Goudenouwe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
I blame you for the moonlit sky
and the dream that died
with the eagle's flight
Ik hoorde hem zojuist op de radio.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
I blame you for the moonlit sky
and the dream that died
with the eagle's flight
Vast wel.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Willen jullie me nooit meer zo achter laten? Ik zat nog in het vorige topic.
Ja, ik heb 'm net opgezocht en beluisterd op Youtube. Maar het liet geen belletje rinkelen.quote:
Ach schatje tochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Willen jullie me nooit meer zo achter laten? Ik zat nog in het vorige topic.
Wat een lekker wijf is het toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe niet zo ruig man, met je avatar.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach schatje tochzat je opgesloten!
quote:Ted: Don't say schatje. You're too liberal with the word schatje.
Ja, jullie hadden hem op slot gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach schatje tochzat je opgesloten!
Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm net opgezocht en beluisterd op Youtube. Maar het liet geen belletje rinkelen.
Deze wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm net opgezocht en beluisterd op Youtube. Maar het liet geen belletje rinkelen.
Met dit talent zou je iets moeten gaan doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb twee nieuwe dichtjes die nergens op slaan.
De 42-jarige vrijgezel die bij zijn vader woont
hij weet alleen van eenzaamheid niet dat het zijn moeder is.
De overeenkomst tussen meeuwen en tenten
is hier niet te vinden.
Noem het geen (ge)dichtjes, noem het absurdisme en jezelf Kamagurka.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
is hier niet te vinden.
Ook geen belletje. Wel bij deze:quote:
Bitch, het is dichtkunst. Alleen anders dan de doorsnee dichtkunst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem het geen (ge)dichtjes, noem het absurdisme en jezelf Kamagurka.
How about I ring that bell for ya?!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch, het is dichtkunst. Alleen anders dan de doorsnee dichtkunst.
ruig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo ruig man, met je avatar.
Gaat dat over mijn dichtjes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
De eerste is wel goed, trouwens.
De tweede vind ik meer een... 'trucje'.
Ik vind ze grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
is hier niet te vinden.
http://instantrimshot.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
Een gesloten museum. Dat is pas dichtkunst.
Heb je de rest wel eens gelezen? ):quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, over de pijpbeurten die BobbyB me gisteren gaf.
Ja.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, over de pijpbeurten die BobbyB me gisteren gaf.
Je smiley staat verkeerd om.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je de rest wel eens gelezen? ):
Welke rest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je de rest wel eens gelezen? ):
Ze staan bij je blog van 18 september 2008, niks nieuws aan dus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
is hier niet te vinden.
Die update ik elke week...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze staan bij je blog van 18 september 2008, niks nieuws aan dus!![]()
![]()
:R!!!1
Alleen de eerste en de een-na-laatste zijn echtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://sannawantsacat.blogspot.com/
ze moest plek maken voor mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
SANNA HEEFT ME VAN HAAR HYVES GETIEFD!(U)
Het is donker buitenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen de eerste en de een-na-laatste zijn echt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
SANNA HEEFT ME VAN HAAR HYVES GETIEFD!(U)
Terecht, zeg ik je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
WTF, WD!![]()
Je hebt me van je hyves getiefd! En wel jordeeeh en NG erop laten staan, hè.![]()
R:!1!1!!! FFFFFFUUU!!U!
Sowieso vrouwen met tieten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
BOEIEND, IK HOEF HAAR TOCH NIET MEER.![]()
MET HAAR TIETEN!
Waarom precies om 4 uur?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Devvie het volgende:
Mensen die mij anoniem bellen wanneer dat even niet uitkomt, dan vraag ik ze terug te bellen om 4uur.. en dan bellen ze niet
owquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het tijd voor cup-a-soup. KFC
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het tijd voor cup-a-soup.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
quote:
quote:
EW EW EW.. EW.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou andijviestamppot met ananas lekker zijn?
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee. Bij zuurkool wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je blijft hangen.quote:
Omdat dat lekker isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?
Frikandel met slagroom dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik vind zuurkool: EW EW EW EW. EWquote:
nee, geen picsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
mn zusje is toch ook lekker..die flikker ik toch ook niet door het eten?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frikandel met slagroom dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is gewoon zo. Men flikkert overal maar ananas bij (pizza!), terwijl het gewoon... niet hoort!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
mn zusje is toch ook lekker..die flikker ik toch ook niet door het eten?
Niet als je het goed klaarmaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool: EW EW EW EW. EW
Ik heb het toch niet over een pizza hawai.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is gewoon zo. Men flikkert overal maar ananas bij (pizza!), terwijl het gewoon... niet hoort!
Pizza hawaiiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is gewoon zo. Men flikkert overal maar ananas bij (pizza!), terwijl het gewoon... niet hoort!
Of dubbel i.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een pizza hawai.
(Met puntjes op de i)
Ik lust ook geen chili con carne, maar ik geloof echt niet dat als je het op een bepaalde manier klaar maakt, dat ik het dan wel lust.quote:
Ik heb het over alles waar ananas bij gegooid wordt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een pizza hawai.
(Met puntjes op de i)
Duitse s.quote:
Noem meer voorbeelden dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het over alles waar ananas bij gegooid wordt!
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten!
Alles. Ananas is nergens lekker bij, behalve bij fruit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem meer voorbeelden dan.
Zuurkoolstamppot doelde ik op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust ook geen chili con carne, maar ik geloof echt niet dat als je het op een bepaalde manier klaar maakt, dat ik het dan wel lust.
Misschien chili con carne + stukjes frikandel en slagroom.
Poep!quote:
Gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Alles. Ananas is nergens lekker bij, behalve bij fruit.
Ananas is wel lekker in zoetzure saus met kip en rijst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Alles. Ananas is nergens lekker bij, behalve bij fruit.
Zal niet veel verschillen met die zuurkoolstamppot van je.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal niet veel verschillen met die zuurkoolstamppot van je.
WD, lieverd, ze pesten mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
Heaven is a place, a place where nothing ever happens.
- David Byrne
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:
Ananas uit de vriezer, voor jou?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Warme ananas.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik ga eten in een Grieks restaurant.
David Byrne. Zijn nummer zat gratis bij Windows XP.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
Heaven is a place, a place where nothing ever happens.
- David Byrne
Ja, want iets is warm of bevroren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ananas uit de vriezer, voor jou?
Talking Heads!quote:
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want iets is warm of bevroren.
Talking Heads, shitface.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
David Byrne. Zijn nummer zat gratis bij Windows XP.
Oke !quote:
Raar soort speelgoed.quote:
quote:
Ja, m'n tegoed is nu wel op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al 30 reacties via kamernet!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Gelukkig heb ik om foto's gevraagd dus kan ik de lelijkerds nu al dumpen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]Ik hoop dat al die mooie mensen stuk voor stuk irritante kutkneuzen zijn met een verrot innerlijk die een volslagen debiele indruk maken tijdens de kijkavonden.
Ik zo reacties bekijken met m'n huisgenoten, 2 jongensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]Ik hoop dat al die mooie mensen stuk voor stuk irritante kutkneuzen zijn met een verrot innerlijk die een volslagen debiele indruk maken tijdens de kijkavonden.
Die kun je veroveren in Groningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, ik heb niet gereageerd.Wat moet ik in Groningen?
Ik wil wel een plekje in jouw hart.
Daar moet je niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo reacties bekijken met m'n huisgenoten, 2 jongens:
Ik: Ooh zij klinkt wel aardig
Zij: *Kijkend naar foto*
Ik: Zij dan?
Zij: Bol hoofd
Ik: En zij?
Zij: LELIJK!
Ik: Waar hebben jullie mij op geselecteerd!?
Zij:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga zondag naar 500 Days of Summer.
En nee, ik doe niet aan die onnodige haakjes.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Omg, wat een jankerds.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Das wel een compliment hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Alsof dat niet overal zo gaat.quote:
Joh, alsof Bt dat zelf niet doorheeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een compliment hoor
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kun je veroveren in Groningen.
Ja, hoe tragisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof dat niet overal zo gaat.
Ik zo: WAT?quote:
Zeg, ben jij niet die ene die SC's terugleest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.
Ik zie nu echt twee mislukte players voor me die iets proberen bij elk meisje dat bij hen komt wonen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo: WAT?
Zij: Ja kom op uiterlijk telt wel mee..
Ik: Ja oke
Toen durfde ik niet verder te vragen
Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.
quote:
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die ene die SC's terugleest?
Ja maar zo zijn ze totaal nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie nu echt twee mislukte players voor me die iets proberen bij elk meisje dat bij hen komt wonen.
Nee, dat heeft ze niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, alsof Bt dat zelf niet doorheeft.
You've got my attentionquote:
Ik heb over je gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, hoezo?Werd ik door iemand herkend als de SC-teruglezer?
Elke man kijkt daarnaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn ze totaal niet! Dat is de grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Als ik er geld voor kreeg zou ik er ook over nadenken om te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Fuck you.
Ik ga waarschijnlijk volgende maand naar een concert.![]()
![]()
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die jongens zijn jou nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?
Serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik er geld voor kreeg zou ik er ook over nadenken om te gaan![]()
![]()
![]()
.
Jeetje, wat een lolbroeken zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drie euro en een meet and greet met dé SC-teruglezer®.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan wat voor prijs zat je te denken?
Maak er driehonderd van en ik ben je man.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Drie euro en een meet and greet met dé SC-teruglezer®.
True. Vooral als de mooie vrouw Bt is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination gaat zich altijd zo vreemd gedragen zodra het gesprek neigt naar mooie vrouwen en reacties van mannen daarop.
En wie mag dan de bruiloft betalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maak er driehonderd van en ik ben je man.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke man kijkt daarnaarJA logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vatten het echt allemaal verkeerd op hier!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?!
![]()
Otis2.0 heeft altijd de neiging mensen te vernederen, naar karaktertrekje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination gaat zich altijd zo vreemd gedragen zodra het gesprek neigt naar mooie vrouwen en reacties van mannen daarop.
fas, wat heb je daarop te zeggen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, ik zit gewoon stom te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA logisch.
[..]!
Weer wat geleerdquote:
Wát vatten we precies verkeerd op?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wist dat er een reactie over trouwen zou komenquote:
Vernederen? Daar herken ik mezelf niet in hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Otis2.0 heeft altijd de neiging mensen te vernederen, naar karaktertrekje.
Dat is wel waar ja. Heel defensief en agressief.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
The M$ Anthemquote:
Jaloeziequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Heel defensief en agressief.
Ik heb 't ook al 's eerder opgemerkt, maar toen kreeg ik de wind van voren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzoquote:
Inclusief dequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.Ik vond het al vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aardappels aanhet schillen btw
compact en kleverig.
Bij mij doet alleen het stukje met dries hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzo!
Bij mij niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het stukje met dries het
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
De helft heeft nog nooit van FOK! gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.![]()
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunen hun bekentenis dat 'uiterlijk meetelt' komen ze toch zo een beetje over op mij.
Ook al doen heel veel het, wat Ludo zei.
En dat vind ik dan ook wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.
Omdat Windows. Ha-Ha!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
quote:
Bij mij deed ie het net nog, het zal dus echt aan je eigen pc liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
![]()
Dan had je die bijl moeten kopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil ik gewoon geld uitgeven, ligt er niks leuks in de stad.
Come again?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerd
Op wie mag ik die bijl uittesten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan had je die bijl moeten kopen
op iedereen, behalve op mensen die je een beetje zielig vindtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Lamon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, vroeger gebruikte ik best vaak de Magic Wand Tool, maar dat gaat nu dus gewoon niet meer.En ik ben te lui om alles zelf uit te knippen.
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar ik wil gewoon dat de Magic Wand Tool weer normaal doet, in plaats van 90% van een plaatje selecteren als ik op een weinig voorkomende kleur in het plaatje klik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?
Dan mag je wel nog even een expand selection en dan smooth selection er overheen flikkeren wil je geen lelijk uitknipsel krijgen.
Ik zou gewoon de pen tool of anders "exctract" gebruiken
Er zijn twee stafjes:quote:
Verkapte doodsverwensing?quote:
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenquote:
Ondanks de beperkte opties, die ik duizend keer heb uit- en aangevinkt, blijkt er toch ergens een verscholen optie te zitten, want toen ik 'reset tool' deed, deed de Magic Wand Tool het weer wel. Ik weet niet aan welke instelling het dus lag dat het daarvoor zo vertieft was, maar goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn twee stafjes:
[ afbeelding ]
En voor de rest hoort hij het prima te doen bij deze instellingen:
[ afbeelding ]
Anders zou ik toch maar even een re-install doen
Nee, doe maar Paint of Paintshop Proquote:
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n schoonheid als jij heeft dat niet nodig, nee.
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenbij
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.
En wiens schuld is datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.
Ik ben beschikbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht inmiddels al weer lang.
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef Zotheid het volgende:
Grote brand in Leiden bij het Bio Science Park!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Die 3 dwaze dagen van de Bijenkorf slaan echt de ballen. Geven ze kortingen op producten die over het algemeen bij een andere winkel al veel goedkoper zijn. Consumenten
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
Uitstekend kerel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
quote:OEGSTGEEST - In een leegstaand schoolgebouw in Oegstgeest woedt op dit moment een zeer grote brand. De brandweer zet groots in, omdat er weinig water in de buurt is om de brand te blussen.
Omwonenden moeten ramen en deuren gesloten houden. De brandweer laat de brand gecontroleerd uitbranden, omdat het te gevaarlijk is om de school binnen te gaan.
In de school aan de Voscuyl, wordt geen les meer gegeven. Het gebouw staat op de lijst om gesloopt te worden.
Bij de brand kwam veel rook vrij. De rookwolken waren tot in Zoetermeer te zien.
NOU EN?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:41 schreef Zotheid het volgende:
Brand is niet in Leiden maar Oegstgeest
[..]
MIJN ZH-TWITTER, WAT DOE JE.quote:
Heb je ook pijntjes?quote:
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.quote:
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.
DDD?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!
Mensen die naar de DDD gaan.
Bizar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |