Ik heb oorbellen, telt datquote:
Nou, ik had er net een vraagje over geplaatst bij akqquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not really, ik loop al 10 jaar met een fake neusring
Wil jij er een laten zetten?
Dat vind ik altijd heel freakyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik had er net een vraagje over geplaatst bij akqmaar het is al opgelost.
Wat vind je van.. ik weet niet hoe ze heten:
Het zijn diamantjes die min of meer permanent op je huid zitten, bij de pols of op je borstbeen. Ze kunnen er alleen uitgehaald worden door een piercer.
Ik vind ze freaky bij het borstbeenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd heel freakysorry
Surface piercings..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn ook mensen die een piercing ónder de huid laten zetten. Dat vind ik freakier dan zo'n steentje eerlijk gezegd
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
OMG mensen die dat doen sporen ECHT niet![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu twee, jij hebt er 1?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik overweeg nog wel steeds om nog een paar gaatjes in mn oren erbij te laten schietenvind 2 gaatjes boven elkaar altijd erg stoer staan
Ja, gewoon in elk oor 1 oorbel dusquote:
Ik heb mijn tweede gaatjes voor 10 euro laten doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, gewoon in elk oor 1 oorbel dusen ik wil er graag nog een stel bij.... wat kost dat ongeveer?
Het moet nog winter worden, maar jij besluit je alvast op te warmen voor het komende schaatsseizoen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga komende dinsdag schaatsen![]()
En dan voortaan elke week
Och.... het is vast pijnlijk op het moment van zetten, maar bloed laten prikken is ook niet prettig maar ben je de seconde erna vergetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Etcetera het volgende:
DunnoWeet wel dat als er kraakbeen zit op het punt waar je wilt laten schieten het nogal pijnlijk kan zijn
In het oorlelletje doet geen pijn ^^quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och.... het is vast pijnlijk op het moment van zetten, maar bloed laten prikken is ook niet prettig maar ben je de seconde erna vergeten
Enneuh, een spiraaltje laten zetten is vast pijnlijker
Bij mij dus welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
In het oorlelletje doet geen pijn ^^
Ah kijk, dat is erg goed te doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede gaatjes voor 10 euro laten doenLigt eraan waar je gaat denk ik.
Dan heeft de persoon die jouw gaatjes geschoten heeft iets fout gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij dus welDe tweede gaatjes zaten blijkbaar iets te hoog ofzo, er zat in elk geval kraakbeen en daar heb ik nog wel een tijdje last van gehad
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is erg goed te doen
Het Oortje hier schiet ook gaatjes, daar ga ik maar eens even heen![]()
ach, ze zitten nou toch weer dichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon die jouw gaatjes geschoten heeft iets fout gedaanWant in een oorlelletje zit geen kraakbeen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het moet nog winter worden, maar jij besluit je alvast op te warmen voor het komende schaatsseizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |