Waarom precies om 4 uur?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Devvie het volgende:
Mensen die mij anoniem bellen wanneer dat even niet uitkomt, dan vraag ik ze terug te bellen om 4uur.. en dan bellen ze niet
owquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het tijd voor cup-a-soup. KFC
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het tijd voor cup-a-soup.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
quote:
quote:
EW EW EW.. EW.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou andijviestamppot met ananas lekker zijn?
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee. Bij zuurkool wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je blijft hangen.quote:
Omdat dat lekker isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?
Frikandel met slagroom dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten mensen toch overal ananas bij flikkeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik vind zuurkool: EW EW EW EW. EWquote:
nee, geen picsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
mn zusje is toch ook lekker..die flikker ik toch ook niet door het eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |