Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer dat je jezelf telkens onderuit haalt
Dat was bij Twente in het begin van Rutten ook. Maar dat takelde ook gauw af.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ons tot nu toe op #1 heeft staan
Twente op #1? Wanneer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij Twente in het begin van Rutten ook. Maar dat takelde ook gauw af.
Dat zei je welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op 1 wil ik niet zeggen, en zei ik overigens ook niet, maar ze gingen in het begin met Rutten goed, waarna het dus flink aftakelde.
Nee, dat zei ik niet. Zo interperteerde jij het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei je wel
Als reactie op mijn post
Lees eens goed terug dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Zo interperteerde jij het.
dan suggereer jij dat psv het hele seizoen op 1 heeft gestaan wat niet waar isquote:
Deed ik. Er staat nergens "Twente stond ook op 1 met Rutten."quote:
Tot nu toe welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan suggereer jij dat psv het hele seizoen op 1 heeft gestaan wat niet waar is
Wijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ik niet wie ons in moet halen
Dat denk ik niet. Twente varieert teveel in kracht en trefzekerheid.. PSV speelt veel regelmatiger.quote:
PSV takelt nog wel af. Twente is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Twente varieert teveel in kracht en trefzekerheid.. PSV speelt veel regelmatiger.
We zullen het zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PSV takelt nog wel af. Twente is onvoorspelbaar.
nietquote:
Twente is nu wel aan het kloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen het zienIk vind dat PSV juist beter gaat spelen
Twente is trouwens echt niet slecht ofzo, dat zeg ik echt niet
Ja, jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twente is nu wel aan het kloten.
jij bent echt een ramp om mee te discussiëren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de eerste 2 wedstrijden niet nee.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
dat hakballetje
jammer dat er geen goal uit kwam
Discussiëren we dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent echt een ramp om mee te discussiëren.
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben wel Eredivisie Live, maar ik hoor het op de radio
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan is het niet zo leuk, vind ik persoonlijk.
Ik heb Eredivisie Live op mn kamerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, m'n moeder wil persé House zien, en ik heb geen tv op de kamer.
Geluksvogelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
quote:
Nice, nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Mn ouders hebben abonnement gekregen, en dan gaat dat automatisch ook in op mijn kaart
ik kom wel een keer kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live op mn kamer
tjah, die hebben nog wat goed te maken van de vorige keerquote:
mooiquote:
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat vies slecht
1-0 is heeeeeeeel gauw omgezet in 1-1 of 1-2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |