we hadden het over nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?
Ow? dacht het dus niet he

nee man Jeff is gewoon tha bombquote:

Dus dat de spatiebalk het ineens slecht deed, was helemaal niet de schuld van Randall?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet je gelijk hoe het komt als de toetsen in eens plakken

Dat gilt mijn vrouw nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy

en anders reageer je een uur later pasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren maar toch lief

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hallo !!! Een blauwe prius he !!!
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy

Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaatquote:

?
 ?

ik ben nog niet terug naar bedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders reageer je een uur later pas

En dat is slecht omdat?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hullie ??? heb juist mega lol jij rijd in een prius niet ik

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaat
?

jij kan dus wel slikkenquote:

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Automaat, adaptive cruisecontrol, stemherkenning voor de meeste menu items (navigatie, audio, climate control, telefoon op bluetooth met koppeling adresboek). Nou, wat voel ik me genaaid

Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toch blijft het een prius en na de show van jeff ..

al was ie van goud .....

en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstofquote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]

al was ie van goud .....

mpgquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ben ook klaar met mijn eerste vergadering!

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

al was ie van goud .....
 1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
 1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?  

Wat rijdt je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]

al was ie van goud .....

stukje van jeff dunhamm niet persoonlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gilt mijn vrouw nooit
Ik heb alleen niets met autos en zoek de goedkoopste uit. Kortom, 14% leasetarief.
Kan ik zelf geen auto van kopen, verzekeren en 50K per jaar mee rijden. Alleen de brandstof al is duurder

ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstof

Mja, blijkbaar. Ik ken de persoon niet, maar hij heeft bij een bepaald volk meer macht dan een Obama.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?

is een paar topic's geleden nog over gepostquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.

Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doequote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een paar topic's geleden nog over gepost

\quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doe
 .
 .

Weinig, zeker de nachtbagger niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
\
Jij doet het zo af en toe ook, anders.

Hypesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien

Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.quote:

Ja, nou, nu is de grap er wel vanafquote:
 .
 .

mn fietsquote:
 en das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station
 en das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station  

Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."quote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig, zeker de nachtbagger niet.

quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
 je bent scherp vandaag flash
  je bent scherp vandaag flash  

Whehehe goede samenvattingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."

Vandaar dat ik dat al skip.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."

ja das jou mening maare je hapt wel lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.

Wrong. Ik rijd Renaultquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.

.
 .

Dat verwachten mensen zonder een prius. Ik voldoe graag aan dat soort verwachtingen, anders gaat gf weer kwartetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja das jou mening maare je hapt wel lekker

dat is in het weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]

Ik haat slopelsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:

fout ik rij fordquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:

Ach, denk eens aan Buckler, dat volledig verdwenen is na 1 show van een cabaretier.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

Wat een tokkievolk in dat publiekquote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef john-frusciante het volgende:
speciaal voor pheno

ik hoef er toch niet in te rijden en hij was cheapquote:
 erg cheap
  erg cheap

met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mn fietsen das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station
en probeer maar eens met de auto naar de bijlmer te gaan
ken ik om 5uur vertrekken als ik er om 8 uur wil zijn
maar het vrouwtje rijd in een modale opel corsa
verder staat er in de garage een Lancia Delta Hf integrale (die nooit meer af komt)(maar das bijzaak)
 lancia delta hf intergrale, een bi turbo?

nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een tokkievolk in dat publiek
Maar goed, ik heb amerikaanse humor nooit begrepen. Zoiets als Friends, Seinfeld e.d. ook al niet. Kijk je 1 of 2 keer, omdat men zegt dat het ubergrappig leuk roflolmao is. Echt, gewoon niet grappig. Dan hoor dje de dag er op: "ja, deze aflevering was inderdaad minder"....Uhuh

Klonkie, ik mis jequote:

nope geen bi helaasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk

Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillen

toch leuk, heel gauw af makenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope geen bi helaas
simpele 2liter 16v met 1turbo goed voor 225pk lust alleen wel een slokje

die motor van die lancia is ook geproduceert in de alfa 155 QV da's ook zo'n kanonquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk

* gf geeft BX een bakkie koffiequote:

als ik zin hebquote:

britse humor is beterquote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.
Blackadder, Monthy Python, Young Ones, Red Dwarf, daar kan ik helemaal dubbel om liggen. Dat platte amerikaanse uitgemolken humor niet.

kelly bundyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
Een uitzondering: Al Bundy. Maar hij is dan ook een held.

en ik rijd nog wel een Opel!
 en ik rijd nog wel een Opel!  

Die series zijn zo oud dat ze NU uitgemolken zijn door de eeuwige herhalingen, little brittan is wel leukquote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.
Blackadder, Monthy Python, Young Ones, Red Dwarf, daar kan ik helemaal dubbel om liggen. Dat platte amerikaanse uitgemolken humor niet.

de delta is kleiner en lichter, geeft toch een ander gevoel ondanks de zelfde motorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die motor van die lancia is ook geproduceert in de alfa 155 QV da's ook zo'n kanon
Ik hoop er ooit een van de 2 te bezitten

Ik heb er niets mee. Maar ik vind bv Herman Finkers een stuk leuker dan de meeste cabaretiers van deze tijd. Die doen te plat, dat wordt flauw. De woordspelingen van Finkers daarentegenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
britse humor is beter
amerikaanse series moeten ook altijd eindigen met een grapje.

zonder deukenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
Ik heb niets tegen Priusen ik rijd nog wel een Opel!

Idemquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.

Ik rijd Opel, maar ik bash geen Priusrijders.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:

Nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
Ik heb niets tegen Priusen ik rijd nog wel een Opel!

wehehequote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Maar ik vind bv Herman Finkers een stuk leuker dan de meeste cabaretiers van deze tijd. Die doen te plat, dat wordt flauw. De woordspelingen van Finkers daarentegen

Nee, ik heb het over het vat met grappen waar ze steeds uit tappen. Ik heb van alle series wel een paar afleveringen gezien en dan zie ik al dezelfde dingen voorbij komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die series zijn zo oud dat ze NU uitgemolken zijn door de eeuwige herhalingen, little brittan is wel leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |