Huub houdt Sophie voorlopig buiten de publiciteit heeft ie gezegd. Dus geen info over fruithapjes, liga en potjesgroente. Als ze haar eerste biefstukje Stroganoff eigenhandig naar binnen heeft gewerkt hoort u het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
hallo huub , sophie alweer 3 maanden ,ze mag nu zeker al een fruithapje ?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat word dan +3 je moet wel goed tellen he
En de wind stond gunstigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Point taken, maar ik brand niemand af, ik maak geen rel, ik gaf mijn mening
Leuke foto, lekker snoetje die kleinequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Elske6 het volgende:
er staat trouwens een leuke nieuwe foto van Claire en Sophie op hun Hyves !
-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat word dan +3 je moet wel goed tellen he
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen die een - van jou als een groot compliment beschouwen
Je moet ze de kost gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen die een - van jou als een groot compliment beschouwen
+ nog 1..... Ben inmiddels de tel kwijt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Bedankt, ik voel me zeer welkom. want het zijn natuurlijk niet de eerste te beste. Ik heb ze ALLEMAAL gezien.
Gelukkig zijn er nog mensen die zichzelf niet zo serieus nemen (zeker niet op een forum).![]()
FOK is voor elk wat wils.
Nog nieuws?
Laterzzzz
Ja da's Felix Cane, da's een Pro en een acrobaat bij Cirque du Soleil, zo'n beetje de beste van de wereld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Diamonds het volgende:
Sorry Huub, moet toegeven dat ik hier toch weinig rolletjes zie. Sterker nog, Geen!
Heeeeeeee... Nog een bitch hier!!quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja da's Felix Cane, da's een Pro en een acrobaat bij Cirque du Soleil, zo'n beetje de beste van de wereld.
Had je ook nog een klein beetje eerlijker vergelijkingsmateriaal
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
Er was eens een soort countryzanger met een paaldanseres uit amerika in de kooi. Dacht iets van Gerna ofzo. Dat was ook een hilarische avond. Heb er nooit meer iets van terug kunnen vinden. Geen youtubje niks nada. Weet iemand nog hoe dat stel heette en of daar toch nog beelden van zijn?
Met die datum erbij is ie wel makkelijk te vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij maakte ik deze op 4-4-2008, succes met zoeken
Duke Dangerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef sunny16947 het volgende:
Bedankt ja. Het staat onder de naam Carla, maar volgens mij heette ze Carna of Garna. Jammer dat de paaldansact er niet op staat. Zijn naam ben ik benieuwd naar. Hij speelde vroeguh in een hele bekende band/groep en had een eigen homepage. Misschien kunnen de speurders nog wat vinden.
Die waren wel apart/leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heette, ik had er nog wel 2 screenshots van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij maakte ik deze op 4-4-2008, succes met zoeken
Whahaha nog even gekeken. Dacht ik kijk heel even een stukje, dat lukte niet, was wel bijzonder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Met die datum erbij is ie wel makkelijk te vinden![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148052
Heb nog even zitten terugkijken, OMG, dit was errrug
Zoiets? Deze neukt aardig wat rond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Huub, neuk je nog wat rond lately of ben je nog zo trouw als een labrador?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Goed dat je ingrijpt Gert, het giert weer volledig uit de klauwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Mensen, het slowchat-gehalte begint weer "vertrouwde" vormen aan te nemen. Hier graag posten n.a.v. RLS in de media (nieuwe hyves-berichten/foto's zijn ook prima).
Zoals aangegeven zijn de teugels hier wat aangehaald en dat gaan we ook echt naleven.10 jaar reality 1999-2009 # 3 hier kunnern herinneringen worden opgehaald. In de diverse SC's op FOK! kan over van alles en nog wat worden gekwebbeld, ook over RLS.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)enhuis__.html?p=15,2
Ahh gossie
Eerst even de telegraaf te woord staan en dan pas de 'intimi' inlichtenquote:vertelt Johan, die zich realiseert dat hij ook maar eens wat intimi moet gaat inlichten...
is er al een kaartenactie opgestart?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)enhuis__.html?p=15,2
Ahh gossie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[TBO] Johan van locatie The Bunker.
Ik verwachtte het wel. Het wees er wel op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Hobby het volgende:
de kogel is door de kerk
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
Vanmorgen schreef Mera toch in de RLS-SC dat haar beste vriend onder het mes moest vanwege een acute blindedarmontsteking?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
is er al een kaartenactie opgestart?
Bronmagazine is ook echt een betrouwbare bron................quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Hobby het volgende:
de kogel is door de kerk
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
Jeetje, wat haal je er nu weer bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef Jian het volgende:
Tsja Hubertus, polyamorie, als het in je bloed zit schudt je het niet zomaar af
Ik hoop wel oprecht dat jullie er wat betreft de zaken rondom jullie dochter goed uitkomen, that matters !
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verwachtte het wel. Het wees er wel op.
Ik denk dat polyamorie er alles mee te maken heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, wat haal je er nu weer bijDat heeft toch helemaal niets hiermee te maken? Wij ook niet trouwens
Ik ook. Vind het rot voor zequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.
Hopelijk krijgen ze het voor elkaar om normaal tegen elkaar te blijven doen en de scheiding netjes af te handelen. En wordt Sophie geen inzet van gesteggel. Geen idee wat de reden is, maar vind het sneu.
Flikker toch op zeg... Bull shit vanaf het begin. En ach dan gooien we me er maar een baby inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Copycat het volgende:
Niet geheel onverwacht, wel zonde, zo'n snel eind aan gezinsgeluk.
Veel sterkte en wijsheid.
Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, wat haal je er nu weer bijDat heeft toch helemaal niets hiermee te maken? Wij ook niet trouwens
trouwen met Huub, dát was al de eerste aanwijzingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.
klinkt niet alsof ze nog on speaking terms zijn, als de advocaten het mogen uitzoeken.quote:Hopelijk krijgen ze het voor elkaar om normaal tegen elkaar te blijven doen en de scheiding netjes af te handelen. En wordt Sophie geen inzet van gesteggel. Geen idee wat de reden is, maar vind het sneu.
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterEn wat we ermee te maken hebben ? Ik weet het niet, maar we schrijven hier nou eenmaal niet alleen over rozegeur, maneschijn en pais en vree !
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat polyamorie er alles mee te maken heeft![]()
Maar dat blijft natuurlijk een speculasie
Ahh wat liefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Natuurlijk is het wel onze zaak, Huub is en blijft publiek bezitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Nee da's waar, maar zo werkt dat nu eenmaal niet. Niet in je eigen vriendenkring, en ook niet bij (semi) BN'ers. Als zoiets gebeurt, slaat iedereen aan het speculeren totdat de waarheid boven tafel is. Meestal zijn dat twee verschillende versies van de waarheid, op verbeten toon verkondigd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Zeg maar wat erop moetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub erover te zeggen heeft.
Flikker zelluf op, jonguh!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Flikker toch op zeg... Bull shit vanaf het begin. En ach dan gooien we me er maar een baby in![]()
Mooi kut inderdaad voor Sofie
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Elske6 het volgende:
[..]
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......
Wel een beetje naief (zulke gedachten). toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Absoluut. Dat is mijn romantische kantquote:
Ik mag aannemen dat Claire niet achterlijk is. Huub heeft Lieke ten huwelijk gevraagd, alles voor de show, maar Lieke was zo wijs om te bedanken. Nou dan maar Claire proberen en ja hoor, Claire wilde wel. Dan vraag je er ergens ook wel om he. . .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Gelukkig. Hopelijk ben je niet al te romantisch, want dan ga ik me wel zorgen maken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is mijn romantische kant.
Hij zal zich zeker tzt laten zien, zo is hij ook weer wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Claire niet achterlijk is. Huub heeft Lieke ten huwelijk gevraagd, alles voor de show, maar Lieke was zo wijs om te bedanken. Nou dan maar Claire proberen en ja hoor, Claire wilde wel. Dan vraag je er ergens ook wel om he. . .
En ik denk dat we Huub hier binnenkort gewoon zien hoor, vandaag vast niet meer maar morgen of overmorgen of maandag komt ie wel even hallo zeggen. 'Ja kan gebeuren toch'
Dus dat vind jij een bigger fail dan, bijvoorbeeld, de platenbaas die destijds dat nieuwe bandje, The Beatles, de deur wees omdat-ie er geen brood in zag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
denk niet dat het waar is. anders is Huub wel de biggest fail in historykind nemen en het dan niet op kunnen voeden en de rest van je leven alimentatie betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |