Aflevering 5 I guess...
Gisteravond naar het feest gegaan, ze was al binnen en vroeg of ik mee naar boven wilde (waar wat live muziek gespeeld werd) dus ik ging mee. Half uurtje genoten van de muziek en zijn weer naar beneden gegaan, sfeer was goed en we hadden het gezellig. Ze vertelde me dat een van de vriendinnen niet meer zou komen, en dat ze niks had gehoord van de andere vriendin ofwel, mijn avond leek er wat duidelijker uit te gaan zien, ze wist in ieder geval nog niet wat ze verder ging doen.
Terug naar beneden om met wat gemeenschappelijke vrienden in het cafe wat te gaan drinken, was erg gezellig maar ik vroeg me ondertussen wel af wat er nou verder ging gebeuren. Had ondertussen haar al een week niet gezien en echt tijd om te praten hadden we nog niet gehad. Rond een uur of 2 gingen we er beide vandoor, en na een voorstel van mij (om naar haar of mijn huis te gaan) vertelde ze dat ze toch maar alleen ging slapen vannacht, en onze wegen splitsten zich daar. Heb redelijk lekker geslapen maar lag voordat ik in slaap viel toch wel te piekeren...Houd ze me aan het lijntje? Wat zoekt zij? Is ze bereid om een relatie uberhaupt aan te gaan, of vind ze het leuk zoals het nu is en heeft ze geen verdere bedoelingen? Heeft ze door hoe ik me over het hele verhaal voel? Of ten slotte, maak ik me weer eens teveel zorgen...
Ik denk in ieder geval, dat ik zsm met haar wil afspreken om er toch maar echt over te praten, als ze het langzaam aan wil blijven doen dan wil ik toch wel een beetje weten waar we het dan over hebben. En als ze me aan het lijntje heeft gehouden, dan weet ik niet of ik dat haar kwalijk neem. Maar ik vind dat ik het recht heb om te weten hoe ze erover denkt, want of ze het nou wil of niet, ze heeft met mijn gevoelens te maken, en zelfs de gevoelens zijn nu confused...
Hoop dat jullie (AKQ SC-ers) me wat kunnen vertellen over meiden met bindingsangst, want zoals je leest...ik heb er geen ervaring mee. Vielleicht een aflevering 6 binnenkort, I'll keep you posted.
I know this sounds insane. But this is an insane world.