nergens last van gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo, anders regende het net knettershard ofzo
whehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ik ging nét naar de winkel
En nu schijnt de zon volop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo, anders regende het net knettershard ofzo
Zal wel behoorlijk eng voor je zijn geweest he ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in almelo ging het tekeer, zat in me auto en zag niks... Ja me ruitenwissers stonden aan.
das altijd fijnquote:
joah, doe d'r eens wat aanquote:
wel een mooie ruimtequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
waar is de muziek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk!! Daar komen de eerst mensen al op het feest!
Onze DJ stond in de file, maar ze is er!!quote:
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Hmm... De muziek van Jordy van Loon valt niet bij iedereen in de smaak..
[ afbeelding ]
Hoezo vraag je of ik haar ken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig dat meisje dat bij groener werkt? was weer goed te bunkere trouwens, portie patat, kroket en frikandel speciaal, weggespoeld met 2 piepkes grolsch!
Omdat jij in oldenzaal woont!, en misschien nog vaker bij gerard komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |