hahahha,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Kally al over Marco heen zijn?
Aaarghh! Nu hoor en zie ik Kally weer voor me. En bedankt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Kally al over Marco heen zijn?
Nu worry ik juist omdat dat kutkind niet intens verdrietig is.quote:
jij bruut! ze is heel aardig!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu worry ik juist omdat dat kutkind niet intens verdrietig is.
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij bruut! ze is heel aardig!
Volgens mij wel goed, het is iig uit met Joost en zag haar laatst als dealer bij een pokerprogramma!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manier
Dus Fiona is bezig met een nieuwe carrière, leuk voor haarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, het is iig uit met Joost en zag haar laatst als dealer bij een pokerprogramma!
Spannend. Ik kan me Ome Johan wel herinneren, een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is hier begonnen met columns over BB, daarna op de veronica website daarna overal en nergens oa: volkskrant en geenstijl (kouwes).
Ooit zei hij hier volgens mij dat hij een cursus schrijven ging volgen, nu heeft hij een dichtbundel en een roman op zijn naam staan
En hij schrijft teksten voor draadstaal en dit was het nieuws
heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezetenquote:
Slimme meid, die Fiona!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub, weet jij hoe het met Fiona gaat? Toch wel mijn favo bij CBML. Nee Pearlbitch, niet op die manier
Bedoel je naborrelen met je collega's CBML.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef ditisHuub het volgende:
heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezeten
edit: en nee, niet toen het nog een kantoor was!
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedoel je naborrelen met je collega's CBML.
Zat de bar ergens hieronder op de foto.
[ afbeelding ]
Of in of bij de villa?
[ afbeelding ]
het was gewoon het oude kantoor, inderdaad daar waar sunny zei.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.
edit; ps. Vraag me af of die barakken buiten de poort ook verdwenen zijn.
Nee sunny dat wist ik niet ik .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
Da wet je tog nog wel fluiter. Rechtsonder op de 1e foto naast de paardenstal. Als de ramen open stonden konden ze al staand bij fries lekker afluisteren.
Skattie toch, ik kan die villa en de tuin wel dromen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee sunny dat wist ik niet ik .![]()
Wel kan ik een beetje inschatten waar de vijver ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonen daar nu mensen? Is het huis gehuurd of gekocht? Staat het nu te koop of wat gebeurd er nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
De barakken (portocabins) zijn, onlangs pas!, weggehaald. De camerahokken zijn ook afgebroken! Het is gewoon weer een huis. De stenenpoort aan het begin van het productie terrein is ook afgebroken....
nostalgie, snik
Staat nog steeds te koop en er passen mensen op de villa.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef jopiebaco het volgende:
Wonen daar nu mensen? Is het huis gehuurd of gekocht? Staat het nu te koop of wat gebeurd er nu?
Mazaru en gifjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
CBML Eemnes.
[ afbeelding ]
gifje mazaru.
Yep, hij kwam eten brengen of zoiets.quote:
Wat OJ er mee te maken heeft weet ik niet zo goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Spannend. Ik kan me Ome Johan wel herinneren, een paar maanden geleden.
De vele kopjes koffie kwamen de redactie hun neus uit dus mocht koffiejongen Huubquote:
Gelijk maar full monty danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me Bram totaal niet meer voor de geest halen, qua BB dan.
Maar dat heb ik met meer mensen uit die editie.
nee, ik voerde het spel uit. Had met de regie de plekken bepaald hoe en wat (en ik zou buitenbeeld blijven!)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij kwam eten brengen of zoiets.
Dat is opeens een heel andere kant van Bram.quote:
trouwens een geniale anekdote over koffie en de gouden kooi?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De vele kopjes koffie kwamen de redactie hun neus uit dus mocht koffiejongen Huub
zelfs spellen bedenken , begeleiden of voor zichzelf even wat inschenken wat bij de redactie op was..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat OJ er mee te maken heeft weet ik niet zo goed![]()
Maar ik dacht al ergens dat er iets niet klopte.... Als je nooit van Dijkshoorn gehoord hebt de laatste maanden, had je toch echt iets teveel lieke youtubes zitten kijken
De goede kant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is opeens een heel andere kant van Bram.
Ik zei toen al dat ze (Fiona) een sloerie was. Stille wateren etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef jopiebaco het volgende:
Kelly en Ribbas hebben nog veel contact, Kelly spreekt verder alleen Ziba en Joost af en toe nog, omdat Yasmin een nieuwe vriend heeft is het verwaterd tussen haar en Yas. Ribas heeft nog veel contact met beide Marcos. Kelly en vooral Joost. Verder spreekt hij Dennis en Chelsea soms. Weet niet of hij nog contact met Yasmin heeft? (weetiemanddit?) Joost en Fiona zijn uit elkaar, Fiona heeft na de breuk verteld dat ze gedurende de relatie al met een andere jongen bezig was, waarmee ze nu een relatie heeft. Joost krabbelde dit naar Ribas, Ribas helemaal IK WIST HET FUCKING BITCH enzo. haha. Marco en Gisela hebben nog een relatie volgens mij.
Staat die villa inmiddels te koop of wonen er mensen?
Ik snap het wel. Lijkt me wel een leuk clubje samen. Lijkt me een leuk groepje om mee te chillen/stappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Marco, Darco, Ribas, Joost en Gisela hebben geloof ik nog het meest contact met elkaar. Toch wel apart dat er zo'n clubje vrienden is overgebleven.
Koffie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij kwam eten brengen of zoiets.
Fiona een sloerie? Heb ik even gemist dan. Vond haar de meeste klasse hebben van alle vrouwen daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zei toen al dat ze (Fiona) een sloerie was. Stille wateren etc.
Het gerucht ging dat haar kapitale cabrio door een getrouwde minnaar van haar betaald was. Toen de auto geleverd was, was de relatie ook over.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fiona een sloerie? Heb ik even gemist dan. Vond haar de meeste klasse hebben van alle vrouwen daar.
Ze was uitgekookt. Slim, maar dat is nog geen garantie voor zedigheid en eerlijkheid. Ze was heel goed in staat om 'klasse' uit te dragen door de anderen te kleineren door de o.a. dom te noemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fiona een sloerie? Heb ik even gemist dan. Vond haar de meeste klasse hebben van alle vrouwen daar.
Kijk dat verbaast me niets. Heb ook zoiets vernomen toen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat haar kapitale cabrio door een getrouwde minnaar van haar betaald was. Toen de auto geleverd was, was de relatie ook over.
'Zedigheid' in CBML, wat een giller. Daarvoor moet je bij de EO zijn hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was uitgekookt. Slim, maar dat is nog geen garantie voor zedigheid en eerlijkheid. Ze was heel goed in staat om 'klasse' uit te dragen door de anderen te kleineren door de o.a. dom te noemen.
Zedigheid, precies, dat bedoel ik dus juist. Ze speelde iets wat ze niet was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Zedigheid' in CBML, wat een giller. Daarvoor moet je bij de EO zijn hoor.
En verder speelde ze het spel prima, slimme meid. Jammer dat ze niet gewonnen heeft.
Ook haar humor kon ik best waarderen. Ze genóót van alle spelletjes en ruzies.
Je zegt het al: geruchten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat haar kapitale cabrio door een getrouwde minnaar van haar betaald was. Toen de auto geleverd was, was de relatie ook over.
Nou zie je nu wel?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, ze had ook nooit een geheime relatie met Martin Verkerk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
trouwens een geniale anekdote over koffie en de gouden kooi?
De grote boze buurvrouw was bij de buren, en ik had haar aan de telefoon gehad
mooie verhalen
Dat zijn drie foto's van drie verschillende vrouwen. De onderste is zelfs een hele lieve maar dat is Debora dan ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
Dit is dat manipulerende kutwijf fluitertje. Die kop.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze noemden haar niet voor niks "boze buurvrouw".
Ribas gooit kale marco in het waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat nog steeds te koop en er passen mensen op de villa.
Mensen die van gezelligheid houden , ze branden kaarsjes op de vensterbank.![]()
CBML Eemnes.
[ afbeelding ]
gifje mazaru.
Fiona is echt gevaarlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was uitgekookt. Slim, maar dat is nog geen garantie voor zedigheid en eerlijkheid. Ze was heel goed in staat om 'klasse' uit te dragen door de anderen te kleineren door de o.a. dom te noemen.
Doordevil was hier actief tijdens BB (1), niet tijdens DGK.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
En ik ben meer op een ander forum geweest tijdens DGK. Ik heb hem helaas moeten missen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Zedigheid' in CBML, wat een giller. Daarvoor moet je bij de EO zijn hoor.
Ik bedoel het verlengde van DGK..... op Huubs blog.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doordevil was hier actief tijdens BB (1), niet tijdens DGK.
Ik kan me niet voorstellen dat hij om zijn haar zat te janken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef hondjes het volgende:
volgens mij de middelste, die zag ik een keer snachts, toen gaf ze Brian op zijn donder, dat zijn haar zo gek zat..
Ze had wel gelijk, trouwens...was echt mafia haar.
Brian was toen aan het janken en Jaap zei,,,je hoeft niet alles te doen , wat ze vragen..als je het echt niet wilt doen, willen ze er wel over praten...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik bedoel het verlengde van DGK..... op Huubs blog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |