Kelly van der Veer werkt in exclusieve seksclub 'Boccaccio' AMSTERDAM - Voormalig Big Brother deelnemer Kelly, die in 2000 een geslachtsverandering onderging, blijkt al enige tijd op donderdag- en vrijdagavond in de Gooise ‘herensociëteit’ ‘Boccaccio’ in Laren te werken. De exclusieve seksclub wil met de transseksueel inspelen op de vraag van de klanten. Op haar website prijst Boccaccio ’showgirl’ Kelly apart aan. Klanten melden dat Kelly een regelrechte publiekstrekker is want ondanks de crisis loopt de zaak op donderdag en vrijdag nu weer helemaal vol.
Kelly geeft „erotische dansshows” en geeft de andere gastvrouwen een cursus paaldansen. Kelly: „Ik maak de hele boel hier gek als ik champagne drink met de gasten”.
Klanten van Boccaccio melden dat ze Kelly ook met bezoekers naar de kamer hebben zien vertrekken, maar Kelly zegt dat ze nog niet verder is gekomen dan het grote inpandige zwembad waarover de seksclub beschikt. Kelly: „Natuurlijk komen er hier wel leuke jongens binnen. Ik vind het dan leuk om met ze te zwemmen (de club heeft een groot inpandig zwembad, red). Ik zorg, zeg maar, voor het entertainment…”
Kelly kreeg landelijke bekendheid met haar deelname in 2001 aan de derde editie van Big Brother. Daarna trad ze op in allerlei televisieprogramma’s, zoals Patty’s Fort, Gemma Glitter’s Gezondheidsshow, De nationale IQ test, Hotel Big Brother en Dancing on Ice. Ze was vaak te gast in het televisie programma Jensen! van Robert Jensen, waar ze ook een eigen wekelijks item had: Gewoon Kel.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ieve_seksclub__.html