trustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Lapo! Ik ga namelijk slapen!!![]()
Kusjes!!
Lief zijn!!
je mist weinig hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb best veel gespam "gemist' ofniet
aah voetbal![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is dat je punctueel bent, want anders stond je met stip op de banlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie dit leest is gek haahahhaH!!111!!!!!11![]()
![]()
!1111!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trapte erin
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie dit leest is gek haahahhaH!!111!!!!!11![]()
![]()
!1111!!!!!!
Wat je zegt ben je zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Tong80, typisch voorbeeld van een levensfaler.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet netjes he, tong uitsteken. nou kan je een tong terug verwachten
* Incolumis roept tong80
Fokofilolisch was het toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Incolumis het volgende:
daarom, zodat Ratelslangetje kan zien dat de tong uitsteken alleen maar lijdt tot fokofiel gedrag
En dat terwijl jij ook de wedstrijd van PSV nog hebt gekeken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren meer posts dan Wouter
Volgens mij was de vorige keer lang geleden
jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ook de wedstrijd van PSV nog hebt gekeken?
(of was je tegelijkertijd aan het fokken?)
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Incolumis het volgende:
daarom, zodat Ratelslangetje kan zien dat de tong uitsteken alleen maar lijdt tot fokofiel gedrag
phew gelukkig, net zo imuun als een slang voor zijn eigen gif zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.Ik niet hoor. Ik ben imuun.
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daardoor kan men de fokeritus krijgen.Ik niet hoor. Ik ben imuun.
Denk het niet. Jij dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
phew gelukkig, net zo imuun als een slang voor zijn eigen gif zeker?
binnenkort nog feestje pakken?
K*tquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.
Sorry.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, iedere geregistreerde user kan fokeritus krijgen.
Sorry.
quote:Op 02-09-2005 @ 13:23 schreef OpperFOKker:
Ik zal jullie vertellen waarom ik die FOKking psp wil winnen,omdat ik de opperfokker ben, ja je hoort me goed, DE OPPERFOKKER. Er is nog niemand zo fokkend geweest als ik, ik heb al sinds mijn geboorte een FOKvergunning, ik fok en fok en fok me suf. dagen lang, achter elkaar 247/7 FOK FOK FOK FOK FOK. Zo erg zelfs dat ik last heb van Fokkeritus, en nee niet de goedaardige variant, de echte hardcore modderfokking ongeneeselijke Fokeritus. waar je poep geel van word jn je haar van uit valt, ja mensen, zo erg is het. Ik heb geprobeerd af te kicken, maar helaas er bestaat nog een FA (Fokaholics Anonymous). Fokkerdefok zeg, ik word al weer helemaal fokkig als ik aan al dat gefok denk, beter dat er geen fokkertjes in de buurt zijn, want ik had ze allemaal een fok uit de pan gegeven, zeg maar. ff een grondige fokbeurt van de fokmeester, de OPPERFOKKER (aka Teh ÜberF0XX0R). Tja, en weet je, het was nooit mijn bedoeling, ik wilde braaf zijn, het rechte pad bewandellen, maar scheef is zo veel lekkerder, gewoon lekker fokken, je weet toch.
Anyhow, daarom dus, ik een psp, dank u, fok u en tot fokkens
tuulk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Denk het niet. Jij dan?![]()
[..]
K*t
fucking hell.quote:
Win een PlayStation Portable plus EA-game!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fucking hell.
waar heb je die vandaan gevist?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Win een PlayStation Portable plus EA-game!
Gegoogled op Fokeritus!
Binnenkort komt deze pagina ook op Google te staan, dus:
Hoooooooooi!!! MENSEN VAN GOOGLEEEEEEE![]()
geen last vanquote:
Ratelquote:
Dat woord bestaat dus alquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Win een PlayStation Portable plus EA-game!
Gegoogled op Fokeritus!
Binnenkort komt deze pagina ook op Google te staan, dus:
Hoooooooooi!!! MENSEN VAN GOOGLEEEEEEE![]()
ik weet niet wat hij heeft de laatste dagen, maar het lijkt me niet gezondquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij heeft de laatste dagen, maar het lijkt me niet gezond
En als je naar buiten kijkt zie je druilerig depri weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef Incolumis het volgende:
pff verveel me stierlijk hier op werk, niks te doen
waar werk je dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef Incolumis het volgende:
pff verveel me stierlijk hier op werk, niks te doen
Hallo haakon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef haakon het volgende:
goeiemorgen !
hier ben ik al lang niet meer geweest !
hoe isset hier menseee ?
godver, ik had moeite m'n lach in te houdenquote:
ja, oppassen dat we niet de 300 halenquote:
Dat zou toch wat zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, oppassen dat we niet de 300 halen
Haiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Allo Allo, Goedemorgen!
postopkrikkerquote:
Hengelo, met uitzicht op het spoor. ben CAD tekenaar, maar opdracht is al klaar dus niks te doenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
niks te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Ik zit al uren op school
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?quote:
Haha klopt! Die loopt redelijk vaak bij Bruins!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef haakon het volgende:
Ojah, Oldenzaal
wat had jij een foto van die mongol bij het slechte grappen topic gezet
die komt hier uit de buurt toch ? is wel es bij bruins
verrekte mongol !
niet echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef haakon het volgende:
nog tot kwartover2 naar school =[
dan pilsenlekkah weekend !
nog weekendplannen mensen ?
pijnlijk, pijnlijk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt.
waarschijnlijk alcoholloos thuis zitten
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
Heb je de buren wel gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Incolumis het volgende:
thuis verjaardag van mijn vriendin en mijzelf houden (ik in december jarig en zij in augustus)
komen veel vrienden langs die we bij het feesten tegen zijn gekomen, wordt dus een niet zo nuchtere avond/nacht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je de buren wel gewaarschuwd?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verwerkingsopdracht? Wat is er dan gebeurd?![]()
![]()
* Oldenzaal aai over de bol geeft
Brabandersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die brabanders hebben toch wel meer begrip voor een goed feestje, dus komt wel goed
gelijk goed gegoktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar dit is toch een tukker topic, of komt incolumis uit tukkerland en zijn/haar vriend/ vriendin uit brabandia.
Ja, en ik ging nét naar de winkelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo, anders regende het net knettershard ofzo
nergens last van gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ik ging nét naar de winkel
En nu schijnt de zon volop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zal wel behoorlijk eng voor je zijn geweest he ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in almelo ging het tekeer, zat in me auto en zag niks... Ja me ruitenwissers stonden aan.
das altijd fijnquote:
joah, doe d'r eens wat aanquote:
wel een mooie ruimtequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
waar is de muziek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
Onze DJ stond in de file, maar ze is er!!quote:
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Hmm... De muziek van Jordy van Loon valt niet bij iedereen in de smaak..
[ afbeelding ]
Hoezo vraag je of ik haar ken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!
Omdat jij in oldenzaal woont!, en misschien nog vaker bij gerard komtquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
Heb ik weer een feestje gemist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoehoeeeee!!! Het feest begint echt los te komen!!
[ afbeelding ]
Alleen......... Wie is die rechter!!
Heel mooi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
Hey Wouterquote:
Nee, vandaag niet.quote:
Hooooooiiiiiiquote:
Danielquote:
niet echt. gister begonnen aan m'n 10 daagse ontstekingsremmers toerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.Jij nog weekendplannen?
[..]
Hooooooiiiiii
Iets met je voet he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt. gister begonnen aan m'n 10 daagse ontstekingsremmers toer
jupquote:
Veel beterschap hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
heb het voetbal maar afgezegd, maar daar was de leider niet zo blij mee.
ow, dat lukt vast wel. heb d'r niet donders last van momenteel.quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vanavond personeelsfeest!, word lachen.
Begeleiden? beveiliging? Is bij de wilmersberg, nog nooit geweest, moet vet luxe zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Alweer?
En waar?![]()
Misschien moet ik je nog begeleiden, moet werken t/m 20:00
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zal wel behoorlijk eng voor je zijn geweest he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |