Ja, vind ik ook. Vraag het dan gewoon gelijk aan henzelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
Dat is wel sneu, met vragen over H&C naar Eric gaan
En zo is datquote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, ik moet er niet aan denken, .... ik hou alleen van Cc.( ik mag Cc. zeggen
)
Maar er staat ook Mooiii hoor en die zit nergens mee
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vraag het dan gewoon gelijk aan henzelf.
Da's wel het minste...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?
Maar Eertje moet gewoon antwoord geven eigenlijk! Dat is-ie aan ons verplicht!![]()
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze geven geen antwoord. Wie heeft het nummer van Huubs familie, of z'n buren?
Maar Eertje moet gewoon antwoord geven eigenlijk! Dat is-ie aan ons verplicht!![]()
Volgens mij heeftie dat 'gevolg' geblokkeerd. Dan zie je ze niet meer (dacht ik).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Geen vraag op Eer zijn twitter of hyves te zien. Zouden ze hem echt bellen of pmen. Het mot toch nie gekker worden.
Ja, en dat betekent dus gewoon antwoorden. Anders sturen we Esther op 'm af.quote:Oh gut ja natuurlijk. Eer moet ook de gevolgen accepteren van zijn deelname aan dgk.
Misschien staat die Hummer ook wel te koopquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer op
anders schwarzkopf even bellen. En het mobiele nr van Bram staat ook op de bunker site. Ingangen genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga eens op oom Twan en hummer googlen, misschien levert dat een telefoonnummer op
en bram die lekt wel info doorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
anders schwarzkopf even bellen. En het mobiele nr van Bram staat ook op de bunker site. Ingangen genoeg
Eer had niks te melden,daarna twitterde een andere Eer"enjoy FOK".maar dat zal er toch niks te maken mee hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Geen vraag op Eer zijn twitter of hyves te zien. Zouden ze hem echt bellen of pmen. Het mot toch nie gekker worden.
Oh gut ja natuurlijk. Eer moet ook de gevolgen accepteren van zijn deelname aan dgk.
Ik was fán van Gekke Twan!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar erik....ze bellen erikquote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat mensen écht zouden bellen naar Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |