quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
niks te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?quote:
Haha klopt! Die loopt redelijk vaak bij Bruins!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef haakon het volgende:
Ojah, Oldenzaal
wat had jij een foto van die mongol bij het slechte grappen topic gezet
die komt hier uit de buurt toch ? is wel es bij bruins
verrekte mongol !
niet echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef haakon het volgende:
nog tot kwartover2 naar school =[
dan pilsenlekkah weekend !
nog weekendplannen mensen ?
pijnlijk, pijnlijk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt.
waarschijnlijk alcoholloos thuis zitten
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
Heb je de buren wel gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je de buren wel gewaarschuwd?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?![]()
![]()
* Oldenzaal aai over de bol geeft
Brabandersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die brabanders hebben toch wel meer begrip voor een goed feestje, dus komt wel goed
gelijk goed gegoktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar dit is toch een tukker topic, of komt incolumis uit tukkerland en zijn/haar vriend/ vriendin uit brabandia.
Ja, en ik ging nét naar de winkelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo, anders regende het net knettershard ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |