zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustusquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthouden
Noem je Nijns nu een varken? Dude!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustus![]()
ik onthoud ook allerlij stompzinnige dingen.
wist je dat een varken een orgasme heeft van 30 min?![]()
geen idee wat je met die info moet
en waardoor weten die dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?
Da's onzin want vrijwel elke auto is tegenwoordig veilig, en van opel is alles erg butgetachtig gemaakt en slecht afgeleverd. Ik vind opel zeer slechte auto's mja da's mijn mening. Een japanner is minstens 2x zo goedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn goed, jij kan echt akelig goed onthouden
[..]
OA*zwaait driftig*
[..]
Ik let altijd een beetje op of je zeg maar niet zelf de kreukelzone bent als je een ongeluk krijgt. Ik heb goed aard in mijn Opel dus zou zeker nogmaals voor een Opel kiezen. Als ik wat meer te besteden had zou ik persoonlijk gaan voor een Opel Corsa of een peugeot 206. De nieuwe Suzuki Swift vind ik helemaal leuk, maar dat is (nieuw) boven je budget (vanaf 8000)
Nee, hij bracht de auto weg naar de garage als de leasemattschappij daartoe opdracht gafquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook nog nooit onderhoud gepleegd (aangezien dat in de gebruiksaanwijzing staat)
auwquote:
kennelijk andere electronicaquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
peugeot is het zelfde als citroen de motors dan
gemak dient de mensquote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij bracht de auto weg naar de garage als de leasemattschappij daartoe opdracht gaf.
pas een heel artikel gelezen, dat door het huidige belastingstelsel icm de prijzen enz. het vanaf 10.000km per jaar al de moeite loont om een diesel te nemen als je de keuze kan maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
Renaults zou ik niet doen: daar is altijd veel stuk aan (tenzij je een heeeeele nieuwe hebt maar daar heb je het budget niet voor) Persoonlijk vind ik mazda's niet zo mooi maar ieder zijn dingvoor Opel en VW heb je inderdaad makkelijk onderdelen als er iets kapot is. VW is vrij waarde-vast (voor als je weer wil verkopen) maar daar betaal je wel voor. Ik weet niet hoe veel je wil gaan rijden, maar ik zou voor benzine-auto gaan.
Hoe bedoel je?quote:
Het had meer betrekking op het antwoord van Nijns. Ik typ wat, lees verder en zie dat Nijns hetzelfde zegt.quote:[..]
Begin jij nou ook al.
* MPG licht OAdin in.
Met wat ik bedoel met gebruiksaanwijzing: dingen waar je op moet letten: niet teveel gas bij net warmdraaien, niet dit, niet dat.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waardoor weten die dat?
Het is echt geen natte vingerwerk
Dat je het niet zelf in het oog houdt betekent niet dat het er niet is he
Maar ik merk dat je moeite hebt met je ongelijk toe te geven, dus zal het onderwerp "heeft een auto een gebruiksaanwijzing" wel zometeen afgedaan worden met een oftopic opmerking, en omdat ik dan niet wil zeuren zal ik wrs mn bek weer houden
Ongelooflijkquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder terug te lezen (MPG) was dat rond woensdag 26 augustus![]()
ik onthoud ook allerlij stompzinnige dingen.
wist je dat een varken een orgasme heeft van 30 min?![]()
geen idee wat je met die info moet
Hij zal de foto's wel van LL hebben ontvangenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je Nijns nu een varken? Dude!
Dat hoor ik nou alleen van de "vorige generatie" Renault, dwz bouwjaren 2000 - 2007 . Ik rij zelf in een ouder gebakje, en dat gaat wonderbaarlijk goedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
Renaults zou ik niet doen: daar is altijd veel stuk aan (tenzij je een heeeeele nieuwe hebt maar daar heb je het budget niet voor) Persoonlijk vind ik mazda's niet zo mooi maar ieder zijn dingvoor Opel en VW heb je inderdaad makkelijk onderdelen als er iets kapot is. VW is vrij waarde-vast (voor als je weer wil verkopen) maar daar betaal je wel voor. Ik weet niet hoe veel je wil gaan rijden, maar ik zou voor benzine-auto gaan.
Dat zei ik. Mosterdquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Wat heeft dat met een gebruiksaanwijzing te maken? Ik krijg van de leasemaatschappij te horen wanneer het weer tijd is?
deel je mening daar in niet echtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Da's onzin want vrijwel elke auto is tegenwoordig veilig, en van opel is alles erg butgetachtig gemaakt en slecht afgeleverd. Ik vind opel zeer slechte auto's mja da's mijn mening. Een japanner is minstens 2x zo goed
De verkeerde.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
Hij zal de foto's wel van LL hebben ontvangen
dat is minder erg dan het lijkt hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je Nijns nu een varken? Dude!
Omdat je niets beters te doen hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is minder erg dan het lijkt hoor.
nog zo'n weetje; genetisch staat de mens dichter bij een varken dan bij een aap.
ons DNA lijkt dus meer op varkens DNA dan op apen DNA.
waarom onthoud ik al die onzin
Ik had eens een Renault uit 1986 en daar was helemaal niets goed aan. Toch nog ruim een jaar in gereden en ik had er maar 250 gulden voor betaaldquote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou alleen van de "vorige generatie" Renault, dwz bouwjaren 2000 - 2007 . Ik rij zelf in een ouder gebakje, en dat gaat wonderbaarlijk goed. Ook de nieuweste generatie schijnt betrouwbaarder te zijn geworden.
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alle auto's hebben een boekje of lees je dat niet? Niet iedereen weet dat je op een hybride geen trekhaak mag monteren
Van jou zou ik dus nooit een wagen kopen, nooit iets nakijken, dat is vragen om problemen. Gewoon rijden en als iets kapot is jammer dan de baas betaald toch. heel erg jammer dat leasebakken zo behandelt wordquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is minder erg dan het lijkt hoor.
nog zo'n weetje; genetisch staat de mens dichter bij een varken dan bij een aap.
ons DNA lijkt dus meer op varkens DNA dan op apen DNA.
waarom onthoud ik al die onzin
quote:Chinese Astrologie - Horoscoop Dierenteken Varken (Zwijn)
Het Chinese dierenteken Varken wordt ook wel zwijn of everzwijn genoemd. Een varken is galant, attent en loyaal. Varkens komen soms nogal stoer over, maar zijn van binnen vaak zachter dan ze zich voordoen. Varkens zijn moedig. Ze zijn eerlijk, oprecht en hebben een enorme vastberadenheid
Dat jij geplaagd wordt met je Opel, als je Prius-rijders plaagtquote:
Whehe. Mailtje naar OAdin is onderwegquote:[..]
Het had meer betrekking op het antwoord van Nijns. Ik typ wat, lees verder en zie dat Nijns hetzelfde zegt.
Verder ontken ik niets.
Over het imago van alfa heb je helemaal gelijk, alleen is dat imago veroorzaakt (heb ik het ff niet over het roest imago) door mensen die de PK's die alfa zelfs in de winter (met een alu blok) meteen na het starten te willen benutten. Iedere mens die een beetje chemie heeft gehad weet dat aluminium sneller scheurt en dus daardoor de blokken naar de tering gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat ik bedoel met gebruiksaanwijzing: dingen waar je op moet letten: niet teveel gas bij net warmdraaien, niet dit, niet dat.
Feit is dat buiten de reguliere beurten goede autos niet in de garage horen te staan. En daar heeft een Alfa een heel slecht imago. En die hebben ze niet zo maar gekregen
Dat heeft weinig met ongelijkheid te maken, of moet elke discussie uitkomen op een resultaat of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |