nopequote:
jfquote:
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mikquote:
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...quote:
*proest*quote:
MPG zal zo wel weer komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een kloon genaamd rest...
Maar wel in mn mikquote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoort een lekkerbek in je mond te schuiven, niet op je mik
stikt voorzichtig mevrouw...quote:
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptquote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
john ist nu allemaal gelukt ??
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemdquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nu wel, er was een geheugenbank kapot, die er uit gehaald en het ding looptals een speer
Second choice.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?quote:
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeldquote:Op woensdag 30 september 2009 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mooi en weer een probleem opgelost ...
zit te wachten op mn nieuwe kaart ... denk alleen dat de post niet zo snel is ...
Het went niet he?!quote:
Dat ligt aan de monitor, niet aan je videokaartquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
Nee, niet genoemd worden bij hallo's, niet in de OP staan. Nog even en er komt een Phedo kloon om het af te maken.quote:
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen pastquote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
eeuh, zeurkous, ik had jou verderop nog genoemd
Zaad betekende het begin en einde van haar leven...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en iddquote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij heeft de 4870 terug gebracht en de 4890 gehaald, jesus wat een beeld![]()
In het japans gebruik je geen onderwerpen als het logisch isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen past
afwachten dus, net kerstmisquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een gtx285 loopt nog stapje harder dan die en idd![]()
ben benieuwd wat ik terug krijg had een defect 8800gts sc en dies stuk maar heet 10jaar garantie![]()
die kaart word niet meer gemaakt dus krijg een andere gelijke of beter dus ben echt benieuwd
"Zaad was haar lust en haar leven. Totdat ze het met de dood moest bekopen."quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zaad betekende het begin en einde van haar leven...
Monitor = TVquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de monitor, niet aan je videokaart
Klinkt erg poetischquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van japans of niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het japans gebruik je geen onderwerpen als het logisch is
Ik houd van efficientie. Ook in de taal.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt erg poetisch
[..]
Daarom hou je zo van japans of niet?
dag meneer!quote:
Hey pheno, jij ook hier!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Zaad was haar lust en haar leven. Totdat ze het met de dood moest bekopen."
of
"Het is even slikken, maar nu is ze heen".
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
of
"omdat ze weigerde te slikken, heeft het zaad haar doen stikken"quote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
of
Misschien moet ik dan ook maar japans gaan leren...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd van efficientie. Ook in de taal.
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoorquote:
alleen is de tv groterquote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoor
Het is toch allemaal tft/lcd werk
Als de NS dan de efficientie van JR overneemt dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar japans gaan leren...
ik had jou daarvoor nog niet online gezien en nu stoppen met zeurenquote:
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik lees hier een duidelijk voorbeeld van wie de schoen past
Niemand dacht dat het kon, maar uiteindelijk was zij dan toch verzadigdquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig is
weer vriendjes dan?quote:
hij is zo groot dat de pagina niet gevonden wordquote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/product/M9179LL/A, Ach, ietsje maar
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staanquote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit daar geen verschil meer in hoor
Het is toch allemaal tft/lcd werk
er is dus niemand die mond op mond beademing zou doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stikken in zaad. Hoe zou de rouwadvertentie klinken?
Dat vind ik nou ook weer niet liev...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon niet gequote worden als zijn 'fout' als dat onrechtvaardig is
Hmm, fok rendert een komma mee in de link. Prutsers.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij is zo groot dat de pagina niet gevonden word
Spelling!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet liev...
same here is wel 100 hertzquote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staan![]()
LL zou dat wel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is dus niemand die mond op mond beademing zou doen?
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortKquote:
Ik sinds kort niet meer. Overleden. Maar voor 399 een Philips Ambilight kunnen kopen. Nieuw. Dus dan maar dat. HDMI en een PS3 er aan en klaar is Ph.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog een 4:3 beeldbuis in de kamer staan![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |