UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
ligt ook nog heel erg aan welke tegenstander het is in de beker en hoe het programma daar omheen er uitziet. tegen de Graafschap, kwartfinale vorig jaar, was maar ¤ 10 omdat er 3 thuiswedstrijden in nog geen 2 weken waren...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tussen 10 en 15 euro denk ik voor een bekerduel, en een competitie rond de 20 euro![]()
ok. toch maar af en toe eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt ook nog heel erg aan welke tegenstander het is in de beker en hoe het programma daar omheen er uitziet. tegen de Graafschap, kwartfinale vorig jaar, was maar ¤ 10 omdat er 3 thuiswedstrijden in nog geen 2 weken waren...
je hebt toch nog 13 woorden bedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, heb ook even geen inspiratie van wat ik hier neer moet zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stuur maar een topic-report zodat een modje het aanpast...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt toch nog 13 woorden bedacht
Nee, dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuur maar een topic-report zodat een modje het aanpast...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook weer niet.
Kindertjes die vragen worden overgeslagen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik eis te worden opgenomen in de OP.
Verander de Fok! Wiki!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verander de Fok! Wiki!Eerst fitnessen. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
batsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Boooh!! Panzer! Zaterdag komen deze 3 snolletjes naar de Driehoek!
[ afbeelding ]
Wie: Djumbo
Waarom: Om de opening van Jumbo (die supermarkt ja) te vieren
hej de kolder in de kop?quote:
psv en boerenquote:
't Is nou eenmaal zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
psv en boeren
die associatie snap ik nog steeds niet
kap daar dan eens meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is nou eenmaal zo
verkapte niemand-weet-dat-eigenlijk-post
Nee, dat denken zij. En om stoer te doen noemen ze zichzelf superboeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kap daar dan eens mee
graafschap zijn boeren.
whahaha en psv dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat denken zij. En om stoer te doen noemen ze zichzelf superboeren.
falen is bij mij verliezenquote:
Nee, want ik ben hier nooitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
falen is bij mij verliezen
en dat zeg je ook alleen maar omdat psv voor staat. Als die niet voor stonden, dan was je hier niet
en wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij domineren het voetbal de afgelopen 10 jaar, dus wij zijn goed.
Waar waren jullie het afgelopen jaar dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij domineren het voetbal de afgelopen 10 jaar, dus wij zijn goed.
valt nogal tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want ik ben hier nooit
Ik ben erbij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Boooh!! Panzer! Zaterdag komen deze 3 snolletjes naar de Driehoek!
[ afbeelding ]
Wie: Djumbo
Waarom: Om de opening van Jumbo (die supermarkt ja) te vieren
Dat wij ons mogen noemen hoe we willenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat heeft dat er mee te maken?
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar waren jullie het afgelopen jaar dan?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wij ons mogen noemen hoe we willen
quote:Maar goed, in de 1000000
't zal wel, maar ik zie het nog niet echt.quote:keer dat ik bij PSV ben geweest, werd het iedere keer nog gezongen. Het hoort er gewoon bij.
Onder de hoede van Rutten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaar
Waar waren jullie voor vorig jaar?
Die ons tot nu toe op #1 heeft staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onder de hoede van Rutten.
beetje jammer dat je jezelf telkens onderuit haaltquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaar
Waar waren jullie voor vorig jaar?
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer dat je jezelf telkens onderuit haalt
Dat was bij Twente in het begin van Rutten ook. Maar dat takelde ook gauw af.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ons tot nu toe op #1 heeft staan
Twente op #1? Wanneer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij Twente in het begin van Rutten ook. Maar dat takelde ook gauw af.
Dat zei je welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op 1 wil ik niet zeggen, en zei ik overigens ook niet, maar ze gingen in het begin met Rutten goed, waarna het dus flink aftakelde.
Nee, dat zei ik niet. Zo interperteerde jij het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei je wel
Als reactie op mijn post
Lees eens goed terug dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Zo interperteerde jij het.
dan suggereer jij dat psv het hele seizoen op 1 heeft gestaan wat niet waar isquote:
Deed ik. Er staat nergens "Twente stond ook op 1 met Rutten."quote:
Tot nu toe welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan suggereer jij dat psv het hele seizoen op 1 heeft gestaan wat niet waar is
Wijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ik niet wie ons in moet halen
Dat denk ik niet. Twente varieert teveel in kracht en trefzekerheid.. PSV speelt veel regelmatiger.quote:
PSV takelt nog wel af. Twente is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Twente varieert teveel in kracht en trefzekerheid.. PSV speelt veel regelmatiger.
We zullen het zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PSV takelt nog wel af. Twente is onvoorspelbaar.
nietquote:
Twente is nu wel aan het kloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen het zienIk vind dat PSV juist beter gaat spelen
Twente is trouwens echt niet slecht ofzo, dat zeg ik echt niet
Ja, jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twente is nu wel aan het kloten.
jij bent echt een ramp om mee te discussiëren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de eerste 2 wedstrijden niet nee.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
dat hakballetje
jammer dat er geen goal uit kwam
Discussiëren we dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent echt een ramp om mee te discussiëren.
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben wel Eredivisie Live, maar ik hoor het op de radio
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.
Ik heb Eredivisie Live op mn kamerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.
Geluksvogelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
quote:
Nice, nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Mn ouders hebben abonnement gekregen, en dan gaat dat automatisch ook in op mijn kaart
ik kom wel een keer kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
tjah, die hebben nog wat goed te maken van de vorige keerquote:
mooiquote:
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat vies slecht
1-0 is heeeeeeeel gauw omgezet in 1-1 of 1-2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.
Niet als je al in de blessuretijd zit, en nog maar 20 seconden te gaan hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1-0 is heeeeeeeel gauw omgezet in 1-1 of 1-2
Jij niet alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al had ik van PSV wel wat meer doelpunten verwacht.
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.
Hoe ging dat bij Twente en AZ? Toen was er niet veel langer meer te gaan hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet als je al in de blessuretijd zit, en nog maar 20 seconden te gaan hebt
Ja, tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.
moest ajax vanavond ook nog?
Volgens mij niet. Waren maar 3 wedstrijden toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.
moest ajax vanavond ook nog?
Oke, I'll give you that one.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij Twente en AZ? Toen was er niet veel langer meer te gaan hoor.
Heerenveen moet ook nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Waren maar 3 wedstrijden toch?
quote:
jup. We kunnen het wel gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop niet dat er vanavond Nederlandse ploegen verliezen, winst zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal
Zeker, een Nederlandse finale zou leuk zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup. We kunnen het wel gebruiken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker, een Nederlandse finale zou leuk zijn.
dat klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie Twente en PSV nog wel ver komen, beide degelijke elftallen
PSV ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt.
ajax moet iets degelijker gaan spelen.
FCT staat eerste in de poule
gunstigquote:
Absoluut. Ben benieuwd naar Ajax nu, Anderlecht is toch wel een degelijke ploeg.quote:
ik ga eerst douchenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Absoluut. Ben benieuwd naar Ajax nu, Anderlecht is toch wel een degelijke ploeg.
trustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mwaa, ik ga slapen. Ik ben kapot.
Ajudeva
ow, hmm.quote:
Geluidquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zag het. even teletekst gekoekt.
heb jij ook beeld/geluid?
hoe vergaat het ze dan?quote:
Ajax met 11 man, Anderlecht 10, Anderlecht valt aan en ajax verdedigt werkelijk achterlijk slecht.quote:
wat een sufferds.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax met 11 man, Anderlecht 10, Anderlecht valt aan en ajax verdedigt werkelijk achterlijk slecht.
das knullig om zo op 't laatst nog iets tegen te krijgenquote:
Tsja, nu voegen we Ajax toe aan het rijtje:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das knullig om zo op 't laatst nog iets tegen te krijgen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, nu voegen we Ajax toe aan het rijtje:
-Twente
-AZ
-Ajax.
Ja, voorronde CL?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
maar volgens mij heeft FCT 0-0 gelijk gespeeld
owjah, op die fiets. kloptquote:
laat ze dan ook even bezorgen in de hoevequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:33 schreef Oldenzaal het volgende:
1 Patat met 1 Kroket 1 Kaassouflé aub!
Graag bezorgd in Oldenzaal!
Hahahaquote:
trustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Lapo! Ik ga namelijk slapen!!![]()
Kusjes!!
Lief zijn!!
je mist weinig hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb best veel gespam "gemist' ofniet
aah voetbal![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is dat je punctueel bent, want anders stond je met stip op de banlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie dit leest is gek haahahhaH!!111!!!!!11![]()
![]()
!1111!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trapte erin
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie dit leest is gek haahahhaH!!111!!!!!11![]()
![]()
!1111!!!!!!
Wat je zegt ben je zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Tong80, typisch voorbeeld van een levensfaler.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet netjes he, tong uitsteken. nou kan je een tong terug verwachten
* Incolumis roept tong80
Fokofilolisch was het toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Incolumis het volgende:
daarom, zodat Ratelslangetje kan zien dat de tong uitsteken alleen maar lijdt tot fokofiel gedrag
En dat terwijl jij ook de wedstrijd van PSV nog hebt gekeken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren meer posts dan Wouter
Volgens mij was de vorige keer lang geleden
jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ook de wedstrijd van PSV nog hebt gekeken?
(of was je tegelijkertijd aan het fokken?)
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Incolumis het volgende:
daarom, zodat Ratelslangetje kan zien dat de tong uitsteken alleen maar lijdt tot fokofiel gedrag
phew gelukkig, net zo imuun als een slang voor zijn eigen gif zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.Ik niet hoor. Ik ben imuun.
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.Ik niet hoor. Ik ben imuun.
Denk het niet. Jij dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
phew gelukkig, net zo imuun als een slang voor zijn eigen gif zeker?
binnenkort nog feestje pakken?
K*tquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.
Sorry.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.
Sorry.
quote:Op 02-09-2005 @ 13:23 schreef OpperFOKker:
Ik zal jullie vertellen waarom ik die FOKking psp wil winnen,omdat ik de opperfokker ben, ja je hoort me goed, DE OPPERFOKKER. Er is nog niemand zo fokkend geweest als ik, ik heb al sinds mijn geboorte een FOKvergunning, ik fok en fok en fok me suf. dagen lang, achter elkaar 247/7 FOK FOK FOK FOK FOK. Zo erg zelfs dat ik last heb van Fokkeritus, en nee niet de goedaardige variant, de echte hardcore modderfokking ongeneeselijke Fokeritus. waar je poep geel van word jn je haar van uit valt, ja mensen, zo erg is het. Ik heb geprobeerd af te kicken, maar helaas er bestaat nog een FA (Fokaholics Anonymous). Fokkerdefok zeg, ik word al weer helemaal fokkig als ik aan al dat gefok denk, beter dat er geen fokkertjes in de buurt zijn, want ik had ze allemaal een fok uit de pan gegeven, zeg maar. ff een grondige fokbeurt van de fokmeester, de OPPERFOKKER (aka Teh ÜberF0XX0R). Tja, en weet je, het was nooit mijn bedoeling, ik wilde braaf zijn, het rechte pad bewandellen, maar scheef is zo veel lekkerder, gewoon lekker fokken, je weet toch.
Anyhow, daarom dus, ik een psp, dank u, fok u en tot fokkens
tuulk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Denk het niet. Jij dan?![]()
[..]
K*t
fucking hell.quote:
Win een PlayStation Portable plus EA-game!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fucking hell.
waar heb je die vandaan gevist?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Win een PlayStation Portable plus EA-game!
Gegoogled op Fokeritus!
Binnenkort komt deze pagina ook op Google te staan, dus:
Hoooooooooi!!! MENSEN VAN GOOGLEEEEEEE![]()
geen last vanquote:
Ratelquote:
Dat woord bestaat dus alquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Win een PlayStation Portable plus EA-game!
Gegoogled op Fokeritus!
Binnenkort komt deze pagina ook op Google te staan, dus:
Hoooooooooi!!! MENSEN VAN GOOGLEEEEEEE![]()
ik weet niet wat hij heeft de laatste dagen, maar het lijkt me niet gezondquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij heeft de laatste dagen, maar het lijkt me niet gezond
En als je naar buiten kijkt zie je druilerig depri weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef Incolumis het volgende:
pff verveel me stierlijk hier op werk, niks te doen
waar werk je dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef Incolumis het volgende:
pff verveel me stierlijk hier op werk, niks te doen
Hallo haakon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef haakon het volgende:
goeiemorgen !
hier ben ik al lang niet meer geweest !
hoe isset hier menseee ?
godver, ik had moeite m'n lach in te houdenquote:
ja, oppassen dat we niet de 300 halenquote:
Dat zou toch wat zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, oppassen dat we niet de 300 halen
Haiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Allo Allo, Goedemorgen!
postopkrikkerquote:
Hengelo, met uitzicht op het spoor. ben CAD tekenaar, maar opdracht is al klaar dus niks te doenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
niks te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?quote:
Haha klopt! Die loopt redelijk vaak bij Bruins!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef haakon het volgende:
Ojah, Oldenzaal
wat had jij een foto van die mongol bij het slechte grappen topic gezet
die komt hier uit de buurt toch ? is wel es bij bruins
verrekte mongol !
niet echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef haakon het volgende:
nog tot kwartover2 naar school =[
dan pilsenlekkah weekend !
nog weekendplannen mensen ?
pijnlijk, pijnlijk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt.
waarschijnlijk alcoholloos thuis zitten
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
Heb je de buren wel gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je de buren wel gewaarschuwd?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?![]()
![]()
* Oldenzaal aai over de bol geeft
Brabandersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die brabanders hebben toch wel meer begrip voor een goed feestje, dus komt wel goed
gelijk goed gegoktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar dit is toch een tukker topic, of komt incolumis uit tukkerland en zijn/haar vriend/ vriendin uit brabandia.
Ja, en ik ging nét naar de winkelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo, anders regende het net knettershard ofzo
nergens last van gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ik ging nét naar de winkel
En nu schijnt de zon volop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zal wel behoorlijk eng voor je zijn geweest he ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in almelo ging het tekeer, zat in me auto en zag niks... Ja me ruitenwissers stonden aan.
das altijd fijnquote:
joah, doe d'r eens wat aanquote:
wel een mooie ruimtequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
waar is de muziek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
Onze DJ stond in de file, maar ze is er!!quote:
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Hmm... De muziek van Jordy van Loon valt niet bij iedereen in de smaak..
[ afbeelding ]
Hoezo vraag je of ik haar ken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!
Omdat jij in oldenzaal woont!, en misschien nog vaker bij gerard komtquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
Heb ik weer een feestje gemist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoehoeeeee!!! Het feest begint echt los te komen!!
[ afbeelding ]
Alleen......... Wie is die rechter!!
Heel mooi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
Hey Wouterquote:
Nee, vandaag niet.quote:
Hooooooiiiiiiquote:
Danielquote:
niet echt. gister begonnen aan m'n 10 daagse ontstekingsremmers toerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.Jij nog weekendplannen?
[..]
Hooooooiiiiii
Iets met je voet he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt. gister begonnen aan m'n 10 daagse ontstekingsremmers toer
jupquote:
Veel beterschap hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
heb het voetbal maar afgezegd, maar daar was de leider niet zo blij mee.
ow, dat lukt vast wel. heb d'r niet donders last van momenteel.quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vanavond personeelsfeest!, word lachen.
Begeleiden? beveiliging? Is bij de wilmersberg, nog nooit geweest, moet vet luxe zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Alweer?
En waar?![]()
Misschien moet ik je nog begeleiden, moet werken t/m 20:00
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zal wel behoorlijk eng voor je zijn geweest he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |