quote:
De docente had mijn essay gecontroleerd voor ik de officiele versie zou inleveren (vandaag). De essay ging over elleboog en mijn vroegste herinneringen daar, waar hij onvermidelijk bij hoort, dus dat was emotioneel en moeilijk. Ik heb de veranderingen die ze suggereerde aangebrachtmaar er wel bij vermeld wat er is gebeurd en dat ze eventuele onzorgvuldigheden me niet kwalijk moet nemen. Overigens was ze wel onder de indruk al van mijn eerste versie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En misschien dat je even naar de docent van die les gaat om het (deels) uit te leggen?
het circus waar ik jaren heb getraind en het afgelopen jaar heb gewerkt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef De_Hertog het volgende:
PS, heftig verhaal, sterkte met alles. Misschien kun je ook nog een tekst van jezelf opsturen om voor te laten lezen? Dan heb je nog een beetje het gevoel erbij te zijn wellicht.
Overigens, wat is de elleboog?
Ik heb nog steeds geen tijd gehad hem te lezen, sorry..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik tussendoor even vragen aan de mensen die een link naar mijn scriptie hebben gehad wat jullie ervan vonden? Begrijpelijk? Interessant? Nog vragen?
Het is wel zo'n beetje mijn leven geweest de afgelopen 2 jaar
Dank je. Ik kom hier nog niet zo lang, ken de verhalen van iedereen nog niet zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het circus waar ik jaren heb getraind en het afgelopen jaar heb gewerkt...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen tijd gehad hem te lezen, sorry..Nogal chaotische weken geweest hier. Zodra ik hem heb gelezen komt er een uitgebreide recensie jouw kant op, beloofd
Snap ik. Ik ben eigenlijk ook heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dat ie nog niet gelezen is is natuurlijk helemaal niet ergmaar ik ben gewoon zo nieuwsgierig
Mijn beste tijd is 195 secondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:16 schreef Whiteguy het volgende:
Windows vista mijnenveger expert niveau. Nieuw record: 81 seconden.
Ik kan gaan slapen![]()
In principe niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:20 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Mijn beste tijd is 195 seconden![]()
Zit er verschil tussen XP mijnenveger en Vista mijnenveger?
Tast toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat sla ik niet af amigo!
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |