FOKKING HARD NAAR HUIS JA, JE KAN MAAR BETER GEWOON JE SMOEL HOUDEN, JA MET DIE KOP VAN JE WEET, JIJ FOKKING SMERIGE BRULKIP!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 00:33:23 #187
862 Arcee
Look closer
pi_46478985
Nee, JIJ hebt een smerige rimpelkop! JIJ bent de lelijkste! JIJ bent een fokking smerige brulkip!
pi_46481547
Houd je bek smerige brulaap!
PAK JE SPULLEN GA DAN GA DAN GA DAN.
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHA
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:12:33 #189
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46482904
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:28:22 #190
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46483227
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
StA NIET ZO DOM TE KIJKEN JA! MOET JE KIJKEN WAT EEN DOMME KOP JE TREKT..
JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM..
ECHT JIJ BENT ZO DOM.....
JE SPOORT NIET, JIJ!!!
pi_46483575
ha ha ha ha lach me rot
pi_46483590
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Elounda het volgende:

[..]

JE SPOORT NIET, JIJ!!!
GA NAAR HUIS!
PAK JE SPULLEN EN GA GEWOONNAAR HUIS!
IK WIN HET TOCH WEL VAN JE!

GA NAAR HUIS!
PAK JE SPULLEN EN GA GEWOON NAAR HUIS!
GA NAAR HUIS!
GA NAAR HUIS!

*kut blik geeft*
Do you want to go to the seaside?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 10:47:30 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46483602
IK BEN HIER DE DIVA!!!
DAAR KOM JIJ NOG WEL ACHTER MANNETJE, IK LUST JE RAUW!!!

JIJ GAAT HET ZWAAR KRIJGEN!! JE BENT VAN MIJ!!

JE BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_46483688
ik laat me niet op steken... ik laaaaaat me niet opsteken
ik, laat me niet opsteken
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:56:01 #195
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46483787
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef leukmeisje het volgende:
ik laat me niet op steken... ik laaaaaat me niet opsteken
ik, laat me niet opsteken
JIJ DENKT DAT JE EEN LEUK MEISJE BENT HÈ, JIJ DENKT DAT JE EEN LEUK MEISJE BENT HÈ?
DAT DENK JIJ HÈ? DAT DENK JIJ HÈ?
IK HEB NIEUWS VOOR JE: ER IS HIER MAAR1 LEUK MEISJE: EN DAT BEN IK, DAT BEN IK,
HOOR JE, HOOR JE!!!!!!
JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ, ECHT JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ!!
JE ZEGT DAT JE LEUK BENT, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK, MAAR JE BENT NIET LEUK!!!!!!!
ER IS ER HIER MAAR 1 DIE ECHT LEUK IS: EN DAT IS TAS, DAT IS TAS, DAT IS TAS!!
BEGREPEN, HEBT JE DAT BEGREPEN???? IK VRAAG JE WAT TANTE, IK VRAAG JE WAT TANTE!!!
DAAG ME UIT.......DAAAAG ME UIT, ZEG IK JE!!!!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 10:56:28 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46483797
ALS IK HIER GA ZITTEN, WAT ZOU JE DAN GAAN DOEN? WAT ZOU JE DAN GAAN DOEN?

IK GA ZITTEN WAAR IK ZIN IN HEB, WAT GA JE ER AAN DOEN? WAT GA JE ER AAN DOEN?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:57:52 #197
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46483828
WAAAAAAAACHT EFFE!!!!!!
BEMOEI JE DER NIET MEE, BEMOEI JE DER NIET MEE, BEMOEI JE DER NIET MEE!!!
DUUUUUUUUUSHIIIIIIIIIIIIIII!!!!
wIL JE EFFE KOMEN???
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 11:08:07 #198
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46484066
BART, WAAROM ZEG JIJ ER NOU NIKS VAN???

BRAAJEN, HELP JE OOK NOG FF MEE OF LATEN JULLIE HET MIJ WEER OPKNAPPEN!!??
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 14:40:11 #199
862 Arcee
Look closer
pi_46490009
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
JE BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN!!
Nee, JIJ bent poep onder MIJN schoen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:38:13 #200
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46491919
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46493858
JIJ MOET NIET ALLES HERHALEN, JE ZEGT ALLEEN MAAR HETZELFDE!!JIJ MOET NIET ALLES HERHALEN, JE ZEGT ALLEEN MAAR HETZELFDE!!JIJ MOET NIET ALLES HERHALEN, JE ZEGT ALLEEN MAAR HETZELFDE!!JIJ MOET NIET ALLES HERHALEN, JE ZEGT ALLEEN MAAR HETZELFDE!!
pi_46496198
iNATASIA MOEDER VAN ONS ALLEN BID VOOR ONS ZONDAARS....
Dank u heer voor deze hele mooie dag
Als moeders bidden wij tot u God speciaal aals mama's voor onze kindjes.
We bidden voor Jairootje dat hij het goed kan redden ook zonder mijn aanwezigheid.
We bidden voor kleine Chijenne dat ze maar veel materiele spullen mag krijgen.
We bidden voor alle kindertjes van Nederland ook al hebben ze dan mij niet als mama.
We bidden voor de familieleden van de mensen in de villa waarvan ik verder niets afweet omdat ik alleen maar aan mezelf denk.
Wij bidden voor Nena omdat ze nu zonder mij is.
We bidden voor rijlessen dat ik maar snel mag slagen.
We bidden voor de paarden dat ze snel mogen baren.
Ik bid voor mijn doelen
mijn doelen
mijn doelen
mijn doelen
mijn doelen
mijn doelen.
WAT NOU GRAMMOFOON PLAAT.
WAT NOU WAT NOU WAT NOU WAT NOU.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:09:59 #203
65673 NaZa
Yipiekayeeh
pi_46497143
Grammafoonplaat! WACHT IS FF, WACHT IS FF, Moppentrommeltje, hahaha, moppentrommeltje, haha, moppentrommeltje. Onder welke steen ben jij vandaan gekropen JAKEES! ONDER WELKE STEEN BEN JIJ VANDAAN GEKROPEN JAKEES. Grammafoonplaat, je weet toch wel beter, JE WEET TOCH WEL BETER! Tijd voor nieuwe technologie JAKEES, TIJD - VOOR - NIEUWE - TECHNOLOGIE JAKEES, moppentrommeltje, hahaha, MOPPENTROMMELTJE
pi_46497347
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef NaZa het volgende:
Grammafoonplaat! WACHT IS FF, WACHT IS FF, Moppentrommeltje, hahaha, moppentrommeltje, haha, moppentrommeltje. Onder welke steen ben jij vandaan gekropen JAKEES! ONDER WELKE STEEN BEN JIJ VANDAAN GEKROPEN JAKEES. Grammafoonplaat, je weet toch wel beter, JE WEET TOCH WEL BETER! Tijd voor nieuwe technologie JAKEES, TIJD - VOOR - NIEUWE - TECHNOLOGIE JAKEES, moppentrommeltje, hahaha, MOPPENTROMMELTJE
Wie denk je wel niet dat je bent?
Jij komt net kijkuuuuhn. Moppentrommel in je sterretje ja.
Jij moet leren, leren moet je.
Ik heb levenservaring jij een moppentrommel.
Pak je moppentrommel en gaaaaaaaaaaaaaaa!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:21:29 #205
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_46497523
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef jakees het volgende:

[..]

Wie denk je wel niet dat je bent?
Jij komt net kijkuuuuhn. Moppentrommel in je sterretje ja.
Jij moet leren, leren moet je.
Ik heb levenservaring jij een moppentrommel.
Pak je moppentrommel en gaaaaaaaaaaaaaaa!
IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!
JOUW UITLEG HE.. JOUW UITLEG HE... DIE HOEF IK HELEMAAL NIET.
IK HOEF JOUW UITLEG NIET, IK MAAK GEWOON EEN PUNT.
IK MAAK GEWOON EEN PUNT, MANNETJE.
GEWOON EEN PUNT,
MANNETJE.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_46498639
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!
JOUW UITLEG HE.. JOUW UITLEG HE... DIE HOEF IK HELEMAAL NIET.
IK HOEF JOUW UITLEG NIET, IK MAAK GEWOON EEN PUNT.
IK MAAK GEWOON EEN PUNT, MANNETJE.
GEWOON EEN PUNT,
MANNETJE.
jij moet niet denken dat je heel wat ben mannetje.. poep onder me schoen! dat ben je.. haha Poep onder me schoen! En kijk maar uit want dit is het Focking verotte Fok-Forum... Ik krijg jou hier wel weg.. echt wel! let jij maar eens op...!
pi_46499460
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Elounda het volgende:

[..]

JE SPOORT NIET, JIJ!!!
Hoor wie het segt! Hoor wie het segt!
JIJ bent hier de huichelaar!
Wat nou dom? Wat nou DOM?
Omdat ik niet eens spiegiator kan seggen?
Jij kan het niet eens spelle! I dare you darling, I dare you....
EN NU IS HET KLAAR...
JIJ bent hier de huichelaar!
EN NU IS HET KLAAR...
EN NU IS HET KLAAR...
EN NU IS HET KLAAR...
EN NU IS HET KLAAR...
EN NU IS HET KLAAR...
(herhaal van begin)
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_46503504
Een punt wat nou een punt! WAAAAAAT NOU!
Een wespennest Iis het. Een wespennest het is hier een wespennest.
EN WIE HEEFT DAT FOKKINGVERROTE VAATDOEKJE NIET UITGESPOELD HE, STELLETJE VIEZERIKKEN.
Jij bent de grrrrrrrrrrootste de grootse viezerik zeg ik je.
Zal ik een spellen??? he he he ik zal het voor je spellen:
P A K JE K O F F E R S E N G A ! ! !
pi_46503615
IK ZAL JE LEREN IK ZAL JE LEREN SCHATJE ZAL IK JE LEREN HOE JE EEN VORK VASTHOUD???
KOM MAAR SCHATJE LIEFIE POEKIE IK ZAL JE LEREN.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:47:09 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46511789
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_46516878
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Wat seur ju nouw?
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:28:25 #212
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46522239
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:17 schreef jakees het volgende:

[..]

Wat seur ju nouw?
Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?
Jij seurt selluf!!! jij seurt Selluf!!
Jij seurt, Jij seurt, Jij Seurt!!
Je loopt al de hele dag te seiken en te seuren.. dit is niet goed, dat is niet goed, dat lust ik niet, dat doe ik niet..
Jij seurt begrepen, jij seurt!!!!
Je bent een seur, je bent een seur, je bent een seur...
Pak je koffers en ga thuis seuren, Pak je koffers en ga thuis seuren,Pak je koffers en ga thuis seuren,
Ga dan, ga dan, ga dan..
Je moeder had je beter Nee-Kees kunnen noemen.. Ja ! Ja!
pi_46522405
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef Elounda het volgende:

[..]

Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?
Jij seurt selluf!!! jij seurt Selluf!!
Jij seurt, Jij seurt, Jij Seurt!!
Je loopt al de hele dag te seiken en te seuren.. dit is niet goed, dat is niet goed, dat lust ik niet, dat doe ik niet..
Jij seurt begrepen, jij seurt!!!!
Je bent een seur, je bent een seur, je bent een seur...
Pak je koffers en ga thuis seuren, Pak je koffers en ga thuis seuren,Pak je koffers en ga thuis seuren,
Ga dan, ga dan, ga dan..
Je moeder had je beter Nee-Kees kunnen noemen.. Ja ! Ja!
Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.
Mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren.
Ik gewoon mn ding mn examen een van m'n doelen weet je.
Jij heb geen doelen ik heb doelen jij niet.
Wat nou Nee-Kees wat nou?
Weet je dame jij moet nog so feel lerun. So feel.
Ga je reet verkopen!
pi_46522452
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Wat nou wat nou ingreep?
Wat nou wat nou gezakt?
Wat nou ik lust je rauw....

Voor mij ben jij POEP POEEEEEEEEEP ONDER MIJN 4 AUTOBANDEN!
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:39:50 #215
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46522574
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:34 schreef jakees het volgende:

[..]

Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.
Mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren.
Ik gewoon mn ding mn examen een van m'n doelen weet je.
Jij heb geen doelen ik heb doelen jij niet.
Wat nou Nee-Kees wat nou?
Weet je dame jij moet nog so feel lerun. So feel.
Ga je reet verkopen!
Krijgen we dat weer, krijgen we dat weer, krijgen we dat weer..
Tuurlijk jakees, tuurlijk..
Je snapt het niet hè, je snapt het niet hè of ben je zo stom dat je het niet wilt snappen..
Je wilt het niet snappen hè? Je wilt het maar niet tot je botte vreetschuur laten doordringen..
IK zit hier voor MIJN doelen, MIJN doelen, rijbewijssie, buikkie laten doen en Borstjes...
DAT zijn MIJN doelen .En als je daar niet tegen kunt, prima, prima, prima,
geeft niet, geeft niet , geeft niet, DAT GEEFT NIET JAKEES!!!!
Interesseert me niet, interesseert me niet, interesseert me niet,
Lekker belangrijk, lekker belangrijk, lekker belangrijk....moet je doen, dat moet je doen, moet je doen,
lekker belangrijk Jakees...

Zo en nou zoek je het maar uit, want Carlos zit op te wachten, ik moet trainen..
pi_46522895
Zo en nou zoek je het maar uit, want Carlos zit op te wachten, ik moet trainen..

[/quote]

Ja hoor mis piggy moet trainen krijgen we die weer, kom met iets nieuws!
Dametje realiseer je wel dat ik aan het afrijden ben he realiseer je dat wel.
Wilgo verkent mijn grote grot right nu. Ja realiseer je dat wel dame.
Ik ga je nu gewoon negeren ik ga er niet meer op in.

(NEGEERT)

ja dame realiseer je wel he realiseer je wel
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:57:26 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_46523051
HEY WAT NOUUUUU, WAT NOUUUU, IK MAAK JE HELEMAAL KAPOT!
HELEMAAL KAPOT! HEY, LUISTER EENS NAAR MIJ, JE LUISTERT NOOIT HE!? JE LUISTERT NOOIT HEA?!
pi_46523641
IK HEB MN RIJBUUUUUUUUWIJS EN JIJ BEN NIET NAAR CARNEVAL GEWEEEEEEEEST.
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
NASTAS IS BACK!
pi_46553749
Ja nou beter voor jou toch? Des te beter, het maakt mij toch niks uit. Dan pak je je rijbewijs en rij je toch lekker weg? Pak je koffers en rij weg. Beter toch?! Mij intereseert het gewoon niks. Ik reageer er niet eens meer op. Ik reageer niet meer op jou. Nee, ik reageer gewoon niet meer. Pak je koffers en ga naar huis. Naar huis zeg ik je. Hoor je me mannetje?? Naar huis! Beter toch, naar huis!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_46564962
Ik voed mezelf met negatieve vibes vandaar dat ik ook kilo's aangekomen ben.
ik kan niet rekenen nee ik kan niet reken nee.
Ik trek de kilo's die ik ijkom niet van wat ik afval af.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:44:19 #221
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46565138
Maar dat maakt mij niet uit, dat ik niet kan rekenen hoor, maakt niks uit, maakt niks uit, nee hoor.
Want weet je: zal Tasja je eens een geheimpje verklappen?? Zal Tas haar vriendin eens een geheimpje verklappen???
Mmmm?? mmmmm????
Nou weet je, het sit so...... ik heb chinese kruiden..... daar trek ik een theetje van, in een potje..
en dat theetje drink ik op, dus het hele potje, segmaar....
Nou, en dan krijg je kapot vet veel kramp, en dan moet je naar de weeej..
Ja je moet er wat voor over hebben hoor, want je sit echt wel eventjes op het potje hoor...
Maar dan loopt ook echt, echt alles er megagoed uit..
En dan sta je 'smorgens op het weegschaaltje.... en wat denk je??
niets aangekomen, geen grammetje, geen grammetje!!!!
Dat is Tasjes geheimpje, niet verder vertellen hoor, vriendinnetje van me..
pi_46586739
Dank je we schatje, liefje ,dushi. Wat nou normaal afvallen gewoon the hahahahaha.
Gezsellig hoor lekker theedrinken lekkr gesellig hoor.
En weet je weet je se hebben gisteren de regels verscherpt dus ik heb een plannetje.
We stemmen de nieuwe eruit maar we weten nog niet dat die nieuwe Patries enso worden dan draai ik gelijk om natuurlijk hahaha.
Gisteren was het ook so gesellig de andere bewoners kijken nu braaaaaaaaaien foor mij heeft gesproken echt naar me op.
Ik zei Wat nou en toen hebben ze met lekker met fruit bestooid net als de vrouwen uit de oudheiod ja ja.
Ik ben een Diva!
pi_46587729
Je bent poep onder mijn schoen, hoor je me, POEP ONDER MIJN SCHOEN. schatje...Ja, denk daar maar eens over na, JA! Kutjoch. Als Wilgo hier was, nou berg je dan maar, BERG JE DAN MAAR, ik lust je RAUW!
LRS'
pi_46599343
wacht maarr tot mijn verjaardaggggg,ik krijg alles wat ik willl,allezzzzz zeg ik je,allezzzz wat ik wil gebeurd,dat je maar weet dat het allesssssss is!!!
me poepiesssss komen,wilgoootjeee komt...hoop alleen dat hij zn bijvrouwen thuislaat,want dat vind ik niet leukk,niet leukkkkkk hoor je me,kijk me aan als ik tegen je schreeuwww,ik zeg niet leukkkkkk
pi_46617617
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef shiney14 het volgende:
Je bent poep onder mijn schoen, hoor je me, POEP ONDER MIJN SCHOEN. schatje...Ja, denk daar maar eens over na, JA! Kutjoch. Als Wilgo hier was, nou berg je dan maar, BERG JE DAN MAAR, ik lust je RAUW!
[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef cindy10 het volgende:
wacht maarr tot mijn verjaardaggggg,ik krijg alles wat ik willl,allezzzzz zeg ik je,allezzzz wat ik wil gebeurd,dat je maar weet dat het allesssssss is!!!
me poepiesssss komen,wilgoootjeee komt...hoop alleen dat hij zn bijvrouwen thuislaat,want dat vind ik niet leukk,niet leukkkkkk hoor je me,kijk me aan als ik tegen je schreeuwww,ik zeg niet leukkkkkk
[/quo

Kom met iets nieuws stelletje oude koeien.
Ja oude koeien daar rijdt ik met mijn gesponsorde VW Tourec lekker overheel.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA.
Ik heb huub in the pocket jaja straks bij de folgende stemronde Syl eruit.
pi_46622762
segggg niet dat ik een ouwe koe bennn,ik seggggg dat je niet mag seggeee dat ik een ouwe koe ben..
ouwe hoerrrr zou anders weseee,maar geen ouwee koeehoeeeee...
wacht maar tot mijn verjaardaaggg dan komt wilgoootjeeee en die pakt jullie allemaallll,en daarna pakt hij amandaaaaa heeft hij gesegggttt.
kheb al gesegttt dat hij niet amanda mag pakkuhhh,wanttt dan word ik psygofreennnn,hooorr je mee psygofreeen word ik dan hoorrrrrr
pi_46626696
LET WEL ....LET WEL !!!!!!
Pak hem in die moil ole ole
pi_46630187
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Piephoor het volgende:
LET WEL ....LET WEL !!!!!!
weet je nietsss beeterssss te segge??neeeee,je weet niets beetersss te segge he??
je bent bang voor mij heee?bang zeg ik jeeeee!
jij kan niet op tegen deze zwarte divaaaa he?neee je kan niet op tegen deseee divaaaaa!
kijk maar uitttt want ik lustttt je rauwww,schreeuww keihard in je oortje hoor! ja in je oortjeeee!
ik maak je leven tot een fuckinggg hellll,een helll zeg ik je!
pi_46809820
go huub, gaar met stangen van ZDGAGMW
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46811734
En ik in al mijn naïviteit maar denken dat we eindelijk van dit topic afwaren
Audite et alteram partem
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:26:36 #232
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46813575
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2007 @ 19:51:34 #233
862 Arcee
Look closer
pi_46987260
Langspeelplaat!
pi_52572775
Natasia Blank: "Wilgo is er vandoor gegaan met 40.000 euro die ik van Talpa gekregen heb! Hierdoor ben ik niet in staat om mezelf in levensonderhoud te voorzien. En nu een afkeuringspercentage van 100% met bijstandtoeslag van 80-100%. En wel nu. En wel NU. Anders krijg je met mij te maken. Ik lust je rauw.
IK LUST JE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!! IK LUST JE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!! IK BEN NATASJA BLANK EN IK BEN BETER DAN JIJ DE BLANKE!!!!! HOOR JE ME!!!"
pi_52573955
WEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENTWEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT
  Moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:13:44 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52574230
Alles watr jullie zeggen, wordt puur voortgewakkerd door jullie sjaloerzie.
Daarom zeg ik: viesa versa. Viesa versa! Viesa versa!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52574313
Stil maar schatje bout stil maar schatje bout stil maar schatje bout je moet toch een keer naar buiten
pi_52575554
JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:34:09 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52586769
Hij heeft al me geld afgepakt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:06:24 #240
189717 Fratti
fallus giganticus
pi_52645871
AL M'N GELD GEJAT!!!!! HOE DURFT IE!!!! MIJN GELD.... MIJN GELD JA!!!! MIJN GELD!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')