ik zie bij audi en vw technieken die ze van lambo gebruiken omdat ze het hebben opgekochtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
italianen kunnen soms een leuk ontwerp maken.
Pasta kunnen ze maken en pizza maar ze kunnen geen auto's maken.
Onzin, meeste mensen weten gewoon niet er mee om te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Genoeg gepeupel dat het voor waar aanneemt. Niet alleen in Amerika.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje droevig. Mensen die naar een cabaretier gaan om grapjes te horen, maar dan wel bloedserieus nemen wat zo iemand zegtHoe dom kun je zijn?
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroënquote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.
toch rijden ze in de bergen allemaal in een 4wd waar je in NL nog niet dood in gevonden wil worden: de fiat pinda.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Prima auto, dat was maar 1 lekke bandquote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef BrandX het volgende:
ah ok, dus mazda lurken
Nog tips voor type? 323 ofzo?
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthoudenquote:
OAquote:
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef BrandX het volgende:
al die auto's....
ik wil over een paar maandjes voor een lief 2e handsje gaan. Beetje leuke voor rond de 3000-4000.
Iemand ideetjes voor een goed betrouwbaar bakkie (merk enzulks?)
liefst eentje die ook een beetje zuinig is
als ze een paar jaar zijn wel, die franse krengen zijn of top of helemaal kl*te.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup is het meest betrouwbaar, fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onzin, meeste mensen weten gewoon niet er mee om te gaan.
Wij hebben eigenlijk alleen maar alfa's gehad tot nu toe en ik heb nog nooit echte problemen gehad
maar wel betrouwbaar, Stel je wilt van de brug afrijden dan start dat kreng welquote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroën
lol moet je toch es met mn broer pratenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup is het meest betrouwbaar, fransen merken zijn ook redelijk betrouwbaar.
Mijn ouders hebben een BX gehad (whehehehe). Maar wat een kutding, echt alles vervangen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar wel betrouwbaar, Stel je wilt van de brug afrijden dan start dat kreng wel
ah dat verklaart waarom jij alfa niets vindt en er wrs problemen mee zult hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monterenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto hoort geen gebruiksaanwijzing te hebben, gewoon starten en rijden.
Nope, altijd sleutel of knop ingedrukt en gaan. Nog nooit wat mee gehad.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah dat verklaart waarom jij alfa niets vindt en er wrs problemen mee zult hebben
IEDERE auto heeft namelijk een gebruiksaanwijzing
niet verklappen schat, levert jou weer klanten opquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monteren
dat is fruitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou IETS is waarin ik nog niet dood gevonden wil worden, is het wel een Citroën
mjah, daar ligt mijn twijfel een beetje. Ik zou ook door kunnen sparen tot mei-juni, dan een nieuw tuutje met een aanvullende lening.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthouden
[..]
OA*zwaait driftig*
[..]
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)
peugeot is het zelfde als citroen de motors danquote:Op woensdag 30 september 2009 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol moet je toch es met mn broer praten
van de 15calls die hij krijgt betreft het 7x een citroen of een renault die langs de weg staat met panne ...
peugjes doen het daarintegen een stuk beter
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, altijd sleutel of knop ingedrukt en gaan. Nog nooit wat mee gehad.
Zo hoort het.
Je bent bang voor de backfire?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik rijd Opel, maar ik bash geen Priusrijders.![]()
Begin jij nou ook alquote:[..]
Nijns
Ik lees die dingen nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monteren
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |