SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef Heracles25 het volgende:
Ben al 3 weken aan het wachten op me rc heli
Verassend skiet dat je zo reageertquote:
Ja, bij mij ook altijd tussen die tijd. Ze is alleen de laatste tijd verdacht weinig online op Skype. Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu aan het wachten op een mail van DP, meestal stuurt Rachel mij mailtjes tussen 10:00 en 13:00, zelfde bij jullie?
Anders stuur je ze even een mailtje. Ze zijn daar erg duidelijk en behulpzaam met de mailsupport.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
Ik krijg het niet eens voor elkaar ZONDER credit card te betalen, elke zegt PP dat me bankrekening al eens is gekoppeld! Maar dat heb ik nog nooit gedaan...
Zal ik eens doen ja... Maar ja dit werkt ook goed...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:39 schreef veda het volgende:
[..]
Anders stuur je ze even een mailtje. Ze zijn daar erg duidelijk en behulpzaam met de mailsupport.
Ze hebben 'm gewoon gestolen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:48 schreef mcwops het volgende:
nemen we partyflock echt serieus door ze ook nog is een TT-promo aan te biedenmoet nie gekker worden hier.
ik heb een tradetang.com -order lopen en zal verslag doen als het is gelukt. dat kan een goed alternatief zijn voor DPjack.
maar ik denk dat Jack natuurlijk wel door schade en schande is wijs geworden en dat Taobao-orders via de mail gaan lopen en hij paypal geen munitie meer geeft om te slaan. risico is dan wel dat dispuuts bij paypal nauwelijks kan van slagen zullen hebben
Een Helikopter bij de Dixons halen duurt heel langquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef Skiet het volgende:
Het is niet zo dat je bij de DIxons even wat koopt natuurlijk.
Ja, ergens in je account kun je switchen tussen CC koers en Paypal koers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Skiet het volgende:
Even een vraag met betrekking tot betalingen via paypal. Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat er een goedkopere manier is door met je creditcard te betalen omdat je dan de dagkoers krijgt en geen rare paypal koers, dit zou redelijk schelen op grote orders.
Iemand die dit kan bevestigen en kan uitleggen hoe je dat dan aan moet pakken.
waaruit concludeer je dat? mij is het vrijdag gewoon gelukt. sku's opgeven en een taobao-order, hij maakt paypalbetaling aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Downstar het volgende:
Dus Jack neemt nu ook buiten de sites om, geen order meer aan die te betalen zijn met paypal?
Mooie vriend, is het teveel moeite om te vragen of je de OP op Partyflock mag gooien of wat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef mickeyD het volgende:
taobao shopping directory in het engels: http://taobaonow.com/shopping-directory.html
Ik weet niet of je weet hoeveel werk er in heeft gezeten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:25 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar voel jeje geraakt, of gestreeld, dat is de vraag.
Het gaat mij er niet om dat mijn naam er uit is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, heel eng dat die 18 reakties daar je een gevoel geven dat je iets misloopt.
het is een hele mooie OP, dat vind ik ook, maar er zitten op PF maar enkele van de oude garde die dit soort dingen waarderen. voor de rest zijn de 250.000 actieve "leden" fakerds, rellende achterlijke drugs gebruikende sukkeltjes die heel stoer komen vertellen wat ze wel niet geslikt hebben.
een "bron" kan ik niet meer plaatsen, want daar is het topic te oud voor..
die rellende sukkeltjes wil je HIER echt niet hebben..
vandaar dat alle FOK! linkjes er uit zijn gehaald.
Als ze niks verkopen waarom duurt de mail dan zo lang? Dan hebben ze toch geen flikker te doen???quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef jopiede het volgende:
Hello, jopiede,
Thank you for your support on Dealperfect.
But we are changing a new paypal account presently. The old one cannot receive money at present.The problem is supposed to be solved after Oct. 5th, but not for sure.
If you still like to buy the item then, just contact me.
Sorry for the trouble caused.
Best regards,
Rachel
Nog eff wachten dus
... en dat mag zijn?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef mickeyD het volgende:
taobao shopping directory in het engels: http://taobaonow.com/shopping-directory.html
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:25 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar voel jeje geraakt, of gestreeld, dat is de vraag.
gast, rot op ___quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:04 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat had gemoeten idd..
X-cuse me voor mijn lompigheid!
Mijn grote teen doet pijn...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef DjimmyR het volgende:
Nog acht paketjes onderweg, mag wel eens opschieten.
Hier uit concludeer ik het van Joene94;quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
[..]
waaruit concludeer je dat? mij is het vrijdag gewoon gelukt. sku's opgeven en een taobao-order, hij maakt paypalbetaling aan.
quote:quote:
Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef PietBel het volgende:
Ik ben sinds een tijd weer van plan om wat te bestellen. alleen DP purcache doet niet lekker.
Kan ik hem in nijntje taal nu gewoon gaan mailen en krijg ik dan een link voor paypall oid?
Vind het een beetje raar nu en maak niet graag een mistake.
Rachel vertelde dit in een mailtje van mij:
quote:
But like we said, we cannot receive money via paypal account at present because of the copied items in our site.
And we are fixing the problem with Paypal, but has not solved completely. Probably it needs several days to process it.
Wachten tot ze het dus weer op orde hebben, want ze hebben dus nog niet het Paypal probleem opgelost. Ook niet bij bestellingen via de mail.
er zijn 3 mailaccounts van dp waarvan er 2 gebanned zijn door pp. eentje nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier uit concludeer ik het van Joene94;
[..]
dus je moet joene94 maar even vragen waar hij t vandaan heeft?
Rachel vertelde dat dus aan mij via de mail. En dat mailtje stuurde ze op maandag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier uit concludeer ik het van Joene94;
[..]
dus je moet joene94 maar even vragen waar hij t vandaan heeft?
Waar vind ik deze coupon?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Lolque het volgende:
Rachel wil echt gewoon met geen mogelijkheid mijn 5$ coupon gebruiken.
Eerst kon ze de coupon niet invoeren in het systeem en nu moet de order boven de 50$ zitten, terwijl d'r op de site 40$ staat, en wat de order ook is.
Zuchttt..
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??quote:
Ja ik sta d'r ook een beetje van te kijken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??![]()
Ik heb weleens een gratis $5 coupon gebruikt, deze moest terecht bij een bestelling van $40+ gebruikt worden.
Dan kun je beter een cashback doen om vervolgens het geld weer terug te sturen minus 2X paypal kosten. Rachel...toevallig dat zij weer zo geniepig is. Je punten zijn toch gewoon geld waard.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, heel eng dat die 18 reakties daar je een gevoel geven dat je iets misloopt.
het is een hele mooie OP, dat vind ik ook, maar er zitten op PF maar enkele van de oude garde die dit soort dingen waarderen. voor de rest zijn de 250.000 actieve "leden" fakerds, rellende achterlijke drugs gebruikende sukkeltjes die heel stoer komen vertellen wat ze wel niet geslikt hebben.
een "bron" kan ik niet meer plaatsen, want daar is het topic te oud voor..
die rellende sukkeltjes wil je HIER echt niet hebben..
vandaar dat alle FOK! linkjes er uit zijn gehaald.
Dat is wel erg krom ja. Misschien als je zegt dat een goede vriend bij paypal werkt dat ze het wel accepteert.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??![]()
Ik heb weleens een gratis $5 coupon gebruikt, deze moest terecht bij een bestelling van $40+ gebruikt worden.
Dan kun je beter een cashback doen om vervolgens het geld weer terug te sturen minus 2X paypal kosten. Rachel...toevallig dat zij weer zo geniepig is. Je punten zijn toch gewoon geld waard.
Hier ook hele slechte ervaringen met Rachel. Helaas voor dealperfect. Dan maar m'n paypal ergens anders legen. En een paar slechte recensies schrijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Lolque het volgende:
Rachel wil echt gewoon met geen mogelijkheid mijn 5$ coupon gebruiken.
Eerst kon ze de coupon niet invoeren in het systeem en nu moet de order boven de 50$ zitten, terwijl d'r op de site 40$ staat, en wat de order ook is.
Zuchttt..
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef FibeR06 het volgende:
Kan deze twee deze week verwachten![]()
Sweater:
http://item.taobao.com/au(...)540fe5114f22034f.htm
Jacket:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010158
Een dag van te voren vanuit Nederland sturenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. kun je ook een pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen als je TNT belt?Mijn broer is 11 oktober jarig en wil hem dan een pakje laten bezorgen. Hoewel het al wat aan de late kant is met die 5 chinese feestdagen tussendoor!
Mja dat kost weer 6 euro ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een dag van te voren vanuit Nederland sturen
Mail-server van DX is kaduuk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef joepie91 het volgende:
Jaja, zojuist is, ondanks dat ik dus geen mailtje heb gehad (?) mijn pakketje van DealExtreme met mijn Dingoo A320 erin verzonden. Zal dus binnenkort binnen zijn, ik houd jullie op de hoogte
Dat dénk je, of dat weet je?quote:
En komt het ook overeen met het origineel? Heb je dat kunnen vergelijken? Merkjes beetje normaal gestikt en dergelijke..quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:
Jasje is prima kwaliteit en perfect maat (L) ben 1,75 lang.
Weet niet zeker of er een origineel is maar logo zien er perfect uit. Staat zelfs GS op de kloopjes en rits. Vooral het logo bij het lusje om op te hangen is zeer mooi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef Skiet het volgende:
[..]
En komt het ook overeen met het origineel? Heb je dat kunnen vergelijken? Merkjes beetje normaal gestikt en dergelijke..
Ah, danku, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.428158
het t 1x gehad met FP. jij formuleert in beste engels je klacht. zij vragen de andere partij om reactie, zij geven reactie, jij moet daarop weer reageren, enz enz. vooraf weet je wat de einddatum is dat t geschil sluit, is dacht ik 30 dagen. succes! zoals eerder gezegd in deze reeks: bij chinezen kort en zakelijk houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Semmm het volgende:
Over 2 dagen maar een Paypal claim starten voor m'n Xbox controller via ebay als ik m'n geld niet krijg![]()
Iemand ervaring hiermee? krijg je snel je geld terug of wordt het een heel lang proces?
Mijn oude dell p2 accepteert alleen door dell uitgegeven geheugen. Heb er meer dan 10 verschillende geheugenbankjes in geprobeerd uit verschillende PC's maar wilde allemaal niet werken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg krom ja. Misschien als je zegt dat een goede vriend bij paypal werkt dat ze het wel accepteert.
Weet iemand zo'n site waar je goedkoop geheugen enzo kunt bestellen en waar ze veel verschillende soorten hebben? Heb nog een Dell-pc staan waar apart geheugen in moet. Als ik dat gewoon bestel is dat megaduur en dat is het niet waard, pc kostte 50 euro (oude bedrijfs-pc). Voor een pc die ik voor zinvolle dingen gebruik ga ik uiteraard geen geheugen uit China importeren.
Helemaal mee eens, vewijderd dat nep spul dan... maar nee we gaan weer een andere betaal methode gebruiken die niemand in europa gebruikt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
DX heeft een tijdje terug ook een hele hoop dingen van de site verwijderd, waarschijnlijk ook vanwege PayPal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef Heracles25 het volgende:
Waarom houd DX het dan wel vol, aangezien ze daar ook nep spul op verkopen. Oke geen illegale wapen etc
Ahmm, kun je niet beter een ander P2 systeempje regelen voor een paar euroquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef veda het volgende:
[..]
Mijn oude dell p2 accepteert alleen door dell uitgegeven geheugen. Heb er meer dan 10 verschillende geheugenbankjes in geprobeerd uit verschillende PC's maar wilde allemaal niet werken.
Geen idee of ze dat nu nog zo hebben.
Dat word op DX bestellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Joene94 het volgende:
Verdomme. Dan houd het dus ook op voor mij, want ik heb geen creditcard en kan er verder ook niet aan komen. Jammer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Ja, of een nieuwe Jack zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Dat word op DX bestellen
Misschien willen hun op Taobao bestellen voor ons
Onmogelijk voor 10 euro, dat soort geintjes gaan richting de 100 euro voor echte ghetto budget spul.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Een chronograaf is een stopwatch.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:39 schreef vinylhits het volgende:
Ow ok.
Maar wat is het eigelijk een stopwatch of gewoon tijdsaanduiding?![]()
Het lijkt me opzich wel mogelijk maar ik weet het ook niet.
Opzich wel leuk model
Google doet alleen creditcards, geen bankrekeningen die je kunt koppelen aan google accounts.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef tokko1 het volgende:
Google heeft toch een best redelijk alternatief??
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie eastpak tassen wilde hebben bij Jack op het forum...
Bij de V&D prijzencircus hebben ze 30% korting op die dingen, bijna dezelfde prijs als uit China
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
Prijzencircus prijzen staan ook online www.vd.nlquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurt?
x2, zoveel verschilt het niet met DXquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
Ik kreeg vanmiddag een folder in de bus, ik zie nu dat het al vorige week is begonnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gram hebben ze jou jas gerekend?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje is prima kwaliteit en perfect maat (L) ben 1,75 lang.
nu goed?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:32 schreef mstr het volgende:
MagischMannetje, je mag de Poll in je signature wel eens aanpassen
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:42 schreef jopiede het volgende:
We kunnen ook met ze alle mailen dat we moneybookers willen. Dat werkt via I-Deal. Dus geen creditcard nodig, en ook snel betalen.
www.moneybookers.comJa, inderdaad. Moneybookers zou wel eens een goede vervanger kunnen worden van Paypal. Ze rekenen verder ook geen kosten voor betalingen via iDeal dus dat is alleen nog maar fijner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je vertellen dat ik WEL zeker weet dat het NIET origineel is. Naïviteit...quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Weet niet zeker of er een origineel is maar logo zien er perfect uit. Staat zelfs GS op de kloopjes en rits. Vooral het logo bij het lusje om op te hangen is zeer mooi.
Volgende keer even wat beter lezen Stinosss. Hij schreef dat hij niet wist of er een origineel was. Oftewel, hij kan het niet vergelijken met een eventueel origineel....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik WEL zeker weet dat het NIET origineel is. Naïviteit...
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Stinosss het volgende:
Of er een origineel was? Waar een origineel was?
Ik denk dat bedoelt: Weet niet zeker of HET een origineel is maar logo zien er perfect uit...
Deze zal wel wat verzendkosten hebben... http://www.ioffer.com/i/119513205quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef gizmo_rtd het volgende:
misschien niet voor dezelfde prijzen, maar de producten van taobao worden vaak ook aangeboden op www.ioffer.com.
Een beetje goed onderhandelen en je kunt ook hele scherpe prijzen krijgen voor allerlei artikelen.
Ik heb zelf goede ervaringen met ioffer. Gewoon altijd de producten binnengekregen, behalve dan een enorme bestelling welke was onderschept door de douane. Maar dat was mijn eigen fout. Apart verzenden is duurder, maar wel veiliger.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef papiertje het volgende:
Hoe zit het met bezorging? Wordt er nog gevraagd naar een referentie van mij?
Of is het gewoon: 'hier, pak aan'?
Het gaat mij eigenlijk om een pakketje dat nu in Nederland is. Het gaat verzonden worden naar m'n woonadres, alleen ben ik benieuwd of de bezorger nog iets wil weten van me (e-mailadres op DX bijv.).quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef gizmo_rtd het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Allereerst zoek je het product van je keuze. Je onderhandelt wat over de prijs. Vervolgens kom je tot een prijs die je ervoor wilt betalen en de verkoper (of jij) doet een offer. Deze accepteer je (let op verzendkosten). Vervolgens stuurt de verkoper je een invoice (voorkeur paypal). Nadat je hebt betaald handel je de deal af. Je paypal adres staat er al in, maar mocht je een ander verzendadres willen hebben kun je dit na de betaling (via priveberichten) regelen.
Nadat je hebt betaald en het product is verzonden krijg je hiervan bericht binnen Ioffer. Via ioffer kun je ook aangeven of het product ontvangen is en of deze voldoet aan je verwachtingen (rating). Wanneer het product na een bepaalde tijd nog niet is ontvangen krijg je mail van Ioffer over de stand van zaken. Via hen kun je een dispute aanmaken voordat je Paypal inschakelt.
Let wel op de referenties van de verkopende partij (rating). Er zullen altijd fraudeurs bij zitten.
Het pakketje is geadresseerd aan je paypal-adres. De postbezorger komt het pakje brengen en heeft verder niets van jou nodig. Gaat hem ook niets aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef papiertje het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk om een pakketje dat nu in Nederland is. Het gaat verzonden worden naar m'n woonadres, alleen ben ik benieuwd of de bezorger nog iets wil weten van me (e-mailadres op DX bijv.).
Oké, bedankt!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:32 schreef gizmo_rtd het volgende:
[..]
Het pakketje is geadresseerd aan je paypal-adres. De postbezorger komt het pakje brengen en heeft verder niets van jou nodig. Gaat hem ook niets aan.
In het ergste geval is het aangetekend verzonden en hoef je alleen een handtekening te zetten.
Haha, tuurlijk is het geen originele.. Bedoelde idd wat Skiet zegt en zoals hij vroeg. Ik weet niet of er een originele versie van de jas is waarmee ik kan vergelijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me duidelijk dat hij zegt dat hij niet zeker weet of dit model jas ook daadwerkelijk door dat merk is uitgegeven. Dus of er een origineel van jas of dat het gewoon een bedenksel is.
600 gr. Het is geen dikke jas maar gewoon een dun zomer jack.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Hoeveel gram hebben ze jou jas gerekend?
quote:Destination - Netherlands
The item (RB0487*****HK) was posted on 25-Sep-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Is dus gewoon onderweg... Geef het nog een weekquote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef Redster1984 het volgende:
Ik was even benieuwd of dat feestgedoe in China ook inhoudt dat de hele hongkongpost op z`n gat ligt..... Ik lees nog wel van mensen die pakketjes ophalen etc, maar mijn status bij de hongkong post is sinds de 25e de volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ze het aan het klaarzetten waren voor verzending ofzo omdat ik andere keren een andere status kreeg. Iets van "the item has left hong kong on .... for it`s destination"quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dus gewoon onderweg... Geef het nog een week
PayPal accepteert niets meer van DP.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Kan je met moneymaker je account gebruiken als een soort chipknip, dat je bankrekening er niet aan vast zit?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
PayPal accepteert niets meer van DP.
Ze maakten steeds nieuwe accounts zonder de illegale spullen eraf te halen. PayPal kreeg er genoeg van: geen PayPal meer, zelfs niet op legale spullen.
Moneybookers via iDeal lijkt me wel goed!
Geen last van vage PayPal koersen! (hoe doet moneybookers dit?)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef Qaox het volgende:
Godverdomme
Heb ik een oplader besteld, zit er een US plug op.
Er stond duidelijk bij EU plug...
Komt ie trouwens wel aan in een iPod nano doosje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van 10 euro?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Semmm het volgende:
Heb net m'n Rolax ontvangen maar ik krijg het bandje niet eens openligt dat nou aan mij?
Het pakje heeft Hong Kong nog niet verlaten, want dan verschijnt inderdaad de boodschap "The item has left Hong Kong ..."quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ze het aan het klaarzetten waren voor verzending ofzo omdat ik andere keren een andere status kreeg. Iets van "the item has left hong kong on .... for it`s destination"
Maar goed. Ik zie het vanzelf wel een keertje verschijnen. Hoop alleen voor de 10e omdat er wat bijzit voor iemands verjaardag.....
ghehe inderdaad LOLquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
edit: Doe je wel dat beugeltje eerst open en dan de flip?
Ok, ik dacht dat "was posted on 25-Sep-2009" letterlijk betekende is op de 25e op de post gegaan, maar goed...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het pakje heeft Hong Kong nog niet verlaten, want dan verschijnt inderdaad de boodschap "The item has left Hong Kong ..."
Verschillende statussen die ik al heb gezien:
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference... (tracking# zit nog niet in het systeem)
The item was posted on [datum] and is being processed for delivery to the addressee
The item is being processed for departure from Hong Kong as of [datum]
The item will leave Hong Kong for its destination on [datum]
The item left Hong Kong for its destination on [datum] (deze heb ik het liefst)
Ik wil dat beugeltje wel open doen maar dan moet ik erg hard duwenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
Die van 10 euro?
Daar heb ik er ook net 2 van ontvangen
Ze zijn verschillend bij mij. Ga nu foto's regelen.
edit: Doe je wel dat beugeltje eerst open en dan de flip?
Bij mij staat er The item (RB055099870HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 30-Sep-2009.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat "was posted on 25-Sep-2009" letterlijk betekende is op de 25e op de post gegaan...
Zal een reviewtje plaatsen als ik ze binnenheb... Dit waren de "beste" volgens DX reviews...quote:03396 Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP
08037 Deep-Blue In-Ear Earphone with Spare Earbuds
21173 Premium Noise Isolation In-Ear Stereo Earphones with Pouch
Nee, wordt niet gekoppeld aan je bankrekening.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kan je met moneymaker je account gebruiken als een soort chipknip, dat je bankrekening er niet aan vast zit?
Anders ga ik echt niet nog een online rekening openen, terwijl je op haast alle fatsoenlijke internationale sites met paypal kan betalen. En zeker al niet alleen voor dealperfect, want er is concurrentie zat wat dat betreft.
Het lukt me nog nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef veda het volgende:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21726
Omdat het bandje toch niet zo aanpasbaar was als ik dacht, heb ik er met een tang een schakel tussen uit 'gebroken'. Bij de sluiting zit nu een wat minder mooi stukje, maar och, daar zie je nouwelijks wat van.
Ik heb hi-res foto's van de 2 die ik nu heb en van degene die ik eerder in handen had, en ze zijn alle 3 anders.
Met rood even de verschillen omcirkeld:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OGR8I4OV.jpg (tikfout, geprint rolex logo in het midden)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U6SYQZ6N.jpg (links: geen tikfout en geprint rolex logo, rechts geen tikfout en zilver rolex logo (is wel minder mooi ) )
Zo moet ie dus open he:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NJU4VS3F.jpg (hier zie je ook bij mijn duim dat de overgang tussen de schakels niet mooi is, daar heb ik een extra schakel er uit gebroken)
Gewoon dicht
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KIRXW74R.jpg
klipje open
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CHSMTAMW.jpg
helemaal open.
En nee, ik denk niet dat je dom bent (mocht dat zo overkomen) maar ik heb op een servicedesk gewerkt, en daar heb ik heel slimme mensen ook domme dingen zien doenHopelijk heb je er wat aan.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Ik heb mijn NDSI rumble pack ook ontvangen. Schroefje er uit, voorkantje van het ding af, en in de gewone NDS gepropt:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QFKTGPZY.jpg
Werkt perfect(met need for speed getest)
Veel beter dan dit kan ik je er ook niet mee helpen.quote:
aan de binnenkant? HIj heeft een klein beugeltje aan de 6 uur kant. die gaat naar je toe open, aan de buiten kant. Als die open is kan je de grote flip open trekken.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef Semmm het volgende:
Je hebt dat ding aan de binnenkant van t bandje en dat kleine beugeltje,
Die aan de binnenkant gaat open maar er gebeurt verder niks en ik durf niet harder te duwen.
Die aan de buitenkant krijg ik met geen mogelijkheid open
Als je hem openbuigt wordt ie rap, en valt ie na een tijdje zomaar open...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Hehe, hij is open na wat porren met een schaar![]()
Maar hij gaat wel erg moeilijk open, heb geen zin om elke keer een schaar mee te nemen als ik m'n horloge af moet doen
Er zitten 2 schakels in die je met een klein schroevendraaiertje het schroefje los kan draaien. Schroefje losdraaien schakel er tussen uit en dan weer vastmaken.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef Semmm het volgende:
Okwaarmee heb jij trouwens die schakeltjes eruit gehaald? met een naald ofzo?
Ik moet 'm ook korter maken maar 1 schakeltje is er al uit (gevallen[China Quality])
De band is geschroeft, dus geen pennen of splitpennen. Ovirgens heeft mijn kermis horloge (die mij 2 euro kostte) zelfs splitpennen. Ik weet dat luxe horloges gewone pennen hebben, maar ik heb alleen van extreme gevallen gehoord dat dat niet goed ging (op de motor, maar op een 2 cilinder motor gaat het ding zoiso kapot).quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef mickeyD het volgende:
dat komt omdat die chinezen splitpennetjes gebruiken ipv echte spies die geblokeerd worden met mini schroefjes.
Welke Dion-ban heb je gekocht? Heb je een linkje? Ik zoek nog een leuke namelijk. Thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
Dion-ban zonnebril binnen![]()
De dion-ban met paarse glazen is echt een mooi ding zeg. De zonnebrillen zijn tot nu toe allemaal wel goed voor de prijs. De pootjes veren naar buiten, het is een soort metaal frame. Hier en daar wat haarkrasjes maar voor dit geld mag je niet klagen.
Mooi dressyquote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Welke Dion-ban heb je gekocht? Heb je een linkje? Ik zoek nog een leuke namelijk. Thanks
Ik heb hier ook een blauwe rolax liggen,quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef vinylhits het volgende:
Die rolax wou ik eerst ook kopen maar dacht dat hij er slecht uitzag.
maar aangezien het ook de kans is dat je het logo gewoon echt geprint hebt inplaats van zo'n plakkertje lijkt het me wel wat.
En ook omdat het er toch best goed uit ziet.
Is die voor om je rechterpols? Kan je eens een foto posten waar je hem om hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:04 schreef Endurance het volgende:
Vanmiddag gearriveerd:
http://item.taobao.com/au(...)tml?cm_cat=50005700b
Topding
Wel ff iets duurder maar ziet er wel goed uit lijkt me zo.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:03 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een blauwe rolax liggen,
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938
die is toch een stuk mooier als de 10 euro rolax. Verschil is duidelijk zichtbaar.
Tevens is het model van deze blauwe nieuwer dan die van de 10 euro, maar of dat mooier is is smaak.
Ik heb een uw-boowt van DP. Mooi en goed dingquote:Op woensdag 30 september 2009 21:13 schreef Granaatappel het volgende:
Wel duur die U-Boats om te laten importeren.
Vriend van me was afgelopen zomer in Azië en heeft ook zo'n U-Boat van goede kwaliteit voor 5-10 euro.
Het horloge met de zwarte ernaast:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Wel ff iets duurder maar ziet er wel goed uit lijkt me zo.
Heb je misschien eigengemaakte foto's?
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef thijs1994 het volgende:
Ik wil graag deze bestellen:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.22050
Hoe moet ik die bestellen? Kan ik die dan betalen met Paypal en hoelang moet ik wachten tot ik hem binnen heb, heb hem namelijk nodig op 14 oktober als het kan.
Kan iemand mij hierbij helpen? Heb namelijk ook al die Jack ofzo gemaild want had 'm ook op taboa gezien en daarom had ik 'm gemaild maar ik krijg geen respons. Kan iemand mij helpen.
Ik dacht dat i-deal alleen in de benelux gebruikt werd... Daarbij is mij verteld dat ideal nog veel meer kosten vraagt voor een betaling dan paypal.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Robin-e30 het volgende:
In plaats van www.moneybookers.com waarom niet gewoon I-deal ?
Ik betaal op diverse chinese site's gewoon met ideal zonder problemen.
ING Tancode lijst er bij.
Rabobank: Randomreader.
Gaat prima zonder problemen.
Misschien is dat wel wat voor dealperfect.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Robin-e30 het volgende:
In plaats van www.moneybookers.com waarom niet gewoon I-deal ?
Ik betaal op diverse chinese site's gewoon met ideal zonder problemen.
ING Tancode lijst er bij.
Rabobank: Randomreader.
Gaat prima zonder problemen.
Misschien is dat wel wat voor dealperfect.
Hartstikke bedankt voor de goede hulpquote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef veda het volgende:
[..]
Het horloge met de zwarte ernaast:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-S6ZLAUKF.jpg
Let even op het bandje, die bij de goedkope met een tussenschakel aan het horloge vast zit, en bij de blauwe netjes met schakels vast zit. Swiss made bij 6 uur zit er netjes onder. Het vergrootglaasje vergroot ook wat meer.
En het model van de blauwe is wat nieuwer, dat betekent grotere stippen en strepen voor de uren, en een grotere kroon (bijzetknopje)
Nogmaals klokje
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3FDX3NMW.jpg
Bandje is volledig mat, de zwarte heeft de het middenstuk van de achakels glimmend. Ook draait de rand (bezel) bij de blauwe velen malen beter (minder zwaar, mooiere klikjes).
Bandje met duikersextension dicht:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NYTKA3QL.jpg
De schakels van het bandje zijn ook mooier egaal aan de zijkant als je die vergelijkt met de zwarte, de zwarte heeft wat randjes enzo.
Bandje met duikersextension open:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-76HCKWGP.jpg
Achterkant met duikersextension open:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-B8AE7M3R.jpg
De blauwe heeft een dichte achterkant zonder extra graferingen op de dop.
Door de duikersextension kan je wel minder schakels onder de clip laten verzinken. En echt gebruik zul je er niet van maken (is als je gaat persluchtduiken, dan kan je het bandje wat langer maken dat hij over je pak heen past).
Jack heb ik nog ene taobao bestelling bij staan waar ik op dit moment mijn vraagtekens bij heb staan, en heb eergister een bestelling van zijn site gedaan, waar ik nog niks van heb gehoord. Heb die laatste ook nog niet betaald.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de goede hulp![]()
Als ik hem nog zou willen bestellen (omdat de dp nog niet volledig werkt) moet ik gewoon ff jack mailen hé?
oke...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef veda het volgende:
[..]
Jack heb ik nog ene taobao bestelling bij staan waar ik op dit moment mijn vraagtekens bij heb staan, en heb eergister een bestelling van zijn site gedaan, waar ik nog niks van heb gehoord. Heb die laatste ook nog niet betaald.
Verder lees ik van allerhande mensen dat betalen nu niet gaat tot waarschijnlijk de 5e. In ieder geval tot dan wachten dus.
Edit:
Ik zie nu:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-S6ZLAUKF.jpg
De blauwe heeft zelfs een rolex logootje gegrafeerd staan bij 6 uur (net als het origineel). Heeft de zwarte ook niet.
Altijd bijzonder, met een schaar op een stukje goedkoop staal zitten duwen, met de mogelijkheid tot uitschieten in je pols.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Hehe, hij is open na wat porren met een schaar![]()
Maar hij gaat wel erg moeilijk open, heb geen zin om elke keer een schaar mee te nemen als ik m'n horloge af moet doen
Volgens mij is ING in het kader van bezuinigingen juist bezig met buitenlandse bedrijven af te stoten.. Dus ik zou ING niet voor willen stellen..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:56 schreef mickeyD het volgende:
ideal rekent een euro als je een pizza besteld ja..
maargoed ING zit ook in azie, dus als hij de mogelijkheid heeft kan die altijd ff binnenwippen bij kantoor hong-kong he?
wie geeft hem de tip? LOL
Gewoon op eBay met de veiling een paar winnen, heb er pas 5 gewonnen voor elk 1ct p/stuk (incl. verzendkosten).quote:Op woensdag 30 september 2009 22:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is ING in het kader van bezuinigingen juist bezig met buitenlandse bedrijven af te stoten.. Dus ik zou ING niet voor willen stellen..![]()
Collega's hebben de veel goedkoperen screenprotectors ontdekt bij "die Chinese site waar jij toch altijd bestelt.." Ja, leuk, net nu dealperfect zo moeilijk doet. Is betalen met Paypel nog mogelijk bij een van de domeinen van DP, of hebben ze allemaal problemen met Paypal?
Protip: allicht is het handig de post te quoten waar je op reageert (of in ieder geval het gedeelte), dat leest voor de rest wel zo handig weg zeg maar.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:54 schreef vinylhits het volgende:
Owh..!!
ik dacht dat zijn krasjes maar dat is wel mooi jah.
Ja, maar vaak is het kutten met de maten, en om zo'n screenprotector nu op maat te knippen is ook geen succes..quote:Op woensdag 30 september 2009 22:59 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Gewoon op eBay met de veiling een paar winnen, heb er pas 5 gewonnen voor elk 1ct p/stuk (incl. verzendkosten).
Dat is pas sinds 2004, die van $10 zijn gewoon meer klassiekquote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef veda het volgende:
[..]
De blauwe heeft zelfs een rolex logootje gegrafeerd staan bij 6 uur (net als het origineel). Heeft de zwarte ook niet.
Jack moet screenprotectors verkopen op Ebay voor 20 dollar als vermomde betaling voor je bestellingquote:Op woensdag 30 september 2009 22:59 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Gewoon op eBay met de veiling een paar winnen, heb er pas 5 gewonnen voor elk 1ct p/stuk (incl. verzendkosten).
Jij lijkt er verstand van te hebben. Geld dat ook voor dat extra stukje tussen de band en het klokje?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:21 schreef monkeybrain het volgende:
Dat is pas sinds 2004, die van $10 zijn gewoon meer klassiek![]()
Heel leuk, zijn er denk je geen paypal scams? Overal zijn phishers, overal zijn nigerianen. Je trapt er alleen in als je echt dom bentquote:
was dat 'azie' toevallig thailand? ga ik over een maandje heen en ik wil wel een uw-boot kopen. als het kan daar(en anders bij terugkomst via taoboa bestellen dan maar).quote:Op woensdag 30 september 2009 21:13 schreef Granaatappel het volgende:
Wel duur die U-Boats om te laten importeren.
Vriend van me was afgelopen zomer in Azië en heeft ook zo'n U-Boat van goede kwaliteit voor 5-10 euro.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef veda het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_gezicht_gestok.html
11 keer in gezicht gestoken voor rolex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:07 schreef Andyy het volgende:
Dat DPpurchase gedoe he, je kan nergens op bestellen oid klikken.
Hoe bestel ik daar?
Ik volg het niet meer zo sinds de einde aan de DX topics gestopt zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer voor de grap even dit topic of een vorig topic door te lezen. Doe er eens wat moeite voor als je in China wilt gaan bestellen. Dan kom je er al heel snel achter dat DP problemen met paypal heeft en dat bestellen op dit moment niet mogelijk is. Op ze vroegst kan dit weer op 10 oktober.
Volgens mij staat het 1 pagina terug zelfs nog.
Veel mensen haken al af trouwens, omdat het nu al een hele tijd een chaos is bij Jack (van DP)
In ieder geval niet t/m 5 oktober omdat ze een feestje hebben in Chinaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:33 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij mail je gewoon je bestelling en dan krijg je wel zo'n payment request.
nou , wat let jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef mickeyD het volgende:
nog 1 keertje dan, in de volgende reeks komtie vast in de OP te staan: www.taobaonow.com
kun je met pay-pal betalen, schijnt iets duurder te zijn dan DP/jack/rachel (nog geen bewijs van gezien trouwens, men "roept" het alleen)
en er staat een engelse vertaling van de taobao startpagina.
tevens werkt het precies zoals bij DP, je kunt chatten met de tussenpersoon en hij besteld het voor je en stuurt het door. enz enz.
Dit is een HELE hoop topics terug al een keer besproken (TBN is al veel langer bekend op Fok!) en in vrijwel ieder geval viel TaoBaoNow duurder uit. Misschien moet je even door de oude reeks heen bladeren (de Dealextreme-reeks).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef mickeyD het volgende:
nog 1 keertje dan, in de volgende reeks komtie vast in de OP te staan: www.taobaonow.com
kun je met pay-pal betalen, schijnt iets duurder te zijn dan DP/jack/rachel (nog geen bewijs van gezien trouwens, men "roept" het alleen)
en er staat een engelse vertaling van de taobao startpagina.
tevens werkt het precies zoals bij DP, je kunt chatten met de tussenpersoon en hij besteld het voor je en stuurt het door. enz enz.
Taobao now wordt goedkoper naarmate je product(en) duurder worden (dacht ik). Maar eer je goedkoper bent dan bij jack ben je al enekel honderden euros verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dit is een HELE hoop topics terug al een keer besproken (TBN is al veel langer bekend op Fok!) en in vrijwel ieder geval viel TaoBaoNow duurder uit. Misschien moet je even door de oude reeks heen bladeren (de Dealextreme-reeks).
EDIT: Starttarief enzo.
Omdat je het forum moet lezen en dan tegen komt dat de mailserver kapot is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Waarom krijg ik geen mailtjes meer van DealExtreme
Kun je daar ook je snikkel mee ontsmetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mcwops het volgende:
vandaag in kleine envelop deze ontvangen. moest er voor tekenen![]()
even geprobeerd en werkt goed op toetsenbord, geluidssintallatie en om mijn telefoon schoon te krijgen. ruikt alleen vreselijk ziekenhuisachtig.
die gel is handig in de verpakking weer te sealen en ook nederlandse handleiding erop gedrukt.
[ afbeelding ]
http://www.dppurchase.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
DealPerfect en Deal-Perfect verkopen ineens de Oral B opzetborsteltjes van 2.99 dollar niet meer.... ook niet op de ''fake'' site dus... iemand enig idee waar ik ze nu kan kopen?
Ohja, vandaag trouwens voor 9,99 dollar een wireless headphone besteld.
Ziet er degelijk uit en volgens vele internet sites zijn deze onverslaanbaar met prijs/kwaliteit.
Meteen voor 2,39 dollar 4 AAA batterijen besteld (oplaadbaar) , maar de headset is ook via 4.5DC plug aan te sluiten op stopcontact (de transmitter dan), iemand een 4.5dc kabel gevonden in China?
[ afbeelding ]
China en echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De Oral B borsteltjes die ik heb ontvangen zijn naar mijn idee gewoon echt.
Ze zijn compleet gelijk aan de verpakkingen + borstels hier.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
DealPerfect en Deal-Perfect verkopen ineens de Oral B opzetborsteltjes van 2.99 dollar niet meer.... ook niet op de ''fake'' site dus... iemand enig idee waar ik ze nu kan kopen?
hehehe, idd zegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
Binnenkort ineens een epidemie van uitvallende tanden door loodvergiftiging
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef sven93 het volgende:
eBay.nl ftw
Net 28 screen protectors besteld.
geen idee, maar vraag Dion, die test alles met zn griekse fallusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je daar ook je snikkel mee ontsmetten?
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef veda het volgende:
[..]
http://www.dppurchase.com/
Als je wilt bestellen: Mailen naar rachel na de 10e.
Ik heb nog van niemand gehoord die heeft betaald en dat er niks opgestuurd is of wordt. Het is louter een betaalkwestie en dat het misschien wat vertraging oploopt. Jack is geen oplichter. Met Taoboa en DP heeft Jack het niet slecht gedaan, maar op sommige vlakken is hij niet echt slim. Zoals dat hij al de manieren om paypal te kunnen blijven gebruiken voor illegale dingen op zijn website zetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..
Denk dat je bij zoveel apparaten aan de binnenkant tekens hebt staan.. ga nu niet de hele boel hier slopen maar weet zeker dat ik dingen kan vindenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef junkiesietze het volgende:
maar waarom aan de binnenkant? normaal gesproken kijkt daar toch niemand
Misschien is het wel een soort kema keur ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef junkiesietze het volgende:
maar waarom aan de binnenkant? normaal gesproken kijkt daar toch niemand
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef tokko1 het volgende:
Mooie Swatsika
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)
Veelgebruikt symbool in het Hindoeisme
Btw heeft iemand als een gehad dat 't 10+ werkdagen duurde ná mailtje van DX dat 't verstuurd is voordat iets bezorgd werd? Want ik heb dat nu met 2 bestellingen, een naar m'n huisadres en een na dat van een vriend!
Er is net een nieuwe Sciphone met (echt waar) Google Android, die heeft een 3,2MP. Je moet even op de site van Bluelans kijken: http://www.mysciphone.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef michl058 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Sciphone. Heb begrepen dat de i9 de nieuwste versie is maar ik kan dit model alleen maar terugvinden met 0,3 megapixels? Verder is er dacht ik niet al te veel verschil tussen de i9 en i68+, of toch wel? Iemand een idee welk toestel en op welke site ik hem het beste kan bestellen? 2 mp moet hij toch wel hebben.
quote:Q: When will N12 be on the market? How about the retail price?
A: The date will be around the end of October, 2009. And the retail price is about RMB1800 on mainland.
Zou heel goed HK post kunnen zijn. Mijn (registered airmail) pakketje ligt er nu al 3 dagen ofzo voorbereid te zijn, en is nog steeds niet gepost (voorheen altijd binnen 2 dagen onderweg).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langGeen idee of dat aan honkongpost of tntpost ligt.
Volgens mij ligt het aan TNT post. Ik heb 2 games van gamehubs besteld. GRID en NFS maar dat duurde ook 10 dagen plus, en dat komt uit Maleisië.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langGeen idee of dat aan honkongpost of tntpost ligt.
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zou heel goed HK post kunnen zijn. Mijn (registered airmail) pakketje ligt er nu al 3 dagen ofzo voorbereid te zijn, en is nog steeds niet gepost (voorheen altijd binnen 2 dagen onderweg).
quote:The item left Hong Kong for its destination on 14-Sep-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-09-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
Ik heb het geld van al mijn onafgehandelde bestellingen terug gekregen. Ga het na hun vakantie gewoon nog eens proberen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..
Is ook een mooi ding, prijs nog niet bekend zeker? Zal alleen wel een stuk duurder zijn dan de i9 en i68+.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Er is net een nieuwe Sciphone met (echt waar) Google Android, die heeft een 3,2MP. Je moet even op de site van Bluelans kijken: http://www.mysciphone.com/
EDIT: Kut, eind oktober dus.
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:53 schreef mickeyD het volgende:
ik las dat de N12 ongeveer $280 gaat kosten in de pre-sale.
die prijs zal daarna hard zakken, ik gok naar rond de 200 euro rond de feestdagen.
dat is dan zo rond de 137 euro ex bezorgkosten.
Hoe kun jij je tnt status zien!? Of heb je gebeld?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.
[..]
1800 Chinese yuan = 181.115186 Eurosquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef michl058 het volgende:
[..]
Is ook een mooi ding, prijs nog niet bekend zeker? Zal alleen wel een stuk duurder zijn dan de i9 en i68+.
Als het goed is gaat alles met Air Mail. Als er zo'n AirMail-stickertje op je pakje zit, weet je dat het per vliegtuig is gegaan. Maar ik vermoed dat ze geen boot gaan gebruiken, want volgens mij duurt dat nog wel een stukje langer (en dan gaat het niet zomaar via TNT verder)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.
[..]
GHS-Tech op eBay? Jammer dat die headphones er nu niet meer te koop zijn, klinkt wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, vandaag trouwens voor 9,99 dollar een wireless headphone besteld.
Ziet er degelijk uit en volgens vele internet sites zijn deze onverslaanbaar met prijs/kwaliteit.
Meteen voor 2,39 dollar 4 AAA batterijen besteld (oplaadbaar) , maar de headset is ook via 4.5DC plug aan te sluiten op stopcontact (de transmitter dan), iemand een 4.5dc kabel gevonden in China?
[ afbeelding ]
Pakje was al bezorgd. Daarop staat ook tnt-trackcode.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe kun jij je tnt status zien!? Of heb je gebeld?
ja, en dan zit je ver over de ¤150 dus als je pakket er tussenuit gevist wordt, dan moet je EN 19% BTW betalen en nog eens douane rechten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef joepie91 het volgende:
[..]
1800 Chinese yuan = 181.115186 Euros
(kijk ff op Bluelans-site, daar staat het)
Komen nog wel verzendkosten bij natuurlijk. Dus zal wel zo'n 195 tot 200 euro worden ofzo.
quote:Tot ¤ 22
Geen douanerechten
Geen omzetbelasting
Van ¤ 22 tot ¤ 150
Geen douanerechten
Wel omzetbelasting
Misschien ben ik die customer welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dit kreeg ik 2 dagen geleden, nadat ik had gemaild met de vraag wanneer m'n horloge verzonden zou worden (het duurde namelijk nogal lang).
Hello Ramon,
So sorry for keeping you waiting for the following watch.
It should have been shipped to you several days ago. But the warehouse stuff shipped to the wrong address.To another customer.
We found the mistake and reordered one.
Today it just arrived at our office. I am just preparing to ship to you.
But we received the notice from HK post that they will stop to collect packages from TODAY. Such bad luch we have!
This is really unexpected. And ALL I told you above is true.
I hope your understand the delay.
Best regards,
Rachel
Erg goedkoop, meer info pm maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb je 28 telefoons ofzo?
en hoe duur?
Ja, laten we dat weer gaan doen..quote:
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Geen handeltjes.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Ow okquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, laten we dat weer gaan doen..![]()
[..]
Gewoon nu bestellen. Dan ben je namelijk nog vóór die sukkels die wachten met bestellen en als de feestdagen voorbij zijn ineens een berg orders door de website heen douwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef mug89 het volgende:
zou het nog veel nut hebben te wachten met bestellen bij DX tot na de feestdagen?
heb een lijstje rond 40 dollar klaarstaan, maar ik denk dat ik ff wacht tot de 10e om m er dan door te knallen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
En het was weer pakjesdag vandaag![]()
Heb mijn Sciphone binnen en zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal prima uit.
Zal straks wat foto's maken....
Nu even de batterijen op de oplader en dan straks eens gaan klungelen met de phone.
Welke heb je precies?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
Heb mijn Sciphone binnen en zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal prima uit.
Nu even de batterijen op de oplader en dan straks eens gaan klungelen met de phone.
Wel heb ik eens gehoord dat mensen positieve feedback opbouwen op ebay om vervolgens een 10 euro rolax te verkopen voor een 10.000 euro rolex (om vervolgens dus op te lichten). Jij helpt hem daar nu dus meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het idee dat ie vooral een positieve feedback wilde opbouwen voor zijn shop, vandaar de gekke prijzen. Heeft iemand weleens gehoord dat mensen accounts opbouwen om deze vervolgens te verkopen?? Hij had alleen bloempotten en nichterige zijden sjaaltjes te koop, beetje rare business![]()
laat maar horen FrankP wat je er van vind. ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
LOL wie gaat nu een trouwjurk op internet bestellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef monkeybrain het volgende:
http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
Hij heeft er 1 met gratis verzenden staan.
Heel apart dat sommige potten ADHD hebben en anderen een beetje slaperig bewegen![]()
Ik help graag mee met het verpatsen van neppe Rolex horloges voor 10.000, dan moet je wel een stakker zijn met teveel geld![]()
Hij heeft nu allerlei trouwjurken in zijn winkel
Ik heb de i68+ met het nieuwe design (iphone 3g like)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welke heb je precies?
EDIT: De 2 beste dingen van Chinese telefoons: Je krijgt standaard 2 batterijen, en vrijwel altijd kun je 2 sims tegelijk er in doen (al dan niet simultaan te gebruiken).
Ik zit er echt over te denken om tóch nog een Chinese telefoon te kopen.
Welke mongool koopt er dan ook een originele rolex via internet,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef veda het volgende:
[..]
Wel heb ik eens gehoord dat mensen positieve feedback opbouwen op ebay om vervolgens een 10 euro rolax te verkopen voor een 10.000 euro rolex (om vervolgens dus op te lichten). Jij helpt hem daar nu dus mee
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef richbitch het volgende:
[..]
Welke mongool koopt er dan ook een originele rolex via internet,
Slimme mensen, je kunt gemakkelijk 1000 euro besparen op een Rolex van 4000 euro.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef richbitch het volgende:
[..]
Welke mongool koopt er dan ook een originele rolex via internet,
Uhh ja? Denk je soms dat trouwjurken aan een boom groeien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
LOL wie gaat nu een trouwjurk op internet bestellenHij zegt zelfs dat het hand-made is
![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt op zich wel een trouwjurk kopen via het internet, waarom niet. Ik ben ook geen vrouw, die willen dat hele sprookje in zo'n wijvenwinkel etc. en betalen dan de hoofdprijsOp marktplaats kun je ook 2e handse trouwjurken vinden, hopelijk zonder vloek
Op de N12 kwam het echte Android systeem te staan toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef mickeyD het volgende:
ja, gezien ik per-se wifi wil is het wachten voor mij op de N12 eind oktober..
had inderdaad al gezien dat men heeeeeel erg tevreden was over de sciphone's, zeker ook omdat ze de software steeds verbeteren.
maarja, een jaar abbo op de update's kost je dan weer 35 euro... maar dat is in iedergeval veel goedkoper dan een nieuwe..
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Op de N12 kwam het echte Android systeem te staan toch?
Dat las ik ergens.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:40 schreef vinylhits het volgende:
even iets anders...
bij taobaonow.com kan je gewoon producten bestellen die jack ook kan leveren van taobao.com?
En je kunt gewoon betalen via paypal?
Dat wordt nog even wachten denkik ivm national day daar, gok ik.quote:The item (RT028259183HK) was posted on 28-Sep-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
Goh, denk je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef Microfoon het volgende:
De 24e een bestelling geplaatst, en:
[..]
Dat wordt nog even wachten denkik ivm national day daar, gok ik.
Een sciphone geeft eens snel je 1e indruk door.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
Bij mijn weten wordt rolex alleen nieuw en origineel verkocht door bij rolex geregistreerde handelaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Slimme mensen, je kunt gemakkelijk 1000 euro besparen op een Rolex van 4000 euro.
Een mongool koopt een niet-originele Rolex voor een originele prijs![]()
Beetje jammer inderdaad, als je een Rolex wil hebben dan koop je die toch niet zo even online.. daar ga je juist voor naar de juwelier/specialist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:02 schreef veda het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt rolex alleen nieuw en origineel verkocht door bij rolex geregistreerde handelaren.
Als je dus op martkyplaats/ebay een nieuwe rolex voor een lage prijs vindt, is ie of van iemand die er een heeft gekocht, en direct spijt heeft, of nep.
Tralalaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:02 schreef veda het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt rolex alleen nieuw en origineel verkocht door bij rolex geregistreerde handelaren.
Als je dus op martkyplaats/ebay een nieuwe rolex voor een lage prijs vindt, is ie of van iemand die er een heeft gekocht, en direct spijt heeft, of nep.
Dank. Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tralala![]()
Ik heb enig verstand van horloges en de markt dus je vraagt erom![]()
Je hebt gelijk maar er bestaat iets genaamd de grijze markt. Dit klinkt misschien onguur maar dat is het niet. Een dealer van de grotere merken moet een bepaald aantal horloges slijten anders verliezen ze hun dealership. Een hoop dealers verkopen oude modellen door naar grijze handelaren om zo hun quota te halen. Geen serienummer eraf gevijld en dergelijke sprookjes, gewoon een prima Rolex met vaak garantie via de grijze handelaar. Horlogeverzamelaars kopen bijna alleen maar via de grijze markt, vooral grijze Seiko's uit Azie bestellen via Ebay is zeer populair en met 60% korting vergeleken met Nederlandse prijzen.
Op rolexforum.nl kun je dit soort zaken nalezen als je het interessant vindt.
Checked usernaam van user. Mjah. Figures.. 46 is vast niet z'n geboortejaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo doen, maar dan zelf niet even opzoeken op de N12 Android heeft.
Ironisch.
Nee, hij is fan van Rossi, zo'n MotoGP-gastje. Hij heeft nummer 46 tijdens races enzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Checked usernaam van user. Mjah. Figures.. 46 is vast niet z'n geboortejaar.
Net besteld :-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Gewoon nu bestellen. Dan ben je namelijk nog vóór die sukkels die wachten met bestellen en als de feestdagen voorbij zijn ineens een berg orders door de website heen douwen
Wachten doe je toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |