Niet als je al in de blessuretijd zit, en nog maar 20 seconden te gaan hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1-0 is heeeeeeeel gauw omgezet in 1-1 of 1-2
Jij niet alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al had ik van PSV wel wat meer doelpunten verwacht.
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks slecht. 1-0 voor is 1-0 voor.
Hoe ging dat bij Twente en AZ? Toen was er niet veel langer meer te gaan hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet als je al in de blessuretijd zit, en nog maar 20 seconden te gaan hebt
Ja, tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.
moest ajax vanavond ook nog?
Volgens mij niet. Waren maar 3 wedstrijden toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, maar 1-0 is erg riskant en vooral als het bagger gaat. Maar ze hebben gewonnen.
moest ajax vanavond ook nog?
Oke, I'll give you that one.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij Twente en AZ? Toen was er niet veel langer meer te gaan hoor.
Heerenveen moet ook nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Waren maar 3 wedstrijden toch?
quote:
jup. We kunnen het wel gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop niet dat er vanavond Nederlandse ploegen verliezen, winst zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal
Zeker, een Nederlandse finale zou leuk zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup. We kunnen het wel gebruiken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker, een Nederlandse finale zou leuk zijn.
dat klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie Twente en PSV nog wel ver komen, beide degelijke elftallen
PSV ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt.
ajax moet iets degelijker gaan spelen.
FCT staat eerste in de poule
gunstigquote:
Absoluut. Ben benieuwd naar Ajax nu, Anderlecht is toch wel een degelijke ploeg.quote:
ik ga eerst douchenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Absoluut. Ben benieuwd naar Ajax nu, Anderlecht is toch wel een degelijke ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |