quote:
ahhwwwwquote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
kut... 1489 moet het zijn
modjuuuuuuuh
ha ha, leedvermaak terugquote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
modjuuuuuuuh
Fixedquote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
modjuuuuuuuh
whehehehequote:
hey BX, hoe is het met je griepje?quote:
Thanxquote:Fixed
oeh, zal ik nog eens mijn hoofdpijn tips posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Verkoudheid gaat beter, maar nog steeds koppijn
Kan je wel weer werken?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Verkoudheid gaat beter, maar nog steeds koppijn
Doe maar nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, zal ik nog eens mijn hoofdpijn tips posten?
Mogguhquote:
Beetje opscheppen met je vrije dagquote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat zal ik eens gaan doen vandaag
je bedoelt geld overmaken denk ik?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Doe maar niet
Dadelijk vallen de foto's tegen of stuurt LL gewoon foto's van heel iemand anders
Pas als ik het geld binnen heb, dus dan merkt ie te laat dat het een scam isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Doe maar niet
Dadelijk vallen de foto's tegen of stuurt LL gewoon foto's van heel iemand anders
uhu je hebt me ook gelijk door hequote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Beetje opscheppen met je vrije dag
welke foto's van jou?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Doe maar niet
ach, mijn vrouw heeft net ¤43.000 gestort gekregen van een onbekende.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pas als ik het geld binnen heb, dus dan merkt ie te laat dat het een scam is
quote:
Neuken.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, zal ik nog eens mijn hoofdpijn tips posten?
jij denkt dat het een onbekendequote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, mijn vrouw heeft net ¤43.000 gestort gekregen van een onbekende.![]()
wel.o.kquote:[..]
GF
alwaysquote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu je hebt me ook gelijk door he
Mogguh en thanxquote:
Mogguhquote:
nee, niet de tips gevenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bedoelt geld overmaken denk ik?
slimquote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pas als ik het geld binnen heb, dus dan merkt ie te laat dat het een scam is
die LL gaat verkopenquote:
Echt waar? Ik zou dat maar niet alvast blij gaan uitgevenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
ach, mijn vrouw heeft net ¤43.000 gestort gekregen van een onbekende.![]()
was jij datquote:Op woensdag 30 september 2009 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij denky dat het een onbekende![]()
![]()
![]()
GF is zo'n gulle geverquote:Op woensdag 30 september 2009 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij denky dat het een onbekende![]()
![]()
![]()
Hij liegt, GF heeft helemaal geen zoon!!!quote:
Van zaad misschien.quote:
En hij woont niet in Wageningen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij liegt, GF heeft helemaal geen zoon!!!
ik heb helemaal geen zoonquote:
en ik heb net een lekkerbekje in mn mik geschovenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, glaasje geitenmelk weer op voor vandaag.
Dat klinkt echt heel vies.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik heb net een lekkerbekje in mn mik geschoven![]()
heb jij eigenlijk wel kinderen?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zoon![]()
tenminste niet dat ik weet
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij liegt, GF heeft helemaal geen zoon!!!
quote:
quote:
john ist nu allemaal gelukt ??quote:
Maar dat was het nietquote:
* dingdongquote:Op woensdag 30 september 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zoon![]()
tenminste niet dat ik weet
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen nijnsgf en de rest
quote:
Duidelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Durf mn plek ook maar niet in te nemen![]()
Meurning OK
Meurning Duckie
Meurning rest
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* dingdong
ah u komt voor de GB?
eeh, nee. ik kom voor jou papa
nopequote:
jfquote:
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mikquote:
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...quote:
*proest*quote:
MPG zal zo wel weer komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...
Maar wel in mn mikquote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mik
stikt voorzichtig mevrouw...quote:
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptquote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
john ist nu allemaal gelukt ??
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemdquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptals een speer
Second choice.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?quote:
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeldquote:Op woensdag 30 september 2009 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mooi en weer een probleem opgelost ...
zit te wachten op mn nieuwe kaart ... denk alleen dat de post niet zo snel is ...
Het went niet he?!quote:
Dat ligt aan de monitor, niet aan je videokaartquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
Nee, niet genoemd worden bij hallo's, niet in de OP staan. Nog even en er komt een Phedo kloon om het af te maken.quote:
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen pastquote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Zaad betekende het begin en einde van haar leven...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en iddquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
In het japans gebruik je geen onderwerpen als het logisch isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen past
afwachten dus, net kerstmisquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en idd![]()
ben benieuwd wat ik terug krijg had een defect 8800gts sc en dies stuk maar heet 10jaar garantie![]()
die kaart word niet meer gemaakt dus krijg een andere gelijke of beter dus ben echt benieuwd
"Zaad was haar lust en haar leven. Totdat ze het met de dood moest bekopen."quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zaad betekende het begin en einde van haar leven...
Monitor = TVquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de monitor, niet aan je videokaart
Klinkt erg poetischquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van japans of niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het japans gebruik je geen onderwerpen als het logisch is
Ik houd van efficientie. Ook in de taal.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt erg poetisch
[..]
Daarom hou je zo van japans of niet?
dag meneer!quote:
Hey pheno, jij ook hier!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Zaad was haar lust en haar leven. Totdat ze het met de dood moest bekopen."
of
"Het is even slikken, maar nu is ze heen".
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
of
"omdat ze weigerde te slikken, heeft het zaad haar doen stikken"quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
of
Misschien moet ik dan ook maar japans gaan leren...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van efficientie. Ook in de taal.
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoorquote:
alleen is de tv groterquote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoor
Het is toch allemaal tft/lcd werk
Als de NS dan de efficientie van JR overneemt dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar japans gaan leren...
ik had jou daarvoor nog niet online gezien en nu stoppen met zeurenquote:
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen past
Niemand dacht dat het kon, maar uiteindelijk was zij dan toch verzadigdquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig is
weer vriendjes dan?quote:
hij is zo groot dat de pagina niet gevonden wordquote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/product/M9179LL/A, Ach, ietsje maar
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staanquote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoor
Het is toch allemaal tft/lcd werk
er is dus niemand die mond op mond beademing zou doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?
Dat vind ik nou ook weer niet liev...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig is
Hmm, fok rendert een komma mee in de link. Prutsers.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij is zo groot dat de pagina niet gevonden word
Spelling!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet liev...
same here is wel 100 hertzquote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staan![]()
LL zou dat wel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is dus niemand die mond op mond beademing zou doen?
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortKquote:
Ik sinds kort niet meer. Overleden. Maar voor 399 een Philips Ambilight kunnen kopen. Nieuw. Dus dan maar dat. HDMI en een PS3 er aan en klaar is Ph.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staan![]()
[..]
Sorry pheno... het was met opzet fout gespeld....quote:
dies coolquote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, fok rendert een komma mee in de link. Prutsers.
http://store.apple.com/us/product/M9179LL/A
Zou die ook vergaderen zijn?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
Je kent me nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry pheno... het was met opzet fout gespeld....
hij zoekt zijn usb stick nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
wie weet... dat ie daar wel wat nuttigs zegtquote:
Dies duur....te duurquote:
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zitquote:
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vindenquote:
Lastig, ik heb er geen in huis.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zit
vergeten uit het doosje te halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zienquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vinden
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
afwachten dus, net kerstmis
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bomquote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zitten
Nee, bij die specifieke zin...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnen
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bom
Youtubje nodig?
En nu volg ik je niet meerquote:
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?quote:
Nou, bij welke specifieke zin deed ik dat net?quote:
Dat doorstrepen van die zin "je kent me niet" is blijkbaar iets van hyves ofzo, is een topic over, heb je blijkbaar gemistquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar hoef ik geen info over hoor pheno
[..]
En nu volg ik je niet meer
Heimlichenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?
Ow? dacht het dus niet he
nee, als die domme hoer niet eens weet hoe ze moet slikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is die pinguin in een priusquote:
spuit jij brokjes?quote:
Juistquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, als die domme hoer niet eens weet hoe ze moet slikken
Oftewel: je weet het zelf ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is die pinguin in een prius
ik word geil van al dat geslikquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spuit jij brokjes?
[..]
Juist
edit: behalve als jij stikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
gadverdamme LL, brokjesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spuit jij brokjes?
[..]
Juist
edit: behalve als jij stikt
Niet fappen boven mn laptopquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik word geil van al dat geslik
ja, laten we erover ophoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik word geil van al dat geslik
Sorriequote:Op woensdag 30 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
gadverdamme LL, brokjes
Dat zal mij niet gebeuren maar toch lief
echt, ik word er misselijk vanquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is die pinguin in een prius
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hallo !!! Een blauwe prius he !!!
Ach, weer zo'n huiliequote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:03 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
hullie ??? heb juist mega lol jij rijd in een prius niet ikquote:
we hadden het over nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man Jeff is gewoon tha bombquote:
Dus dat de spatiebalk het ineens slecht deed, was helemaal niet de schuld van Randall?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet je gelijk hoe het komt als de toetsen in eens plakken
Dat gilt mijn vrouw nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy
en anders reageer je een uur later pasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren maar toch lief
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy
Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaatquote:
ik ben nog niet terug naar bedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders reageer je een uur later pas
En dat is slecht omdat?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hullie ??? heb juist mega lol jij rijd in een prius niet ik
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaat![]()
?
jij kan dus wel slikkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Automaat, adaptive cruisecontrol, stemherkenning voor de meeste menu items (navigatie, audio, climate control, telefoon op bluetooth met koppeling adresboek). Nou, wat voel ik me genaaid
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toch blijft het een prius en na de show van jeff ..![]()
![]()
![]()
al was ie van goud .....
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstofquote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
al was ie van goud .....
mpgquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ben ook klaar met mijn eerste vergadering!
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
al was ie van goud .....
Wat rijdt je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
al was ie van goud .....
stukje van jeff dunhamm niet persoonlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gilt mijn vrouw nooit
Ik heb alleen niets met autos en zoek de goedkoopste uit. Kortom, 14% leasetarief.
Kan ik zelf geen auto van kopen, verzekeren en 50K per jaar mee rijden. Alleen de brandstof al is duurder
ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstof
Mja, blijkbaar. Ik ken de persoon niet, maar hij heeft bij een bepaald volk meer macht dan een Obama.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
is een paar topic's geleden nog over gepostquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doequote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een paar topic's geleden nog over gepost
\quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doe
Weinig, zeker de nachtbagger niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
\
Jij doet het zo af en toe ook, anders.
Hypesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien
Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.quote:
Ja, nou, nu is de grap er wel vanafquote:
mn fietsquote:
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."quote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig, zeker de nachtbagger niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
Whehehe goede samenvattingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."
Vandaar dat ik dat al skip.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."
ja das jou mening maare je hapt wel lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.
Wrong. Ik rijd Renaultquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.
Dat verwachten mensen zonder een prius. Ik voldoe graag aan dat soort verwachtingen, anders gaat gf weer kwartetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja das jou mening maare je hapt wel lekker
dat is in het weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik haat slopelsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
fout ik rij fordquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ach, denk eens aan Buckler, dat volledig verdwenen is na 1 show van een cabaretier.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een tokkievolk in dat publiekquote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef john-frusciante het volgende:
speciaal voor pheno
ik hoef er toch niet in te rijden en hij was cheapquote:
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mn fietsen das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station
en probeer maar eens met de auto naar de bijlmer te gaan![]()
ken ik om 5uur vertrekken als ik er om 8 uur wil zijn![]()
maar het vrouwtje rijd in een modale opel corsa![]()
verder staat er in de garage een Lancia Delta Hf integrale (die nooit meer af komt)(maar das bijzaak)
nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een tokkievolk in dat publiek
Maar goed, ik heb amerikaanse humor nooit begrepen. Zoiets als Friends, Seinfeld e.d. ook al niet. Kijk je 1 of 2 keer, omdat men zegt dat het ubergrappig leuk roflolmao is. Echt, gewoon niet grappig. Dan hoor dje de dag er op: "ja, deze aflevering was inderdaad minder"....Uhuh
Klonkie, ik mis jequote:
nope geen bi helaasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
lancia delta hf intergrale, een bi turbo?
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillen
toch leuk, heel gauw af makenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope geen bi helaas
simpele 2liter 16v met 1turbo goed voor 225pk lust alleen wel een slokje
die motor van die lancia is ook geproduceert in de alfa 155 QV da's ook zo'n kanonquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
lancia delta hf intergrale, een bi turbo?
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk
* gf geeft BX een bakkie koffiequote:
als ik zin hebquote:
britse humor is beterquote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.
Blackadder, Monthy Python, Young Ones, Red Dwarf, daar kan ik helemaal dubbel om liggen. Dat platte amerikaanse uitgemolken humor niet.
kelly bundyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
Een uitzondering: Al Bundy. Maar hij is dan ook een held.
Die series zijn zo oud dat ze NU uitgemolken zijn door de eeuwige herhalingen, little brittan is wel leukquote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.
Blackadder, Monthy Python, Young Ones, Red Dwarf, daar kan ik helemaal dubbel om liggen. Dat platte amerikaanse uitgemolken humor niet.
de delta is kleiner en lichter, geeft toch een ander gevoel ondanks de zelfde motorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die motor van die lancia is ook geproduceert in de alfa 155 QV da's ook zo'n kanon![]()
Ik hoop er ooit een van de 2 te bezitten
Ik heb er niets mee. Maar ik vind bv Herman Finkers een stuk leuker dan de meeste cabaretiers van deze tijd. Die doen te plat, dat wordt flauw. De woordspelingen van Finkers daarentegenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
britse humor is beter![]()
amerikaanse series moeten ook altijd eindigen met een grapje.
zonder deukenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
Ik heb niets tegen Priusen ik rijd nog wel een Opel!
Idemquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.
Ik rijd Opel, maar ik bash geen Priusrijders.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
Ik heb niets tegen Priusen ik rijd nog wel een Opel!
wehehequote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Maar ik vind bv Herman Finkers een stuk leuker dan de meeste cabaretiers van deze tijd. Die doen te plat, dat wordt flauw. De woordspelingen van Finkers daarentegen
Nee, ik heb het over het vat met grappen waar ze steeds uit tappen. Ik heb van alle series wel een paar afleveringen gezien en dan zie ik al dezelfde dingen voorbij komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die series zijn zo oud dat ze NU uitgemolken zijn door de eeuwige herhalingen, little brittan is wel leuk
toyota, honda, mazdaquote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef BrandX het volgende:
al die auto's....
ik wil over een paar maandjes voor een lief 2e handsje gaan. Beetje leuke voor rond de 3000-4000.
Iemand ideetjes voor een goed betrouwbaar bakkie (merk enzulks?)
liefst eentje die ook een beetje zuinig is
Je kunt er pech of geluk mee hebben. Om LL te stangen: doe geen alfa.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef BrandX het volgende:
al die auto's....
ik wil over een paar maandjes voor een lief 2e handsje gaan. Beetje leuke voor rond de 3000-4000.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Maar ik vind bv Herman Finkers een stuk leuker dan de meeste cabaretiers van deze tijd. Die doen te plat, dat wordt flauw. De woordspelingen van Finkers daarentegen
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef BrandX het volgende:
al die auto's....
quote:
in die prijscategorie die ook nog een paar jaartjes mee kunnenquote:
italianen kunnen soms een leuk ontwerp maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt er pech of geluk mee hebben. Om LL te stangen: doe geen alfa.
Zelf heb ik altijd mazda gereden. Op twee lekke banden na op de snel weg (echt: joy) nooit wat mee gehad. De einge Toyota tot nu toe ook niet, maar daar staan nog niet zoveel kms op
Doe idd maar geen alfa, daar moet je mee kunnen omgaan, zo niet, dan is het een probleemwagenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt er pech of geluk mee hebben. Om LL te stangen: doe geen alfa.
Zelf heb ik altijd mazda gereden. Op twee lekke banden na op de snel weg (echt: joy) nooit wat mee gehad. De einge Toyota tot nu toe ook niet, maar daar staan nog niet zoveel kms op
Als het ex leasewagens zijn (diesel) kunnen ze nog heel wat jaren meequote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
in die prijscategorie die ook nog een paar jaartjes mee kunnen
Ik zie dan alleen maar hele oudjes met meer dan 150.000 op de teller, of kijk ik gewoon krom?
yup is het meest betrouwbaar, fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.quote:
Dat wilt niets zeggen, mijn oude alfa had ruim 350 000 op de tellerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
in die prijscategorie die ook nog een paar jaartjes mee kunnen
Ik zie dan alleen maar hele oudjes met meer dan 150.000 op de teller, of kijk ik gewoon krom?
jah, alleen VW vind je nauwelijks in die prijsklasse. Lol ja, of je moet geen probs hebben met auto's van +15jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe idd maar geen alfa, daar moet je mee kunnen omgaan, zo niet, dan is het een probleemwagen
En net als de mannen zeggen: japanse auto's zijn betrouwbaar
Van volkswagen en opel vind je trouwens makkelijk onderdelen, mocht er toch iets kapot gaan
Ik ben in Hiroshima in de mazdafabriek geweest (gewoon gebeld of het toegankelijk wasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
italianen kunnen soms een leuk ontwerp maken.
Pasta kunnen ze maken en pizza maar ze kunnen geen auto's maken.
Beetje droevig. Mensen die naar een cabaretier gaan om grapjes te horen, maar dan wel bloedserieus nemen wat zo iemand zegtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, denk eens aan Buckler, dat volledig verdwenen is na 1 show van een cabaretier.
Die roesten idd ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup is het meest betrouwbaar, fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.
ik zie bij audi en vw technieken die ze van lambo gebruiken omdat ze het hebben opgekochtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Onzin, meeste mensen weten gewoon niet er mee om te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Genoeg gepeupel dat het voor waar aanneemt. Niet alleen in Amerika.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje droevig. Mensen die naar een cabaretier gaan om grapjes te horen, maar dan wel bloedserieus nemen wat zo iemand zegtHoe dom kun je zijn?
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroënquote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.
toch rijden ze in de bergen allemaal in een 4wd waar je in NL nog niet dood in gevonden wil worden: de fiat pinda.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Prima auto, dat was maar 1 lekke bandquote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef BrandX het volgende:
ah ok, dus mazda lurken
Nog tips voor type? 323 ofzo?
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthoudenquote:
OAquote:
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef BrandX het volgende:
al die auto's....
als ze een paar jaar zijn wel, die franse krengen zijn of top of helemaal kl*te.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onzin, meeste mensen weten gewoon niet er mee om te gaan.
Wij hebben eigenlijk alleen maar alfa's gehad tot nu toe en ik heb nog nooit echte problemen gehad
maar wel betrouwbaar, Stel je wilt van de brug afrijden dan start dat kreng welquote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroën
lol moet je toch es met mn broer pratenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een BX gehad (whehehehe). Maar wat een kutding, echt alles vervangen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar wel betrouwbaar, Stel je wilt van de brug afrijden dan start dat kreng wel
ah dat verklaart waarom jij alfa niets vindt en er wrs problemen mee zult hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monterenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.
Nope, altijd sleutel of knop ingedrukt en gaan. Nog nooit wat mee gehad.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah dat verklaart waarom jij alfa niets vindt en er wrs problemen mee zult hebben
IEDERE auto heeft namelijk een gebruiksaanwijzing
niet verklappen schat, levert jou weer klanten opquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monteren
dat is fruitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroën
mjah, daar ligt mijn twijfel een beetje. Ik zou ook door kunnen sparen tot mei-juni, dan een nieuw tuutje met een aanvullende lening.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthouden
[..]
OA*zwaait driftig*
[..]
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)
peugeot is het zelfde als citroen de motors danquote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol moet je toch es met mn broer praten
van de 15calls die hij krijgt betreft het 7x een citroen of een renault die langs de weg staat met panne ...
peugjes doen het daarintegen een stuk beter
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, altijd sleutel of knop ingedrukt en gaan. Nog nooit wat mee gehad.
Zo hoort het.
Je bent bang voor de backfire?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik rijd Opel, maar ik bash geen Priusrijders.![]()
Begin jij nou ook alquote:[..]
Nijns
Ik lees die dingen nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monteren
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)
zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustusquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Noem je Nijns nu een varken? Dude!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustus![]()
ik onthoud ook allerlij stompzinnige dingen.
wist je dat een varken een orgasme heeft van 30 min?![]()
geen idee wat je met die info moet
en waardoor weten die dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?
Da's onzin want vrijwel elke auto is tegenwoordig veilig, en van opel is alles erg butgetachtig gemaakt en slecht afgeleverd. Ik vind opel zeer slechte auto's mja da's mijn mening. Een japanner is minstens 2x zo goedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
OA*zwaait driftig*
[..]
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)
Nee, hij bracht de auto weg naar de garage als de leasemattschappij daartoe opdracht gafquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)
auwquote:
kennelijk andere electronicaquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
peugeot is het zelfde als citroen de motors dan
gemak dient de mensquote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij bracht de auto weg naar de garage als de leasemattschappij daartoe opdracht gaf.
pas een heel artikel gelezen, dat door het huidige belastingstelsel icm de prijzen enz. het vanaf 10.000km per jaar al de moeite loont om een diesel te nemen als je de keuze kan maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
Renaults zou ik niet doen: daar is altijd veel stuk aan (tenzij je een heeeeele nieuwe hebt maar daar heb je het budget niet voor) Persoonlijk vind ik mazda's niet zo mooi maar ieder zijn dingvoor Opel en VW heb je inderdaad makkelijk onderdelen als er iets kapot is. VW is vrij waarde-vast (voor als je weer wil verkopen) maar daar betaal je wel voor. Ik weet niet hoe veel je wil gaan rijden, maar ik zou voor benzine-auto gaan.
Hoe bedoel je?quote:
Het had meer betrekking op het antwoord van Nijns. Ik typ wat, lees verder en zie dat Nijns hetzelfde zegt.quote:[..]
Begin jij nou ook al.
* MPG licht OAdin in.
Met wat ik bedoel met gebruiksaanwijzing: dingen waar je op moet letten: niet teveel gas bij net warmdraaien, niet dit, niet dat.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waardoor weten die dat?
Het is echt geen natte vingerwerk
Dat je het niet zelf in het oog houdt betekent niet dat het er niet is he
Maar ik merk dat je moeite hebt met je ongelijk toe te geven, dus zal het onderwerp "heeft een auto een gebruiksaanwijzing" wel zometeen afgedaan worden met een oftopic opmerking, en omdat ik dan niet wil zeuren zal ik wrs mn bek weer houden
Ongelooflijkquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustus![]()
ik onthoud ook allerlij stompzinnige dingen.
wist je dat een varken een orgasme heeft van 30 min?![]()
geen idee wat je met die info moet
Hij zal de foto's wel van LL hebben ontvangenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je Nijns nu een varken? Dude!
Dat hoor ik nou alleen van de "vorige generatie" Renault, dwz bouwjaren 2000 - 2007 . Ik rij zelf in een ouder gebakje, en dat gaat wonderbaarlijk goedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
Renaults zou ik niet doen: daar is altijd veel stuk aan (tenzij je een heeeeele nieuwe hebt maar daar heb je het budget niet voor) Persoonlijk vind ik mazda's niet zo mooi maar ieder zijn dingvoor Opel en VW heb je inderdaad makkelijk onderdelen als er iets kapot is. VW is vrij waarde-vast (voor als je weer wil verkopen) maar daar betaal je wel voor. Ik weet niet hoe veel je wil gaan rijden, maar ik zou voor benzine-auto gaan.
Dat zei ik. Mosterdquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?
deel je mening daar in niet echtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Da's onzin want vrijwel elke auto is tegenwoordig veilig, en van opel is alles erg butgetachtig gemaakt en slecht afgeleverd. Ik vind opel zeer slechte auto's mja da's mijn mening. Een japanner is minstens 2x zo goed
De verkeerde.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
Hij zal de foto's wel van LL hebben ontvangen
dat is minder erg dan het lijkt hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je Nijns nu een varken? Dude!
Omdat je niets beters te doen hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is minder erg dan het lijkt hoor.
nog zo'n weetje; genetisch staat de mens dichter bij een varken dan bij een aap.
ons DNA lijkt dus meer op varkens DNA dan op apen DNA.
waarom onthoud ik al die onzin
Ik had eens een Renault uit 1986 en daar was helemaal niets goed aan. Toch nog ruim een jaar in gereden en ik had er maar 250 gulden voor betaaldquote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou alleen van de "vorige generatie" Renault, dwz bouwjaren 2000 - 2007 . Ik rij zelf in een ouder gebakje, en dat gaat wonderbaarlijk goed. Ook de nieuweste generatie schijnt betrouwbaarder te zijn geworden.
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Van jou zou ik dus nooit een wagen kopen, nooit iets nakijken, dat is vragen om problemen. Gewoon rijden en als iets kapot is jammer dan de baas betaald toch. heel erg jammer dat leasebakken zo behandelt wordquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is minder erg dan het lijkt hoor.
nog zo'n weetje; genetisch staat de mens dichter bij een varken dan bij een aap.
ons DNA lijkt dus meer op varkens DNA dan op apen DNA.
waarom onthoud ik al die onzin
quote:Chinese Astrologie - Horoscoop Dierenteken Varken (Zwijn)
Het Chinese dierenteken Varken wordt ook wel zwijn of everzwijn genoemd. Een varken is galant, attent en loyaal. Varkens komen soms nogal stoer over, maar zijn van binnen vaak zachter dan ze zich voordoen. Varkens zijn moedig. Ze zijn eerlijk, oprecht en hebben een enorme vastberadenheid
Dat jij geplaagd wordt met je Opel, als je Prius-rijders plaagtquote:
Whehe. Mailtje naar OAdin is onderwegquote:[..]
Het had meer betrekking op het antwoord van Nijns. Ik typ wat, lees verder en zie dat Nijns hetzelfde zegt.
Verder ontken ik niets.
Over het imago van alfa heb je helemaal gelijk, alleen is dat imago veroorzaakt (heb ik het ff niet over het roest imago) door mensen die de PK's die alfa zelfs in de winter (met een alu blok) meteen na het starten te willen benutten. Iedere mens die een beetje chemie heeft gehad weet dat aluminium sneller scheurt en dus daardoor de blokken naar de tering gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat ik bedoel met gebruiksaanwijzing: dingen waar je op moet letten: niet teveel gas bij net warmdraaien, niet dit, niet dat.
Feit is dat buiten de reguliere beurten goede autos niet in de garage horen te staan. En daar heeft een Alfa een heel slecht imago. En die hebben ze niet zo maar gekregen
Dat heeft weinig met ongelijkheid te maken, of moet elke discussie uitkomen op een resultaat of zo
Jij weet dus niks van auto'squote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat ik bedoel met gebruiksaanwijzing: dingen waar je op moet letten: niet teveel gas bij net warmdraaien, niet dit, niet dat.
Feit is dat buiten de reguliere beurten goede autos niet in de garage horen te staan. En daar heeft een Alfa een heel slecht imago. En die hebben ze niet zo maar gekregen
Dat heeft weinig met ongelijkheid te maken, of moet elke discussie uitkomen op een resultaat of zo
en dan durft ie ook nog te zeggen dat een leasebak goed onderhouden wordtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Van jou zou ik dus nooit een wagen kopen, nooit iets nakijken, dat is vragen om problemen. Gewoon rijden en als iets kapot is jammer dan de baas betaald toch. heel erg jammer dat leasebakken zo behandelt word
Ik weet niets van PC's... alleen geef ik dat wel toequote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jij weet dus niks van auto's
Wat een mongool is die user die zich waarheid noemt zegquote:
Waarom zou die kapot gaan? Hebben die klapjosti's in japan een undersized motor gemonteerd ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 11:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Omdat anders de elektromotor kapot gaat
Dan had die auto zich terug betaaldquote:Op woensdag 30 september 2009 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had eens een Renault uit 1986 en daar was helemaal niets goed aan. Toch nog ruim een jaar in gereden en ik had er maar 250 gulden voor betaald
Hoezo nooit wat nakijken? Ik laat het ding toch reguliere beurten? Ik hoef het zelf niet bij te houden wanneer, maar dan gebeurt het nog wel. Maar ook uit de rapporten die uit die beurten komen zie ik nooit iets schokkends. Ja, nu al wat lakschade door een randdebiel die tegen mijn auto lkwam bij het parkeren oid, schijnbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Van jou zou ik dus nooit een wagen kopen, nooit iets nakijken, dat is vragen om problemen. Gewoon rijden en als iets kapot is jammer dan de baas betaald toch. heel erg jammer dat leasebakken zo behandelt word
Dat is een troll, houdt het wel goed volquote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een mongool is die user die zich waarheid noemt zeg
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Nijns het volgende:
Wat gaat het snel zeg
Maandag over een week heb ik tenminste alle tijd om jullie bij te houden
Een Prius rijdt normaal weg op electro, lijkt me niet verstandig dat met een caravan erachter te doenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou die kapot gaan? Hebben die klapjosti's in japan een undersized motor gemonteerd ofzo?
Altijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
Owja, Mart zal zo wel binnenvallen.
Dus een slechte ontwerpkeuze.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Prius rijdt normaal weg op electro, lijkt me niet verstandig dat met een caravan erachter te doenDan trek je het of helemaal leeg, of kapot. Die motor is niet gemaakt met trekkracht in het achterhoofd
Genoeg om er mee te kunnen rijden. Zonder problemen en extra aandachtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jij weet dus niks van auto's
Ik kan het zo niet eens bijhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit benadert het tempo van "de goede oude tijd" enigszins.
Nee, een keuze. Niet per definitief slecht.quote:
Nou dat bedoel ik met een gebruiksaanwijzing, ik zou dat namelijk niet weten. En dus gewoon wegrijden en geen gezeik verwachtenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Over het imago van alfa heb je helemaal gelijk, alleen is dat imago veroorzaakt (heb ik het ff niet over het roest imago) door mensen die de PK's die alfa zelfs in de winter (met een alu blok) meteen na het starten te willen benutten. Iedere mens die een beetje chemie heeft gehad weet dat aluminium sneller scheurt en dus daardoor de blokken naar de tering gaan.
Helaas heeft alfa dat imago, maar zoals ik zeg ken ik het merk nu 15 jaar en hebben we er nog nooit problemen mee gehad
en nee, niet iedere discussie behoeft een resultaat
Beter je best doen. Ik kan alles meelezen, meeposten en nog andere dingen doenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet eens bijhouden
Normaal gebruik van het ontwerp is niet mogelijk door deze keuze. Een auto van het formaatje prius zou toch wel een aanhangertje meoten kunnen trekken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een keuze. Niet per definitief slecht.
Slecht in mijn geval niet, want ik heb het niet nodig
Een ander neemt een ander merk. maar geen hybride, want daar is er geen enkele met trekhaak
Gaat lekker daarquote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
Oh, zelfs de verplichte cursussen worden nu afgezegd. Leuk.
Lijkt me dat je dat met een stukje vermogens-electronica wel kunt ondervangen. Alleen mis je dan in dat geval wel goeddeels het voordeel van een hybride ja. Nou, die paar keer per jaar dat er een caravan aan hangt, poeh. Bovendien is een trekhaak ook nog best handig om een fietsenrek op te monterenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef Pheno het volgende:
Een Prius rijdt normaal weg op electro, lijkt me niet verstandig dat met een caravan erachter te doenDan trek je het of helemaal leeg, of kapot. Die motor is niet gemaakt met trekkracht in het achterhoofd
Op benzine wel. Maar daar het automaat is en de motor computergestuurd wordt heb je geen keus als bestuurder om alleen op benzine te doenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter je best doen. Ik akn alles meelezen, meeposten en nog andere dingen doen.
[..]
Normaal gebruik van het ontwerp is niet mogelijk door deze keuze. Een auto van het formaatje prius zou toch wel een aanhangertje meoten kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |