quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
trouwens een geniale anekdote over koffie en de gouden kooi?
De grote boze buurvrouw was bij de buren, en ik had haar aan de telefoon gehad
mooie verhalen
Dat zijn drie foto's van drie verschillende vrouwen. De onderste is zelfs een hele lieve maar dat is Debora dan ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
Dit is dat manipulerende kutwijf fluitertje. Die kop.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze noemden haar niet voor niks "boze buurvrouw".
Ribas gooit kale marco in het waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat nog steeds te koop en er passen mensen op de villa.
Mensen die van gezelligheid houden , ze branden kaarsjes op de vensterbank.![]()
CBML Eemnes.
[ afbeelding ]
gifje mazaru.
Fiona is echt gevaarlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was uitgekookt. Slim, maar dat is nog geen garantie voor zedigheid en eerlijkheid. Ze was heel goed in staat om 'klasse' uit te dragen door de anderen te kleineren door de o.a. dom te noemen.
Doordevil was hier actief tijdens BB (1), niet tijdens DGK.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
En ik ben meer op een ander forum geweest tijdens DGK. Ik heb hem helaas moeten missen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Zedigheid' in CBML, wat een giller. Daarvoor moet je bij de EO zijn hoor.
Ik bedoel het verlengde van DGK..... op Huubs blog.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doordevil was hier actief tijdens BB (1), niet tijdens DGK.
Ik kan me niet voorstellen dat hij om zijn haar zat te janken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef hondjes het volgende:
volgens mij de middelste, die zag ik een keer snachts, toen gaf ze Brian op zijn donder, dat zijn haar zo gek zat..
Ze had wel gelijk, trouwens...was echt mafia haar.
Brian was toen aan het janken en Jaap zei,,,je hoeft niet alles te doen , wat ze vragen..als je het echt niet wilt doen, willen ze er wel over praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |