Ik ben of was wel goed in skeeleren, maar schaatsen heb ik nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
De ijsbaan heeft vandaag zijn deuren alweer geopend, ik ben er klaar voor
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben of was wel goed in skeeleren, maar schaatsen heb ik nooit geprobeerd.
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girlquote:
Zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girl
And a Pizza Place.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken 'm eerder als Johnny van Two Guys and a Girl
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik ga hier maar es slapen, eindelijk. Bizar dat tijdsverschil en bizar mijn leven. In elk geval, goeiemorgen voor jullie...
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet toen je klein was, op houtjes enzo?
jaa heb ik!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
meis, wat een verhaal
![]()
Als je wil kletsen, bel gerustEn als je skype hebt, kun je Jair via de webcam zien
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa heb ik!
Fuck my life op dit moment, gister mijn knie verdraaid ofzo, in elk geval ging er iets mis wat er wel vaker misgaat, maar normaal leg ik er dan ijs op. Gisteren was ik aangeschoten en met die jongen aan het praten dus deed er niks mee. Nu pijnen kan bijna niet lopen en mijn roommate is weer es niet thuisgekomen. lekker is dat
maar ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen...
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?quote:
Ja, maar al zo'n dertien jaar geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?
Oepsie!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, maar al zo'n dertien jaar geleden
dacht ik alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oepsie!Ik was even vergeten dat ik het toenstraks met ladyblack erover had.
Het was voor mij bedoeld, dus: nee, ik ben uiteindelijk boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heb je nou oorbellengaatjes laten schieten?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast familie van deze.
[ afbeelding ]
Ik zou hier bijna dubbelzinnige dingen bij gaan denkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope, heb mijn hele 'to do lijstje op zaterdag' afgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |