Kun je dat jaar niet negeren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een cd met nummers uit 1998 aan het maken, tering, wat een treurig muziekjaar
we worden samen 98, dus we willen een uurtje muziek uit dat jaar draaienquote:
Dat is dus het hele punt, er is er 1 23 geworden, dus 100 ging niet lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:25 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie ook samen jullie 100ste verjaardag vieren?
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:31 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp het niet. Jullie zijn nu samen 98..dan is het toch zo dat als er twee een jaartje ouder worden het gaat om 100?
Toch niet op dezelfde dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102
Ozo, dus eigenlijk vieren jullie gewoon de verjaardagen in een jaar allemaal samen. Ik dacht dat het gewoon iets was van: grappig, nu zijn we allemaal bij elkaar 98, tijd voor een feestje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102
Nee, maar wel allemaal dit jaarquote:
Idd, gewoon samen de verjaardagen vieren door een kroeg af te huren, en dat het juist 98 is ipv 100 vinden wij wel grappig, ook al slaat het nergens opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ozo, dus eigenlijk vieren jullie gewoon de verjaardagen in een jaar allemaal samen. Ik dacht dat het gewoon iets was van: grappig, nu zijn we allemaal bij elkaar 98, tijd voor een feestje.
Vond het al zo'n gek getal.![]()
mja, uh, goedemorgen.
boven jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:44 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waar zijn die stuiterende meisjes dan?
Dubbelzinnig, eigenlijk te vroeg maar wel erg leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
boven je
onder je
boven je
onder je
boven je
onder je
Dan moeten we tegen Polenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag volleybalwedstrijd en ik mag meedoen.![]()
Sta als buitenaanvaller opgesteld.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:44 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waar zijn die stuiterende meisjes dan?
Aflevering komt op z'n vroegst morgen pas hoor! Je hebt nog tijd om even snel boodschappen tussendoor te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pakt alvast popcorn en cola en gaat er klaar voor zitten
quote:Er is een akkoord in de AOW-kwestie. Deze komt er op neer dat iedereen ook in de toekomst vanaf zijn/haar 65e kan stoppen met werken en AOW zal ontvangen. Tegelijkertijd is besloten de leeftijd van alle Nederlanders met ingang van 1 januari a.s. met twee jaar te verlagen.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
boven je
onder je
boven je
onder je
boven je
onder je
Nu nog een auto-download-tooltje en ze staan er al voor je wakker bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen van series binnen een kwartier op je pc hebben staanMe lovez tha interwebz
Nu weet ik niet heel veel van volleybal, maar is het niet de bedoeling dat je eens in de zoveel tijd een plek opschuift en je dus niet de hele wedstrijd dezelfde plek hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag volleybalwedstrijd en ik mag meedoen.![]()
Sta als buitenaanvaller opgesteld.
Volgens mij is dat meer met school volleybal toch? Niet dat ik veel verstand van van volleybal heb hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu weet ik niet heel veel van volleybal, maar is het niet de bedoeling dat je eens in de zoveel tijd een plek opschuift en je dus niet de hele wedstrijd dezelfde plek hebt?
Je schuift elke keer een plek op, maar na de opslag (als je eigen team opslaat) ren je zo snel mogelijk naar je vaste plek. En als de andere kant de opslag heeft, dan doe je dat zodra de eerste aanval is geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu weet ik niet heel veel van volleybal, maar is het niet de bedoeling dat je eens in de zoveel tijd een plek opschuift en je dus niet de hele wedstrijd dezelfde plek hebt?
Wat is het dan voor overbodig systeem?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je schuift elke keer een plek op, maar na de opslag (als je eigen team opslaat) ren je zo snel mogelijk naar je vaste plek. En als de andere kant de opslag heeft, dan doe je dat zodra de eerste aanval is geweest.
Juist handig. Ik ben heel slecht in de middenaanval, anderen zijn daar goed in. Dan is het handig om te zorgen dat zij ook altijd die aanval doen en ik altijd buiten, waar ik wel goed in ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is het dan voor overbodig systeem?
Het wordt ook steeds vriendelijker allemaalquote:Thank you for rebooting your system
Ok, dus het doorschuiven heeft wel nut. Ik zag het niet zo in omdat iedereen toch zo snel mogelijk naar de eigen plek gaat, maar hiervoor is het wel nodigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:13 schreef Soempie het volgende:
En dat doorschuiven is toch nodig, ivm met de opslag. En dat je de ene keer achter staat en de andere keer voor aan het net.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, dus het doorschuiven heeft wel nut. Ik zag het niet zo in omdat iedereen toch zo snel mogelijk naar de eigen plek gaat, maar hiervoor is het wel nodig
Geloof me, volgende keer doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
bij kramp in je kuit gewoon ter aarde storten en wachten tot iemand anders je been pakt en dan je tenen naar je lichaam toe duwt, waardoor je je kuit strekt
Huh, nee, je moet wat TM zegt je tenen richting je schenen zien te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Of op je tenen gaan staan. Pijnlijk, dat wel, maar het helpt
Je kan ook zo'n managed externe netwerk schijf aanschaffen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik laat m'n pc nooit aanstaan 's nachtsNiet dat ik er iets op tegen heb (pc staat op Campzone bij voorkeur van begin tot eind aan) maar m'n ouders vinden dat wat minder geslaagd
Dus ik doe het handmatig, gaat prima
Yupquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
@ MaJo:
Kijkcijfers: 170.000 bij een kdh van 1.1
Going up![]()
En hoe ik over de uitzending van gisteren denk. Kijk in het Triana topic naar de reactie van Irien. Ik ben het met haar eens.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
ben trouwens superduizeligsnapte er niets van maar denk dat ik het nu snap. Al een paar dagen mijn AD niet ingenomen
net dus maar weer braaf geslikt
Ik denk dat dat het geld me niet waard is hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n managed externe netwerk schijf aanschaffen.
Niet heel goedkoop, maar wel extreem hip. Behalve dat je dan al je pc's in het netwerk er automatisch backups op kan laten maken, vanaf elke willekeurige pc (dus ook vanaf hawaii) er op inloggen en bijv. je eigen muziek luisteren, kan je hem ook gebruiken om nzb's of torrents in te laden.
Oftewel, je zit op school, logt even in op je harddisk, voert een nieuwe nzb in en als je thuis komt is je serie klaar om te gaan kijken.
Cees Geel en Antonie Kamerling loop ik niet warm voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moest net opzoeken wie het waren. Zien er idd niet onaardig uit
De mannen zijn niet wat
Kun je dat volgende keer in een spoiler zetten? Ik kijk nooit trailers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef DiabloSam het volgende:
Aflevering 5, trailer: DS gaat vanavond uit met het leuke meisje, weet nog niet goed wat te verwachten, gaat van alles door zijn hoofd heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
![]()
Morgen of vannacht staat de aflevering online!
Beloofd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je dat volgende keer in een spoiler zetten? Ik kijk nooit trailers.
Succes/veel plezier.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef DiabloSam het volgende:
Pff, wij kwamen er langs gereden op het moment dat er ambulances bij kwamen Is nog goed afgelopen, want het zag er gister echt naar uit.quote:BREDA: De politie behandelde donderdagavond 1 oktober een verkeersongeval op de kruising Academiesingel / Belcrumweg. Daar was rond 20.00 uur een 15-jarige fietser geschept door een automobilist. Het 15-jarige meisje is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Daar werd vastgesteld dat haar linker onderbeen, net onder de knie, was gebroken.
Ook had ze een snijwond op haar linker onderbeen opgelopen. De veroorzaker van het ongeval, een 23-jarige man uit Breda, werd door de politie gearresteerd. Diverse getuigen zagen hem namelijk door rood licht rijden, waardoor het ongeval plaatsvond. De man is in het politiebureau verhoord, waarbij zijn rijbewijs werd ingevorderd.
Mja, ik heb haar niet gezien, maar wel de auto en de fiets. Fiets helemaal krom en het voorwiel lag er af. De voorruit van de auto was aan diggelen. Knap stom om op dat punt door rood te rijden, want de fietsers zie je niet zo goed aankomen daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg altijd hele nare beelden in m'n hoofd als ik lees dat er iemand geschept is
Ik kan me wel herinneren dat je een beetje een ramptoerist bent trouwens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg altijd hele nare beelden in m'n hoofd als ik lees dat er iemand geschept is
Kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat je een beetje een ramptoerist bent trouwens.
Volgende week >200.000 ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupben erg tevreden
alleen het marktaandeel mag nog wel iets omhoog
De AKQ Babe in beeld. Misschien zijn daarom de kijkcijfers wel gestegen.quote:hebben jullie me trouwens zien zitten? Ik zat samen met nem in het publiek
quote:ben trouwens superduizeligsnapte er niets van maar denk dat ik het nu snap. Al een paar dagen mijn AD niet ingenomen
net dus maar weer braaf geslikt
Hier ookquote:
Mogguh PSquote:
Ik zie je straksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef DiabloSam het volgende:
Aflevering 5, trailer: DS gaat vanavond uit met het leuke meisje, weet nog niet goed wat te verwachten, gaat van alles door zijn hoofd heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
![]()
Hoho, vanavond toch? Of heb je wilde plannen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef DiabloSam het volgende:
Mocht er btw iemand zijn die van gitaar muziek houd (akoestisch)...
geniet ervan, fijne avond iedereen en morgen aflevering 5!
Tot straksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef DiabloSam het volgende:
Mocht er btw iemand zijn die van gitaar muziek houd (akoestisch)...
geniet ervan, fijne avond iedereen en morgen aflevering 5!
DS mag vanavond met Jair knuffelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoho, vanavond toch? Of heb je wilde plannen?![]()
Uitgestuiterd. Er is iemand van elleboog overleden en ik voel me vreselijk...quote:
minder, was het onverwacht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uitgestuiterd. Er is iemand van elleboog overleden en ik voel me vreselijk...
geheel onverwachts, vanochtend dood gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte daar. Heb je al veel contact gehad met je mede elleboog genoten?
In ieder geval een virtuele knuffel van mij.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geheel onverwachts, vanochtend dood gevonden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geheel onverwachts, vanochtend dood gevonden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee alleen mn broer gesproken... Ik ben even helemaal kwijt wat ik denk enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte daar. Heb je al veel contact gehad met je mede elleboog genoten?
In ieder geval een virtuele knuffel van mij.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee alleen mn broer gesproken... Ik ben even helemaal kwijt wat ik denk enzo
niet van mijn leeftijd, als je dat bedoelt, een stuk ouder. Nog steeds geen doodgaan leeftijd desalnietteminquote:
Sterkte PS!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet van mijn leeftijd, als je dat bedoelt, een stuk ouder. Nog steeds geen doodgaan leeftijd desalniettemin
Hoezo kan je er niet bij zijn dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het zo lastig dat ik niet bij bijvoorbeeld de herdenkingsdienst kan zijn die ze organiseren
uhm ik zit net iets te ver wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo kan je er niet bij zijn dan?
Sorry ik heb niet alles gelezen....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhm ik zit net iets te ver weg
jah...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet alles gelezen....Ik dacht dat iemand op de campus was overleden.... Ja dan snap ik dat het moeilijk is.
Ik kan wel allemaal standaarddingen zeggen maar volgens mij heb je meer aan een bear hug....quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan wel allemaal standaarddingen zeggen maar volgens mij heb je meer aan een bear hug....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hee PS, vervelend dat je nu zo ver weg zit ja.... probeer maar een mooi herdenkingsmomentje voor jezelf te maken anders![]()
Zo atheïstisch opgevoed als ik ben, kwam ik er een paar jaar geleden achter dat het héél mooi is om een kaarsje ter nagedachtenis aan iemand te branden
Jij ook een bear hug van mij?quote:
Ja, die dienst valt precies tijdens een les, maar ik denk toch dat ik het ga doen. Fuck die les.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hee PS, vervelend dat je nu zo ver weg zit ja.... probeer maar een mooi herdenkingsmomentje voor jezelf te maken anders![]()
Zo atheïstisch opgevoed als ik ben, kwam ik er een paar jaar geleden achter dat het héél mooi is om een kaarsje ter nagedachtenis aan iemand te branden
Ja dat lijkt me ook erg mooi om te doen inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Katholieken doen dat ook. In Japan zetten ze een lampion(die de herinnering aan de overledene voorstelt) in het water en laten die dan afdrijven..... prachtig gezicht....
Sommige dingen moet je ook niet proberen te snappen denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet meer zo goed
Valt wel mee hoor. Gewoon een plankje met een theelichtje en dan een lampion erover kan al voldoende zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook erg mooi om te doen inderdaadalleen iets moeilijker te realiseren....
En kaarsje branden is idd erg katholiek. Ik heb het voor het eerst gedaan toen een geliefde docent overleed. De begrafenis viel in mijn vakantie, maar ik ging naar Rome, waar ik het jaar daarvoor met hem op excursie was geweest, dus heb ik in een van de toen bezochte kerken een kaarsje voor hem gebrand omdat hij katholiek was. Openbaringopa en oma kwamen ook meteen voorbij, en het was een heel fijn moment
En misschien dat je even naar de docent van die les gaat om het (deels) uit te leggen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is echt een mooi idee LB, thanks
Morgen meedoen met het NK Pubquiz in Zoetermeerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:27 schreef iamredleader het volgende:
Verder nog mensen met plannen dit weekend?
quote:
De docente had mijn essay gecontroleerd voor ik de officiele versie zou inleveren (vandaag). De essay ging over elleboog en mijn vroegste herinneringen daar, waar hij onvermidelijk bij hoort, dus dat was emotioneel en moeilijk. Ik heb de veranderingen die ze suggereerde aangebrachtmaar er wel bij vermeld wat er is gebeurd en dat ze eventuele onzorgvuldigheden me niet kwalijk moet nemen. Overigens was ze wel onder de indruk al van mijn eerste versie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En misschien dat je even naar de docent van die les gaat om het (deels) uit te leggen?
het circus waar ik jaren heb getraind en het afgelopen jaar heb gewerkt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef De_Hertog het volgende:
PS, heftig verhaal, sterkte met alles. Misschien kun je ook nog een tekst van jezelf opsturen om voor te laten lezen? Dan heb je nog een beetje het gevoel erbij te zijn wellicht.
Overigens, wat is de elleboog?
Ik heb nog steeds geen tijd gehad hem te lezen, sorry..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik tussendoor even vragen aan de mensen die een link naar mijn scriptie hebben gehad wat jullie ervan vonden? Begrijpelijk? Interessant? Nog vragen?
Het is wel zo'n beetje mijn leven geweest de afgelopen 2 jaar
Dank je. Ik kom hier nog niet zo lang, ken de verhalen van iedereen nog niet zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het circus waar ik jaren heb getraind en het afgelopen jaar heb gewerkt...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen tijd gehad hem te lezen, sorry..Nogal chaotische weken geweest hier. Zodra ik hem heb gelezen komt er een uitgebreide recensie jouw kant op, beloofd
Snap ik. Ik ben eigenlijk ook heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dat ie nog niet gelezen is is natuurlijk helemaal niet ergmaar ik ben gewoon zo nieuwsgierig
Mijn beste tijd is 195 secondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:16 schreef Whiteguy het volgende:
Windows vista mijnenveger expert niveau. Nieuw record: 81 seconden.
Ik kan gaan slapen![]()
In principe niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:20 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Mijn beste tijd is 195 seconden![]()
Zit er verschil tussen XP mijnenveger en Vista mijnenveger?
Tast toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat sla ik niet af amigo!
Lekkerquote:
Eet smakelijk!quote:
Gaat helemaal goed komen.quote:
Wow.... een burger maatje Bob Sapp....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen.
Zullen we deze laten maken als lunch?
[ afbeelding ]
Schitterend. De volgende keer dat ik in de VS ben ga ik zeker zo'n grote burger bestellen. Al is het alleen maar om mee op de foto te gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow.... een burger maatje Bob Sapp....
Misschien samen met je platoon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schitterend. De volgende keer dat ik in de VS ben ga ik zeker zo'n grote burger bestellen. Al is het alleen maar om mee op de foto te gaan.![]()
Op krijg ik 'm toch niet.
Dan moeten er wel een paar meer besteld worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien samen met je platoon?
Opleiding Giant Burgers eten....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten er wel een paar meer besteld worden.
Maar helaas komt het niet vaak voor dat we met een compleet peloton naar de VS gaan. Meestal zijn het de mensen met een specialistische functie die daar een opleiding gaan volgen.
Ik zal het opleidingsboek er eens op na slaan. Misschien bestaat die wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Opleiding Giant Burgers eten....
Zo niet dan is het wel wijs om die te starten. Ik denk dat je wel enige training moet krijgen in het weg werken van zo'n gevaarte..... en nog meer training om de kilootjes te veel weg te werken.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het opleidingsboek er eens op na slaan. Misschien bestaat die wel.
Klein beginnen. Deze gaat me misschien nu net wel lukken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo niet dan is het wel wijs om die te starten. Ik denk dat je wel enige training moet krijgen in het weg werken van zo'n gevaarte..... en nog meer training om de kilootjes te veel weg te werken.....
Ja dat moet geen probleem zijn idd....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klein beginnen. Deze gaat me misschien nu net wel lukken.
[ afbeelding ]
Ik krijg gewoon flink trek als ik al die foto's op google zie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat moet geen probleem zijn idd....
Eet je monitor niet op hoor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon flink trek als ik al die foto's op google zie.
Wees niet bang. Ik hou het bij het scherm aflikken.quote:
Ah gelukkig....zo'n scherm is nogal lastig verteerbaar.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik hou het bij het scherm aflikken.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik ga hier maar es slapen, eindelijk. Bizar dat tijdsverschil en bizar mijn leven. In elk geval, goeiemorgen voor jullie...
Weltrusten meis...... nogmaals sterkte!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik ga hier maar es slapen, eindelijk. Bizar dat tijdsverschil en bizar mijn leven. In elk geval, goeiemorgen voor jullie...
Ik weet het niet meer... Morgen zien we wel verder...quote:
Nog een bear hug dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... Morgen zien we wel verder...
Probeer idd eerst maar goed te slapen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... Morgen zien we wel verder...
Ik vertrouw de blik en grijns van die beer nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog een bear hug dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vertrouw de blik en grijns van die beer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vast familie van deze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vertrouw de blik en grijns van die beer niet
quote:
Heel kort hallo danquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:52 schreef Tanjaa het volgende:
Heel kortnoem het maar een tvp.
Moet alweer gaan eten.
Tips? Nee, nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook advies nodig, maar ik vrees dat ik daar de meiden voor nodig heb.....
Mijn vriendje komt vanavond weer thuis van zn congres, en dit weekend is min of meer de eerste 'verjaar'dag van ons samenwonenDus ik wil eigenlijk wel iets leuks/liefs maken of doen om het te vieren, maar ik ben niet zo creatief
Tips?
Je kunt gedachten lezen!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Och kom, mannen komen vaak toch aan met tips als: trek een leuk pakje aan en wacht m open dan willen we pics zien
Om door te gaan met het onderwerp van vanochtend;quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
I'm that good![]()
Nog andere tips dan Cobra?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om door te gaan met het onderwerp van vanochtend;
Een heerlijk en romantisch diner bij kaarslicht? Met natuurlijk zijn en/of jullie favoriete eten. Zelf maken natuurlijk.
Gala kleding verplicht. En vergeet niet een foto te maken voor in het plakboek.
Soms heb je nog wel wat aan de mannen qua ideeën.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind ik best gaaf! Hij komt alleen vannacht pas om 03:00 thuis ofzo, dus dat zou dan morgen zijn.... wel een leuk idee
Hoi (en doei?)quote:
Hoi Yuriquote:
Nope, heb mijn hele 'to do lijstje op zaterdag' afgewerkt.quote:
Ah, weekeind!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope, heb mijn hele 'to do lijstje op zaterdag' afgewerkt.
Morgen weer..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, weekeind!
Nu kun je met een gerust hart aan het werk bij McD.
Een lange werkdag?quote:
12 tot 7quote:
Ik heb het Muiderslot wel eens gezien.quote:
LB heeft de gouden tip al gekregen.quote:En heb geen ervaring met bindingsangst of leuke romantische samenwoonideetjes
Zo laat? Geen stappers die komen ontbijten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
12 tot 7Normaal niet zo erg, maar op zondag wel. De rush begint dan al om 3 uur ofzo.
Jawel, om 12 uur is een kleine rush. Dat is nooit zo druk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo laat? Geen stappers die komen ontbijten?
Mag je geen rolschaatsen aan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jawel, om 12 uur is een kleine rush. Dat is nooit zo druk.
Op een doordeweekse dag begint de avondrush pas om 6 uur, maar op zondag al om 3 uur. Dus, dat zijn 4 uurtjes rennen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het Muiderslot wel eens gezien.
Dat zou echt leuk zijnquote:
Ah. Dus niet het castle waar jij het over hebt.quote:
Klinkt goed. Wanneer is het op de kijkbuis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Een tvserieOver een misdaadschrijver die gaat samenwerken met een detective. Ken het verder niet, maar volgens de Trosgids is het een goede serie
Flink trainen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijnMaar jammer genoeg niet..
Volgens mij is het ook niet zo handig. In de keuken bij de fritures is het spekglad dus als ik daar ga rolschaatsen ga ik gegarandeerd op mijn plaat
Als het maar niet langer dan een uur duurt, anders mis ik Triana.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Donderdag, SBS6 meen ik. Kan me vergissen
Vanaf 8 oktober 20.30u, op SBS 6 inderdaad
Nice!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Een tvserieOver een misdaadschrijver die gaat samenwerken met een detective. Ken het verder niet, maar volgens de Trosgids is het een goede serie
Zekers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Vanaf dinsdagIk heb er al 2 opzitten
![]()
Als ik de info over Castle een beetje lees lijkt het wel de zoveelste detectiveserie te zijn, maar soit, de hoofdrolspeelster is wel aardige eye-candy
LB, het geeft niet dat je niet bijgelezen bent, we zoenen inderdaad wel, en just fyi, de eerste avond die we echt met z'n 2en afspraken bleef ik wel slapen, niks meer gebeurt dan zoenen want we willen het rustig aan doen (dat is waaruit ik mijn conclusie trek dat ze dus iets serieus wil). Het ging me niet om dat ik niet meteen mee naar huis mocht ofzo, want als je moe bent en moet slapen, so be it. Maar dat de avond een beetje vaag verliep en ze soms juist wel close deed en op andere momenten juist niet dat zit me een beetje dwars...verder moet het bij mij ook nog bezinken, uiteindelijk was het namelijk wel een gezellige avondquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
DS, ik begrijp uit je verhaal niet helemaal hoe het zit (en heb de laatste tijd niet actief bijgelezen), maar jullie zoenen wel enzo? En ik weet niet hoe oud zij is, maar het is toch niet heel vreemd om niet meteen met elkaar mee naar huis te gaan?Rustig aan doen lijkt me niet helemaal hetzelfde als aan het lijntje houden... maar als je het gevoel hebt dat je aan het lijntje gehouden wordt moet je misschien een andere oorzaak voor dat gevoel zoeken...
Tot zover mijn advies, maar ik ben ook zeker geen expert (heb niet bepaald bindingsangst)
Ik heb oorbellen, telt datquote:
Nou, ik had er net een vraagje over geplaatst bij akqquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not really, ik loop al 10 jaar met een fake neusring
Wil jij er een laten zetten?
Dat vind ik altijd heel freakyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik had er net een vraagje over geplaatst bij akqmaar het is al opgelost.
Wat vind je van.. ik weet niet hoe ze heten:
Het zijn diamantjes die min of meer permanent op je huid zitten, bij de pols of op je borstbeen. Ze kunnen er alleen uitgehaald worden door een piercer.
Ik vind ze freaky bij het borstbeenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd heel freakysorry
Surface piercings..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn ook mensen die een piercing ónder de huid laten zetten. Dat vind ik freakier dan zo'n steentje eerlijk gezegd
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
OMG mensen die dat doen sporen ECHT niet![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu twee, jij hebt er 1?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik overweeg nog wel steeds om nog een paar gaatjes in mn oren erbij te laten schietenvind 2 gaatjes boven elkaar altijd erg stoer staan
Ja, gewoon in elk oor 1 oorbel dusquote:
Ik heb mijn tweede gaatjes voor 10 euro laten doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, gewoon in elk oor 1 oorbel dusen ik wil er graag nog een stel bij.... wat kost dat ongeveer?
Het moet nog winter worden, maar jij besluit je alvast op te warmen voor het komende schaatsseizoen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga komende dinsdag schaatsen![]()
En dan voortaan elke week
Och.... het is vast pijnlijk op het moment van zetten, maar bloed laten prikken is ook niet prettig maar ben je de seconde erna vergetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Etcetera het volgende:
DunnoWeet wel dat als er kraakbeen zit op het punt waar je wilt laten schieten het nogal pijnlijk kan zijn
In het oorlelletje doet geen pijn ^^quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och.... het is vast pijnlijk op het moment van zetten, maar bloed laten prikken is ook niet prettig maar ben je de seconde erna vergeten
Enneuh, een spiraaltje laten zetten is vast pijnlijker
Bij mij dus welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
In het oorlelletje doet geen pijn ^^
Ah kijk, dat is erg goed te doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede gaatjes voor 10 euro laten doenLigt eraan waar je gaat denk ik.
Dan heeft de persoon die jouw gaatjes geschoten heeft iets fout gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij dus welDe tweede gaatjes zaten blijkbaar iets te hoog ofzo, er zat in elk geval kraakbeen en daar heb ik nog wel een tijdje last van gehad
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is erg goed te doen
Het Oortje hier schiet ook gaatjes, daar ga ik maar eens even heen![]()
ach, ze zitten nou toch weer dichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon die jouw gaatjes geschoten heeft iets fout gedaanWant in een oorlelletje zit geen kraakbeen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het moet nog winter worden, maar jij besluit je alvast op te warmen voor het komende schaatsseizoen?
Ik ben of was wel goed in skeeleren, maar schaatsen heb ik nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
De ijsbaan heeft vandaag zijn deuren alweer geopend, ik ben er klaar voor
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben of was wel goed in skeeleren, maar schaatsen heb ik nooit geprobeerd.
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girlquote:
Zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girl
And a Pizza Place.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girl
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet toen je klein was, op houtjes enzo?
jaa heb ik!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
meis, wat een verhaal
![]()
Als je wil kletsen, bel gerustEn als je skype hebt, kun je Jair via de webcam zien
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa heb ik!
Fuck my life op dit moment, gister mijn knie verdraaid ofzo, in elk geval ging er iets mis wat er wel vaker misgaat, maar normaal leg ik er dan ijs op. Gisteren was ik aangeschoten en met die jongen aan het praten dus deed er niks mee. Nu pijnen kan bijna niet lopen en mijn roommate is weer es niet thuisgekomen. lekker is dat
maar ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen...
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?quote:
Ja, maar al zo'n dertien jaar geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?
Oepsie!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, maar al zo'n dertien jaar geleden
dacht ik alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oepsie!Ik was even vergeten dat ik het toenstraks met ladyblack erover had.
Het was voor mij bedoeld, dus: nee, ik ben uiteindelijk boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast familie van deze.
[ afbeelding ]
Ik zou hier bijna dubbelzinnige dingen bij gaan denkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope, heb mijn hele 'to do lijstje op zaterdag' afgewerkt.
Niet op die manier neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou hier bijna dubbelzinnige dingen bij gaan denken
Nah, dan zou ik je strafbaar makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik niet op de lijst stond![]()
Ach, jij zat toch dicht bij Duitsland ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, dan zou ik je strafbaar makenDat doe ik liever niet.
Even even serieus: Op die lijst stonden alleen dingen als;
Dvd's terugbrengen, tas halen, hondjes uitlaten, broer uit zijn bed rammelen etc..
Helleu!quote:
Ha meis al weer beter?quote:
Voor zo ver ik beter kan zijnquote:
Sterf van de pijn aan mijn enkel..... maar verder alles goed!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Voor zo ver ik beter kan zijnEn hoe is het met jou?
Ik heb ooit mijn ex verrast door op onze anniversary ala Ross Gellar haar te verrassen met een picknick op haar werk.... Gelukkig reageerde mijn ex wel enthousiast.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook advies nodig, maar ik vrees dat ik daar de meiden voor nodig heb.....
Mijn vriendje komt vanavond weer thuis van zn congres, en dit weekend is min of meer de eerste 'verjaar'dag van ons samenwonenDus ik wil eigenlijk wel iets leuks/liefs maken of doen om het te vieren, maar ik ben niet zo creatief
Tips?
Mijn ex zat toen met 3 andere aan desk.....maar ze vond het wel heel leuk. We zijn wel naar het nabij gelegen parkje gegaan om te picknicken hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, dat is wel cool, maar dat durf ik niet![]()
Mn lief zit met nog iemand op een kamer, en alle collega's daar zijn ook best nieuwsgierig![]()
Ik heb een beetje voor de makkelijke weg gekozen: het huis opgeruimd, lekker ontbijt gekocht (met dat kaarsje dus) en voor morgen lekker eten en een flesje champagne
Enneuh, onze logé slaapt (als het goed is) vannacht voor het eerst in zn nieuwe huis.....
En wat zeiden die drie andere exen daar van ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn ex zat toen met 3 andere aan desk.....maar ze vond het wel heel leuk. We zijn wel naar het nabij gelegen parkje gegaan om te picknicken hoor.
Oei beterschap PS! Nu zitten we dus samen met een pijnlijk been......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
score: scheurtje in mijn knieband en "eindelijk"artritis geconstateert.
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je beenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei beterschap PS! Nu zitten we dus samen met een pijnlijk been......
Atritis, da's niet zo bestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
score: scheurtje in mijn knieband en "eindelijk"artritis geconstateert.
Dank je. Ach ik denk dat iedereen zijn leven soms op een slechte b-film vind lijken....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je been
Dan moet ik wel blij zijn met mijn huisarts. Die had me al een jaar geleden gewaarschuwd voor mijn enkel.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Atritis, da's niet zo best
Wel typisch toch he, dat dat in Amerika dan bij je eerste bezoek aan een arts geconstateerd wordt... Nederlandse artsen zijn soms toch ook zo stug
(mijn huisarts heeft me ook meermaals afgewimpeld toen ik met gewrichtsklachten kwam)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je been
Jongens toch, niet zó depressief posten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je. Ach ik denk dat iedereen zijn leven soms op een slechte b-film vind lijken....
Ik ben niet depressief hoor maar baal er gewoon van dat ik met pijn rondloop.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Jongens toch, niet zó depressief posten!
Remember, always look on the bright side of life
Het was al wel mijn tweede bezoek hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Atritis, da's niet zo best
Wel typisch toch he, dat dat in Amerika dan bij je eerste bezoek aan een arts geconstateerd wordt... Nederlandse artsen zijn soms toch ook zo stug
(mijn huisarts heeft me ook meermaals afgewimpeld toen ik met gewrichtsklachten kwam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |