hahahha,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Kally al over Marco heen zijn?
Aaarghh! Nu hoor en zie ik Kally weer voor me. En bedankt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Kally al over Marco heen zijn?
Nu worry ik juist omdat dat kutkind niet intens verdrietig is.quote:
jij bruut! ze is heel aardig!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu worry ik juist omdat dat kutkind niet intens verdrietig is.
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij bruut! ze is heel aardig!
Volgens mij wel goed, het is iig uit met Joost en zag haar laatst als dealer bij een pokerprogramma!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manier
Dus Fiona is bezig met een nieuwe carrière, leuk voor haarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, het is iig uit met Joost en zag haar laatst als dealer bij een pokerprogramma!
Spannend. Ik kan me Ome Johan wel herinneren, een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is hier begonnen met columns over BB, daarna op de veronica website daarna overal en nergens oa: volkskrant en geenstijl (kouwes).
Ooit zei hij hier volgens mij dat hij een cursus schrijven ging volgen, nu heeft hij een dichtbundel en een roman op zijn naam staan
En hij schrijft teksten voor draadstaal en dit was het nieuws
heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezetenquote:
Slimme meid, die Fiona!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manier
Bedoel je naborrelen met je collega's CBML.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef ditisHuub het volgende:
heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezeten
edit: en nee, niet toen het nog een kantoor was!
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedoel je naborrelen met je collega's CBML.
Zat de bar ergens hieronder op de foto.
[ afbeelding ]
Of in of bij de villa?
[ afbeelding ]
het was gewoon het oude kantoor, inderdaad daar waar sunny zei.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.
edit; ps. Vraag me af of die barakken buiten de poort ook verdwenen zijn.
Nee sunny dat wist ik niet ik .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.
Skattie toch, ik kan die villa en de tuin wel dromen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee sunny dat wist ik niet ik .![]()
Wel kan ik een beetje inschatten waar de vijver ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonen daar nu mensen? Is het huis gehuurd of gekocht? Staat het nu te koop of wat gebeurd er nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
De barakken (portocabins) zijn, onlangs pas!, weggehaald. De camerahokken zijn ook afgebroken! Het is gewoon weer een huis. De stenenpoort aan het begin van het productie terrein is ook afgebroken....
nostalgie, snik
Staat nog steeds te koop en er passen mensen op de villa.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef jopiebaco het volgende:
Wonen daar nu mensen? Is het huis gehuurd of gekocht? Staat het nu te koop of wat gebeurd er nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |