Sorry pheno... het was met opzet fout gespeld....quote:
dies coolquote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, fok rendert een komma mee in de link. Prutsers.
http://store.apple.com/us/product/M9179LL/A
Zou die ook vergaderen zijn?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
Je kent me nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry pheno... het was met opzet fout gespeld....
hij zoekt zijn usb stick nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
wie weet... dat ie daar wel wat nuttigs zegtquote:
Dies duur....te duurquote:
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zitquote:
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vindenquote:
Lastig, ik heb er geen in huis.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zit
vergeten uit het doosje te halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zienquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vinden
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
afwachten dus, net kerstmis
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bomquote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zitten
Nee, bij die specifieke zin...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnen
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bom
Youtubje nodig?
En nu volg ik je niet meerquote:
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?quote:
Nou, bij welke specifieke zin deed ik dat net?quote:
Dat doorstrepen van die zin "je kent me niet" is blijkbaar iets van hyves ofzo, is een topic over, heb je blijkbaar gemistquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar hoef ik geen info over hoor pheno
[..]
En nu volg ik je niet meer
Heimlichenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?
Ow? dacht het dus niet he
nee, als die domme hoer niet eens weet hoe ze moet slikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?
Ow? dacht het dus niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |