Discussiëren we dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent echt een ramp om mee te discussiëren.
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben wel Eredivisie Live, maar ik hoor het op de radio
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.
Ik heb Eredivisie Live op mn kamerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.
Geluksvogelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
quote:
Nice, nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Mn ouders hebben abonnement gekregen, en dan gaat dat automatisch ook in op mijn kaart
ik kom wel een keer kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
tjah, die hebben nog wat goed te maken van de vorige keerquote:
mooiquote:
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat vies slecht
1-0 is heeeeeeeel gauw omgezet in 1-1 of 1-2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |