Niet op die manier neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou hier bijna dubbelzinnige dingen bij gaan denken
Nah, dan zou ik je strafbaar makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik niet op de lijst stond![]()
Ach, jij zat toch dicht bij Duitsland ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, dan zou ik je strafbaar makenDat doe ik liever niet.
Even even serieus: Op die lijst stonden alleen dingen als;
Dvd's terugbrengen, tas halen, hondjes uitlaten, broer uit zijn bed rammelen etc..
Helleu!quote:
Ha meis al weer beter?quote:
Voor zo ver ik beter kan zijnquote:
Sterf van de pijn aan mijn enkel..... maar verder alles goed!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Voor zo ver ik beter kan zijnEn hoe is het met jou?
Ik heb ooit mijn ex verrast door op onze anniversary ala Ross Gellar haar te verrassen met een picknick op haar werk.... Gelukkig reageerde mijn ex wel enthousiast.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook advies nodig, maar ik vrees dat ik daar de meiden voor nodig heb.....
Mijn vriendje komt vanavond weer thuis van zn congres, en dit weekend is min of meer de eerste 'verjaar'dag van ons samenwonenDus ik wil eigenlijk wel iets leuks/liefs maken of doen om het te vieren, maar ik ben niet zo creatief
Tips?
Mijn ex zat toen met 3 andere aan desk.....maar ze vond het wel heel leuk. We zijn wel naar het nabij gelegen parkje gegaan om te picknicken hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, dat is wel cool, maar dat durf ik niet![]()
Mn lief zit met nog iemand op een kamer, en alle collega's daar zijn ook best nieuwsgierig![]()
Ik heb een beetje voor de makkelijke weg gekozen: het huis opgeruimd, lekker ontbijt gekocht (met dat kaarsje dus) en voor morgen lekker eten en een flesje champagne
Enneuh, onze logé slaapt (als het goed is) vannacht voor het eerst in zn nieuwe huis.....
En wat zeiden die drie andere exen daar van ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn ex zat toen met 3 andere aan desk.....maar ze vond het wel heel leuk. We zijn wel naar het nabij gelegen parkje gegaan om te picknicken hoor.
Oei beterschap PS! Nu zitten we dus samen met een pijnlijk been......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
score: scheurtje in mijn knieband en "eindelijk"artritis geconstateert.
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je beenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei beterschap PS! Nu zitten we dus samen met een pijnlijk been......
Atritis, da's niet zo bestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
score: scheurtje in mijn knieband en "eindelijk"artritis geconstateert.
Dank je. Ach ik denk dat iedereen zijn leven soms op een slechte b-film vind lijken....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je been
Dan moet ik wel blij zijn met mijn huisarts. Die had me al een jaar geleden gewaarschuwd voor mijn enkel.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Atritis, da's niet zo best
Wel typisch toch he, dat dat in Amerika dan bij je eerste bezoek aan een arts geconstateerd wordt... Nederlandse artsen zijn soms toch ook zo stug
(mijn huisarts heeft me ook meermaals afgewimpeld toen ik met gewrichtsklachten kwam)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn leven is wel redelijk FML waardig nu he. Jij ook sterkte met je been
Jongens toch, niet zó depressief posten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je. Ach ik denk dat iedereen zijn leven soms op een slechte b-film vind lijken....
Ik ben niet depressief hoor maar baal er gewoon van dat ik met pijn rondloop.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Jongens toch, niet zó depressief posten!
Remember, always look on the bright side of life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |